Hij is nog bezig, heb jij Pat geen invite gestuurd?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
SIEP
Die foto's van jou zijn ook leuk
jawel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is nog bezig, heb jij Pat geen invite gestuurd?
Ow hij vraagt hoe hij er op komtquote:
Dat klinkt op zoveel fronten foutquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:49 schreef Kally het volgende:
Ik heb er best veel van dat dikke mokkel aan die paal
Link aanklikken in je mail, account maken denk ik en anders accept dan op de map amsterdam klikken en daar staan de foto'squote:
Oke ff zoeken zoquote:
Die staan er al bijquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja iedereen zijn foto's uploaden
Valt best meequote:
Nee, was moe.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:51 schreef ValHallen het volgende:
Heeft iemand Zomergasten nog gezien? Ik was in slaap gevallen na 10 minuten![]()
quote:
ik en heb genoten van Swaab wat een leuke vent, zijn filmkeuze vond ik bagger dus ben gaan slapenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:51 schreef ValHallen het volgende:
Heeft iemand Zomergasten nog gezien? Ik was in slaap gevallen na 10 minuten![]()
Godver ik wil niet op fb met die spanking fotoquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens wel de leuke foto's op facebook gezet
Voor de spankingfoto van mij en siep![]()
Ik sta op alles verrotquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ok... leuk dat ook alle verroottte foto's er opgeplemt worden
zal ik een balkje voor je ogen doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Godver ik wil niet op fb met die spanking foto
Nee maar mijn bek erop, alsof het pijn doetquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik een balkje voor je ogen doen
En anders ik wel. Werd door een conducteur wakker gemaakt toen de trein al stilstond in Zaltbommel, heb mijn bier over de grond gegooid omdat ik op de bank in slaap vielquote:
Ik heb geen kutfoto van jou om eerlijk te zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil niet dat alle kutfoto's op FB komen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En anders ik wel. Werd door een conducteur wakker gemaakt toen de trein al stilstond in Zaltbommel, heb mijn bier over de grond gegooid omdat ik op de bank in slaap viel
Ik zet alleen mezelf op fb en met goedkeuring, is dat goed?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Vergeet niet dat niet iedereen die foto's op facebook wil enzo he..
IMAG0639.JPG(jij met PatriQue) t/m IMAG0647.JPG(VH in klompen)quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar mijn bek erop, alsof het pijn doet
Benny welke nummers van die foto's zijn van jou?
Ja ik had ze gevondenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
IMAG0639.JPG(jij met PatriQue) t/m IMAG0647.JPG(VH in klompen)
Alleen de naaktfoto's graagquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zet alleen mezelf op fb en met goedkeuring, is dat goed?
Alles aanklikken en dan bovenin op downloaden drukken komen ze op je pc en kun je ze gewoon zoals normaal zienquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan je die foto's ook in een slideshow zien... verrot om alles om de beurt te openen..
ja op eentjequote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Mij maakt het weinig uit of ik op fb komMaar ik sta ook niet vaak op den foto
Wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat Ma Tokkie even uitgebreid in je kruis staat te graaien, té erg
er was geen tweeling..quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
Wat was dat nou met die tweeling ofzo? Totaal niet meegekregen.
Jij in die klompenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
O ik dacht een tweeling, Maar wat was dat dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
er w
[..]
er was geen tweeling..
wel 2 dikke gozers met zonnebril
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
Ja geweldigquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]!
Ja ik was ook in slaap gevallen, realiseerde me net nog dat ik in EHV was._!
Ze leken ook wel op elkaar. Jij was met die ene op de foto geweest toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
er w
[..]
er was geen tweeling..
wel 2 dikke gozers met zonnebril
kutjochiesquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht een tweeling, Maar wat was dat dan?
quote:
Goeie foto van mezelf.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou heb een foto van jou gezien in een paar klompen, je kijkt ook zo vrolijk
stelletje kabouters keken ook niet waar ze liepen zat helemaal onder de sinasquote:
Die is echt geweldigquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nog een foto van Miranda en de bergtrol.
ECHTquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nog een foto van Miranda en de bergtrol.
ja die is ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
Ik vind die foto leuk van Miran, Bella en mij op het balkon
Ja en die kusfoto van Ian en mij, dat ik dat rietje hebquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die is ook
En die foto van jou, laysa en mijDie is ook leuk, lekker rode gloed, mooie foto toch wel
quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb mijn linkerpink over voor een foto van toverheks op zondagochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |