Heb voor Chrome nooit zo'n goede als Downloadhelper gevonden nee. Opslaan doe ik altijd maar inquote:
Ik ook. Daarom weg ermee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:33 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nice, heb echt een hekel aan programma's welke je computer verkankeren.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:13 schreef Bendoe het volgende:
hoe kun je instellen dat je als je een post typt op FOK!, de zin begint met een hoofdletter? (sorry voor de kutkick)
nope, maar ik dacht dat het wel zou moeten kunnen, net zoals in word.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zou het moeten? Of type je overal zonder hoofdletters?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:51 schreef Parafernalia het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig Iron van SRWare. Zelfde als Chrome maar zonder al het gespioneer van Google
Dat zit gewoon onder je menu-knop hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 07:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verlies van het lijstje van laatst gesloten tabbladen is wel erg jammer.
Nu kun je alleen nog maar het allerlaatst gesloten tabblad opnieuw openen.
Ik vind de 'new tab' inhoud kut. Ik wil gewoon m'n apps daar weer hebben staanquote:Op vrijdag 27 september 2013 07:16 schreef Evertjan het volgende:
kick wat vinden jullie van de nieuwe update?
Je kunt iig chrome://apps/ als startpagina instellen. Dan heb je die pagina weer als je Chrome opent. En je hebt links op de bladwijzerbalk natuurlijk de knop Applicaties staanquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind de 'new tab' inhoud kut. Ik wil gewoon m'n apps daar weer hebben staan
quote:Op vrijdag 27 september 2013 07:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verlies van het lijstje van laatst gesloten tabbladen is wel erg jammer.
Nu kun je alleen nog maar het allerlaatst gesloten tabblad opnieuw openen.
DIG / Google Chrome #9quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind de 'new tab' inhoud kut. Ik wil gewoon m'n apps daar weer hebben staan
Dat werkt alleen niet meer als je opnieuw opstart, alleen zo lang het programma loopt. Erg jammer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zit gewoon onder je menu-knop hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |