Ah, het Google Chrome topic. Wie weet kunnen jullie me misschien helpen met het euvel wat ik al geruime tijd heb.
Als ik Chrome open, gaat het 9 van de 10 keer gewoon goed. Maar soms slaat hij gewoon vast als ik maar in mijn mail kijk, op YouTube zit of op het forum van Fok! kijk. Standaard riedel, hij sluit af en ik start Chrome opnieuw op en dan werkt het weer.
Soms blijven pagina's hangen terwijl ik wel gewoon geluid hoor, en als ik de betreffende tab sluit en ik wil een andere openen laat hij eerst de site van de vastgelopen tab zien (waar ik verder niets mee kan, in de tab zelf staat de naam van de site die ik wil zien), en na die gesloten en heropend te hebben zie ik pas de site die ik wil zien. Heel irritant en gebeurd vrij regelmatig.
Ik heb Chrome al ettelijke keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de geschiedenis weggegooid tot het eerste gebruik via de instellingen en de extensies afgezet, maar de enige die draait is AdBlock.
Ik draai op Windows 7, en alles is up to date.
Weet iemand wat het probleem kan zijn of heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt, en zo ja, hoe is het opgelost?
Alvast bedankt!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"