We hebben volgens mij best wel wat overeenkomsten. Tenminste daar lijkt het wel op en de afgelopen weken in de nachten was ze ook vaak wakker en toen hebben we heel wat zitten praten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ken knetter zowa al vanaf t begin dat zie hier op Fok! beland is. En is echt goede meid! En gezien jullie met tzelfde worstelen kunnen jullie miss wel steun aan elkaar hebben
Voortaan toch maar een zwemshort meenemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik had vanavond een zwempartijtje. Helaas was mijn onderbroek nat geworden en moest ik zonder onderbroek naar huis, maar onderweg moest ik poepen, en nu durf ik mijn broek niet uit te doen omdat ik in mijn broek heb gepoept, het plakte eerst, maar nu begint mijn poep hard te worden.
Wat moet ik doen ?
Wekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik had vanavond een zwempartijtje. Helaas was mijn onderbroek nat geworden en moest ik zonder onderbroek naar huis, maar onderweg moest ik poepen, en nu durf ik mijn broek niet uit te doen omdat ik in mijn broek heb gepoept, het plakte eerst, maar nu begint mijn poep hard te worden.
Wat moet ik doen ?
Goed ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Voortaan toch maar een zwemshort meenemen
Ik hoorde dat het weer helemaal "in" isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:01 schreef _Fanta het volgende:
En wie poept er nou in zn broek, Baby's en Alcoholsiten idd
met die plankers en die Owler's zal me niet verbazen dat broekpoepen de volgende trend wordquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het weer helemaal "in" is
Hehehehehequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
met die plankers en die Owler's zal me niet verbazen dat broekpoepen de volgende trend word
Oke nogmaals welterustenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:06 schreef _Fanta het volgende:
Ik steek er nog ene op, en dan ga ik weer poging doen tot slapen
Haha de mijne ook, en ik wou vanmorgen nogwel zo vroeg opstaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben klaarwakker, mijn ritme is naar de verdoemenis
Ik werd 4 uur geleden wakkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Haha de mijne ook, en ik wou vanmorgen nogwel zo vroeg opstaan
Ik werd zondagnacht wakker om uur of 10. Hele nacht wat zitten gamen tot vanmorgen uur of 10. Toen 3 uur geslapen en Weer klaar wakker nuquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik werd zondagnacht wakker om uur of 10. Hele nacht wat zitten gamen tot vanmorgen uur of 10. Toen 3 uur geslapen en Weer klaar wakker nu
Hier precies hetzelfde. Ik slaap vaak een paar uurtjes in de morgen en dat is het dan weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Echt fked up eigenlijk. Ik kan snachts gewoon niet slapen
Als vakkenvuller? mjah da's ook vrij hersendodend werk natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ook een enorme nachtbraker. Maar als ik eenmaal in mijn werk flow zit dan komt het wel goed. Al moet ik zeggen dat ik toen ik nog in de supermarkt werkte aan 3 - 4 uur slaap per nacht genoeg had.
Ik was teamleider, moest 3 keer per dag bestellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als vakkenvuller? mjah da's ook vrij hersendodend werk natuurlijkKan ik zelfs in mn slaap nog
Da's wel betere functie idd, pak jij ff de lapoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was teamleider, moest 3 keer per dag bestellenAls ik niet geconcentreerd was ging alles naar de ziekte op het werk
En dat gebeurde zo af en toe nog wel eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |