Catering D toevallig? ( beveiliging/brandweer/politie/ehbo? )quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:15 schreef I-con het volgende:
Ben er ook weer bij! Crewcatering voor het 4e jaar op rij.
Ik moet altijd eten bij catering C...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Catering D toevallig? ( beveiliging/brandweer/politie/ehbo? )
Hier present voor de EHBO
En user Tomasso staat geloof ik in een cocktailbar
Dat zei ook niemandquote:Op zondag 7 augustus 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben geen pauper, ik kan gewoon betalen voor mijn bier.
Welke "lowlanders" ?? Zo ja hier is vast een ander topic overquote:Op zondag 7 augustus 2011 09:27 schreef TheFrankey het volgende:
Sterkte. Zit je dan tussen al die figuren
Ik niet slaap paar km verderop worden heen en weer gereden met shuttle busjes.quote:
Vakantiepark van Walibiquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:02 schreef rubbereend het volgende:
Waar ligt die personeelscamping eigenlijk?
Ja voor Ampco, Flashlight, Dutchview, Powershop, GGD en TSC wel... Maar toch niet voor horeca en milieuservice en weet ik veel wat nog meer.?? Die slapen toch gewoon ergens in een tent?quote:
Vriendin had haar tent vorig jaar daar staan (op een veld in dat vakantiepark). Ze sliep in mijn tent op Camping 3, maar dat doet er verder niet toequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ja voor Ampco, Flashlight, Dutchview, Powershop, GGD en TSC wel... Maar toch niet voor horeca en milieuservice en weet ik veel wat nog meer.?? Die slapen toch gewoon ergens in een tent?
EHBO? Zit je dan vast bij zo'n EHBO post?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:25 schreef rubbereend het volgende:
EHBO mensen op Lowlandsmeerdere keren met iemand binnengekomen en altijd top hulp
dan snap ik wel dat de servicekosten 10 euro zijn tegenwoordigquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:26 schreef RoaRRR het volgende:
Donderdag polsbandjes om doen.
Daarna gratis lowlands.
Leg die eens uit. Lowlands werkt met vrij veel vrijwilligers die gratis het festival op mogen als ze een paar uur dit soort werk doen. Weet je wat het kost als je die mensen zou inhuren?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan snap ik wel dat de servicekosten 10 euro zijn tegenwoordig
als je iemand werk laat doen voor een kaartje is dat in feite iemand inhuren voor het bedrag van dat kaartje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:27 schreef Rocho het volgende:
[..]
Leg die eens uit. Lowlands werkt met vrij veel vrijwilligers die gratis het festival op mogen als ze een paar uur dit soort werk doen. Weet je wat het kost als je die mensen zou inhuren?![]()
Daarnaast is er dit jaar al op bezuinigd.
Enne, hoe zou jij dat anders zien. Iemand die polsbandjes knipt 8 uur laten werken voor 26,16 en dan 't terrein afschoppen? (Reken daarbij nog extra overhead voor toeslagen etc.) Knappe jongen die dat voor elkaar krijgt. Nu doen mensen 't (min-of-meer) met een glimlach, omdat 't ze gratis 't festival op mogen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je iemand werk laat doen voor een kaartje is dat in feite iemand inhuren voor het bedrag van dat kaartje.
Waar zeg ik dat het anders moet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef Rocho het volgende:
[..]
Enne, hoe zou jij dat anders zien. Iemand die polsbandjes knipt 8 uur laten werken voor 26,16 en dan 't terrein afschoppen? (Reken daarbij nog extra overhead voor toeslagen etc.) Knappe jongen die dat voor elkaar krijgt. Nu doen mensen 't (min-of-meer) met een glimlach, omdat 't ze gratis 't festival op mogen.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het leuk om te doen maar ti's stevig doorwerken hoor! 38000 man in een shift voorzien van polsbandjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan snap ik wel dat de servicekosten 10 euro zijn tegenwoordig
Als je het wilde doen klinken alsof jij als enige, alleen, bij vrijwel iedereen het bandje om doet... is dat gelukt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:22 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik vind het leuk om te doen maar ti's stevig doorwerken hoor! 38000 man in een shift voorzien van polsbandjes.
Wordt mijn 10e jaar en de eerste jaren heeft lowlands altijd moeite gehad om genoeg vrijwilligers te vinden om überhaupt goed te kunnen draaien.
En die servicekosten gaan waarschijnlijk rechtstreeks naar de ticketoffice en niet richting LL
Voordeel van het mindere weer is dat je deze vrienden wat minder zal zien langskomen bij je bar.quote:
Toevallig wel. Draai dit jaar voor het eerst de nightshift ipv de middag, kijken wat dat brengt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Aaah wij moeten even vriendjes wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:28 schreef I-con het volgende:
[..]
Toevallig wel. Draai dit jaar voor het eerst de nightshift ipv de middag, kijken wat dat brengt.
Hmm, uit m'n hoofd:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:28 schreef I-con het volgende:
[..]
Toevallig wel. Draai dit jaar voor het eerst de nightshift ipv de middag, kijken wat dat brengt.
Wtf, dat heb je goed voor mekaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:04 schreef PilgrimSands het volgende:
Vast wel.
Vrijdag van 08.00-17.00 aan het werk op de camping, daarna vrij.
voor 20.00 uur of erna?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:18 schreef GotC het volgende:
Nou Peter, je hebt iig een hele gezellige collega, die zichzelf de mama noemt![]()
En weer mooi ingezwachtelde knieën
Erna, was ehm..nja, rond 23:00quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:39 schreef Peter het volgende:
[..]
voor 20.00 uur of erna?dan kan ik gaan gokken wie je bedoelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |