ja op eentjequote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Mij maakt het weinig uit of ik op fb komMaar ik sta ook niet vaak op den foto
Wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat Ma Tokkie even uitgebreid in je kruis staat te graaien, té erg
er was geen tweeling..quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
Wat was dat nou met die tweeling ofzo? Totaal niet meegekregen.
Jij in die klompenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
O ik dacht een tweeling, Maar wat was dat dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
er w
[..]
er was geen tweeling..
wel 2 dikke gozers met zonnebril
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Ja geweldigquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]!
Ja ik was ook in slaap gevallen, realiseerde me net nog dat ik in EHV was._!
Ze leken ook wel op elkaar. Jij was met die ene op de foto geweest toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
er w
[..]
er was geen tweeling..
wel 2 dikke gozers met zonnebril
kutjochiesquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht een tweeling, Maar wat was dat dan?
quote:
Goeie foto van mezelf.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou heb een foto van jou gezien in een paar klompen, je kijkt ook zo vrolijk
stelletje kabouters keken ook niet waar ze liepen zat helemaal onder de sinasquote:
Die is echt geweldigquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nog een foto van Miranda en de bergtrol.
ECHTquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nog een foto van Miranda en de bergtrol.
ja die is ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
Ik vind die foto leuk van Miran, Bella en mij op het balkon
Ja en die kusfoto van Ian en mij, dat ik dat rietje hebquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die is ook
En die foto van jou, laysa en mijDie is ook leuk, lekker rode gloed, mooie foto toch wel
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb mijn linkerpink over voor een foto van toverheks op zondagochtend.
Mijn linkerpink is mijn lievelingsvingerquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
linkerpink, dacht dat ik wel 3 vingers waard was
ik vind dat iedereen wel leuk op de foto's staatquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en die kusfoto van Ian en mij, dat ik dat rietje heb
Ohw buiten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook nog pisfeauteau van Ian en Pat!
Ja.quote:
Die wil ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook nog pisfeauteau van Ian en Pat!
huh effe checkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:07 schreef Kally het volgende:
Miran die op jou fb met die pink in mijn mons staat niet op dropbox, dat commentaar op je fb van rene en ian
Ben nu aan het uploaden.quote:
Met die zeik over de wegquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben nu aan het uploaden.
Volgens mij is ie best onduidelijk maar ja.
oh dan is het lief van jequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn linkerpink is mijn lievelingsvinger
Zijn daar foto's vanquote:
Ja ik heb geen link maar wil ze ook niet inzien ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja? Die stonden als eerste op DropBox
Die op Miran der FB met mij samen is leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:10 schreef PatriQue89 het volgende:
wow, wel 1 soort van leuke foto van mezelf
Alle meetfoto's staan ook gewoon in mijn fobo, is misschien makkelijker?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik heb geen link maar wil ze ook niet inzien ofzo.Mentaal voorbereiden en zo.
ja ik heb wel de leukste foto's erop gezetquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Die op Miran der FB met mij samen is leuk
waarom ga ik kijken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alle meetfoto's staan ook gewoon in mijn fobo, is misschien makkelijker?
Nee hoor laat maar staan, ik sta er wel erger op somsquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik heb wel de leukste foto's erop gezet
Niet allesMar als je wilt dat ik die spanking eraf haal, moet je het zeggen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |