Als je zaterdag komt, er is een grote verkoophoek met volop leuks, van vrijwel enkel goede adressen afkomstig....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik merk nu wel, nu dat kleintje weg is de grote caafs verzanden in standje bejaardensoos.
Tijd voor wat nieuw leven in de brouwerij...

Ik ben zaterdag van de partij!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je zaterdag komt, er is een grote verkoophoek met volop leuks, van vrijwel enkel goede adressen afkomstig....

m'n hamsters rennen juist voor me weg
 m'n hamsters rennen juist voor me weg  

Jahoor, alle rassen zijn er, alleen rexen hebben we niet ingeschreven staan op de show dus waarschijnlijk ook niet in de verkoophoek. Er zijn ook stands van cavia-opvangen die herplaatsbare dieren bij zich hebben, dus ook daar kun je kijken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag van de partij!
Ben erg benieuwd.
Er zijn ook langhaartjes neem ik aan?
Mijn vriend wil enkel langhaar.

wel een heel leuke caaf in de verkoophoek gezien maar ik was met het OV en dat wilde ik hem niet aandoen.
 wel een heel leuke caaf in de verkoophoek gezien maar ik was met het OV en dat wilde ik hem niet aandoen.

quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef CherryLips het volgende:
http://link.marktplaats.nl/486388255
Deze had ik gezienoh my die woont hier in de buurt
 Wat een schatje.
  Wat een schatje.  

Oh, was ik er ook?quote:
 Haha, was een hele leuke drukke en gezellige dag, ook heel geslaagd. Alleen afwachten wat er gebeurt met de opnames die geenstijl.tv heeft gemaakt, of dat het wel enigzins leuk wordt neegezet....
 Haha, was een hele leuke drukke en gezellige dag, ook heel geslaagd. Alleen afwachten wat er gebeurt met de opnames die geenstijl.tv heeft gemaakt, of dat het wel enigzins leuk wordt neegezet....  

Ik heb er nog geen vriendinnetje of (gecastreerd) vriendje voor, ik wilde eigenlijk opvangertjes maar die advertentie op MP staat al twee weken onder bewaarde advertenties ofzo en het was hem gewoonquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh, was ik er ook?Haha, was een hele leuke drukke en gezellige dag, ook heel geslaagd. Alleen afwachten wat er gebeurt met de opnames die geenstijl.tv heeft gemaakt, of dat het wel enigzins leuk wordt neegezet....
En dat rode peruufje uit De Meern is zo te zien van een goede hobbyfokster, zij deed ook de knuffelkeuring, is een schat van een mens dus als je verliefd bent is het een goede keus
 Voorbestemd
 Voorbestemd  

Inderdaad.. waarschijnlijk maken ze de mensen belachelijk die er komen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Geenstijl? Dat zegt al genoeg. Kun je beter negeren

Oh was dat geenstijl... wij deden in ieder geval ons best om niet op de achtergrond van de camera te komenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Alleen afwachten wat er gebeurt met de opnames die geenstijl.tv heeft gemaakt, of dat het wel enigzins leuk wordt neegezet....

Hier hebben ze ook zo hun periodes.
 Hier hebben ze ook zo hun periodes.  

al begonnen met dwangvoederen en vanaaf naar de DA. Ik weet met zekerheid te zeggen dat het zijn gebit is, dus hopelijk komt het nog goed!
 al begonnen met dwangvoederen en vanaaf naar de DA. Ik weet met zekerheid te zeggen dat het zijn gebit is, dus hopelijk komt het nog goed!

Ik duim!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
boe een zieke caviaal begonnen met dwangvoederen en vanaaf naar de DA. Ik weet met zekerheid te zeggen dat het zijn gebit is, dus hopelijk komt het nog goed!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |