Nope, geen bultjes oid. Ik denk dat het te maken heeft met de penicillinekuur die ik gehad heb.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zijn ze verheven (liggen ze óp de huid) en warm? Dan is het netelroos denk ik
David Beckham met dochtertje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Wie's die man met die beebie?
Lijkt op Victor
thankx manquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
En Stroekie, gefeliciteerd nog!
Zitten er geen gangetjes in?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb rode vlekjes over mijn hele lichaam die jeuken. Vooral in mijn handpalmen is het vervelend. Morgenochtend de dokter maar eens bellen.
Dan zit je wel op eenzame hoogte :<quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef Tomasso het volgende:
Naar Lowlands gaan én betaald krijgen. Je zou mij maar zijn.
Huiduitslag en jeuk komt volgens mij wel vaker voor tijdens (en ook na) een antibioticakuur.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope, geen bultjes oid. Ik denk dat het te maken heeft met de penicillinekuur die ik gehad heb.
Als ik jou was was ik heel erg vrijgezel geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef Tomasso het volgende:
Dan ben je nu ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als ik jou was was ik heel erg vrijgezel geweest.
Gangetjes?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zitten er geen gangetjes in?
Ik hoop maar dat het snel voorbij is, want het is kutquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Huiduitslag en jeuk komt volgens mij wel vaker voor tijdens (en ook na) een antibioticakuur.
Dat er een gaatje in het bultje zit?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gangetjes?
[..]
Ik hoop maar dat het snel voorbij is, want het is kut.
Zou best 1 van de bijwerkingen kunnen zijn. Penicilline is best rotspul.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope, geen bultjes oid. Ik denk dat het te maken heeft met de penicillinekuur die ik gehad heb.
Je kunt het hier voor de zekerheid nog even nakijken: http://www.fk.cvz.nl/quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou best 1 van de bijwerkingen kunnen zijn. Penicilline is best rotspul.
Farmaceutisch kompas!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je kunt het hier voor de zekerheid nog even nakijken: http://www.fk.cvz.nl/
Even zoeken op de werkzame stof zoals amoxicilline, feneticilline, flucloxacilline etc.
Maar volgens mij kunnen alle penicilline-antibiotica dit als bijwerking hebben.
Of mij..quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:03 schreef Tomasso het volgende:
Lijkt me best leuk om daar zo'n dikke pil (hehequote:Op maandag 1 augustus 2011 13:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Farmaceutisch kompas!![]()
Vroeger had ik daar de papieren versie van (dankzij artsen in de familie), zo fijn dat die tegenwoordig online staat.
Blijkbaar heb ik een alergische reactie door een van de (hoofd)bestanddelen van de penicillinequote:Op maandag 1 augustus 2011 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou best 1 van de bijwerkingen kunnen zijn. Penicilline is best rotspul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |