quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenacht mensen van het goede leven!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:02 schreef Aneurysma het volgende:
Goede opentijd trouwens, complimenten.
quote:
Feliquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Worteltjuh het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag al jarig!:D:D:D:D
Geen id, ik doe ook maar wat.quote:
Ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mensen die in augustus jarig zijn.
Wanneer mag ik de eer nemen om een topic te openen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mensen die in augustus jarig zijn.
Stoute plaatjes topic allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Aambei.. het volgende:
Aambeien (hemorroïden of (B) aarstulpen) zijn een aandoening waarbij weefsels met bloedvaten in de anus en/of het rectum opzwellen en daarbij ontstoken kunnen raken en kunnen gaan bloeden en groter worden. Aambeien die uitstulpen buiten de anus worden uitwendige aambeien genoemd.
In de wand van het rectum binnen de sluitspier loopt een groot aantal fikse aders, waarvan de vulling ook een zekere functie heeft bij het water- en luchtdicht afsluiten van het anale kanaal. Bij persen bij de ontlasting loopt de druk in deze aders op waardoor ze kunnen gaan uitzetten. Persen bij ontlasting is niet per se de oorzaak van aambeien, een gebrekkige bloedsomloop en bindweefselzwakte horen ook tot de mogelijkheden. Normaal gesproken lopen de aders na de defecatie weer snel leeg, maar als er een langdurige drukverhoging heeft plaatsgevonden kan dit lang op zich laten wachten of zelfs helemaal niet gebeuren. Als het bloed langdurig in een verwijde ader gestuwd is kan een stolsel ontstaan, wat een soms zeer pijnlijke ontstekingsreactie opwekt die enige weken kan duren. Het onder lokale verdoving insnijden van het getromboseerde vat en uitdrukken van het stolsel bekort deze duur soms wat. Irritatie kan worden bestreden met diverse soorten cremes en zalven.
De neiging tot het ontstaan van aambeien is enigszins erfelijk; zwangerschap is ook een duidelijke risicofactor. De ontlasting soepel houden door een vocht- en vezelrijk dieet is een basispijler van de behandeling en preventie.
De meeste aambeien behoeven geen behandeling tenzij ze langdurig klachten veroorzaken. Deze behandeling kan een operatie zijn, wat over het algemeen alleen in ernstige gevallen gedaan wordt. Ook kunnen er in een ziekenhuis elastiekjes om de aambei(en) geschoten worden met een speciaal apparaat waarna deze langzaam verschrompelen. Deze methode is erg effectief voor mensen die last hebben van aambeien, echter kunnen deze weer na enkele maanden tot jaren terugkomen, of er kunnen nieuwe aambeien ontstaan.
Gelieve in iedere OP vanaf nu te plaatsen:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gaat deze baas de goedgekeurd door dr. Flox pic nog posten?
Neuh, heb gewoon m'n tijd goed gezet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
BBQ draai jij scripts ofzo? Om alles goed te timen?
Nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wanneer mag ik de eer nemen om een topic te openen?
Wiens kutkloon ben jij nu weer?quote:
Dankje. Maar dat hoef je pas zondag te zeggen/quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gelieve in iedere OP vanaf nu te plaatsen:
[ afbeelding ]
Ik stem voor, dit zou standaard OP materiaal moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh cool, succes ermeequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef Worteltjuh het volgende:
[..]
18
Ik heb me eerste rijles op mijn verjaardag
en monkyy natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef Dalando het volgende:
Dit word hoop ik zo'n topnachtbagger met Bier en Spaghettivreter en Flox en en Dimens en mij en en achmadnogwat en en omdatappel enzo
knal niet tegen een boomquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef Worteltjuh het volgende:
[..]
18
Ik heb me eerste rijles op mijn verjaardag
Ahmadinejad's wil is wet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik stem voor, dit zou standaard OP materiaal moeten zijn.
Appeltjes slaapt, als het goed is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef Dalando het volgende:
Dit word hoop ik zo'n topnachtbagger met Bier en Spaghettivreter en Flox en en Dimens en mij en en achmadnogwat en en omdatappel enzo
Vraag je niet eens hoe oud ik wordquote:
Even quoten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef Dalando het volgende:
Dimens moet werken. Maar misschien verschijnt 'ie zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef Dalando het volgende:
Flippiee natuurlijk danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Appeltjes slaapt, als het goed is.
fok die shit nikkurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:06 schreef pratende-paal het volgende:
5 mei jarig, dan ben je pas een baas
nee, aambeien zijn een serieuze aandoening waar veel mensen aan leiden, het is tijd dat het eens wat meer onder de aandacht komt. niks ranzigs, gewoon iets heel natuurlijks. op een dag zit je gewoon rustig op de pot een krantje te lezen en dan voel je bij het afvegen ineens een bultje bij de anus en dan kan het lijden beginnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Wil je die fucking ranzige UI weghalen
Ik ben 1 dag later jarigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:06 schreef pratende-paal het volgende:
5 mei jarig, dan ben je pas een baas
Maar je bent ook wel het vermelden waard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje dat ik nu ook vermeld word.
Gewoon beter lurken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef Dalando het volgende:
Waarom weten jullie allemaal alles, hebben jullie twitter ofzo
Niet eens met mij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef Dalando het volgende:
Lief van jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar je bent ook wel het vermelden waard.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPIEEEEEEEEquote:
Hoe oud word jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vraag je niet eens hoe oud ik word
DIIIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie betreft een keuze wat ik zal kopen.
Ik heb 3 dingen die ik graag wil hebben, een MacBook Pro, een Harman.Kardon Audio set en een Bose Speaker.
Waarom een MacBook Pro?
Ik zit al een tijdje op mijn windows PC te kloten met iOS development en wil dit graag verder uit werken tot het echt maken van Apps. Dit lukt wel ongeveer op mijn PC maar het is echt rete traag, vandaar de aanschaf van een MacBook Pro.
[ afbeelding ]
Prijs: Nog onbekend, rond de ¤1000,- met korting.
Waarom een Harman/Kardon Audio set?
Mijn oog valt al een tijdje op de Harman/Kardon HD Vision9 en de aanschaf van een Bridge voor mijn telefoon om hem af te spelen daar op.
Geluid vind ik belangrijk en mijn huidige set kan er niet tegen op, deze gaan ook lang mee dus een lange tijd wil ik ermee doen en aanschaf van een nieuwe set is dan niet meer nodig omdat het al het beste is wat ik heb gehoord.
Wanneer ik deze koop is de aanschaf van die Bose niet nodig.
[ afbeelding ]
Prijs: ¤999,- + 20% personeelskorting. en ¤100,- voor de bridge.
Waarom een Bose Speaker.
De Bose mini speaker laatst gehoord op mijn werk, een klein dingetje als je de foto zo ziet maar wat een geluid komt daar uit.
Het is bijna precies wat ik zoek, een portable speaker met accu waar goed geluid uit komt voor mijn telefoon.
[ afbeelding ]
Het geld heb ik er al voor, maar dat betekend wel dat een van de bovenste twee moet wachten tot ik ze kan kopen. Maar wel altijd muziek wat ik overal kan mee nemen, het enige wat mij tegen houd is dat hij geen video output heeft om zo aan je televisie te kunnen hangen voor een filmpje.
Het is mij alleen nog niet gelukt om er een te vinden met video output, ik denk ook niet dat die er zal zijn.
Prijs: ¤399,- + 20% personeelskorting.
Wat zou ik als eerst kopen?
De Bose kan ik nu al halen, voor de andere twee moet ik nog 1 maand werken voor ik het geld heb.
Help, luxe probleem.![]()
Poll: Welke van de drie?
• Mac Book Pro
• Harman/Kardon
• Bose
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hallo agnesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:08 schreef Aambei.. het volgende:
komt gwn allemaal bloed vrij bij het poepen man =s
JAPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief van je
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPIEEEEEEEE
quote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
JAPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |