Zat je soms bij de hoofdpost die avond?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Was ik in ieder geval aan het werkmaar dan zijn alle posten nog open
nope.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Zat je soms bij de hoofdpost die avond?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb wel ervaring met het personeel van de La Place op Lowlands
En? Beviel het? Was ze klantgericht en werkte ze efficient?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb wel ervaring met het personeel van de La Place op Lowlands
Je zegt zoals altijd. Heeft dat nog een speciale reden dat "altijd?"quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:45 schreef Blackviper het volgende:
Ik kan niet de enige zijn. Er moeten er meer zijn dus wie gaan er dit jaar werken op Lowlands en wat doe je dan?
Ik Bravo crew zoals altijd.
Same here, donderdag 'sollicitatie' bij randstad voor La Place. Heb gehoord dat het niet meer is dan andere uitzendsollicitaties van randstad, oftewel papieren invullen en wachten tot je wordt ingeroosterd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:10 schreef Gorgelmuil het volgende:
Zo, dit jaar wordt er natuuurlijk weer gewerkt! Topicschopje!
Ik heb me aangemeld voor het sollicitatietraject voor La Place. Zijn er hier mensen met ervaringen? Welke personeelscamping werd er vorig jaar gebruikt, die aan het begin van de campingstraat of echt ergens anders (met een busje er naartoe?)
En hoe zit het met je vrije tijd. Kun je die écht gebruiken om bandjes te kijken? Ik lees in de krochten van Fok! ook spookverhalen dat je alleen mag werken en terug mag naar de camping...
Ben® benieuwd!
ojaquote:
Dat was vorig jaar maar dit jaar ook weerquote:Op zondag 15 juli 2012 17:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je zegt zoals altijd. Heeft dat nog een speciale reden dat "altijd?"
Ik bedoel ermee waarom nou juist Bravo. is dat een voordeel en zoja, wat?
Oh great, langer wachten dus dit jaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:27 schreef Rocho het volgende:
[..]
Leg die eens uit. Lowlands werkt met vrij veel vrijwilligers die gratis het festival op mogen als ze een paar uur dit soort werk doen. Weet je wat het kost als je die mensen zou inhuren?![]()
Daarnaast is er dit jaar al op bezuinigd.
Wespen? Ja idd, heb echt medelijden met het barpersoneel....ik doe het ze niet na, staan gewoon met hun handen midden in de wespen de bekers cola en sinas eruit te graaien brrr.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:08 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Voordeel van het mindere weer is dat je deze vrienden wat minder zal zien langskomen bij je bar.
[ afbeelding ]
Had vorig jaar medelijden met het barpersoneel door de enorme plaag ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |