abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100373884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
mja, maargoed :+ kusje erop he ;)

enne elin is ook lekker aan t fantaseren de laatste tijd, 'nepkoken, nepwinkelen, nepeten uitdelen O+ '
zo ontzettend leuk is dat :)
Jaël ook! Komt ze met een lepeltje, hier mama saus, hier mama suiker, mmm lekker hoor, ik lust wel een broodje kaas, gaat ze dat maken, ik blijf eten :) En zij doet vrolijk mee, gaat ze ook nepkauwen en zegt ze mmmm lekker zeg :D Ow en ze doet alles wassen, liefst met billendoekjes ;) En dansen is op het moment helemaal hot, en dan probeert ze te springen maar ze springt terwijl haar voeten nog op de grond staan, ziet er heel maf uit, maar zooooo schetig :)

En KD straks komt waarschijnlijk ook het imitatiegedrag als jullie kleine man er is, wij hebben foto's dat Jaël naast mij op de bank zit met haar pop in dezelfde houding als Sarah bij mij :D En dan zei ze ook echt tegen die pop, aw kom ma hie, en klopte dan op de rug O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100373934
hahah ja elin vandaag na t douchen

'fling fling op t bed, mevrouw flongde zo t bed af :') '
pi_100374248
fling fling??
pi_100374411
springen :+
pi_100374418
ze kan de spr niet zeggen
pi_100374516
owwwwwwwwww haha Jaël slaat dat soort letters gewoon over, zou dus ingen worden ;)
Net als schoenen worden oenen :)
pi_100374638
ik laat r wel eens flapdrol zeggen, hilarisch
fapterol
pi_100374862
Jaël wil niet nazeggen, die zegt dingen alleen als zij ze wil zeggen en als ik zeg kun je ook .... zeggen dan zegt zij 'Ja' en dan zeg ik doe eens dan en dan zegt zij 'Nee' :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:09:37 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100374882
Jan heeft met een hoop letters nog moeite -O- hoewel het praten een stuk beter gaat imo, zal het voor de KA niet bevredigend zijn vrees ik. maar kokke zijn sokken, oewah schoenen, kom mee kan hij dan wel weer zeggen ineens, en tent, en iets wat stuiterbal moet vertegenwoordigen :') (tuitah oid) we proberen hem nu vooral met twee woorden te laten praten , dus bv Ja mama, Nee papa,. Hij heeft nu trouwens ook iets wat op Jan lijkt... ik zal komende week eens een pen en papier bij de hand houden en een lijstje maken van wat hij nou allemaal precies zegt. Zal voor mezelf ook wel verhelderend zijn denk ik ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100375002
Ik heb me ook ooit voorgenomen dat bij te houden DJMO maar toen ging het zo hard dat ik het niet meer bij kon houden... Maar het deel dat ik bij heb gehouden was wel verhelderend maar nu al weer helemaal niet meer up to date!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:38:19 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100376197
ja, maar Jaël heeft nooit echt een spraakachterstand gehad of is het wel MP ? ik zit vooral met het "oordeel" van de kinderarts in september weer; heb weinig zin om nog meer ziekenhuisbezoeken / artsenbezoeken af te moeten leggen terwijl het niet nodig zou zijn ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_100377315
Nee geen spraakachterstand en wist niet dat Jan dat wel had. Vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in artsenbezoeken enzo!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 augustus 2011 @ 00:05:10 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100377461
ik leg morgen ofzo wel uit in een pm wat er precies speelt MP; ga nu zo slapen met de kleinste, die eindelijk weer wat rustiger lijkt ...

pi_100377667
Ik lig al op bed maar had Jaël hier net alweer, ik ga dus ook slapen, moet morgen werken :(
  Moderator zaterdag 6 augustus 2011 @ 08:07:46 #135
5428 crew  miss_sly
pi_100383837
Wij stonden op de wachtlijst voor een plekje voor peuterdansen in september en ik kreeg gisteren een maitlje dat er plek is *O* De eerste keer is 3 september, dan zijn we nog op vakantie, maar 10 september gaat Senna dus voor het eerst peuterdansen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100383862
Senna *O* wat leuk zeg!!!

Hier een vreselijke nacht gehad tot 2 uur stond Jaël elke tien minuten naast mijn bed. WIlde niet bij ons in ebd maar wilde ook niet in haar eigen bed maar wilde wel slapen... Uiteindelijk om 2 uur onder wat dwang naast mij en toen is ze in slaap gevallen, wel heel onrustig en vanmorgen even voor zevenen werd ze wakker en wilde ze in haar eigen bedje en daar ligt ze nu nog steeds! Hopelijk word komende nacht beter, ik moet nu werken met mijn slecht geslapen hoofd!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 08:32:08 #137
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100383978
Och MP, Jaël (en jullie) zo'n slechte nacht! Misschien toch ook veel onrust door het vallen gisteren?

Ik zit hier op de bank nog kindloos te wezen, zoonlief ligt nog te slapen. Dus zo mijn koppie koffie en dan hem maar wakker gaan maken. Vanaf 11 uur komt er nl. verjaardagsvisite voor W.
18-11-2008 Maarten Alexander
  Moderator zaterdag 6 augustus 2011 @ 08:34:55 #138
5428 crew  miss_sly
pi_100383985
Succes MP, na zo'n nacht werken valt niet mee.

Gefeliciteerd met W, Marie! En een fijne dag :)

Senna en schaap zijn croissantjes halen, ons zaterdagochtendritueel O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100384009
Peuterdansen, wat leuk Miss! Ben benieuwd wat ze ervan vindt :)

Hier ook een lastige nacht gehad, vanaf 3:30 Timo bij ons op bed en ik heb sinds dien dus amper meer geslapen want hij ligt graag overdwars op mijn helft van het bed.. :O
Hij maakt wel een enorme spurt met nieuwe woordjes, hij probeert ineens héél veel dingen na te zeggen :D Meestal kiest hij de kortere woorden om na te zeggen (tot 2 lettergrepen) maar nu net zei hij bibliotheek na :D "lilithe" Ik ben echt blij met deze ontwikkeling. :)

DJMO fijn dat Jan ook wat meer aan het praten is :)
pi_100384020
ik heb elin vannacht lekker uit r bed gesleept O+ papa is bij een vriend dus dan mag elin bij mij slapen.
Ze was zo cute, 'kom maar mama'en dan mijn hoofd op r borst trekken en mn haar aaien'

of wakker worden na een uur , r benen bloot trappen en mokken da ik r voeten moet aaien :')
pi_100384289
Elin :) Cute!

En peuterdansen, aah dat is leuk. Dana is te snel verlegen, dus ook al denk ik dat ze het dansen op zich geweldig zou vinden, ik ben bang dat ze niet durft.
Mischien toch eens kijken of er zo iets in de buurt is en kijken hoe het gaat..is echt iets voor mijnn dametje

MP succes met werken na zo'n gebroken nacht!
pi_100384923
Wat leuk Miss :), ben benieuwd hoe Senna het zal vinden, maar ik verwacht dat ze het wel naar haar zin gaat hebben!
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:45:10 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100386528
sterkte MP met werken!

Leuk he Chan als ze ineens proberen na te praten?

Gefeliciteerd met je man Marie!

Nog even over delen; Jan kan dus wel heel jaloers alles willen hebben waar z'n broertje mee speelt, (wat dus niet mag van mij) maar aan de andere kant, hij deelt altijd heel lief z'n koekje met papa of mij. Zelfs als wij niet willen, probeert hij het op te dringen. Als hij een koekje krijgt van me, moet hij er perse een 2e bij hebben om met papa te kunnen delen.

pi_100388144
Zonder bij te lezen even een *O* voor Tyler. Gisteravond heeft hij voor het eerst op het potje geplast!

En nu gaan we naar Simmu en co.

Selene is jarig. Gefeliciteerd! *O*
pi_100398703
haha! ik had zelfs nog niet gezien dat je gepost had ingrid :*

zoals je merkte waren de kadootjes geweldig, het kroontje, het bezoek en het eten ook *O* *O*
meiske zelf ligt inmiddels op bed, was doodop!

de kadootjes:
een trampoline (een kleintje hoor)
een magic board (en een kleintje erbij. een reisversie)
een popje
een setje van bezempje enzo
een prinsessenboek
een prinsessen schilderijtje
een loopfietsje
een voorleesboekje

volgens mij heb ik alles wel zo (hoop ik :@ )

ze heeft een heerlijke dag gehad iig! foto's volgen nog
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100398721
en *O* *O* *O* voor tyler had ik irl al gedaan :P
maar bij deze nog eens :)
*O*
pi_100398942
Simmu en Selene *O* gefeliciteerd!

Hier uiteindelijk een redelijke dag maar door de moeheid nu een vrij kort lontje en een heel vervelende peuter die weer eens niet wil slapen... Heb ook het idee dat er een kies aan komt, misschien is ze daar wel vervelend van... Zo irritant dat ik niet duidelijk krijg wat er nu aan de hand is!!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 20:12:43 #148
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_100399966
Gefeliciteerd Simmu! *O*.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_100400049
zijn jullie trouwens nog geinterreseert (spelling auw denk ik) in hoe je een kindvriendelijk kroontje in 5 minuten knutselt? (ex het plaatje van inet snokken)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 20:19:44 #150
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100400200
Simmu, gefeliciteerd met je dochter! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: