SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 02-08-2011 13:25:01 ]Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
i c wut u did tharquote:
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Je weet dat er op valse quotes een ban staat?
Dat was gewoon een ninja-edit hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Je weet dat er op valse quotes een ban staat?
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat was gewoon een ninja-edit hoor
Ja.quote:
quote:
quote:
Ik bestel nimmer online. Allemaal frauduleuze praktijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Kaasrol het volgende:
Heeft iemand ooit wat besteld op eshop.nl?
Frauduleuze praktijken komen overal voor hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik bestel nimmer online. Allemaal frauduleuze praktijken.
Dus? Meer kans bij het kopen via internet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Frauduleuze praktijken komen overal voor hoor.
Beetje opletten kan geen kwaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dus? Meer kans bij het kopen via internet.
Ik denk dat dat niet echt is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beetje opletten kan geen kwaad.
Kaarten voor Lowlands kopen voor ¤80 () van iemand die 1 dag actief is op Marktplaats.
Ik ken iemand die dat dus heeft gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beetje opletten kan geen kwaad.
Kaarten voor Lowlands kopen voor ¤80 () van iemand die 1 dag actief is op Marktplaats.
Hoe is het afgelopen? We willen details.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat dus heeft gedaan.!!
Ik denk het niet, want dat is wel erg weinig geld voor een Lowlands-kaartje. Een beetje ongeloofwaardig. Bovendien is een `eendagsvlieg` (zoals ik dat altijd noem ha-ha) niet echt betrouwbaar op Marktplaats.quote:
Hij kreeg toen dus niks, is ie mee naar de politie gegaan maar die heeft nog niks ermee gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? We willen details.
Had je mijn PI wel gezien?!?!?!?!?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want dat is wel erg weinig geld voor een Lowlands-kaartje. Een beetje ongeloofwaardig. Bovendien is een `eendagsvlieg` (zoals ik dat altijd noem ha-ha) niet echt betrouwbaar op Marktplaats.
Als je zo'n mongool bent hoeft er ook niks mee gedaan te worden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hij kreeg toen dus niks, is ie mee naar de politie gegaan maar die heeft nog niks ermee gedaan.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een stel zeikerds zijn jullie zeg.
Het is ook wel typisch iets voor hem, en maar volhouden "hij is gewoon vertraagd"quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je zo'n mongool bent hoeft er ook niks mee gedaan te worden.
Dan heeft ie vast ook wel eens via Marktplaats iets verkocht aan iemand uit Nigeria?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is ook wel typisch iets voor hem, en maar volhouden "hij is gewoon vertraagd"
Nee, het was de eerste keer dat hij iets op marktplaats bestelde. Wel eens een ipod uit china voor 50 euro, was dus dik namaakquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan heeft ie vast ook wel eens via Marktplaats iets verkocht aan iemand uit Nigeria?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, het was de eerste keer dat hij iets op marktplaats bestelde. Wel eens een ipod uit china voor 50 euro, was dus dik namaak
Toen hij hem in de pc plugde kreeg hij kortsluiting, daar was ik nog bijquote:
Voor sommige mensen is een cursus geen slecht ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Toen hij hem in de pc plugde kreeg hij kortsluiting, daar was ik nog bij
zit ie daar tussen allemaal bejaardenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is een cursus geen slecht idee
latorquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:43 schreef jordyqwerty het volgende:
We gaan ons volstoppen met chips en Heroes kijken op bed, tot ooit.
Tja, sommige mensen.....................................................quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
zit ie daar tussen allemaal bejaarden
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
WAAR IS DIE HOMO RUBEN IK MOET HEM LASTIG VALLEN![]()
Sowieso, altijd lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Jordy is in de douche nu, hij heeft z´n account open laten staan. Zal ik stoute dingen doen waardoor die een ban krijgt?![]()
Wat zal ik doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso, altijd lachen.
Een mod of admin hard bashen.quote:
Jij mag kiezen welke.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een mod of admin hard bashen.
Maakt me geen reet uit, ze zijn allemaal kut.quote:
Hoe moet dat precies? Doe jij het even voor?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit, ze zijn allemaal kut.
Of je gaat naar KLB en je post in ieder topic dat de TS een kutmongool is, wil ook wel werken.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoe moet dat precies? Doe jij het even voor?
Oké, vooruit dan, gebruik deze quote maar in een aantal topics.quote:
quote:gr gr
Oké, maar jij eerst, ik doe het je na.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, vooruit dan, gebruik deze quote maar in een aantal topics.
[..]
Nee, laat dan maar zitten, ik heb al genoeg bans gehad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oké, maar jij eerst, ik doe het je na.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en ik vind het ook niet leuk als ik weer uit de OP gehaald word, dus ik zal 't plaatje wel weer even goed terug zetten
Als 't weer gebeurt gaat de hele OP gewoon weg en wordt hij vervangen door een andere.
Echt, serieus mens, meteen een quote aanpassen en nu weer moeilijk doen over dit, doe eens normaal zeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en ik vind het ook niet leuk als ik weer uit de OP gehaald word, dus ik zal 't plaatje wel weer even goed terug zetten
Als 't weer gebeurt gaat de hele OP gewoon weg en wordt hij vervangen door een andere.
Ik denk dat jij een cursus onderscheid maken tussen grapjes en dingen menen nodig hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Als je niet zulke debiele dingen zou posten zou het ook niet nodig zijn
Ik kwam hier met 't idee weer 's gezellig mee te praten omdat ik weer 's wat tijd heb, maar blijkbaar moest ik meteen weer aan 't werk.
Zei laatst nog dat 't hier zo goed ging, ondanks de twijfels erover, maar de SC is zó dicht hoor, geen probleem.
Nee hoor, dit is gewoon tegen de policy, vrij simpelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Je voelt je aangesproken, niet doen dus.
quote:
Je stelt je echt ontzettend aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Als je niet zulke debiele dingen zou posten zou het ook niet nodig zijn
Ik kwam hier met 't idee weer 's gezellig mee te praten omdat ik weer 's wat tijd heb, maar blijkbaar moest ik meteen weer aan 't werk.
Zei laatst nog dat 't hier zo goed ging, ondanks de twijfels erover, maar de SC is zó dicht hoor, geen probleem.
Neequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Over jezelf in de derde persoon praten
Gewoon niet meer doen dit soort uitspraken, ook niet als grapje... okay?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je stelt je echt ontzettend aan.
Lees anders de discussie voor ik die quote post. Het is bedoeld als grap, maar jij, als overbezorgd en gevoelig modje moet meteen weer aan het ergste denken en het is een schande een drama en de SC gaat zo weer dicht hoor zus zo. Echt, een beetje minder mag ook wel. Overdrijven en aanstellen is ook een kunst.
Je kan ook serieus op mijn bericht ingaan, maar dit is veel makkelijker inderdaad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen dit soort uitspraken, ook niet als grapje... okay?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klachten over moderatie worden toch niet serieus genomen.
Maar hey, als je gezellig wil meeposten mag je ook wel eens anders binnenkomen dan meteen beginnen met dreigen dat de SC zo weer dicht gaat.
quote:
+1quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klachten over moderatie worden toch niet serieus genomen.
Maar hey, als je gezellig wil meeposten mag je ook wel eens anders binnenkomen dan meteen beginnen met dreigen dat de SC zo weer dicht gaat.
Peugeot 106quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, de FOK!leaseauto moet ergens vandaan komen
Prima, maar niet in SESquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien moeten we een nieuwe SC oprichten, DOG, discussie ontwijkend gedrag.
Goeden, Etsu doe eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, eindelijk iets waar ik het mee eens ben.quote:
heerlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, hoe is het weer inmiddels in Nederland?
Hoe kan dat nou weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
Regen
Zomer
Hier is het trouwens wel echt al tijden droogen dat voor Engeland
!
Toen het donderdag bij jullie klote was zaten wij in de tuin te barbecueën in de zon tot laatquote:
Hee, donderdag was het ook mooi hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toen het donderdag bij jullie klote was zaten wij in de tuin te barbecueën in de zon tot laat
Dat voelt goed dan hè?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hee, donderdag was het ook mooi hier
Op het journaal iedereen verzuipen en hier scheen de zon![]()
Leedvermaak allesquote:
Impliceren dat wij er een krijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, dat is waar ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat wij er een krijgen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
32 graden?da's toch niet fijn meer
Uitzicht op zee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
32 graden?da's toch niet fijn meer
Ja, dat laatste is waar ik me zorgen over maakquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
32 graden is nog wel vol te houden, behalve als je actief iets wil gaan doen.
Het laatste wat ik wil doen is hem actief maken, behalve wanneer ik de zee moedwillig ga bestormenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
32 graden is nog wel vol te houden, behalve als je actief iets wil gaan doen.
Heb ik mijn webcam aan of zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
Maar zo te zien heeft René daar geen problemen mee!
Wat moet ik nog meer doen hier dan? Hiken? Raften?quote:
Ik ga nu eerst naar Pula. Wie weet gaan we nog wat huren een dezer dagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:45 schreef GlowMouse het volgende:
Huur een boot, toen ik in Kroatië was ben ik van Novigrad naar Rovinj gevaren.
Nog geen zee-egels gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:46 schreef GlowMouse het volgende:
Pics van jou met waterschoenen aan tegen de zee-egels?
ik las puala...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst naar Pula. Wie weet gaan we nog wat huren een dezer dagen!
Die zien er eng uit daarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog geen zee-egels gezienAlleen naakte mensen.
held!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:49 schreef GlowMouse het volgende:
Ik had ook 's avonds een kampvuur langs de kust (wel eerst netjes een stukje het dorp uitlopen). Na een paar avonden kwam er een toezichthouder langs om te zeggen dat dat helemaal niet mochtIn plaats van ons te bekeuren, haalde hij drank uit zijn achterbak en kwam hij erbij zitten
[..]
Die zien er eng uit daar
Kijk admins, een dubbelaccount. Post onder jordyqwerty en Etsu. Ban.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Straks naar huissssik wil niet weg.
Dan blijf je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:21 schreef jordyqwerty het volgende:
Straks naar huissssik wil niet weg.
Eerder het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kijk admins, een dubbelaccount.
Kan niet, morgenochtend 6 uur opstaan om te werken en Jordy moet ook terug naar huis want tante komt weer thuis dit dat.quote:
Nee, jordyqwerty en Etsu plaatsen berichten onder één account.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee. Oscar post met het account jordyqwerty en Etsu.
Rotterdamquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar Jordy en ik hebben al een 2de meeting bedacht binnenkort, hij komt naarRotterdam
KENDE LANG WACHTENquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Om 18.02 sta ik op Eindhoven, ik wacht op je.
Ik daag je niet uit, laffe broddelhark, ik lach alleen Rotterdam maar uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Mij uitdagen en dan niet komen opdagen
= uitdagen, dom schaap.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik daag je niet uit, laffe broddelhark, ik lach alleen Rotterdam maar uit.
Nee, popi jopi fietsendief, dat is niet uitdagen.quote:
MBP?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:20 schreef strontboer het volgende:
Ik zeg hoihoi vanaf mijn nieuwe laptop
Ziet er wel goed uit. Hoe duur was die? Staat geen prijs bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:24 schreef strontboer het volgende:
[..]
HP Elitebook 8560w![]()
![]()
![]()
http://tweakers.net/price(...)560w.html#tab:prices
999 euro. Heb 'm via de UT gekocht. Particuliere verkoopprijs, om het maar zo ff te zeggen, zal richting de 1500-2000 euro liggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit. Hoe duur was die? Staat geen prijs bij.
Oke. Ik heb hier nog een desktop van Dell staan. Kan niet kapot, echt een bazenmerkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, Dell gewoon met alles erop en eraan.
Welk model/type?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, Dell gewoon met alles erop en eraan.
Ja, en je dan een paar tikken tegen je ketel verkopen zeker. Is te zielig voor je, doe ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, en je dan een paar tikken tegen je ketel verkopen zeker. Is te zielig voor je, doe ik niet.
Eindhoven is behoorlijk lelijk, maar nog lang niet zo lelijk als Rotterdam.quote:
Ik een keer op het station toen ik naar Heerlen ging.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit in Weert geweest.
Heerlen is zeker ook lelijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik een keer op het station toen ik naar Heerlen ging.
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heerlen is zeker ook lelijk?
Nee. Helmond is afschuwelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:20 schreef Etsu het volgende:
Alles is lelijk behalve Helmond, niet suus?
Ik ben vlakbij Bergen op Zoom, sjaak.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:21 schreef Etsu het volgende:
Boh, straks Utrecht CS, Ik wacht op je suus
Den Bosch is mooi, zeker het centrum.quote:
Oh nee! Je douchegel! Wat een drama.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Etsu het volgende:
Ja.
Toen ik daarnaartoe ging, had ik het gevoel dat ik iets was vergeten. En uiteraard had ik gelijk, was tandpasta vergeten.
En net tijdens het uitpakken van m'n tas ben ik achtergekomen dat ik iets ben vergeten daarDouchegel staat daar nog steeds.
Tragedie in Noorwegen is er niets bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh nee! Je douchegel! Wat een drama.
Die reclamespotjes van Giro 555 voor de hongersnood in Afrika mogen ook wel van de buis af, beter gaan we geld doneren zodat Etsu nieuwe douchegel kan kopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tragedie in Noorwegen is er niets bij.
Jemig. Brachten jullie je tandenborstels bij elkander, maakten jullie één streep tandpasta en hakten jullie die dan door met een tandenstoker tussen beide borstels?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
Omg Dastan, ik was mijn tandpasta vergeten hè. Ik mocht zijn tandpasta hebben. Überhaupt zijn tandpastatube gebruiken en aanraken. Jeetje zeg.
Omg, hoe raad je hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jemig. Brachten jullie je tandenborstels bij elkander, maakten jullie één streep tandpasta en hakten jullie die dan door met een tandenstoker tussen beide borstels?
Als eckte kameraden hoor ik al! Gingen jullie dan ook met de benen op en neer? Een beetje dit idee:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, hoe raad je hetVervolgens hebben we met onze armen over elkaar elkaars tanden gepoetst.
Zoiets inderdaad. Met onze 2de hand hielden we elkaars hands vast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als eckte kameraden hoor ik al! Gingen jullie dan ook met de benen op en neer? Een beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Goede paint.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
Precies. Bovendien stonden we daar in onze boxer, dus dat moet ook even bijgetekend worden.
Wel erg veel lichaamsbeharing.quote:
Niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel erg veel lichaamsbeharing.
Onwaar, ik ben er immers.quote:
Daarstraks was het saai.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onwaar, ik ben er immers.
Kan gebeuren. Kan niet altijd een dikke party wezen.quote:
Nee, jammer genoeg niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Kan niet altijd een dikke party wezen.
Mieters geil.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef Dastan het volgende:
Wat zou Ezell van lichaamsbeharing vinden?
Que?quote:
Je vergeet een ¿quote:
Met jou kan ik praten. Mits mannen.quote:
¡quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Mits mannen.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Lichaamshaar bij mannen.Je bent toch geen wijf.
Kutquote:
Ja goed. Druk op werk, maar vanavond even naar Groningen geweest. En heb als 't goed is een kamer, niet die ik ging bekijken (hing trouwens vol met posters van feesten en een levensgroot logo van ID&T op de muurquote:
Nicequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja goed. Druk op werk, maar vanavond even naar Groningen geweest. En heb als 't goed is een kamer, niet die ik ging bekijken (hing trouwens vol met posters van feesten en een levensgroot logo van ID&T op de muur), maar eentje een straat verderop die verder zo goed als hetzelfde is.
Leukleukleukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja goed. Druk op werk, maar vanavond even naar Groningen geweest. En heb als 't goed is een kamer, niet die ik ging bekijken (hing trouwens vol met posters van feesten en een levensgroot logo van ID&T op de muur), maar eentje een straat verderop die verder zo goed als hetzelfde is.
Zeker!quote:
Goed, zondag teruggekomen van Blanes. Was echt tering mooie vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeker!
Hoe is 't verder met jou dan?
Baasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:04 schreef strontboer het volgende:
[..]
Goed, zondag teruggekomen van Blanes. Was echt tering mooie vakantieMaximaal whiskey en andere shit zuipen de hele dag
quote:
Volgens Google Afbeeldingen niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:16 schreef strontboer het volgende:
[..]
Zit volgens mij ook stroooo bij door.
Hmm okeequote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens Google Afbeeldingen niet.
Het is een complot!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
Ik vind het maar raar hoor, al die tijd heeft Google nog nooit tegen me gelogen...
What's next?quote:
Oh jee...quote:
Veel hooi?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:25 schreef Flitskikker het volgende:
Ik deed het nog expres met 3 o's.
Zo zo, jij pakt groot uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:25 schreef Flitskikker het volgende:
Ik deed het nog expres met 3 o's.
Op je laptop die Alternate nog steeds niet opnieuw in voorraad heeft maar ik wel wil hebben?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:28 schreef Kaasrol het volgende:
bwuuuhh wat is Logitech Setpoint een kutprogramma
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Op je laptop die Alternate nog steeds niet opnieuw in voorraad heeft maar ik wel wil hebben?
Had je trouwens nog een format gedaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
HET WERKT
Gewoon even plugje in de andere poort doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |