Als mod moet je wel beetje helder blijven iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Ben ook bierloos hier.
Ik drink tegenwoordig alleen nog in het weekend.
Doordeweeks enkel op speciale gelegenheden als een feestje/BBQ/verjaardag
Doe je netjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Ben ook bierloos hier.
* _Fanta plopt er ene open en zegt proost!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:57 schreef MsMessy het volgende:
* MsMessy zet een kratje HJ in het topic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Ben ook bierloos hier.
Yep, ik ben buiten de stad aan het pendelen geweest, was pas om 5:15 weer terug in de stad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag nog in 038 rondWas druk snachts.
Takens enzo zeker ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Yep, ik ben buiten de stad aan het pendelen geweest, was pas om 5:15 weer terug in de stad.
Niet geweest, zal er wel druk geweest zijn dan. Wel een groepje naar Bills Bar in Markelo gebracht en gehaald.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Takens enzo zeker ?
Die Britt was daar hoorde ik
Britt is wel super vetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Takens enzo zeker ?
Die Britt was daar hoorde ik
Dat is nog een best kut eind!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet geweest, zal er wel druk geweest zijn dan. Wel een groepje naar Bills Bar in Markelo gebracht en gehaald.
Hoelang blijf jij nog wakker, want ik wil zo denk tochwel naar bed..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zet guppy aan. als eggs eruit gaat gaat die aan
Drie kwartier heen, ruim een half uur terug.quote:
niet ik nog ff kotsen en dan pittenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hoelang blijf jij nog wakker, want ik wil zo denk tochwel naar bed..
Tool is ook de laatste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hoelang blijf jij nog wakker, want ik wil zo denk tochwel naar bed..
bahquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet ik nog ff kotsen en dan pitten
toedels
Beterschap en slaap goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet ik nog ff kotsen en dan pitten
toedels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |