Allemaal nare beelden in mijn hoofd nu.quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
wat een vreselijke titel, ik faal wederom.
Ik ga een foto zoeken van mijn leraar Duits.quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Allemaal nare beelden in mijn hoofd nu.
OMG, ik heb er een gevonden...quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ga een foto zoeken van mijn leraar Duits.
Sterker nog, ik heb een door hem ingevulde vragenlijst gevonden voor z'n badmintonclub.quote:
Mijn eerste tragische verliefdheid (die mij toevalligerwijs laatst toevoegde op facebook) heette ook Ronald!quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:59 schreef wonderer het volgende:
Ik ben de naam van mijn leraar duits vergetenIk weet alleen nog dat ie Ronald heette.
Vast niet dezelfde Ronald. Hoop ik voor jou tenminste, hij was nogal sufquote:Op maandag 1 augustus 2011 02:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mijn eerste tragische verliefdheid (die mij toevalligerwijs laatst toevoegde op facebook) heette ook Ronald!
Plazier mit Herrn?quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn leraar Duits heette Plazier van zijn achternaam, Herr Plazier.
De mijne ook, maar ik was blind.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vast niet dezelfde Ronald. Hoop ik voor jou tenminste, hij was nogal suf
Ik had een lerares Frans, geniale vrouw, en die werkte mee aan de examens.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn wiskundelerares aka mentor had meegeschreven aan het wiskundeboek. Vreselijk, ze was helemaal trots. (toevallig kij ik nu een stukje lama's, gaan over duitse leraar)
Mijn wiskundeleraar deed dat ook. Wel geinig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn wiskundelerares aka mentor had meegeschreven aan het wiskundeboek. Vreselijk, ze was helemaal trots. (toevallig kij ik nu een stukje lama's, gaan over duitse leraar)
Jij hebt gewoon geen poezie in je hoofdquote:Op maandag 1 augustus 2011 03:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat is daar zo leuk? Van die onbekende kinderen
Der Zug ist puenktlich!quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:40 schreef Vlarp het volgende:
De trein rijdt helemaal op tijd vandaag.
Vandaar dat je zo vrolijk bent.quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:40 schreef Vlarp het volgende:
De trein rijdt helemaal op tijd vandaag.
De mijne heette Walter Cornelis Pot.quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn leraar Duits heette Plazier van zijn achternaam, Herr Plazier.
niet minder dank je wel hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben gister geheel vergessen Schtroekie te felicteren zum Geburtstag!
Dus bij deze alsnog
Zijn ze verheven (liggen ze óp de huid) en warm? Dan is het netelroos denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb rode vlekjes over mijn hele lichaam die jeuken. Vooral in mijn handpalmen is het vervelend. Morgenochtend de dokter maar eens bellen.
Eerste waar ik ook aan dacht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zijn ze verheven (liggen ze óp de huid) en warm? Dan is het netelroos denk ik
Nope, geen bultjes oid. Ik denk dat het te maken heeft met de penicillinekuur die ik gehad heb.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zijn ze verheven (liggen ze óp de huid) en warm? Dan is het netelroos denk ik
David Beckham met dochtertje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Wie's die man met die beebie?
Lijkt op Victor
thankx manquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
En Stroekie, gefeliciteerd nog!
Zitten er geen gangetjes in?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb rode vlekjes over mijn hele lichaam die jeuken. Vooral in mijn handpalmen is het vervelend. Morgenochtend de dokter maar eens bellen.
Dan zit je wel op eenzame hoogte :<quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef Tomasso het volgende:
Naar Lowlands gaan én betaald krijgen. Je zou mij maar zijn.
Huiduitslag en jeuk komt volgens mij wel vaker voor tijdens (en ook na) een antibioticakuur.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope, geen bultjes oid. Ik denk dat het te maken heeft met de penicillinekuur die ik gehad heb.
Als ik jou was was ik heel erg vrijgezel geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef Tomasso het volgende:
Dan ben je nu ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik jou was was ik heel erg vrijgezel geweest.
Gangetjes?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zitten er geen gangetjes in?
Ik hoop maar dat het snel voorbij is, want het is kutquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Huiduitslag en jeuk komt volgens mij wel vaker voor tijdens (en ook na) een antibioticakuur.
Dat er een gaatje in het bultje zit?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gangetjes?
[..]
Ik hoop maar dat het snel voorbij is, want het is kut.
Zou best 1 van de bijwerkingen kunnen zijn. Penicilline is best rotspul.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope, geen bultjes oid. Ik denk dat het te maken heeft met de penicillinekuur die ik gehad heb.
Je kunt het hier voor de zekerheid nog even nakijken: http://www.fk.cvz.nl/quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou best 1 van de bijwerkingen kunnen zijn. Penicilline is best rotspul.
Farmaceutisch kompas!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je kunt het hier voor de zekerheid nog even nakijken: http://www.fk.cvz.nl/
Even zoeken op de werkzame stof zoals amoxicilline, feneticilline, flucloxacilline etc.
Maar volgens mij kunnen alle penicilline-antibiotica dit als bijwerking hebben.
Of mij..quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef Tomasso het volgende:
Lijkt me best leuk om daar zo'n dikke pil (hehequote:Op maandag 1 augustus 2011 13:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Farmaceutisch kompas!![]()
Vroeger had ik daar de papieren versie van (dankzij artsen in de familie), zo fijn dat die tegenwoordig online staat.
Blijkbaar heb ik een alergische reactie door een van de (hoofd)bestanddelen van de penicillinequote:Op maandag 1 augustus 2011 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou best 1 van de bijwerkingen kunnen zijn. Penicilline is best rotspul.
Ben naar de huisarts geweest en het is een reactie op amoxicilline. Waar ik dus blijkbaar een allergie voor heb.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Even zoeken op de werkzame stof zoals amoxicilline, feneticilline, flucloxacilline etc.
Ik hou niet zo van zelf-dokteren op internet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jeuk is echt een marteling inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik een alergische reactie door een van de (hoofd)bestanddelen van de penicilline. Nu pilletjes tegen de jeuk die niet echt lijken te werken.
Lekker dan. Jeuk is zo vervelend.
Je zou maar moeten werken tijdens leuke bands zegquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef Tomasso het volgende:
Ligt er ook aan of je op 1 plaats staat of kunt rouleren.. Al naargelang ik ingedeeld ben, kan ik redelijk vrij over het terrein bewegen, via backstage van het ene podium naar het andere etc..quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou maar moeten werken tijdens leuke bands zeg
Veel vrienden van me doen het ook. Ligt er een beetje aan wat je moet doen. Sommige baantjes hebben lekkere tijden en dan kun je echt nog wel van het festival genieten. Andere baantjes zijn gewoonweg heel hard werken en ruk. Dan zitten je vrienden te feesten en jij staat te zwoegen.
Ik zeg hitteallergie/zonneallergiequote:Op maandag 1 augustus 2011 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zijn er echt veel meer geloof mequote:Op maandag 1 augustus 2011 18:01 schreef Peter het volgende:
Toch nog bijna 30% dat alleen aanstoot neemt tegen zoenende homo's en niet tegen hetero's..
http://frontpage.fok.nl/p(...)ij-aanstoot-aan.html
Dat is echt veel nog eigenlijk. Alhoewel, mijn broer kon er laatst ook niet tegen toen hij twee mannen samen zag dansen op TV.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:01 schreef Peter het volgende:
Toch nog bijna 30% dat alleen aanstoot neemt tegen zoenende homo's en niet tegen hetero's..
Met een "diepte interview" ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mijn leraar Duits heeft in de playgirl gestaan.
Tsja.. Wat noem je aanstootgevend? Is dat "het zou verboden moeten worden" of "ik vind het niet zo prettig"? En wat noem je in het openbaar... Zitten naast je in de trein? Of is het ergens in een disco of kroeg? Of in een park?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:01 schreef Peter het volgende:
De vraag kan nu eenmaal geen 3 regels lang zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Tsja.. Wat noem je aanstootgevend? Is dat "het zou verboden moeten worden" of "ik vind het niet zo prettig"? En wat noem je in het openbaar... Zitten naast je in de trein? Of is het ergens in een disco of kroeg? Of in een park?
Beetje tendentieuze poll.
Ik neem aanstoot aan twee heteromannen die elkaar zoenen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Peter het volgende:
[..]
De vraag kan nu eenmaal geen 3 regels lang zijn
En het is juist om discussie uit te lokken
'Anders, namelijk.. (reageer) 'quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aanstoot aan twee heteromannen die elkaar zoenen!
Een voorwaarde voor een goede discussie is dat je in principe bereid bent om je te laten overtuigen door argumenten van de ander. Iets wat op Fok! vrijwel onmogelijk lijkt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Peter het volgende:
[..]
De vraag kan nu eenmaal geen 3 regels lang zijn
En het is juist om discussie uit te lokken
hoe laat was he hier?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb breezersletje niet gezien, of niet herkend bij de hema
Werken bij de cocktailbarquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou maar moeten werken tijdens leuke bands zeg
Veel vrienden van me doen het ook. Ligt er een beetje aan wat je moet doen. Sommige baantjes hebben lekkere tijden en dan kun je echt nog wel van het festival genieten. Andere baantjes zijn gewoonweg heel hard werken en ruk. Dan zitten je vrienden te feesten en jij staat te zwoegen.
Je weet toch wel hoe TMM eruit ziet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Binnen en hoe kon ik je herkennen?
Hey Yuriquote:
Moeilijk... sterkte.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:21 schreef Keukenkast het volgende:
Het is de eerste verjaardag van mijn opa sinds-ie dood is...
Was je wel aan het werk?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Binnen en hoe kon ik je herkennen?
Het was raar. Iedereen was vrolijk en leuk en het was eindelijk mooi weer. Maar toch...quote:
Vast wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:11 schreef Peter het volgende:
[..]
hebbie ook alcoholvrije cocktails dan?
Oh, heel herkenbaar hoor. Ik wil zeggen dat het went, maar dat is niet echt zo. Het is gewoon vreemd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was raar. Iedereen was vrolijk en leuk en het was eindelijk mooi weer. Maar toch...
Ja, het is hartstikke vreemd. Ik vind het moeilijk dat hij mijn vriend nooit zal ontmoeten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, heel herkenbaar hoor. Ik wil zeggen dat het went, maar dat is niet echt zo. Het is gewoon vreemd.
Ik vind het ook jammer dat mijn grootouders me nooit als man zullen kennen... Maar ja, het is niet anderrs en je kunt er niets aan veranderen dus ik probeer het maar van me af te zetten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, het is hartstikke vreemd. Ik vind het moeilijk dat hij mijn vriend nooit zal ontmoeten.
Dat lijkt me naar, Won. Dan lijkt me een rostvast vertrouwen in een hiernamaals toch een zegen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat mijn grootouders me nooit als man zullen kennen... Maar ja, het is niet anderrs en je kunt er niets aan veranderen dus ik probeer het maar van me af te zetten.
Daar zat ik ook aan te denken, maar goed. 't is nu eenmaal niet zo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat lijkt me naar, Won. Dan lijkt me een rostvast vertrouwen in een hiernamaals toch een zegen.
Er zijn zat onbewijsbare dingen waar je troost en kracht in kan vinden. De liefde, vriendschap, geluk...quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar goed. 't is nu eenmaal niet zo.
Niet zo naief-optimistisch jij! Verdriet hoort erbij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef wonderer het volgende:
En als je blijft mekkeren over dingen die je toch niet kunt veranderen, word je alleen maar ongelukkig, die energie kun je beter stoppen in het veranderen van dingen die WEL kunnen
I know, maar voor mij ligt dat al achter me, dit speelt immers al een poosjequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niet zo naief-optimistisch jij! Verdriet hoort erbij.
Nou ja, verdriet in het algemeen hoort erbij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
I know, maar voor mij ligt dat al achter me, dit speelt immers al een poosje
Ik wist dat iemand die grap zou makenquote:
Grap? Oh, kutquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die grap zou maken
Hey TVquote:
Antwerpen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zat die niet in Amerika, of ben ik in de war?
Jij bent in de war met gastwatdefok.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zat die niet in Amerika, of ben ik in de war?
En je speelt met zijn playstation?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Antwerpen.
En ik ben op zijn kamer -> grote tv bij een groot bed
Oh ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent in de war met gastwatdefok.
PS2 heeft toch ook joysticks?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En je speelt met zijn playstation?
I have never heard it called that before.
kastje is al oud hoor...quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh ja.
Al die nieuwelingen.
Infographics > mooie mannen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.informationisb(...)nscreen-smokescreen/
Infographics![]()
Bij antiquariaten liggen soms ook oude infographics voor een paar euro.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Infographics > mooie mannen. [ afbeelding ]
Dat is wel tof eigenlijk, net als die oude reclameborden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Bij antiquariaten liggen soms ook oude infographics voor een paar euro.
Ik heb zoiets als deze een keertje gekocht bij een antiquariaat in Frankrijk:quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is wel tof eigenlijk, net als die oude reclameborden.![]()
Ik heb er alleen geen plaats voor op mijn kamer.![]()
Zoiets is echt tof.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb zoiets als deze een keertje gekocht bij een antiquariaat in Frankrijk:
[ afbeelding ]
Niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hoe vertel je je ouders dat je geen verder contact meer wil
nee dat was waarschijnlijk mijn homocollega, ik was toen kassa tellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Was je wel aan het werk?
Stond je achter de foodcounter?
Heb ik jou om een hardplastic bekertje gevraagd?
20 genegeerde telefoontjes later en een mail waarom ik niet opneem later werkt dat nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Niet.
(Dat is immers de ultieme vorm van geen contact.)
TMI...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoi!
Ik maak nog steeds fiends in.
Ik ben vet hard enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |