Ook aan de drank, ofnie Stok?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh en jij slaapt ook al zo lekker zie ik
Ik sta strak van de alcohol jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh en jij slaapt ook al zo lekker zie ik
Nee de alcohol doet geen bal vandaag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik sta strak van de alcohol jaJij niet dan?
Meer/sneller drinkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee de alcohol doet geen bal vandaag.
Je voelt de alcohol niet, damm, wat heb je gebruikt dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee de alcohol doet geen bal vandaag.
Whisky maar ik heb meer aan bier of zoiets want dat zuipt makkelijker wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Je voelt de alcohol niet, damm, wat heb je gebruikt dan?
klopt, maar ik probeer zoveel mogelijk van de sterke drank af te blijven, anders sta ik morgenvroeg nog te springen hieroquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:33 schreef Stokstaart het volgende:
Met bier heb je dat wel sneller ja , dat je een halve krat+ leegzuipt en alsnog nuchter je nest induikt en niet kunt slapen.
Met sterke drank minder snel, en anders gewoon 2 glazen extra achterover tikken
Ik ben gestopt met roken maar ik kan eens kijken voor spacecake of zo. Zou misschien wel helpen.quote:
Mqoah 2 of 3 stevige shots dan sta je toch zeker ook wel te tollen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
klopt, maar ik probeer zoveel mogelijk van de sterke drank af te blijven, anders sta ik morgenvroeg nog te springen hiero
Je wordt daar sowieso heerlijk geil vanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met roken maar ik kan eens kijken voor spacecake of zo. Zou misschien wel helpen.
When ur strangequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat the Doors? Ik zit verzoekjes erin te smijten.
Jij rookt toch ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |