abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102391048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even Avici delen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kleine dametjes worden groot ;(
O+

TIP: bij de Boerenbond is deze week al het Science Selective voer 20% korting.
  Moderator maandag 26 september 2011 @ 12:38:54 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_102394547
Ja, heb ik net een zak gekocht bij de Jumper :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_102395111
Bedankt voor de tip, maar het komende half jaar hoef ik geen voer meer te hebben. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_102397631
Ik vermoed trouwens dat Avici satijnziekte heeft, ik probeer vanavond of morgen een afspraak te maken met de da.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_102438727
Ahw :'(

Ja, Merlijn eet dus Science Selective dus ik ga ff een zak halen.
pi_102439036
Er is nog niet bevestigd dat ze satijnziekte heeft, maar ik vermoed ergens een hersenbloedinkje ofzo.. De dierenarts kon gisteren niets vinden en ze ziet er nog gezond uit..
Maar ik vind haar niet normaal lopen, dus ik ga vanavond weer even terug naar de da, even overleggen...
Gelukkig eet ze wel goed.

@ DC, Merlijn heeft een goede smaak :P
pi_102439892
Noez, dat is altijd zo verschrikkelijk. Ik duim dat ze er niets aan over houdt!

DURE smaak ja! De dames ook, die vreten de oren van mijn hoofd af met hun Beaphar Care+. Dat verkopen ze hier niet in de buurt dus moet ik minimaal 10km gaan reizen :')
pi_102446158
Als je nog Science selective met mega korting wilt bestellen en dit 8 oktober in Harderwijk op kunt halen: www.eccshow.nl

Want op die datum organiseren we weer een gezellige eccshow, het belooft weer heel erg leuk en druk te worden! Entree is gratis!
I had a signature once. It was awful.
pi_102613371
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Als je nog Science selective met mega korting wilt bestellen en dit 8 oktober in Harderwijk op kunt halen: www.eccshow.nl

Want op die datum organiseren we weer een gezellige eccshow, het belooft weer heel erg leuk en druk te worden! Entree is gratis!
Waaaarom zo ver weg ;(
Zo'n 3KG met bewaaremmer had ik wel gewild.
pi_102613670
Ver weg vanaf waar?

We organiseren twee shows per jaar, 1 keer dordrecht en 1 keer Harderwijk, vrij verspreid in het land dus. Zo kunnen mensen uit alle regio's toch meedoen. Het kan helaas nooit voor iedereen ideaal zijn...
pi_102614106
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Ver weg vanaf waar?

We organiseren twee shows per jaar, 1 keer dordrecht en 1 keer Harderwijk, vrij verspreid in het land dus. Zo kunnen mensen uit alle regio's toch meedoen. Het kan helaas nooit voor iedereen ideaal zijn...
Ooooh Dordrecht is dichtbij! Volgende keer kom ik eens langs :Y
pi_102614385
Misschien dat ik zaterdag ook kom :@ beestjes kijken O+
Tap tap tap
pi_102615518
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:21 schreef zoeperzazke het volgende:

Oehhh, ja dat komt echt heel mooi uit.
Ik ben dan vrij, misschien kom ik ook even kijken.

Beestjes O+
Spulletjes voor beestjes O+
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:27:20 #64
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_102627634
Vraagje.

Is er iemand hier meer bekend met hennep wood als ondergrond gebruiken?
Had laatst een klein pakketje meegenomen, maar het beviel me wel beter dan dat zaagsel, stuift me ook veels te veel.
pi_102628040
quote:
10s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef 1UP het volgende:
Vraagje.

Had laatst een klein pakketje meegenomen, maar het beviel me wel beter dan dat zaagsel, stuift me ook veels te veel.
Ja, Aubiose gebruik ik.
Ik ben er erg tevreden over.

Blijft langer schoon dan zaagsel en veel minder stoffig.
Lees: de cavia's niezen niet meer.
Toen ik zaagsel uitpakte voorheen, moest ik altijd niezen.
Dat heb ik bij hennep stukken minder.

Verder neemt het veel beter geurtjes op.
pi_102630366
Ik gebruikte ook Aubiose.
Werkte echt stukken fijner :)
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_102641360
pi_102646042
Merlijnt(je)?
  maandag 3 oktober 2011 @ 13:52:01 #69
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_102647717
quote:
10s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef 1UP het volgende:
Vraagje.

ja, bevalt me super, stuift ook veel minder dan zaagsel en blijft langer goed doe het tegenwoordig zelfs in de kattenbak :P
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_102652128
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Merlijnt(je)?
:Y
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:24:00 #71
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_102652482
oeh ik was vanochtend helemaal in mijn sas! Bob mijn oude kereltje van 4 had sinds het overlijden van zijn broertje 1,5 jaar geleden niet meer gepiept/gefloten. En zo afentoe probeerde hij het wel en dan hoorde je een zielig geluidje. Maar vanochtend was het moment supreme; hij piepte met vol enthousiasme! :* :D O+ *O*
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_102656652
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
oeh ik was vanochtend helemaal in mijn sas! Bob mijn oude kereltje van 4 had sinds het overlijden van zijn broertje 1,5 jaar geleden niet meer gepiept/gefloten. En zo afentoe probeerde hij het wel en dan hoorde je een zielig geluidje. Maar vanochtend was het moment supreme; hij piepte met vol enthousiasme! :* :D O+ *O*
Heeerlijk klinkt dat he :D
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:14:01 #73
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_102658511
Dan neem ik de volgende keer ook een grote pak hennep wood mee, gezien het mij beter beviel en jullie dus ook :P
Moet alleen de huidige pak zaagsel nog zien op te maken ;(
pi_102658786
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan ook zo blij worden van caviageluidjes, maar sinds Avici er niet meer is, is het stil in het hok. ;(
pi_102689141
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik kan ook zo blij worden van caviageluidjes, maar sinds Avici er niet meer is, is het stil in het hok. ;(
:'(
pi_102702209
Ik merk nu wel, nu dat kleintje weg is de grote caafs verzanden in standje bejaardensoos. :')
Tijd voor wat nieuw leven in de brouwerij...
pi_102706004
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik merk nu wel, nu dat kleintje weg is de grote caafs verzanden in standje bejaardensoos. :')
Tijd voor wat nieuw leven in de brouwerij...
Als je zaterdag komt, er is een grote verkoophoek met volop leuks, van vrijwel enkel goede adressen afkomstig....
pi_102706089
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Als je zaterdag komt, er is een grote verkoophoek met volop leuks, van vrijwel enkel goede adressen afkomstig....
Ik ben zaterdag van de partij!
Ben erg benieuwd.

Er zijn ook langhaartjes neem ik aan?

Mijn vriend wil enkel langhaar. :')
pi_102709033
Ik heb op MP een leuk langharig setje gezien waar iemand weer vanaf moet, ze wonen alleen helemaal in Limburg. En ik twijfl nog of ik aan de caafjes ga, maar het is zo stil in huis nu ik alleen woon :@ m'n hamsters rennen juist voor me weg :')
Tap tap tap
pi_102709259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik ben zaterdag van de partij!
Ben erg benieuwd.

Er zijn ook langhaartjes neem ik aan?

Mijn vriend wil enkel langhaar. :')
Jahoor, alle rassen zijn er, alleen rexen hebben we niet ingeschreven staan op de show dus waarschijnlijk ook niet in de verkoophoek. Er zijn ook stands van cavia-opvangen die herplaatsbare dieren bij zich hebben, dus ook daar kun je kijken!
pi_102846329
Zo, de ECC show was leuk!

Heb er niets gekocht, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Er was veel animo, trouwens. :)
pi_102847992
Ik was er ook heel even :P wel een heel leuke caaf in de verkoophoek gezien maar ik was met het OV en dat wilde ik hem niet aandoen.
Tap tap tap
pi_102848006
En ik heb Zoeperzazke gezien :o
Tap tap tap
pi_102851338
http://link.marktplaats.nl/486388255

Deze had ik gezien :o oh my die woont hier in de buurt :X
Tap tap tap
pi_102859676
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef CherryLips het volgende:
http://link.marktplaats.nl/486388255

Deze had ik gezien :o oh my die woont hier in de buurt :X
O+ Wat een schatje.
Die had ik niet gezien.
Wel twee uberschattige zwarte borstelbeertjes.
pi_102868987
Ik ging gisteren even supplies halen.. zaagsel enzulks. ¤50 armer ;( ;(
pi_102869373
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:35 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb Zoeperzazke gezien :o
Oh, was ik er ook? :P Haha, was een hele leuke drukke en gezellige dag, ook heel geslaagd. Alleen afwachten wat er gebeurt met de opnames die geenstijl.tv heeft gemaakt, of dat het wel enigzins leuk wordt neegezet....

En dat rode peruufje uit De Meern is zo te zien van een goede hobbyfokster, zij deed ook de knuffelkeuring, is een schat van een mens dus als je verliefd bent is het een goede keus ;)
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 12:06:14 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_102869503
Geenstijl? Dat zegt al genoeg. Kun je beter negeren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_102870712
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:00 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Oh, was ik er ook? :P Haha, was een hele leuke drukke en gezellige dag, ook heel geslaagd. Alleen afwachten wat er gebeurt met de opnames die geenstijl.tv heeft gemaakt, of dat het wel enigzins leuk wordt neegezet....

En dat rode peruufje uit De Meern is zo te zien van een goede hobbyfokster, zij deed ook de knuffelkeuring, is een schat van een mens dus als je verliefd bent is het een goede keus ;)
Ik heb er nog geen vriendinnetje of (gecastreerd) vriendje voor, ik wilde eigenlijk opvangertjes maar die advertentie op MP staat al twee weken onder bewaarde advertenties ofzo en het was hem gewoon :') Voorbestemd O+
Tap tap tap
pi_102870981
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Geenstijl? Dat zegt al genoeg. Kun je beter negeren
Inderdaad.. waarschijnlijk maken ze de mensen belachelijk die er komen.
pi_102871102
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:00 schreef zoeperzazke het volgende:

Alleen afwachten wat er gebeurt met de opnames die geenstijl.tv heeft gemaakt, of dat het wel enigzins leuk wordt neegezet....

Oh was dat geenstijl... wij deden in ieder geval ons best om niet op de achtergrond van de camera te komen :')
pi_102907790
Mijn cavia's zijn kieskeurig geworden joh! Al het lekker dat ik geef zijn niet goed. Witlof, andijvie, sla, komkommer, wortel, paprika, tomaat, appel, banaan.. o|O o|O
pi_102930322
:') Hier hebben ze ook zo hun periodes.
Lusten ze ineens geen paprika/ lof/ andijvie/ elke andere willekeurige groente meer,
terwijl ze daarvoor een moord voor zouden doen.
Wtf..
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:02:28 #94
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_102934913
Die van mij weigeren die cavia snoepjes etc te eten. Denk je wat lekkers voor ze te halen :')
pi_102936742
Dat eten ze hier ook niet!

Gezondheidfreaks. :{w
pi_102941990
Hoe vaak is het normaal dat cavia's zichzelf krabben? Ik vind namelijk dat ze relatief vaak krabben, of het valt me nu meer op, maar ik maak me er een beetje zorgen over :{
pi_102969792
Lastig te zeggen.
Hebben de cavia's een afwijkende huid of schilfers?

Of heb je sinds kort de verwarming aan?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:14:50 #98
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_102996719
boe een zieke cavia :( al begonnen met dwangvoederen en vanaaf naar de DA. Ik weet met zekerheid te zeggen dat het zijn gebit is, dus hopelijk komt het nog goed!
Trotste mama van Ambar
pi_102996782
Snoepjes? Rot op met je troep! Alleen leuk om op te plassen. Of ze zijn er bang van. :|W

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
boe een zieke cavia :( al begonnen met dwangvoederen en vanaaf naar de DA. Ik weet met zekerheid te zeggen dat het zijn gebit is, dus hopelijk komt het nog goed!
Ik duim!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:24:07 #100
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_102997051
hier doen de groentensnoepjes die ronde het wel goed, maar met een andere smaak of die krokante met een zachte binnenkant neej die hoeven de heren niet. Ze hebben veel liever iets uit de koelkast!
Trotste mama van Ambar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')