SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 02-08-2011 13:25:01 ]Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
i c wut u did tharquote:
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Je weet dat er op valse quotes een ban staat?
Dat was gewoon een ninja-edit hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Je weet dat er op valse quotes een ban staat?
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat was gewoon een ninja-edit hoor
Ja.quote:
quote:
quote:
Ik bestel nimmer online. Allemaal frauduleuze praktijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Kaasrol het volgende:
Heeft iemand ooit wat besteld op eshop.nl?
Frauduleuze praktijken komen overal voor hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik bestel nimmer online. Allemaal frauduleuze praktijken.
Dus? Meer kans bij het kopen via internet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Frauduleuze praktijken komen overal voor hoor.
Beetje opletten kan geen kwaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dus? Meer kans bij het kopen via internet.
Ik denk dat dat niet echt is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beetje opletten kan geen kwaad.
Kaarten voor Lowlands kopen voor ¤80 () van iemand die 1 dag actief is op Marktplaats.
Ik ken iemand die dat dus heeft gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beetje opletten kan geen kwaad.
Kaarten voor Lowlands kopen voor ¤80 () van iemand die 1 dag actief is op Marktplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |