Je weet toch wel hoe TMM eruit ziet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Binnen en hoe kon ik je herkennen?
Hey Yuriquote:
Moeilijk... sterkte.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:21 schreef Keukenkast het volgende:
Het is de eerste verjaardag van mijn opa sinds-ie dood is...
Was je wel aan het werk?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Binnen en hoe kon ik je herkennen?
Het was raar. Iedereen was vrolijk en leuk en het was eindelijk mooi weer. Maar toch...quote:
Vast wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:11 schreef Peter het volgende:
[..]
hebbie ook alcoholvrije cocktails dan?
Oh, heel herkenbaar hoor. Ik wil zeggen dat het went, maar dat is niet echt zo. Het is gewoon vreemd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was raar. Iedereen was vrolijk en leuk en het was eindelijk mooi weer. Maar toch...
Ja, het is hartstikke vreemd. Ik vind het moeilijk dat hij mijn vriend nooit zal ontmoeten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, heel herkenbaar hoor. Ik wil zeggen dat het went, maar dat is niet echt zo. Het is gewoon vreemd.
Ik vind het ook jammer dat mijn grootouders me nooit als man zullen kennen... Maar ja, het is niet anderrs en je kunt er niets aan veranderen dus ik probeer het maar van me af te zetten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, het is hartstikke vreemd. Ik vind het moeilijk dat hij mijn vriend nooit zal ontmoeten.
Dat lijkt me naar, Won. Dan lijkt me een rostvast vertrouwen in een hiernamaals toch een zegen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat mijn grootouders me nooit als man zullen kennen... Maar ja, het is niet anderrs en je kunt er niets aan veranderen dus ik probeer het maar van me af te zetten.
Daar zat ik ook aan te denken, maar goed. 't is nu eenmaal niet zo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat lijkt me naar, Won. Dan lijkt me een rostvast vertrouwen in een hiernamaals toch een zegen.
Er zijn zat onbewijsbare dingen waar je troost en kracht in kan vinden. De liefde, vriendschap, geluk...quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar goed. 't is nu eenmaal niet zo.
Niet zo naief-optimistisch jij! Verdriet hoort erbij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef wonderer het volgende:
En als je blijft mekkeren over dingen die je toch niet kunt veranderen, word je alleen maar ongelukkig, die energie kun je beter stoppen in het veranderen van dingen die WEL kunnen
I know, maar voor mij ligt dat al achter me, dit speelt immers al een poosjequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niet zo naief-optimistisch jij! Verdriet hoort erbij.
Nou ja, verdriet in het algemeen hoort erbij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
I know, maar voor mij ligt dat al achter me, dit speelt immers al een poosje
Ik wist dat iemand die grap zou makenquote:
Grap? Oh, kutquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die grap zou maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |