Dan ben ik gewoon met guppy aan het spelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:37 schreef _Fanta het volgende:
Jullie weten wel wat Fanta graag hoord ofnie
Medicinaal vind ik toch wel een verschil hoor..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mediwiet wordt anders wel voorgeschreven bij mijn vorm van reuma
Goed bezigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, alleen de touringcars roken als een idioot
Dat rook je ook en het is alleen wel veel duurder dan gewone wiet maar van mindere kwaliteitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Medicinaal vind ik toch wel een verschil hoor..
Altijd nog beter dan hoop pijstillers slikken iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mediwiet wordt anders wel voorgeschreven bij mijn vorm van reuma
Pijnstillers werken over het algemeen niet omdat de hersenen op een andere manier de pijn registreren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan hoop pijstillers slikken idd
Ik weet hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:41 schreef Stokstaart het volgende:
grrr Blue Oyster Cult staat niet eens in Gup
Rob eens over aanspreken, want dat kan natuurlijk nietquote:
Volgens mij heeft Knetter ook last van reuma, je moet us aan haar vragen wat zij gebruiktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Pijnstillers werken over het algemeen niet omdat de hersenen op een andere manier de pijn registreren.
Moet een keer een lijstje maken of een keer een verzoek doen of ik mag aanvullen met mijn cd collectiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rob eens over aanspreken, want dat kan natuurlijk niet
Kan ik best doen, ik klets al zoveel met haar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Knetter ook last van reuma, je moet us aan haar vragen wat zij gebruikt
Pillen en massages geloof ik..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Knetter ook last van reuma, je moet us aan haar vragen wat zij gebruikt
Nou rennen dan maar weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oww, en ik moet er vandoor, anders kom ik alsnog te laat..
Nouja, valt mee, ik heb een kwartier reistijd op z'n mins nodig naar de zaak, en moet uiterlijk half 6 vertrekken met de touringcar naar Badhoevedorp....
Mjah jullie zitten beetje in tzelfde schuitje toch? Dus miss heeft ze wel tips voor jou? En mag ik hier zeggen dat knetter reuma heeft, jah mag ik want ze heeft zelf ook in t topic gezegtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kan ik best doen, ik klets al zoveel met haar.
Ja ik heb gezien dat ze het zei maar ik heb er verder niet aan gedacht om verder te vragen aan haar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mjah jullie zitten beetje in tzelfde schuitje toch? Dus miss heeft ze wel tips voor jou? En mag ik hier zeggen dat knetter reuma heeft, jah mag ik want ze heeft zelf ook in t topic gezegt
Miss keer gesprekje met haar aangaan via DM ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja ik heb gezien dat ze het zei maar ik heb er verder niet aan gedacht om verder te vragen aan haar.
Ik klets al regelmatig met haar via DMquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Miss keer gesprekje met haar aangaan via DM ?
Ik ken knetter zowa al vanaf t begin dat zie hier op Fok! beland is. En is echt goede meid! En gezien jullie met tzelfde worstelen kunnen jullie miss wel steun aan elkaar hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |