SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
[ Bericht 4% gewijzigd door Rekkie op 02-08-2011 09:27:35 ]
Nee, maar ik ga er morgen eentje halen. Kan je er wat meer over vertellen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Rekkie het volgende:
Zijn er al mensen die ook Lite'ning Rom V4.1 gebruiken?
Ik draai nu 3.2 maar morgen misschien even 4.1 erop gooien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef Rekkie het volgende:
Zijn er al mensen die ook Lite'ning Rom V4.1 gebruiken?
http://forum.xda-develope(...)cababb4b52&t=1095274quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er morgen eentje halen. Kan je er wat meer over vertellen?
Yup!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:04 schreef _Flea_ het volgende:
Krijgt iedereen hier ook reacties over de telefoon over het feit hoe dun en licht hij is?
Done!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:04 schreef _Flea_ het volgende:
Kan dat stuk over dat 8gb SD kaartje niet uit de OP?
Android kan niet tegen light-gebruikers, daar hebben ze Nokia voor in het leven geroepenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Top of the bill.![]()
Vannacht hoorde ik een piepje. Kijk ik vanmorgen staat hij in 'veilige toestand'. Is het niet stiekem een windows telefoon? Ik ben werkelijk de meest grote light gebruiker van het apparaat die je kunt vinden. Wat een bagger.
Ja maar die heeft dus echt windows binnenkort.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Android kan niet tegen light-gebruikers, daar hebben ze Nokia voor in het leven geroepen
Dus dat werkt binnenkort niet meer xdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja maar die heeft dus echt windows binnenkort.
Slurpt het veel data?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:18 schreef Afwazig het volgende:
Net Google Music beta invite gekregen en geïnstalleerd op m`n SGS2! Fucking nice ook, heb de muziek van m`n computer geüpload naar Google Music en kan nu via de app alles streamen en downloaden!
En mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:30 schreef lateralize het volgende:
Invite mij dan ipv daywalker, en dan invite ik hem
werkt niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:39 schreef _Flea_ het volgende:
Mochten jullie per se een invite willen hebben dan kan je ook zelf om een invite vragen bij Google.
Gewoon ff via een proxy (hidemyass.com) en dan naar music.google.com.
Na een paar dagen heb je hem vanzelf.
Nu weer ontopic?
Bij mij wel. Heb al een maand een Google Music account.quote:
Mn vingers doen nu helemaal zeer ervan..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:32 schreef lateralize het volgende:
Ik wou net zeggen.. dat klepje gaat toch best makkelijk openJe moet vooral opletten dat je het niet in twee breekt volgens mij
Thanks....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:51 schreef Alxander het volgende:
[..]
www.xitenow.com werkt wel. Dankjewel voor hierboven!
Al lang gedaan... ik had nog stille hoop op een beleefde FOK!kerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:54 schreef lateralize het volgende:
Op de vorige pagina staat hoe je zelf een invite aan kunt vragen..
Oh grapje, die moet ik je nog even toemailen. Moment.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Geinstalleerd en klaar. Hoe fix ik die android app?
Daywalker heeft nu wel 2 invites denk ik. De Android app heb ik wel, PM me maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Al lang gedaan... ik had nog stille hoop op een beleefde FOK!ker
Ik heb echt geen last van Battery drain. Heb normale rom erop staan en Juice Defender en Advanced Task Killer erop staan. Batterij houdt het prima een dag vol.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:06 schreef Jadusable het volgende:
Bestel binnekort die batterij wel
Beste phone tot nuaar die batterij
Wat doet dat nou precies? Het promopraatje heb ik al gelezen, maar wat ik vooral wil weten is wat het précies doet, en of bijvoorbeeld Whatsapp berichten nog wel gewoon doorkomen dat de app niet opens gekillt is e.d.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb echt geen last van Battery drain. Heb normale rom erop staan en Juice Defender en Advanced Task Killer erop staan. Batterij houdt het prima een dag vol.
Je kunt apps excluden bij task killer.... deze apps worden dan niet automatisch gekilled.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef MetBas het volgende:
[..]
Wat doet dat nou precies? Het promopraatje heb ik al gelezen, maar wat ik vooral wil weten is wat het précies doet, en of bijvoorbeeld Whatsapp berichten nog wel gewoon doorkomen dat de app niet opens gekillt is e.d.
Waarom zou je in godsnaam niet gewoon je telefoon 's nachts aan de oplader hangen, standaardquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:09 schreef MetBas het volgende:
Al die verhalen over batterydrain, de app Sleep as an Droid slurpt pas batterij. Gisteravond was batterij 97 toen ik ging slapen, bij opstaan was er nog 16 over!
ik snap je niet. Je neemt een toestel waaraan je veel geld uitgeeft, en dan ligt het je niet. Had dat dan eerst uitgetest ergens. Tja. Je bent gewoon niet geschikt voor een smartphone;-) denk dat dat het meer isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben echt niet gemaakt voor zo'n 'hip' toestel. Ja, wifi is handig zodat ik kan Whatsappen, maar verder doe ik er echt helemaal niets mee. Nog geen foto gemaakt, ondanks dat de camera volgens mij best aardig is. Internetten doe ik nauwelijks, daarvoor vind ik het scherm veel te klein. Als je muziek gaat luisteren gaat de batterij nog sneller leeg.
En vind het veel meer gedoe om even iets te veranderen dan met iOs. Dat Android ligt me gewoon niet.
je weet dat hele nachten je telefoon aan de stroom de accu sloopt? Bron: wikipedia batterijen die in de galaxy s2 zittenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam niet gewoon je telefoon 's nachts aan de oplader hangen, standaard?
Waarom heb je het toestel dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben echt niet gemaakt voor zo'n 'hip' toestel. Ja, wifi is handig zodat ik kan Whatsappen, maar verder doe ik er echt helemaal niets mee. Nog geen foto gemaakt, ondanks dat de camera volgens mij best aardig is. Internetten doe ik nauwelijks, daarvoor vind ik het scherm veel te klein. Als je muziek gaat luisteren gaat de batterij nog sneller leeg.
En vind het veel meer gedoe om even iets te veranderen dan met iOs. Dat Android ligt me gewoon niet.
Omdat ik dat de eerste keer nog niet kon weten dat het zoveel batterij zou vreten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam niet gewoon je telefoon 's nachts aan de oplader hangen, standaard?
Haha, gelukkig heeft 't me geen geld gekost. Heb gewoon een abonnement en het is m'n eerste smartphone dus dacht laten we dan maar meteen het best mogelijke nemen. En dat zou deze moeten zijn (wat ook ongetwijfeld het geval zal zijn), maar de meest simpele dingen werken gewoon niet echt optimaal. Zo vind ik de Market totaal niet prettig werken vergeleken met de App store, vind ik het 'Samsunglaagje' eigenlijk minder prettig dan bijvoorbeeld HTC Sense, en zijn er dus nog wel wat dingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
ik snap je niet. Je neemt een toestel waaraan je veel geld uitgeeft, en dan ligt het je niet. Had dat dan eerst uitgetest ergens. Tja. Je bent gewoon niet geschikt voor een smartphone;-) denk dat dat het meer is
je kan er 400 euro voor vragen. Maar waarom zet je niet een andere launcher erop? GO Launcher Ex bijvoorbeeld. Ik heb ook haat aan touchwiz. Ik kom van een Iphone 4 af en vind de S2 een verademing. De snelheid, alles customizen.. maar moet ook zeggen dat ik IOS zat was na 2 jaar tijd. Android bevalt mij juist wel primaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Haha, gelukkig heeft 't me geen geld gekost. Heb gewoon een abonnement en het is m'n eerste smartphone dus dacht laten we dan maar meteen het best mogelijke nemen. En dat zou deze moeten zijn (wat ook ongetwijfeld het geval zal zijn), maar de meest simpele dingen werken gewoon niet echt optimaal. Zo vind ik de Market totaal niet prettig werken vergeleken met de App store, vind ik het 'Samsunglaagje' eigenlijk minder prettig dan bijvoorbeeld HTC Sense, en zijn er dus nog wel wat dingen.
Wat kan ik er nu nog voor vragen? Simlockvrij, altijd een hoesje gehad dus krasloos na anderhalve maand gebruik.
Nou, ik heb me pas verdiept in het rooten, maar dat is best wel wat gedoe en als er iets fout gaat dan heb je dus helemaal geen telefoon meer. En daar ben ik gewoon bang voor, want ik weet zeker dat het gebruiksgemak toeneemt als ik er een andere launcher op zou zetten. Dan kun je ook al die zooi eraf gooien en dan maak ik er gewoon een simpel telefoontje van. Trouwens, iets dat ik wel echt top vind aan deze telefoon, is dat als ik dan op internet zit dat het ook echt supersnel is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:42 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
je kan er 400 euro voor vragen. Maar waarom zet je niet een andere launcher erop? GO Launcher Ex bijvoorbeeld. Ik heb ook haat aan touchwiz. Ik kom van een Iphone 4 af en vind de S2 een verademing. De snelheid, alles customizen.. maar moet ook zeggen dat ik IOS zat was na 2 jaar tijd. Android bevalt mij juist wel prima
Link? Want onzin. Je telefoon heeft overlaadbeveiliging. Als de accu vol is, stopt hij met opladen en gebruikt hij stroom direct uit het stopcontact.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:35 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
je weet dat hele nachten je telefoon aan de stroom de accu sloopt? Bron: wikipedia batterijen die in de galaxy s2 zitten
je hoeft om er een launcher op te zetten niet eens te rooten. Gewoon in de android market zoeken op Go Launcher EX. Dan ben je af van die gare touchwizz UI.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nou, ik heb me pas verdiept in het rooten, maar dat is best wel wat gedoe en als er iets fout gaat dan heb je dus helemaal geen telefoon meer. En daar ben ik gewoon bang voor, want ik weet zeker dat het gebruiksgemak toeneemt als ik er een andere launcher op zou zetten. Dan kun je ook al die zooi eraf gooien en dan maak ik er gewoon een simpel telefoontje van. Trouwens, iets dat ik wel echt top vind aan deze telefoon, is dat als ik dan op internet zit dat het ook echt supersnel is.
Maar dat customizen, ik heb liever gewoon een telefoon waar niet allemaal van die onnodige zooi opstaat dan dat ik als gebruiker dat er allemaal af moet
gaan halen terwijl ik het gewoon niet hoef.
Thanks, dat ga ik meteen doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
je hoeft om er een launcher op te zetten niet eens te rooten. Gewoon in de android market zoeken op Go Launcher EX. Dan ben je af van die gare touchwizz UI.
go launcher ex is de beste launcher;)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:00 schreef MetBas het volgende:
De eerste stappen die ik iedereen aanraad als ze een SG2 hebben:
1. Andere launcher (LauncherPro Plus is ideaal, zowel de gratis als betaalde versie)
2. Rooten
3. Met Titanium Backup de bloatware er af donderen (Bol.com, de hubs, et cetera)
4. Eventueel een custom ROM
Daarna is je toestel ideaal.
Daar zijn de meningen over verdeelt, ik heb ze beide lange tijd geprobeerd, maar vind toch echt launcherpro veel fijner. Maar er zijn ook mensen die zweren bij adw, go, launcherpro, of zelfs spb. Dit zijn wel de beste.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:01 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
go launcher ex is de beste launcher;)
Die eerste stap zal ik morgen ondernemen. Heb Launcherpro volgens mij al eens geprobeerd, maar toen gebeurde er iets waardoor ik in een soort 'vrouw-ziet-spin'-paniekaanval belandde en het weer hebt verwijderd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:00 schreef MetBas het volgende:
De eerste stappen die ik iedereen aanraad als ze een SG2 hebben:
1. Andere launcher (LauncherPro Plus is ideaal, zowel de gratis als betaalde versie)
2. Rooten
3. Met Titanium Backup de bloatware er af donderen (Bol.com, de hubs, et cetera)
4. Eventueel een custom ROM
Daarna is je toestel ideaal.
Nou, de batterij zou er langer van meegaan en ik moet 'm wel rooten wil ik al die zooi er af kunnen gooien. Dus baat heb ik er zeker bij. Toevallig had ik die link al als bladwijzer en al een paar keer geopend toen ik op 't punt stond te gaan rooten. Binnenkort toch maar eens doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:07 schreef MetBas het volgende:
Launchers zijn inderdaad puur persoonlijk, ik raad Gordon even aan om van allen de trial versie te proberen en te kijken welke je vindt voldoen. Zoek je nog meer functionaliteit, dan kun je ook altijd overwegen de volledige versie aan te schaffen.
Rooten is inderdaad niet heel eng, je moet gewoon precies doen wat er staat. Als er bij een guide staat 'JE TOESTEL KAN ER KAPOT AAN GAAN!1!!1' dan zeggen ze dat meestal meer om zichzelf in te dekken dan dat het daadwerkelijk wel eens fout gaat, ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gehoord. Deze (klik) Nederlandse guide maakt het allemaal best makkelijk.
Of je er baat bij hebt is een afweging die je zelf moet maken, maar kwaad kan het mijns inziens nooit. Check Google even om na te gaan wat het oplevert, en of jij daar baat bij hebt.
het opladen tot aan 100% is funest voor je batterij. Hier de link: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accuquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Link? Want onzin. Je telefoon heeft overlaadbeveiliging. Als de accu vol is, stopt hij met opladen en gebruikt hij stroom direct uit het stopcontact.
Straks ga je ook nog beweren dat het
goed is voor je accu om hem volledig te ontladen voor je hem weer aan de lader hangt.
ja, want een mobiele telefoon is ook echt bedoelt om zoveel mogelijk aan netstroom te hangenquote:Zo veel mogelijk netvoeding gebruiken
Apps als WidgetLocker, Titanium Backup zijn bijvoorbeeld apps die root nodig hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nou, de batterij zou er langer van meegaan en ik moet 'm wel rooten wil ik al die zooi er af kunnen gooien. Dus baat heb ik er zeker bij. Toevallig had ik die link al als bladwijzer en al een paar keer geopend toen ik op 't punt stond te gaan rooten. Binnenkort toch maar eens doen.
Nog een vraagje dan maar: wat heeft rooten voor zin als ik niet zo'n custom rom erop zet?
En hoe zet je de fabrieksrom er weer op als je telefoon kapot is?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:10 schreef Nightanimal het volgende:
k wil gewoon op de normale manier via Bagger Kies een backup maken
(alhoewel ik een Download Mode USB jig hebvoor onbeperkt rooten met fabrieksgarantie, het reset de custom rom download counter).
Duurt bij jullie het voorbereiden ook zo lang? of loopt het dan vast?
Half uurtje nu.
Idd, wacht maar even totdat MIUI beschikbaar is. Naar mijn mening de beste ROM.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:01 schreef lateralize het volgende:
Rooten is zo simpel en veilig........
Het is alleen even wachten op fatsoenlijke custom roms. Er zijn wel wat aardige in omloop, maar het echte werk is nog in ontwikkeling. Duurt altijd een paar maanden na de introductie van een toestel voordat er fatsoenlijke custom roms te krijgen zijn.
Widgetlocker werkt gewoon zonder root?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Apps als WidgetLocker, Titanium Backup zijn bijvoorbeeld apps die root nodig hebben.
Die (ca) 500 euro voor deze mobiel betaal je via je abonnement. Met andere woorden, als je geen toestel had genomen dan zou je abonnement ca 500 euro goedkoper zijn geweest (over een periode van 2 jaar).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
[Haha, gelukkig heeft 't me geen geld gekost. Heb gewoon een abonnement
[..]
Niet bij mij hoor...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:59 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Die (ca) 500 euro voor deze mobiel betaal je via je abonnement. Met andere woorden, als je geen toestel had genomen dan zou je abonnement ca 500 euro goedkoper zijn geweest (over een periode van 2 jaar).
Ja en het zal wel enigszins kloppen dat de provider nog geld uit het abo haalt, maar je krijgt er ook gewoon de belminuten/smsjes/internet voor. En 480 + 240=720 euro aan abo kosten - aanschaf toestel van rond de 500 euro, dan heb je toch 2 jaar lang een abo voor 220 euro. Dan zou je een sim-only moeten vinden voor +/- 9,20 voor 275 belminuten/sms + internet 1 gig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:18 schreef netolk het volgende:
[..]
Niet bij mij hoor...
Heb gekeken maar met abbo zoals ik die nu heb is dat toch het goedkoopste voor mij. als ik gs2 er apart had bij gekocht kwam ik veel duurder uit dan dat ik nu doe
Ik had ook vrijwel alle abonnementen van alle providers vergeleken. Sim-only plus los toestel versus abonnement plus toestel. In alle gevallen scheelde het op twee jaar slechts een paar euro (dus abonnement+toestel paar euro goedkoper).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:18 schreef netolk het volgende:
[..]
Niet bij mij hoor...
Heb gekeken maar met abbo zoals ik die nu heb is dat toch het goedkoopste voor mij. als ik gs2 er apart had bij gekocht kwam ik veel duurder uit dan dat ik nu doe
Bij welke provider is dat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja en het zal wel enigszins kloppen dat de provider nog geld uit het abo haalt, maar je krijgt er ook gewoon de belminuten/smsjes/internet voor. En 480 + 240=720 euro aan abo kosten - aanschaf toestel van rond de 500 euro, dan heb je toch 2 jaar lang een abo voor 220 euro. Dan zou je een sim-only moeten vinden voor +/- 9,20 voor 275 belminuten/sms + internet 1 gig.
Voor 9,20 wordt lastig, maar voor 12,95 zie 300 belminuten/sms + internet is/was wel mogelijk. Wellicht bij verlenging zelfs goedkoper.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Vodafeun bel/sms/web 275
Ja, klopt alleen dan moet er dus nog een gs2 bij en ben je intotaal duurder uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ja en het zal wel enigszins kloppen dat de provider nog geld uit het abo haalt, maar je krijgt er ook gewoon de belminuten/smsjes/internet voor. En 480 + 240=720 euro aan abo kosten - aanschaf toestel van rond de 500 euro, dan heb je toch 2 jaar lang een abo voor 220 euro. Dan zou je een sim-only moeten vinden voor +/- 9,20 voor 275 belminuten/sms + internet 1 gig.
Ik heb nu Lightning rom draaien.. Is 'wel grappig'. Maar ik val dan waarschijnlijk ook meer in de categorie tweaker dan gemiddelde gebruiker. Vind het wel leuk om wat aan te klooien en van alles te proberen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:54 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Idd, wacht maar even totdat MIUI beschikbaar is. Naar mijn mening de beste ROM.
Valt wel mee. 470 euro voor het toestel volgens tweakers.net pricewatch. laten we zeggen 10 euro verzendkosten, 480 euro. Je neemt een abonnement bij Ben, en voor 12 euro per maand heb je 250 minuten / smsjes, en 1GB internet. De voorwaarden zijn dan ook véél gunstiger: je zit namelijk niet aan een contract vast. Na een jaar zit je op 144 euro voor dat abo, na 2 jaar 288. 758 euro na 2 jaar. Dat is meer, maar de voorwaarden zijn daar tegenover ook een stuk gunstiger. Je kunt internet aan en uit zetten wanneer je wil (bij Vodafone niet wanneer dit deel uitmaakt van je abonnement, wel wanneer het later 'los' is toegevoegd), je kunt je abonnement zoveel omlaag bijstellen als je wil (bij Vodafone maar maximaal 1 stap onder initieel abonnement) en je kunt het abonnement opzeggen wanneer je wil--contractloos.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:20 schreef deepart het volgende:
720 euro ben ik kwijt voor mijn abo in 2 jaar. BSW 275 van Vodafone.
Knap als je voor die prijs een los toestel plus een sim-only kan afsluiten met dezelfde condities.
En je zit op het T-mobile netwerk dus kan je net zo goed geen mobiel nemenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:27 schreef lateralize het volgende:
[..]
Valt wel mee. 470 euro voor het toestel volgens tweakers.net pricewatch. laten we zeggen 10 euro verzendkosten, 480 euro. Je neemt een abonnement bij Ben, en voor 12 euro per maand heb je 250 minuten / smsjes, en 1GB internet. De voorwaarden zijn dan ook véél gunstiger: je zit namelijk niet aan een contract vast. Na een jaar zit je op 144 euro voor dat abo, na 2 jaar 288. 758 euro na 2 jaar. Dat is meer, maar de voorwaarden zijn daar tegenover ook een stuk gunstiger. Je kunt internet aan en uit zetten wanneer je wil (bij Vodafone niet wanneer dit deel uitmaakt van je abonnement, wel wanneer het later 'los' is toegevoegd), je kunt je abonnement zoveel omlaag bijstellen als je wil (bij Vodafone maar maximaal 1 stap onder initieel abonnement) en je kunt het abonnement opzeggen wanneer je wil--contractloos.
Nu niet meer, maar dat komt omdat de tarieven bij Vodafone afgelopen maandag omhoog gegaan zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:20 schreef deepart het volgende:
720 euro ben ik kwijt voor mijn abo in 2 jaar. BSW 275 van Vodafone.
Knap als je voor die prijs een los toestel plus een sim-only kan afsluiten met dezelfde condities.
Bullshit. Ik heb een Ben abo en een Vodafone abo, en met beide hetzelfde bereik / ontvangst.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
En je zit op het T-mobile netwerk dus kan je net zo goed geen mobiel nemen
Verschilt ook per regio, bij mij was het iig baggerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:35 schreef lateralize het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb een Ben abo en een Vodafone abo, en met beide hetzelfde bereik / ontvangst.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Haha, gelukkig heeft 't me geen geld gekost. Heb gewoon een abonnement
[..]
Wel eens met Ben geïnternet op een telefoon? Duidelijk niet dezelfde gebruikers ervaring als met Vodafone.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:27 schreef lateralize het volgende:
[..]
Valt wel mee. 470 euro voor het toestel volgens tweakers.net pricewatch. laten we zeggen 10 euro verzendkosten, 480 euro. Je neemt een abonnement bij Ben, en voor 12 euro per maand heb je 250 minuten / smsjes, en 1GB internet. De voorwaarden zijn dan ook véél gunstiger: je zit namelijk niet aan een contract vast. Na een jaar zit je op 144 euro voor dat abo, na 2 jaar 288. 758 euro na 2 jaar. Dat is meer, maar de voorwaarden zijn daar tegenover ook een stuk gunstiger. Je kunt internet aan en uit zetten wanneer je wil (bij Vodafone niet wanneer dit deel uitmaakt van je abonnement, wel wanneer het later 'los' is toegevoegd), je kunt je abonnement zoveel omlaag bijstellen als je wil (bij Vodafone maar maximaal 1 stap onder initieel abonnement) en je kunt het abonnement opzeggen wanneer je wil--contractloos.
Klopt, nu niet meerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:35 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Nu niet meer, maar dat komt omdat de tarieven bij Vodafone afgelopen maandag omhoog gegaan zijn.
Hij is 2e handsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Is 400 netjes voor een nieuwe galaxy s2 of is er nog meer uit te krijgen?
Goed om te horen, net weg bij T-mobile door contractontbinding wegens slecht bereik en ben nu naar Vodafone. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:54 schreef alwaysonhold het volgende:
Even nog terugkomen op de tmobile en vodafone discussie in dit topic. Heb nu een 2 maanden Vodafone en daarvoor T-Mobile. Wat een verschil in ontvangst! Waar ik eerst bijna nergens 3G bereik had, heb ik het nu wel met Vodafone op de meeste plekken. Kortom: Vodafone heeft het beste datanetwerk van Nederland qua bereik
Er is er maar 1quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:47 schreef Trusten het volgende:
Wat is eigenlijk de beste app ter vervanging van led notificatie?
Dat dan weer wel maar dat glowing vind ik wel kek. Jammer alleen dat er niet genoeg icoontjes zijn voor alle apps maar ok. Belangrijkste vind ik wel mijn lockscreen, bij het hoofdscherm moet je een keuze maken tussen mooi en nuttig, ik ging voor nuttigquote:
Ik vind die minimal text heel mooi staan, maar ik doe er zolang over om door te hebben welke tijd hij aangeeft.quote:
Je hebt apps waar heel mooie achtergronden in staan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:27 schreef kalinhos het volgende:
Ja zover was ik al, maar het gaat meer om het creëeren van een achtergrond die ik in dit - en vorig topic - voorbij heb zien komen
Vertel mij watquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind die minimal text heel mooi staan, maar ik doe er zolang over om door te hebben welke tijd hij aangeeft.![]()
Jammer van dat whatsapp-icoontje.
Bedoel je de lockscreen van je telefoon? Of gewoon de achtergronden? Die zijn bij mij van Go launcher themas.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:09 schreef kalinhos het volgende:
Ik wil ook zo'n achtergrond kunnen maken! Welke apps heb ik daarvoor nodig?
Erg vet ja. net even mee gespeeld, nooit door gehadquote:Overigens, die panorama functie van de telefoon is ook fantastisch zeg![]()
[ afbeelding ]
geen HD kwaliteit, maar voor een panorama foto op een telefoon doet het prima mee
Ik heb er een talk icoontje van gemaakt, die is in ieder geval blauwquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik zit erover na te denken om er zelf maar één te maken
.
het locksxreen en de hele layout vd telefoon zoals hierboven bvquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Bedoel je de lockscreen van je telefoon? Of gewoon de achtergronden? Die zijn bij mij van Go launcher themas.
[..]
Erg vet ja. net even mee gespeeld, nooit door gehad.
Welke versie bedoel je? Alle versies van Lightning zijn namelijke blauwquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Iemand ervaring met die blauwe lightning versie die op xda gedeeld word? Zit te denken om die vanavond erop te gaan zetten.
Volgens mij de laatste gewoonquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Welke versie bedoel je? Alle versies van Lightning zijn namelijke blauw
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Volgens mij de laatste gewoon
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274
Die draai ik..... snel, batterijdrain is een stuk minder dan bij 4.2quote:[ROM] Lite'ning Rom v5.0 XXKG6
widgetlocker, minimalistic text en missed it!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:56 schreef kalinhos het volgende:
[..]
het locksxreen en de hele layout vd telefoon zoals hierboven bv
Ga ik die vanavond maar eens proberenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[..]
Die draai ik..... snel, batterijdrain is een stuk minder dan bij 4.2
De browser (standaard) is nu sneller dan in 4.2 daar happerde hij enorm, bleek bug in 4.2
De overglow is er (gelukkig) uitgehaald. Dit is een prima ROM wat mij betreft.
Echter wil ik graag MIUI gaan proberen.....
Wifi is geen probleem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:24 schreef Onmisbaar het volgende:
Volgende week krijg ik m'n S2 eindelijk binnen. M'n contract gaat pas later in, dus ik gebruik eerst m'n oude simkaart zonder internet bundel. Is het mogelijk om zonder die internet bundel whatsapp te gebruiken als ik 3G uitzet? Dus dat ik niet ineens extra hoef te betalen, omdat whatsapp automatisch update ofzo. Ik gebruik m'n toestel dan alleen op wi-fi.
Werkt uitstekend, want ik heb dat ook al vanaf juni. Tot en met half oktoberquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:24 schreef Onmisbaar het volgende:
Volgende week krijg ik m'n S2 eindelijk binnen. M'n contract gaat pas later in, dus ik gebruik eerst m'n oude simkaart zonder internet bundel. Is het mogelijk om zonder die internet bundel whatsapp te gebruiken als ik 3G uitzet? Dus dat ik niet ineens extra hoef te betalen, omdat whatsapp automatisch update ofzo. Ik gebruik m'n toestel dan alleen op wi-fi.
Ik zou je email adres even weghalen van deze pagina, is niet zo slim ivm spambots enzquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:10 schreef Gorgrealis het volgende:
ik wil ook wel invite
tnx alvast aan degene die hem nu aan mij aan het sturen is
heb hem weggehaald , maar is toch maar account voor spam en bogus registratiesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou je email adres even weghalen van deze pagina, is niet zo slim ivm spambots enz
Ik heb m besteld via studentmobiel.nl en wacht nu al twee weken en ik ga er vanuit dat ie er maandag is. Dat is misschien een beetje een indicatie hoe lang het gaat duren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:16 schreef mamaisboos. het volgende:
Hebben hier mensen ook ervaring met het bestellen van een SGS2 via de Vodafone winkel?
Momenteel wacht ik nu 8 dagen op mijn toestel en ben nog wel benieuwd hoe lang dit kan gaan duren, omdat ik van het personeel in de winkel ook niet veel wijzer kan worden.
Ik heb hem woensdag besteld via studentmobiel en vrijdag ontvangenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:57 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik heb m besteld via studentmobiel.nl en wacht nu al twee weken en ik ga er vanuit dat ie er maandag is. Dat is misschien een beetje een indicatie hoe lang het gaat duren.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:25 schreef De-Hamster het volgende:
Godverdomme tijdens het lopen uit me hand gevallen, scherm kapot, dat wordt verzekering.
Nee dat klopt niet en ik heb ik heel mijn huis een bijzonder goede WIFI ontvangst.... zelfs achter in de tuin (25 meter van de router af) heb ik nog voldoende ontvangst.quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:19 schreef Trusten het volgende:
Ik heb mijn telefoon dus sinds gister binnen en heb een paar vragen.
Klopt het dat de Android market niet werkt via wifi? En hebben meer mensen hier een zeer zwak wifi signaal?
Vergeleken met mijn vorige telefoon (BB Bold 9700) is mijn wifi ontvangt echt slecht (2 streepjes max), nu kan dit natuurlijk aan mijn router liggen maar het is toch apart dat ik via m'n BB altijd vol bereik had. Kan er nog iets aan mijn instellingen liggen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:27 schreef Rekkie het volgende:
Nee dat klopt niet en ik heb ik heel mijn huis een bijzonder goede WIFI ontvangst.... zelfs achter in de tuin (25 meter van de router af) heb ik nog voldoende ontvangst.
Dat is uiteraard wel 2-ledig.
Wifi ontvangst is slechter dat mijn oude foon (Omnia2) maar beter dan van de desire S die mijn vriendin heeft. Mijn beeld: qua wifi ontvangst geen uitblinker maar ook zeker niet slecht!quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:19 schreef Trusten het volgende:
Ik heb mijn telefoon dus sinds gister binnen en heb een paar vragen.
Klopt het dat de Android market niet werkt via wifi? En hebben meer mensen hier een zeer zwak wifi signaal?
Ja ik ben hier in bulgarije en probeerde lopend te smsen toen viel die op de stoep met scherm naar beneden, de stoepen zijn niet zo glad hier. Zit nu een dikke barst en een aantal krassen naar t touchscreen en alles doet het nog gewoon. Als ik terug kom ff na de verzekering bellen dan wordt het toch gewoon vergoedt he?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:30 schreef MetBas het volgende:
[..]
Hoe viel die? Heb hem ook al paar keer laten vallen, maar hij heeft niks.
Die haal je nooit, dus zet dat maar uit je hoofdquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:15 schreef DemonRage het volgende:
Pas een firmwareupgrade gedaan van KE5 naar KG2 (beiden zijn 2.3.3).
In de afgelopen 12 uur (wifi en sync aan en het toestel verder niet gebruikt) is er 10% van de acculading gebruikt.
Dan haal ik nog lang niet de maximaal haalbaare standbytijd (610 uur volgens de specs).
Je had ook gewoon meteen naar die TNT bus toe moeten gaan om te vragen of ze bij nummer X zijn geweest met een pakket ipv. eerst naar huis te gaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Onmisbaar het volgende:
Geloof het of niet, ik fiets terug van m'n werk en daar staat een TNT pakket bus in de straat. Ik check of ik thuis zo'n niet-thuis briefje heb en ja hoor. Ik fiets dus als een gek naar die bus toe, maar rijdt ie net weg
Dat dacht ik dus ook alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:38 schreef lateralize het volgende:
[..]
Je had ook gewoon meteen naar die TNT bus toe moeten gaan om te vragen of ze bij nummer X zijn geweest met een pakket ipv. eerst naar huis te gaanAch ja.. morgen ophalen op het postkantoor?
Ja, ik dacht dat ie nog wel langs zou komen, ik checkte voor de zekerheid maar even of ie al langs was geweest. Het was in ieder geval slimmer geweest als ik er meteen heen was gegaan inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:38 schreef lateralize het volgende:
[..]
Je had ook gewoon meteen naar die TNT bus toe moeten gaan om te vragen of ze bij nummer X zijn geweest met een pakket ipv. eerst naar huis te gaanAch ja.. morgen ophalen op het postkantoor?
wat een poepmuziek zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef jonathan22 het volgende:
Hier een video sample die ik genomen heb:
Hoe is dit vergelijkbaar met jouw camera?
Jammer! Wat mis je precies?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:02 schreef Zwansen het volgende:
Meh, ik ben vast de enige, maar echt overtuigend vind ik hem niet na een maand.
Ik weet het niet. Ik denk nog steeds dat ik een fabrieksfoutje heb gekregen. Slechte internetontvangst, browser die wel eens blijft hangen, laatst een keer dat ie niet wilde opladen (pas na rebooten). Allemaal kleine dingetjes, maar niet wat je verwacht bij dit toestel.quote:
Als je dat via wifi proeert zou ik even proberen wat ik eerder al zei.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk nog steeds dat ik een fabrieksfoutje heb gekregen. Slechte internetontvangst, browser die wel eens blijft hangen, laatst een keer dat ie niet wilde opladen (pas na rebooten). Allemaal kleine dingetjes, maar niet wat je verwacht bij dit toestel.
Misschien toch maar eens bellen naar Hi.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Je moet even via wifi-analyzer kijken welke kanalen andere routers in de buurt gebruiken en dan een ander kanaal in je router instellen. Dat heeft bij mij geholpen! Ik kon echter de router laten scannen naar goeie kanalen en toen 1 ingesteld. Dus kijk daar eerst na en ga anders dus even kijken met wifi-analyzer.
https://market.android.com/details?id=com.farproc.wifi.analyzer
Klinkt als een maandagochtend-model. Klagen bij HI is het advies denk ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk nog steeds dat ik een fabrieksfoutje heb gekregen. Slechte internetontvangst, browser die wel eens blijft hangen, laatst een keer dat ie niet wilde opladen (pas na rebooten). Allemaal kleine dingetjes, maar niet wat je verwacht bij dit toestel.
Misschien toch maar eens bellen naar Hi.
Het is het nieuwe modem van Ziggo met ingebouwde routerquote:
Ja, meermaalsquote:Heb je de verbinding naar je eigen netwerk als eens verwijderd en opnieuw aangemaakt?
Reset proberen wellicht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:46 schreef Trusten het volgende:
[..]
Het is het nieuwe modem van Ziggo met ingebouwde router
[..]
Ja, meermaals
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:58 schreef Pumatje het volgende:
ik heb mijn samsung laten vallen.. nu zit er een klein deukje in de hoek.. voor de rest is alles ok.
is dat te vervangen?
Misschien dat je dit bedoeld? Opties => display => schermdisplay => en daar kan je je achtergrond veranderen van zowel het startscherm als het vergrendelscherm.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:34 schreef Fascination het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe mensen hun achtergrond op hun lockscreen en homescreen in goede kwaliteit kunnen hebben terwijl het twee verschillende achtergronden zijn.
Bij mij verschilt het, het langste is 26 uur geweest maar ik laad hem nu elke avond op dus dan is het rond de 16 uurquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef deepart het volgende:
Ik doe ongeveer 15 uur met een volgeladen accu. Geen probleem want voor het slapen leg ik hem aan de lader. Ben alleen benieuwd hoelang jullie ermee doen?
Hm, vergrendelscherm moet ik via widgetlocker doen en dan moet ik een deel van het plaatje selecteren, waardoor hij qua kwaliteit afneemt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Misschien dat je dit bedoeld? Opties => display => schermdisplay => en daar kan je je achtergrond veranderen van zowel het startscherm als het vergrendelscherm.
Als je afbeeldingen van een hogere resolutie gebruikt zul je dit niet hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, vergrendelscherm moet ik via widgetlocker doen en dan moet ik een deel van het plaatje selecteren, waardoor hij qua kwaliteit afneemt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef deepart het volgende:
Ik doe ongeveer 15 uur met een volgeladen accu. Geen probleem want voor het slapen leg ik hem aan de lader. Ben alleen benieuwd hoelang jullie ermee doen?
Bij mij is na 2 dagen en 7 uur (= 55 uur) op de accu nog 40% over. 'k heb een paar keer gebeld, gesmst, whatsapp gebruikt en een keer mail en hyves gecheckt. Geen spelletjes gespeeld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:12 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het, het langste is 26 uur geweest maar ik laad hem nu elke avond op dus dan is het rond de 16 uur
Villainrom ken ik niet... ik heb tot nu toe alleen Lightning Rom gehad en dan nu MIUI.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef MetBas het volgende:
Staat die op xda? Fijner dan villainrom? Zo eens even naar kijken.
Is MIUI nog steeds in een alpha stadium?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Villainrom ken ik niet... ik heb tot nu toe alleen Lightning Rom gehad en dan nu MIUI.
MIUI vind ik echt goed.... op 1 ding na. De mail client. Daar kan ik namelijk geen HTML mail in bekijken en dat kan in de stock app wel en in die van Lightning Rom ook.
Daar moet ik dus nog een oplossing voor zoeken.
Hij staat inderdaad op XDA.
Ja dat gebruik ik nooit.... het was me niet eens opgevallen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef MetBas het volgende:
Mweh, hij heeft geen FM-radio. Ik laat hem nog even links liggen.
Ja, zolang ik geen spelletjes speel oid haal ik ook een batterijduur van tegen de 3 dagen. Normaal gesproken leg ik mijn toestel om de dag aan de lader.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[..]
Bij mij is na 2 dagen en 7 uur (= 55 uur) op de accu nog 40% over. 'k heb een paar keer gebeld, gesmst, whatsapp gebruikt en een keer mail en hyves gecheckt. Geen spelletjes gespeeld.
Ik heb firmware 2.3.3 KG2. Wifi staat bij mij altijd aan en de schermhelderheid op automatisch.
Jawel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef MetBas het volgende:
Mweh, hij heeft geen FM-radio. Ik laat hem nog even links liggen.
Sorry te snel gelezen, dacht dat het over de tel gingquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
MIUI heeft nog geen FM-radio hoor.
Bijna niemand in dit topic heeft last van de door jouw beschreven problemen, dus ik denk eerder dat je een maandagochtendtoestel hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een pleuris telefoons zijn die Samsungs loopt vast steeds, iedere keer die batterij eruit halen
Volgende keer gewoon weer HTC.
Geen idee.... ik kwam er vrij snel achter dat MIUI nog teveel gebreken heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:18 schreef _Flea_ het volgende:
En hoe is de batterijduur met de MIUI rom?
Koop dan een iPhone. Werkt altijd, razendsnel, crasht zelden, prima batterijduur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een pleuris telefoons zijn die Samsungs loopt vast steeds, iedere keer die batterij eruit halen
Volgende keer gewoon weer HTC.
Altijd? Dan had mijn collega vast een andere telefoon vermomd in een iPhone jasjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Koop dan een iPhone. Werkt altijd, razendsnel, crasht zelden, prima batterijduur.
Zo prima dat je hem niet eens zelf kan vervangen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Koop dan een iPhone. Werkt altijd, razendsnel, crasht zelden, prima batterijduur.
Hoe vaak heb jij ooit de batterij van je telefoon vervangen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zo prima dat je hem niet eens zelf kan vervangen.
Wat kost een batterijtje vervangen ook al weer bij de Smackintosh-winkel?
Met een nandroid backup kan toch niet veel mis gaan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:07 schreef Rekkie het volgende:
Oh kijk uit met Custom Roms..... kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Aan een nandroid backup heb je niet zoveel als je telefoon helemaal niet meer opstartquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:07 schreef MetBas het volgende:
[..]
Met een nandroid backup kan toch niet veel mis gaan?
Meestal na een jaartje koop ik een nieuwe batterij. Scheelt enorm hoor zo'n ding is na een jaar flink wat capaciteit kwijt. Ook heb ik als ik op reis ga vaak een 2e opgeladen batterij bij me.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij ooit de batterij van je telefoon vervangen?
Idem!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Meestal na een jaartje koop ik een nieuwe batterij. Scheelt enorm hoor zo'n ding is na een jaar flink wat capaciteit kwijt. Ook heb ik als ik op reis ga vaak een 2e opgeladen batterij bij me.
Ik niet.... ik wil eerst weer een Galaxy S2 hebben die aan kan en werktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:23 schreef MetBas het volgende:
Jullie al eentje extra gekocht? Zo ja, waar?
Nou ik ben nog niet zo wanhopigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij mij trad de batterij-drain bug ook op, na een keer de telefoon opnieuw opstarten werkte alles weer normaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik heb m'n telefoon nu twee weekjes en het is echt een toptelefoon, op een paar probleempjes na.
Ten eerste was de batterijduur wel goed, zolang ik hem maar niet te intensief gebruikte, maar nu is het zo dat ik de batterij heel snel leeg is. Deze nacht jaagde de batterij er zelfs 40% batterij doorheen in 6 uur en dat de hele tijd op idle! Ik heb alleen m'n gmail op automatische sync, maar voor de rest niets.
Het probleem lijkt bij de batterij-status 'Cell standby' te zijn. Dit gebruikte een paar dagen terug 70% van de batterij toen ik hem 20 uur aan had staan, waarvan 20 uur en 50 minuten op idle waren. Als ik erop druk komt er te staan 'Time without a signal: 100%'. Hier snap ik ook weer niets van, want ik heb prima bereik en kan gewoon smsen en bellen.
Het tweede probleem is dat soms de wifi gewoon uitvalt. Ik heb prima bereik, maar op sommige momenten is het gewoon weg en doet hij het later ineens weer. Dat terwijl het internet op de PC e.d. het gewoon doen.
Heeft iemand anders hier ook last van? Of weet iemand hoe deze problemen opgelost kunnen worden?
Muziek via bluetooth zuipt als een debiel. Dat moet je gewoon niet doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef Pumatje het volgende:
Jezus ik moet voortaan waar ik ook maar heenga de lader meenemen, dat is belachelijk.
ik gebruik hem veel voor bluetooth in de auto voor muziek, wat opzoeken op internet en af en toe fototje maken en een belletje plegen..
gaat een halve dag mee..
pfff
werken die grotere batterijen echt?
Elke micro-USB oplader past er op mits voltage niet te hoog isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef SimtekF1 het volgende:
What'sApp is ook niet al te best voor je telefoon merk ik de laatste tijd.
Vannacht voordat ik ging slapen was de batterij rond de 85% en vannacht had ik wat berichtjes gehad en vanmorgen was de batterij nog maar 55% opgeladen.
Uiteraard was ik m'n oplader vergeten maar gelukkig past de oplader van de HTC HD2 ook op de Samsung.
Even hierover:, ik zoek er nog 1 met 2a. weet iemand waar ik die kan kopen voor een laag prijsje? Wel 1 voor stopcontact:pquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Elke micro-USB oplader past er op mits voltage niet te hoog is
Ik had vannacht het zelfde maar ik was nu maar iets van 9% kwijt, er is echt een touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:20 schreef Dlocks het volgende:
Ik merk vrijwel geen verschil in batterijverbruik met WA aan of uit. Misschien dat er nog een ander proces actief was o.i.d?
Dat doet ie niet..... dat ding is best sterk. Ik heb een bijna dubbel geklapt en geen schrammetje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:18 schreef Onmisbaar het volgende:
Vreemd, ik heb nu auto-sync alleen voor gmail uitgedaan en de batterij gaat nu weer 18 uur mee met maar 14% batterijverlies.
EDIT: Heeft iemand een idee waar je dat plastic achterkantje van de SGS2 kunt kopen? Ik ben bang dat die een dezer dagen breekt, omdat ie er best wel fragiel uitziet
Jawel hoor, is normaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:34 schreef Made-In-Holland het volgende:
Als ik het toestel in de vliegtuigstand zet, kan ik wel nog gewoon WLAN inschakelen. Hoort toch eigenlijk niet mogelijk te zijn...?
Zo normaal vind ik dat niet. Vliegtuigstand zet normaliter alle zaken uit die 'stralen', dus ook WiFi.quote:
Mwa, het is wel handig dat wi-fi het nog doet in vliegtuigstand. Zo kun je in het buitenland zonder je zonder contact met een provider toch met wi-fi internetten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo normaal vind ik dat niet. Vliegtuigstand zet normaliter alle zaken uit die 'stralen', dus ook WiFi.
Daar heb je de vliegtuigstand toch niet voor nodig? Dan zet je gewoon Data verkeer uit en alleen WiFi aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Mwa, het is wel handig dat wi-fi het nog doet in vliegtuigstand. Zo kun je in het buitenland zonder je zonder contact met een provider toch met wi-fi internetten.
En sowieso: waarom foto's gebruiken terwijl je gemakkelijk de echte toestellen kan gebruiken als bewijsmateriaal. Maar dat durven ze zeker niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:30 schreef Dutchguy het volgende:
Ook verkeerd fotobewijs Nederlandse rechtszaak Samsung
AMSTERDAM - Had Apple in de Europese rechtszaak tegen Samsung al verkeerd fotobewijs geleverd, ook in Nederland is er incorrect bewijs getoond aan de rechtbank.
Van de Samsung Galaxy S is de afbeelding kleiner gemaakt waardoor de afmetingen praktisch gelijk zijn als die van de iPhone 3G.
Webwereld.nl heeft ontdekt dat de Galaxy S in het plaatje in de dagvaarding niet overeenkomt met het echte apparaat.
De Galaxy S, in juli vorig jaar geïntroduceerd, is normaal gesproken groter dan de iPhone 3G: de Galaxy S is 122,4 x 64,2 mm, de iPhone 3G meet 115,5 x 62,1 mm.
Op de afbeelding in de dagvaarding is de Galaxy echter even hoog als Apple's product. De afbeelding is zo'n zes procent verkleind.
In de rechtszaak tegen Samsung vorige week beschuldigde de advocaat van Samsung, Bas Berghuis van Simmons & Simmons, Apple al ervan dat er met foto's werd gemanipuleerd. Er werd alleen geen bewijs geleverd.
In de Europese rechtszaak heeft Apple fotobewijs aangevoerd dat bewerkt is waardoor de Samsung Galaxy Tab een andere verhouding heeft gekregen dan in het echt het geval is.
nu.nl
Triest.
Vind ik vrij duur voor een coverquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.ion-factory.co(...)rj3aoCFUFI3godvFt_6A
Is al uit, alleen nog niet in Europaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:46 schreef jonathan22 het volgende:
Wanner komt nou android 2.3.4 nou uit?
Idd, het duurt best lang voordat de officiële release hier is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:46 schreef jonathan22 het volgende:
Wanner komt nou android 2.3.4 nou uit?
Samsung Galaxy S2, toon bij SMS niet te veranderen!?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:23 schreef Schunckelstar het volgende:
mischien een domme vraag, maar hoe kun je je sms toon aanpassen dat ie een mp3 geluid afspeelt?
ik kan tot nog toe alleen maar die standaard geluidjes instellen![]()
oh, en is het normaal dat ie écht warm word tijdens het opladen van de accu?
Heb je de instellingen van je provider door gespit? Deze moeten namelijk wel goed staan wil internet (via 3G) het doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:29 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Ik heb net mijn SII binnen, maar kan geen internetverbinding krijgen.. iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Bij mij deed het dat wel.... ik kon na de custom ROM bijna anderhalf dag met de batterij (intensief gebruik) en voorheen circa 14/15 uur.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:33 schreef MetBas het volgende:
Doet litening ROM ook wonderen voor de batterijduur trouwens?
ben er nog mee bezig, maar zie niks speciaals ofz.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je de instellingen van je provider door gespit? Deze moeten namelijk wel goed staan wil internet (via 3G) het doen.
Welke provider heb je?
Waar? In de menu's enzo? Nee dat is niet aan te passen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:36 schreef MetBas het volgende:
*gaat installeren*
Enneh, dat blauwe overal. Is dat een beetje aan te passen?
Heb je data-verbinding wel aan staan? (Sorry for the obvious)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:38 schreef JohannesBavariaII het volgende:
[..]
ben er nog mee bezig, maar zie niks speciaals ofz.
heb vodafone
dat kan ik niet voor je bepalen.... ik kom bijna nooit in de menu's en het stoorde mij totaal niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:39 schreef MetBas het volgende:
Mweh. Is het heel aanwezig in de menu's dan?
haha ja die staat aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je data-verbinding wel aan staan? (Sorry for the obvious)
Non-wipe.... staat ook bij de beschrijving (tenminste als je 5.0 of 6.1 hebt)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:38 schreef MetBas het volgende:
Oh en wiped het al je data als ik litening ga installeren? Ik draai momenteel al een andere custom ROM (villainrom).
Ook dan, hij blijft aangeven dat ik verbinding heb, maar als ik dan op internet wil op market ga geeft ie aan dat web niet beschikbaar is..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook als je de power-button even kort in drukt.... (dus niet uitzetten)
Als het te lang duurt, Vodafone aanspreken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:52 schreef JohannesBavariaII het volgende:
hmm, hij doet het wonderbaarlijk genoeg opeens, maar heb nog niet echt het supersnelle internet te pakken.. wie weet komt het nog..
toch bedankt!:)
Fijne hoes van meerdere lagen suedequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:53 schreef bear87 het volgende:
Ik heb zojuist deze telefoon besteld, ik heb een pouch oid nodig. Uiteraard heb ik er al genoeg gevonden, prijs varieert van 3 euro op Ebay t/m 40 euro bij Zeno, aanbod zat, maar hebben jullie nog een tip welke er echt uitspringt? Welke is nou echt beter dan de rest? Zou fijn zijn om voor hooguit 2 tientjes klaar te zijn.
Ah, ik zie van dat merk ook hoesjes zonder draak eropquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fijne hoes van meerdere lagen suede
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)me=ADME:L:OU:NL:1123
Op wat voor manier stevigheid?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ah, ik zie van dat merk ook hoesjes zonder draak eropvoor 6/7 euro inc. Niet gek, thnx voor de tip. Al vraag ik me nog 1 ding af, biedt zoiets ook wat stevigheid? Andere optie is de Pdair vertical pouch, zit je wel weer op 20 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |