abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100400430
Simmu, gefeliciteerd met selene haar verjaardag!

Ik hoop gewoon dat chris maandag zijn kdv-kroontje mee naar huis krijgt ;)

Nog een half weekje...
pi_100401527
Simmu van harte met je dochter!
Fake it till you make it...
pi_100401856
De peuter lijkt eindelijk net te slapen, kleuter helaas nog steeds niet. Die sliep al snel in de auto helaas.
Tyler probeerde nog op zn potje te plassen, maar lukte niet. Hij was boos.
10 min erna poepte hij in zijn luier, misschien dat hij dat voelde aankomen.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:37:16 #154
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100402951
Simmu, van harte met Selene *O*

Knap van Tyler dat hij het blijkbaar toch aanvoelde! :)
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:58:27 #155
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_100403648
Simmu van harte met Selene.

Hier ook een jarige peuter van sinds vandaag drie jaar en helemaal blij met haar cadeautjes van papa en mama. We vieren het niet echt pas in november tegelijk met K. omdat ik nog maar net uit het ziekenhuis ben maar ze heeft een nieuwe knalroze radiootje gekregen met de nieuwe cd van K3. Ze pakte het cadeautje uit en zag dat het de cd van Alice in Wonderland was en drukte hem stevig tegen haar aan om hem nooit meer los te laten. Met andere woorden en regelrechte hit. E. is echt van de liedjes en gaat altijd slapen met een oude cd speler van ons maar die was het aan het begeven dus nu een echte roze meisjes radio/cdspeler. Helemaal gelukkig onze kleine grote... Van mijn zusje en man kreeg ze er een microfoon op standaard bij dus helemaal compleet en van opa en oma een strijkplank met stoomstrijkijzer. Ze is bij mijn ouders altijd bezig met de strijk dus ook dat was het helemaal.
pi_100403727
Gefeliciteerd books *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100403804
Gefeliciteerd Simmu met Selene! *O*
Fijn dat jullei zo'n heerlijke dag hadden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100414467
nog gefeli books *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100414487
Goedenmorgen!
Wij hebben hier een peuter die weer de hele nacht bij ons in bed heeft geslapen. Dit is eigenlijk niet wat wij willen maar op een andere manier slaapt ze niet momenteel. Ze slaapt wel in in haar eigen bedje en dan rond middernacht komt ze naar ons en wil ze niet terug. Iemand tips hoe we haar toch in haar eigen bed kunnen laten slapen? We hebben al een nachtlampje op haar kamer gehangen en we hebben al geprobeert haar steeds terug te brengen maar gister heb ik dat elke tien minuten tot 2 uur volgehouden en daarna ben ik gestopt want ze maakt er een spelletje van... En vannacht ben ik er niet eens aan begonnen, want werken en uitgeput en ze slaapt wel gewoon lekker!
  zondag 7 augustus 2011 @ 08:23:10 #160
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100414631
Books, jij ook nog gefeliciteerd met je jarige dochter *O*

MP, misschien is dat wel de methode om het zo snel mogelijk weer om te buigen dat ze weer in haar eigen bed wil slapen. Gewoon verder geen aandacht aan besteden, en bij je in bed laten slapen. Misschien wel altijd in eigen bed beginnen? En zodra ze (meteen?) begint te 'miepen' in jullie bed leggen...
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 augustus 2011 @ 08:23:46 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100414636
simmu en book gefeliciteerd!!! *O*

Goed hoor van Tyler *O*

MP: Je wil het vast niet horen, maar het is een fase! :P Ik snap wel dat je 't vervelend vind, maar Jan heeft dat soort buien ook en die slaapt zo nu en dan nog 's nachts bij ons, als hij wakker wordt. Het gebeurt echter steeds vaker nu dat hij weer dooslaapt op z'n eigen kamer. Accepteren en uitleggen dat ze 's nachts best naar je toe mag komen, maar dat ze in haar eigen bedje ook veilig is, werkte hier het beste iig.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:13:13 #162
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100415527
Komt voorzichtig om het hoekje kijken ;)
Vanaf vandaag komt Roy jullie hier ook versterken, vanmiddag vieren we met de fam zijn 2de verjaardag.
gewoon 2 !!! zo geweldig :)

Aansluitend vertrekken we voor een paar dagen naar Drenthe dus misschien dat ik vanavond nog een verjaardagfoto spam post, maar ligt er aan hoevroeg iedereen weer weg is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100415598
*O* Welkom en gefeli Roy en Bar!

MP, herkenbaar.. mijn peuter wilde gisteravond gewoon niet gaan slapen. Eerst uit bed, melk drinken. Toen even rustig op de bankg ezeten maar toen ging ze zitten keten, toen bij ons in bed, ging ze nog meer liggen keten. Toen zei ze: ikke plassen!! Dus naar de wc, daar kwam niks. Toen weer in ons bed, weer keten. TOen was ik het zat. Ze pakte haar kussen en ging zelf naar haar eigen bed. Ik terug naar mijn bed, maar slapen deed ze dus echt niet. Heb mijnmatras maar gepakt en ben naasthaar gaan liggen. Om 22.30 ging ze pas slapen :X En om 7.15 was ze weer wakker....

Ze moet ws weer ff wennen aan alleen slapen nadat ze een hele week met Amber op 1 kamer geslapen heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100416100
Oh Books, ook gefeliciteerd met jullie driejarige prinses! *O*
Wat fijn dat de kado's in goede aarde vielen.

En Bar, daar ben je dan! Gefeliciteerd met Roy! *O*
Hopelijk hebben jullie een superleuke dag. En daarna wat daagjes weg, heerlijk.

Hier ook een rommelkont met slapen. Gister kon ik het loslaten en dat helpt me een stuk meer dan de dag ervoor, toen ik me opvrat van ergernis en zelfs uit mijn slof schoot. Het wil ook niet helpen dat P. al 4 avonden moet werken en er nog 6 moet, zodat ik het niet even uit handen kan geven.
Nouja, verder slaapt hij gewoon lekker door als hij eenmaal slaapt is dus dat is erg fijn. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:58:44 #165
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_100416291
Omdat wij in een tijdelijke woning zitten hebben we het opgelost door Bep haar bed bij ons in de slaapkamer te zetten. Helaas komt ze daar nu 's nachts ook wel eens uit omdat ze tussen ons in wil liggen. Als ik haar hoor stap ik gelijk uit bed om haar terug te zetten en dan blijf ik op haar bed zitten tot ze weer slaapt. Dat is meestal maar 5 minuutjes gelukkig. Ik kijk nu al niet uit naar de drama's die we gaan krijgen als we straks in ons nieuwe huis wonen en ze in haar kamer moet blijven :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_100416730
Bar gefeliciteerd met je peuter!!! Roy, van harte jochie *O*
Fake it till you make it...
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:35:48 #167
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_100418422
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 07:41 schreef MamaPurk het volgende:
Goedenmorgen!
Wij hebben hier een peuter die weer de hele nacht bij ons in bed heeft geslapen. Dit is eigenlijk niet wat wij willen maar op een andere manier slaapt ze niet momenteel. Ze slaapt wel in in haar eigen bedje en dan rond middernacht komt ze naar ons en wil ze niet terug. Iemand tips hoe we haar toch in haar eigen bed kunnen laten slapen? We hebben al een nachtlampje op haar kamer gehangen en we hebben al geprobeert haar steeds terug te brengen maar gister heb ik dat elke tien minuten tot 2 uur volgehouden en daarna ben ik gestopt want ze maakt er een spelletje van... En vannacht ben ik er niet eens aan begonnen, want werken en uitgeput en ze slaapt wel gewoon lekker!
Geen tips helaas, wij hebben hetzelfde, maar we hebben gewoon een groter bed gekocht... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_100418504
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Geen tips helaas, wij hebben hetzelfde, maar we hebben gewoon een groter bed gekocht... :P
Wij ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:03:49 #169
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_100419307
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 07:41 schreef MamaPurk het volgende:
Goedenmorgen!
Als je het echt niet wilt is er maar 1 oplossing: volhouden. Nu heeft ze uiteindelijk toch bij jullie in bed geslapen en dus gemerkt dat de volhouder wint. Waarschijnlijk blijft ze volgende keer dus nog langer volhouden omdat ze nu weet dat volhouden effect heeft ;) Dus zelf de keuze maken tussen volhouden, slapeloze nachten en uiteindelijk slapen zonder kind in bed of je erbij neerleggen en allemaal gewoon kunnen slapen.

Hier gaat het in ieder geval zoals hierboven beschreven en wij kiezen voor volhouden en minder slapen. Ik slaap namelijk echt niet met mijn kinderen in bed en ben dan net zo doodop als nu :')
pi_100420516
Simmu, Books en Bar (nog) van harte gefeliciteerd! *O*
pi_100422515
Bar gefeliciteerd! *O*
pi_100425113
Bar en Books, jullie ook nog gefeliciteerd met de peutertjes!!

MamaPurk, wij hebben ook gekozen voor doorpakken. Met zijn allen in 1 bed, dan slaapt er niemand meer fatsoenlijk. Dat was dan een paar nachtjes brak, en daarna was het wel over. Ik liet hem ook niet van zijn kamer komen. Dan wachtte ik wel bij de deur. En als hij de deur opendeed, pakte ik zijn handje en leidde hem rustig, maar zonder extra aandacht naar zijn bedje terug. Alleen nog een "weltrusten, het is bedtijd" en dan weer de kamer uit..
Maar hier was het vaak in de avond, dus weinig nachtelijke feestjes ;)
pi_100425261
thema van de dag: "NEE! IS VAN MIJ! NIET AANKOMEN! NEENEENEE :'( :'( :'( "
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100431644
Thnx voor al jullie tips! En ligt hier nu een meisje op de bank te kletsen en te lachen! We hebben het gevoel dat we verloren hebben maar ze gilt zo hard boven dat we bang zijn dat Sarah er wakker van word.
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 08:23 schreef Marie79 het volgende:
MP, misschien is dat wel de methode om het zo snel mogelijk weer om te buigen dat ze weer in haar eigen bed wil slapen. Gewoon verder geen aandacht aan besteden, en bij je in bed laten slapen. Misschien wel altijd in eigen bed beginnen? En zodra ze (meteen?) begint te 'miepen' in jullie bed leggen...
Ja de twijfel ligt dus tussen steeds weer in eigen bed leggen en dus allemaal slecht slapen of gewoon toelaten dat ze in ons bed komt slapen en allemaal goed slapen, nou ja behalve manlief want die vind het niets een kind in zijn bed... Dus dat maakt deze optie al minder aantrekkelijk!

quote:
12s.gif Op zondag 7 augustus 2011 08:23 schreef DJMO het volgende:
MP: Je wil het vast niet horen, maar het is een fase! :P Ik snap wel dat je 't vervelend vind, maar Jan heeft dat soort buien ook en die slaapt zo nu en dan nog 's nachts bij ons, als hij wakker wordt. Het gebeurt echter steeds vaker nu dat hij weer dooslaapt op z'n eigen kamer. Accepteren en uitleggen dat ze 's nachts best naar je toe mag komen, maar dat ze in haar eigen bedje ook veilig is, werkte hier het beste iig.
Was ook mijn eerste reactie, een fase, maar wel een rot fase. Sarah slaapt echt net 4 nachten heel goed ook 's avonds en dan krijg je dit... Maar ja we kozen zelf voor een tweede en die hebben we mogen krijgen :)
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:18 schreef Vicky het volgende:
MP, herkenbaar.. mijn peuter wilde gisteravond gewoon niet gaan slapen. Eerst uit bed, melk drinken. Toen even rustig op de bankg ezeten maar toen ging ze zitten keten, toen bij ons in bed, ging ze nog meer liggen keten. Toen zei ze: ikke plassen!! Dus naar de wc, daar kwam niks. Toen weer in ons bed, weer keten. TOen was ik het zat. Ze pakte haar kussen en ging zelf naar haar eigen bed. Ik terug naar mijn bed, maar slapen deed ze dus echt niet. Heb mijnmatras maar gepakt en ben naasthaar gaan liggen. Om 22.30 ging ze pas slapen :X En om 7.15 was ze weer wakker....
Hier nu dus een peuter op de bank die we negeren maar het lijkt haar allemaal niets te intereseren, net wel naast haar gezeten want ze is doodmoe, maar elke keer als ik alleen maar aanstalte maak te vertrekken dan zet ze het dus op een gillen...
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:03 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Als je het echt niet wilt is er maar 1 oplossing: volhouden. Nu heeft ze uiteindelijk toch bij jullie in bed geslapen en dus gemerkt dat de volhouder wint. Waarschijnlijk blijft ze volgende keer dus nog langer volhouden omdat ze nu weet dat volhouden effect heeft ;) Dus zelf de keuze maken tussen volhouden, slapeloze nachten en uiteindelijk slapen zonder kind in bed of je erbij neerleggen en allemaal gewoon kunnen slapen.

Hier gaat het in ieder geval zoals hierboven beschreven en wij kiezen voor volhouden en minder slapen. Ik slaap namelijk echt niet met mijn kinderen in bed en ben dan net zo doodop als nu :')
Ik neig erg naar deze optie. Maar ja we zijn niet veel gewent wat gebroken nachten en korte nachten aan gaat dus dan gaat het even heftig worden. En Jaël heeft wel het karaktertje van ik zet mijn tanden erin en laat niet meer los, normaal gesproken heb ik in alles de laatste adem maar in deze is het lastig, ook omdat ik wel gewoon goed slaap met haar naast mij (ik vind het zelfs stiekem wel gezellig)!

Gisteravond gaf ze dus wel vrij snel op en bleef netjes in haar bed, maar zodra wij goed en wel in bed lagen stond ze naast mijn bed en ze sluipt zo zacht dat ik haar niet eens aan had horen komen ze was er gewoon in ene! En aangezien ik moest werken had ik haar zo over mij heen naar het midden van het bed geworpen en ik dacht dus dat manlkief haar weer terug had gebracht, dit bleek vanmorgen dus niet zo te zijn :+
Vanavond is het probleem dus anders ze wil niet eens op haar kamer blijven!

We hebben zelf ook nog wat andere opties bedacht:
- misschien moeten we het middagslaapje af gaan schaffen.
- een groter bed voor haar, ze is vrij lang maar ligt nog in een 1,20 bij 60 bedje

Maar pffffffffff... Ik heb helemaal geen energie om strijd te moeten voeren met mijn kind.
pi_100431925
Voor nu hebben we gewonnen, na 20 minuten verplicht in de hoek op de bank kwam ze melden dat ze naar bed wilde, erin gelegd een kus gegeven muziekje aan en ze bleef erin tot nu toe :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')