Ik lust geen colaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij je Raak Kindercola op hebt moet je maar eens naar bed
Dan heb ik geluk gehad denk ikquote:
Dat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik volg even niet of DE of Fles nou gaat slapen, maar beiden slaap zacht![]()
![]()
Ik ben iig nog niet weg.quote:
Ik blijfquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
RN toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
Huh? Nee toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
Dus, DE en fles zijn het nieuwste koppeltje?Of was dat al oud.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zit nog steeds naar die PM van je te staren!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Verwarring en Chaos, er is iemand weg: Maar wie
Jij mist echt een stuk of 3 stappenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar die PM van je te staren!
Ik schijn niet zo snel van begrip te zijn, hoe zit dat tussen jullie kleffiebeffies dan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mist echt een stuk of 3 stappen
Daar hebben ze net een heel topic over gedaan en ze zijn blijven steken op 6 echte koppels en 2 nostalgische koppels.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik schijn niet zo snel van begrip te zijn, hoe zit dat tussen jullie kleffiebeffies dan.
Lees jij terug ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar hebben ze net een heel topic over gedaan en ze zijn blijven steken op 6 echte koppels en 2 nostalgische koppels.
Wel als ik mn laptop openklap en het eerste wat ik zie is dat RN het 9e koppeltje teltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |