Op zich past het wel bij het verhaal, aangezien Arya vaak genoeg voor jongen aangezien moet worden (aan het eind van seizoen 1 ook door Yoren als boy) genoemd worden enzo). Dat is toch stukken minder plausibel als je een halfvolwassen vrouw voor je zietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:25 schreef Rumille het volgende:
Hoe kan 't dat Maisie Williams (Arya) al 14 is. 14-jarige meisjes zien er toch echt een stuk ouder uit
Sarah Jessica Parker, maar die is te oud.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:04 schreef Cinderella_Man het volgende:
Ik blijf alleen Brienne niet best gecast. Ik ben nu bezig in deel 3 en daarin wordt ze toch echt als een lomp, bonkig manwijf beschreven...maar goed, valt ook niet mee om zo iemand te casten
en 10 sizes too smallquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Sarah Jessica Parker, maar die is te oud.
maar qua kop.....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als ze nog een paard zoeken kunnen ze haar altijd een belletje geven natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ankie!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Als ze nog een paard zoeken kunnen ze haar altijd een belletje geven natuurlijk.
En dan haar doormidden laten hakken door Ser Gregor Clegane. Maar dan zonder de CGI.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:37 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Als ze nog een paard zoeken kunnen ze haar altijd een belletje geven natuurlijk.
Het enige dat mis is met Natalie Dormer is haar neus en dat dunne bovenlipje. Als ze niet zo'n varkenssnuit had en iets vollere lippen, was het een superlekker wijf.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:40 schreef ems. het volgende:
Ik vind Natalie Dormer een knap en niet-13-in-een-dozijn meisje en ik denk dat ze het prima gaat doen in GoT.
+ dat ze wat dik stond in The Tudors.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het enige dat mis is met Natalie Dormer is haar neus. Als ze niet zo'n varkenssnuit had, was het een superlekker wijf.
Maar die keuze van brienne snap ik dan weer niets vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:48 schreef Northside het volgende:
Ik zie net wie ze gecast hebben voor Jaqen H’ghar. Dat vind ik dan wel weer een uitstekende keuze!
http://www.liftingfaces.c(...)rones-cast-season-2/
Ze zou één van de mooiste vrouwen van Westeros moeten zijn. En eerlijk gezegd, Lena Heady is niet één van de knapste vrouwen op aarde.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Fanmade posters voor de verschillende families, met ieders motto en embleem![]()
:
[ afbeelding ]
Je wil zeggen: we mogen blij zijn dat de acteurs niet allemaal (naar huidige maatstaven) overgewicht hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
Maar goed, wie zegt dat er op Westeros dezelfde normen en waarden gelden als hier op Aarde
Ik bedoel, in de Middeleeuwen was er hier ook al een ander schoonheidsstandaard, dan in de Renaissance, dan in de jaren 30, 80, 90 of zelfs nu
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/HollywoodHomelyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:09 schreef Ereinion het volgende:
Sowieso heb ik een beetje het gevoel dat iedereen die in de boeken als erg lelijk beschreven wordt dat in de serie minder is (Briënne, Tyrion),
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |