abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100344816
oh, dat soort dingen doet sangdrax ook :o

tis een mannending geloof ik. selene's manie om in de supermarkt boontje te eten stamt ook uit die hoek :X en het winkelpersoneel hier vindt het collectief heel grappig en zeggen steeds "ach, dat mag wel hoor ;)"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100344927
En als mama dan doorpakt, heel zielig naar papa kijken. Om vervolgens verbaasd te zijn als papa dan ook doorpakt, en toch zielig om mama te gaan roepen. >:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:04:50 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100345105
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:56 schreef Deepfreeze het volgende:
En als mama dan doorpakt, heel zielig naar papa kijken. Om vervolgens verbaasd te zijn als papa dan ook doorpakt, en toch zielig om mama te gaan roepen. >:)
herkenbaar .. doet Jan ook. Ik ben trouwens uit de gratie sinds we terug zijn van vakantie.... het is constant papa, en vooral 's avonds / 's nachts als hij wakker wordt moet hij papa hebben mij duwt hij gewoon weg ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100345643
Dat gedrag van jullie kinderen herken ik helemaal niet hier :+
Mijn kind gedraagt zich altijd voorbeeldig :X

Hier een peuter die opeens gaat huilen tijdens de teletubbies als er een regenwolk regen geeft!
En toen kwamen er boten en werd er geschrokken opgesprongen bij het horen van de toeters van de boten en werd de tv uitgezet! Raar gedrag, zou ze het echt eng vinden??
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100345815
kan hoor mp, selene is panisch van de 3 biggetjes van disney
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100346505
Ow wij zitten ook nog steeds in een mooie fase...
Boos worden/ huilen om alles. Wat inhoud hoofdje laten hangen en heeeel zielig of boos kijken en gaan huilen...
En "jij mag dit niet zeggen/doen!!!" met een bijpassende duivelse blik :D

En bij papa gaan zeuren omdat iets van mij niet mag en papa die dan de laatste tijd regelmatig buigt onder de druk }:| En dan ben ik dus de stomme mama want van papa mag het wel.... o|O

Maar gelukkig heeft ze ook heele leuke en grappige momenten.
ze vindt het tegenwoordig geweldig om te dansen en moet dan ook perse een jurk aan. En ze kan non stop blijven kletsen echt van de hak op de tak..heerlijk! O+
pi_100346579
o wat dat betreft zitten we hier goe dop 1 lijn, wat van mij niet mag, mag van papa ook niet

hier is t ook met alles

STOPPEN! OPHOUDEN, NIET DOEN.KAPPEH NAH!
blijkbaaar zit ze in de afweerfase :+
pi_100353134
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:25 schreef MamaPurk het volgende:
Dat gedrag van jullie kinderen herken ik helemaal niet hier :+
Mijn kind gedraagt zich altijd voorbeeldig :X

Hier een peuter die opeens gaat huilen tijdens de teletubbies als er een regenwolk regen geeft!
En toen kwamen er boten en werd er geschrokken opgesprongen bij het horen van de toeters van de boten en werd de tv uitgezet! Raar gedrag, zou ze het echt eng vinden??
Oudste peuter is hier bang voor Swieber (van Dora), als die in beeld komt dan loopt ze gauw weg bij de tv... Zal er wel bij horen...
Fake it till you make it...
pi_100354599
Haha, al die fases waar onze peuters zich in bevinden. :D

Ik moest gister lachen om Ko, hij zat op mijn arm en iemand liep tegen me aan. Ko zei: Sorrie! O+

We gaan hier even werk maken van korte middagdutjes. Hij slaapt duidelijk te lang 's middags.
Hij was gisteravond weer erg lang wakker en niet in bed te krijgen. Gewoon klaarwakker. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100354804
Aahw Ko O+

Ow en zoals ik hierboven al typte, dana wilt ineens alleen nog maar jurkjes aan...niet erg op zich, er zijn best leuke jurkjes en ze is tenslotte een meisje....maar als je dan in de winkel staat en ziet waarmee ze aan komt lopen dan schieten je de tranen bijna in de ogen :')

Ik wil best in bepaalde dingen meegaan hoor...maar er is een grens! }:|
Gelukkig hebben we een comprimis kunnen sluiten O-)
pi_100369602
Hier ook een peuter die niet slapen wil! Zijn al een uur bezig :?
Ze is vanmiddag loeihard met haar hoofd tegen een tafelpoot gevallen bij mijn ouders! Heeft helemaal een dik en blauw hoofd... Net uit voorzorg maar para gegeven ivm eventueel hoofdpijn, maar ze is wel helder en alert dus maak me niet echt zorgen. Ze is eigenlijk zowieso wel een brokkenpilootje op het moment, alleen vandaag al is ze al zeker 5x over haar eigen benen gevallen
pi_100371532
heb je builencreme, t werkt hier zo goed :)
pi_100371949
Ik heb vanmiddag boter op gesmeerd, werkt ook :) en voor het slapen gaan builencreme ja! Maar het ziet er echt naar uit, in de eerste instantie had ze een deuk en nu een bult...
pi_100372839
sneu is dat ;(

ik kreg elin terug van t KDV met naar wat ik denk, een wespensteek ;(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:29:07 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100373164
Arme Jaël ;( en ook arme Elin .. heeft ze er geen (allergische) reactie op gehad KD ? Ik ben daar zo doodsbenauwd voor he ...

Hier ook een peuter die lang wakker was. maar gelukkig niet vervelend wakker, hij was gewoon uitermake vrolijk .. dat komt er van als je uit bed komt en dan vervolgens met papa op de bank weer in slaap valt :') O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_100373521
Ow echt wat sneu!! Reageert ze heftig?? Ik zou het denk ik niet eens herkennen trouwens als ik er nu over nadenk...

Jaël was trouwens ook niet vervelend wakker, uiteindelijk hebben we haar bedje omgedraaid, open kant naar de muur kon ze er niet meer uit, maar toen ging ze klimmen en aangezien we geen zin hadden in meer brokken toch maar weer terug gedraaid. toen heb ik haar mee genomen naar ons bed, vond ze leuk, tot ze doorhad dat ik niet leuk ging doen maar slapen toen wilde ze heel graag in haar eigen bedje en daarna hebben we haar niet meer gehoord of gezien :)
pi_100373527
nope, een flinke bult dat wel.. maar nu weet ik iig dat ze er niet allergisch voor is, scheelt ook weer.
Verder moet ik bekennen dat Elin echt een taaie is, soms vind ik t zelfs eng hoe koeltjes ze kan reageren op naar mijn idee 'flinke pijn'

maargoed, dat zal ze niet van vreemden hebben, r papas loopt rustig met een gebroken poot rond en ik met gebroken vingers, dus ik denk dat we een hoge pijngrens bezitten :+
pi_100373682
Ow dan mag je wel alert zijn KD! Hebben jullie serieus zo doorgelopen? altijd al het idee gehad dat je neit helemaal oke bent maar nu weet ik het dan zeker :X

En Jaël is ook een taaie hoor, die roept als ze valt maakt niet uit hoe hard, boter op, ik smeer er boter op en accuut is het over, ik heb wonderboter :+ Maar soms maak ik me dan nog wel zorgen zoals nu ook dus goed opgelet of ze wel alert en helder bleef en dat was gelukkig zo :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:44:00 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100373729
mwoah, je weet zelf ook wel dat kneuzen méér pijn doet dan breken :) ik heb een vrij lage pijn grens (vind ik zelf dan :') ) en de keren dat ik wat gebroken heb voelde het niet echt pijnlijk .. meer geiiriteerd zeg maar :) wel fijn dat ze er niet allergisch voor is!

MP hier ook derde keer was het heel duidelijk en nu heb je pech jantje, nu is het écht echt bedtijd. papa / mama komen niet meer vóór het wakker wordt tijd is. blij toe dat hij op dat z'n energie wel aardig verbruikt had zeg maar ;)

pi_100373765
mja, maargoed :+ kusje erop he ;)

enne elin is ook lekker aan t fantaseren de laatste tijd, 'nepkoken, nepwinkelen, nepeten uitdelen O+ '
zo ontzettend leuk is dat :)
pi_100373884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:44 schreef Kleurdoos het volgende:
mja, maargoed :+ kusje erop he ;)

enne elin is ook lekker aan t fantaseren de laatste tijd, 'nepkoken, nepwinkelen, nepeten uitdelen O+ '
zo ontzettend leuk is dat :)
Jaël ook! Komt ze met een lepeltje, hier mama saus, hier mama suiker, mmm lekker hoor, ik lust wel een broodje kaas, gaat ze dat maken, ik blijf eten :) En zij doet vrolijk mee, gaat ze ook nepkauwen en zegt ze mmmm lekker zeg :D Ow en ze doet alles wassen, liefst met billendoekjes ;) En dansen is op het moment helemaal hot, en dan probeert ze te springen maar ze springt terwijl haar voeten nog op de grond staan, ziet er heel maf uit, maar zooooo schetig :)

En KD straks komt waarschijnlijk ook het imitatiegedrag als jullie kleine man er is, wij hebben foto's dat Jaël naast mij op de bank zit met haar pop in dezelfde houding als Sarah bij mij :D En dan zei ze ook echt tegen die pop, aw kom ma hie, en klopte dan op de rug O+
pi_100373934
hahah ja elin vandaag na t douchen

'fling fling op t bed, mevrouw flongde zo t bed af :') '
pi_100374248
fling fling??
pi_100374411
springen :+
pi_100374418