Mijn linkerpink is mijn lievelingsvingerquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
linkerpink, dacht dat ik wel 3 vingers waard was
ik vind dat iedereen wel leuk op de foto's staatquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en die kusfoto van Ian en mij, dat ik dat rietje heb
Ohw buiten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook nog pisfeauteau van Ian en Pat!
Ja.quote:
Die wil ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ook nog pisfeauteau van Ian en Pat!
huh effe checkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:07 schreef Kally het volgende:
Miran die op jou fb met die pink in mijn mons staat niet op dropbox, dat commentaar op je fb van rene en ian
Ben nu aan het uploaden.quote:
Met die zeik over de wegquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben nu aan het uploaden.
Volgens mij is ie best onduidelijk maar ja.
oh dan is het lief van jequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn linkerpink is mijn lievelingsvinger
Zijn daar foto's vanquote:
Ja ik heb geen link maar wil ze ook niet inzien ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja? Die stonden als eerste op DropBox
Die op Miran der FB met mij samen is leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:10 schreef PatriQue89 het volgende:
wow, wel 1 soort van leuke foto van mezelf
Alle meetfoto's staan ook gewoon in mijn fobo, is misschien makkelijker?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik heb geen link maar wil ze ook niet inzien ofzo.Mentaal voorbereiden en zo.
ja ik heb wel de leukste foto's erop gezetquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Die op Miran der FB met mij samen is leuk
waarom ga ik kijken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alle meetfoto's staan ook gewoon in mijn fobo, is misschien makkelijker?
Nee hoor laat maar staan, ik sta er wel erger op somsquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik heb wel de leukste foto's erop gezet
Niet allesMar als je wilt dat ik die spanking eraf haal, moet je het zeggen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |