Catering D toevallig? ( beveiliging/brandweer/politie/ehbo? )quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:15 schreef I-con het volgende:
Ben er ook weer bij! Crewcatering voor het 4e jaar op rij.
Ik moet altijd eten bij catering C...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Catering D toevallig? ( beveiliging/brandweer/politie/ehbo? )
Hier present voor de EHBO
En user Tomasso staat geloof ik in een cocktailbar
Dat zei ook niemandquote:Op zondag 7 augustus 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen pauper, ik kan gewoon betalen voor mijn bier.
Welke "lowlanders" ?? Zo ja hier is vast een ander topic overquote:Op zondag 7 augustus 2011 09:27 schreef TheFrankey het volgende:
Sterkte. Zit je dan tussen al die figuren
Ik niet slaap paar km verderop worden heen en weer gereden met shuttle busjes.quote:
Vakantiepark van Walibiquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:02 schreef rubbereend het volgende:
Waar ligt die personeelscamping eigenlijk?
Ja voor Ampco, Flashlight, Dutchview, Powershop, GGD en TSC wel... Maar toch niet voor horeca en milieuservice en weet ik veel wat nog meer.?? Die slapen toch gewoon ergens in een tent?quote:
Vriendin had haar tent vorig jaar daar staan (op een veld in dat vakantiepark). Ze sliep in mijn tent op Camping 3, maar dat doet er verder niet toequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ja voor Ampco, Flashlight, Dutchview, Powershop, GGD en TSC wel... Maar toch niet voor horeca en milieuservice en weet ik veel wat nog meer.?? Die slapen toch gewoon ergens in een tent?
EHBO? Zit je dan vast bij zo'n EHBO post?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Catering D toevallig? ( beveiliging/brandweer/politie/ehbo? )
Hier present voor de EHBO
En user Tomasso staat geloof ik in een cocktailbar
Eensquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:25 schreef rubbereend het volgende:
EHBO mensen op Lowlandsmeerdere keren met iemand binnengekomen en altijd top hulp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |