SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 02-08-2011 13:25:01 ]Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
i c wut u did tharquote:
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Je weet dat er op valse quotes een ban staat?
Dat was gewoon een ninja-edit hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Je weet dat er op valse quotes een ban staat?
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat was gewoon een ninja-edit hoor
Ja.quote:
quote:
quote:
Ik bestel nimmer online. Allemaal frauduleuze praktijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Kaasrol het volgende:
Heeft iemand ooit wat besteld op eshop.nl?
Frauduleuze praktijken komen overal voor hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik bestel nimmer online. Allemaal frauduleuze praktijken.
Dus? Meer kans bij het kopen via internet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Frauduleuze praktijken komen overal voor hoor.
Beetje opletten kan geen kwaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dus? Meer kans bij het kopen via internet.
Ik denk dat dat niet echt is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beetje opletten kan geen kwaad.
Kaarten voor Lowlands kopen voor ¤80 () van iemand die 1 dag actief is op Marktplaats.
Ik ken iemand die dat dus heeft gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beetje opletten kan geen kwaad.
Kaarten voor Lowlands kopen voor ¤80 () van iemand die 1 dag actief is op Marktplaats.
Hoe is het afgelopen? We willen details.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat dus heeft gedaan.!!
Ik denk het niet, want dat is wel erg weinig geld voor een Lowlands-kaartje. Een beetje ongeloofwaardig. Bovendien is een `eendagsvlieg` (zoals ik dat altijd noem ha-ha) niet echt betrouwbaar op Marktplaats.quote:
Hij kreeg toen dus niks, is ie mee naar de politie gegaan maar die heeft nog niks ermee gedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? We willen details.
Had je mijn PI wel gezien?!?!?!?!?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want dat is wel erg weinig geld voor een Lowlands-kaartje. Een beetje ongeloofwaardig. Bovendien is een `eendagsvlieg` (zoals ik dat altijd noem ha-ha) niet echt betrouwbaar op Marktplaats.
Als je zo'n mongool bent hoeft er ook niks mee gedaan te worden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hij kreeg toen dus niks, is ie mee naar de politie gegaan maar die heeft nog niks ermee gedaan.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een stel zeikerds zijn jullie zeg.
Het is ook wel typisch iets voor hem, en maar volhouden "hij is gewoon vertraagd"quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je zo'n mongool bent hoeft er ook niks mee gedaan te worden.
Dan heeft ie vast ook wel eens via Marktplaats iets verkocht aan iemand uit Nigeria?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is ook wel typisch iets voor hem, en maar volhouden "hij is gewoon vertraagd"
Nee, het was de eerste keer dat hij iets op marktplaats bestelde. Wel eens een ipod uit china voor 50 euro, was dus dik namaakquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan heeft ie vast ook wel eens via Marktplaats iets verkocht aan iemand uit Nigeria?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, het was de eerste keer dat hij iets op marktplaats bestelde. Wel eens een ipod uit china voor 50 euro, was dus dik namaak
Toen hij hem in de pc plugde kreeg hij kortsluiting, daar was ik nog bijquote:
Voor sommige mensen is een cursus geen slecht ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Toen hij hem in de pc plugde kreeg hij kortsluiting, daar was ik nog bij
zit ie daar tussen allemaal bejaardenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is een cursus geen slecht idee
latorquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:43 schreef jordyqwerty het volgende:
We gaan ons volstoppen met chips en Heroes kijken op bed, tot ooit.
Tja, sommige mensen.....................................................quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
zit ie daar tussen allemaal bejaarden
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
WAAR IS DIE HOMO RUBEN IK MOET HEM LASTIG VALLEN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |