quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het bos met de homopaaltjes
quote:
Een beetje opvoeding mag welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen Nijn wordt lief gedaan. Daar is wetgeving voor in dit land.
eendjes ookquote:
Ben jij de nieuwe KSC slet?quote:
Wat moet jij op die homo-ontmoetingsplekquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat een warm welkom
Behalve Nijn![]()
Vandaag Kralingsebos gezien!
Jij zou je leven toch beteren?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe KSC slet?![]()
* KapiteinGasthof troon overdragen doet
Ik was mijn handen in onschuldquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe KSC slet?![]()
* KapiteinGasthof troon overdragen doet
Anders blijf je mij in dm stalken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG GODVERDOMME GA DIE DM VAN JE EENS FIXEN GODVER
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
In ieder geval niet een homo ontmoetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet jij op die homo-ontmoetingsplek?
Klopt, doe ik ook. Mijn posts zijn inhoudelijk veel zinniger gewordenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij zou je leven toch beteren?
Heel slimquote:
Mijn kind doet dat niet zekerquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ik heul goed zelf dankjewel
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een beetje opvoeding mag welRespect voor oudere mensen enzo
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ik heul goed zelf dankjewel
Ja, dat kan je heel goed zelf.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
daar zijn die paaltjes voorquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ST!Long time no see
[..]Echt waar?
Geen homo gezien
[..]
[..]
Een beetje opvoeding mag welRespect voor oudere mensen enzo
Als hem dat tot actie drijft? JAquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Anders blijf je mij in dm stalken?
Wat moest je dan in Rotterdamquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In ieder geval niet een homo ontmoetenVond het al heel wat om weer in Rotterdam te komen
[..]
Klopt, doe ik ook. Mijn posts zijn inhoudelijk veel zinniger geworden
[..]
Heel slimEn volhouden
[..]
Mijn kind doet dat niet zeker
OMGquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zijn die paaltjes voordie markeren het homobatsgebied, zodat je ze niet hoeft te zien als je niet wilt
Ah die zitten dan vast niet bij het waterquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zijn die paaltjes voordie markeren het homobatsgebied, zodat je ze niet hoeft te zien als je niet wilt
Als jij je Raak Kindercola op hebt moet je maar eens naar bedquote:
ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah die zitten dan vast niet bij het water
Quotewaardigquote:
Ik lust geen colaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij je Raak Kindercola op hebt moet je maar eens naar bed
Dan heb ik geluk gehad denk ikquote:
Dat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik volg even niet of DE of Fles nou gaat slapen, maar beiden slaap zacht![]()
![]()
Ik ben iig nog niet weg.quote:
Ik blijfquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
RN toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
Huh? Nee toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
Dus, DE en fles zijn het nieuwste koppeltje?Of was dat al oud.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zit nog steeds naar die PM van je te staren!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Verwarring en Chaos, er is iemand weg: Maar wie
Jij mist echt een stuk of 3 stappenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar die PM van je te staren!
Ik schijn niet zo snel van begrip te zijn, hoe zit dat tussen jullie kleffiebeffies dan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mist echt een stuk of 3 stappen
Daar hebben ze net een heel topic over gedaan en ze zijn blijven steken op 6 echte koppels en 2 nostalgische koppels.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik schijn niet zo snel van begrip te zijn, hoe zit dat tussen jullie kleffiebeffies dan.
Lees jij terug ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar hebben ze net een heel topic over gedaan en ze zijn blijven steken op 6 echte koppels en 2 nostalgische koppels.
Wel als ik mn laptop openklap en het eerste wat ik zie is dat RN het 9e koppeltje teltquote:
Whut?quote:
Oh. Maar ik wil namen enzo. Ik ga wel lezen, godverdomme.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel als ik mn laptop openklap en het eerste wat ik zie is dat RN het 9e koppeltje telt
Valt wel mee toch?quote:
Nijn?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel als ik mn laptop openklap en het eerste wat ik zie is dat RN het 9e koppeltje telt
Ah verwarringquote:
Die was aan het tellen ja, zij en pgr telden voor 0,5quote:
Hè?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ohjaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die was aan het tellen ja, zij en pgr telden voor 0,5![]()
GF
Ow dat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
GF
Zekerquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
JJH, zijn jij en Yuki nou serieus? Zo ja:![]()
![]()
![]()
![]()
Zo nee hoop ik dat het wel gezellig is
Zal ik jou eens opwarmen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah verwarringIk las Verwarming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Jullie hadden me zo leuk geleken samenquote:
Ze is ook een leuke meid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh. Jullie hadden me zo leuk geleken samen
Ga slapen jij met je onverslaanbare libidoquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef douche-eendje het volgende:
]
[..]
Zal ik jou eens opwarmen?Inhoudelijk zinnige postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:
Dat heb je zelf bedacht tochquote:
Maar ik snap het zelf eigenlijk ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat heb je zelf bedacht toch
Nog steeds op sabbatical?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
En ik snap natuurlijk ook wel dat iemand de enorme leegte moet opvullen als ik op vakantie ben
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Inhoudelijk zinnige posts
Alleen eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor mijn harp?
![]()
Dan denk ik dat je PGR onbewust beledigd hebtquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik snap het zelf eigenlijk ook niet
Jouw persoonlijk is niet te vervangen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
En ik snap natuurlijk ook wel dat iemand de enorme leegte moet opvullen als ik op vakantie ben
Ik ben niet zo gul, eerst verdienen dan ontvangenquote:
Die zin ga ik 6 keer lezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw persoonlijk is niet te vervangen.
Ohja, ik weet het weer, hij zij zo heel zielig "niet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je PGR onbewust beledigd hebt![]()
Leg je 'm daarna ff uit?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die zin ga ik 6 keer lezen
quote:
Ik was er de hele avond niet maar ik help welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohja, ik weet het weer, hij zij zo heel zielig "niet?" ofzoiets, dus toen 0,5
kapitienquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
GF
Ja, moet ik ook mn best nog eens gaan doen? PFffffffquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gul, eerst verdienen dan ontvangen
ga jij maar naar het bosquote:
Tien nog welquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, moet ik ook mn best nog eens gaan doen? PFffffff
moequote:
huh?quote:
Lees een stukje terugquote:
Was leuk hoorquote:
| Forum Opties | |