Mij ook niet direct trouwensquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ja zeg Fles, hij stelde het zelf voor hoor...Kan mij het dan schelen met wie hij bezig is
Ook dat zou me niets verbazenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het bos met de homopaaltjes
quote:
Een beetje opvoeding mag welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen Nijn wordt lief gedaan. Daar is wetgeving voor in dit land.
eendjes ookquote:
Ben jij de nieuwe KSC slet?quote:
Wat moet jij op die homo-ontmoetingsplekquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat een warm welkom
Behalve Nijn![]()
Vandaag Kralingsebos gezien!
Jij zou je leven toch beteren?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe KSC slet?![]()
* KapiteinGasthof troon overdragen doet
Ik was mijn handen in onschuldquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe KSC slet?![]()
* KapiteinGasthof troon overdragen doet
Anders blijf je mij in dm stalken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG GODVERDOMME GA DIE DM VAN JE EENS FIXEN GODVER
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
In ieder geval niet een homo ontmoetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat moet jij op die homo-ontmoetingsplek?
Klopt, doe ik ook. Mijn posts zijn inhoudelijk veel zinniger gewordenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij zou je leven toch beteren?
Heel slimquote:
Mijn kind doet dat niet zekerquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ik heul goed zelf dankjewel
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een beetje opvoeding mag welRespect voor oudere mensen enzo
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ik heul goed zelf dankjewel
Ja, dat kan je heel goed zelf.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
daar zijn die paaltjes voorquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ST!Long time no see
[..]Echt waar?
Geen homo gezien
[..]
[..]
Een beetje opvoeding mag welRespect voor oudere mensen enzo
Als hem dat tot actie drijft? JAquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Anders blijf je mij in dm stalken?
Wat moest je dan in Rotterdamquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In ieder geval niet een homo ontmoetenVond het al heel wat om weer in Rotterdam te komen
[..]
Klopt, doe ik ook. Mijn posts zijn inhoudelijk veel zinniger geworden
[..]
Heel slimEn volhouden
[..]
Mijn kind doet dat niet zeker
OMGquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zijn die paaltjes voordie markeren het homobatsgebied, zodat je ze niet hoeft te zien als je niet wilt
Ah die zitten dan vast niet bij het waterquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zijn die paaltjes voordie markeren het homobatsgebied, zodat je ze niet hoeft te zien als je niet wilt
Als jij je Raak Kindercola op hebt moet je maar eens naar bedquote:
ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah die zitten dan vast niet bij het water
Quotewaardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |