herkenbaar .. doet Jan ook. Ik ben trouwens uit de gratie sinds we terug zijn van vakantie.... het is constant papa, en vooral 's avonds / 's nachts als hij wakker wordt moet hij papa hebben mij duwt hij gewoon wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:56 schreef Deepfreeze het volgende:
En als mama dan doorpakt, heel zielig naar papa kijken. Om vervolgens verbaasd te zijn als papa dan ook doorpakt, en toch zielig om mama te gaan roepen.
Oudste peuter is hier bang voor Swieber (van Dora), als die in beeld komt dan loopt ze gauw weg bij de tv... Zal er wel bij horen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:25 schreef MamaPurk het volgende:
Dat gedrag van jullie kinderen herken ik helemaal niet hier![]()
Mijn kind gedraagt zich altijd voorbeeldig![]()
Hier een peuter die opeens gaat huilen tijdens de teletubbies als er een regenwolk regen geeft!
En toen kwamen er boten en werd er geschrokken opgesprongen bij het horen van de toeters van de boten en werd de tv uitgezet! Raar gedrag, zou ze het echt eng vinden??
Jaël ook! Komt ze met een lepeltje, hier mama saus, hier mama suiker, mmm lekker hoor, ik lust wel een broodje kaas, gaat ze dat maken, ik blijf etenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
mja, maargoedkusje erop he
enne elin is ook lekker aan t fantaseren de laatste tijd, 'nepkoken, nepwinkelen, nepeten uitdelen'
zo ontzettend leuk is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |