Hahaquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:00 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
Die Egyptenaar is trouwens best bekend in Utrecht, een hele lieve man maar toch belazert hij de boel vaak.
hhahahahahaahah, inderdaad. Vreselijk!quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haha
Ik erger me sowieso enorm aan de Egyptische djim die ze uitspreken als Khiem
Wel apart, Ramadan in China.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb een enkeltje geboekt. Ik ga samen met een informant en een maat daar een appartement zoeken voor mijn stage die in januari begint.. dus ik ga pas terug als ik een crib heb gevonden of tot mijn colleges weer beginnenIk vraag me af hoe het dan zit met de ramadan want als ik daar eenmaal ben ben ik niet meer op reis natuurlijk. En in Beijing is het ontzettend warm nu. Ben benieuwd
.
Ana Khayied.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
hhahahahahaahah, inderdaad. Vreselijk!![]()
˛
Op jou en Yvonne na danquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:04 schreef Irakeesje het volgende:
[..]![]()
!
allemaal marokkanen en turken hier btw?
Geen idee, ik ga googlen naar een moskee in Beijing dan maar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wel apart, Ramadan in China.
Hmm, ik denk dat je daar ook gewoon moet vasten neem ik aan? Hoe laat mag je eten dan?
is er een Arabische versie van FOK voor mijn familie in Irak danquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon al je Irakese vrienden en familie linken naar dit topic!
Ik heb niets... 2 groene vinkjes?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik stuurde je Ramadan mubarak op Whatsapp.
Link?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:08 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
is er een Arabische versie van FOK voor mijn familie in Irak dan
Ik heb twee groene vinkjes ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb niets... 2 groene vinkjes?
Is goed, maar nope, hier echt nietsquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb twee groene vinkjes ja.
Ga btw even verder via DM.
al vasten ze, ze steken meestal in de avondquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:13 schreef Julis het volgende:
Jaa, er wordt al getrommeld hier (Samsun, Turkije). Het leeeft. En nu wat eten.
En waarom vasten die muggen niet. Ik ben al heel wat gestoken door ze.
En wij maar fokkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Iedereen is zich vast aan het volproppen nu het nog kan.![]()
Met gehakt, kaas?quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tepsi böregi in de oven gegooid.
Daarom multitasken. Fok!ken en eten tegelijk.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tepsi böregi in de oven gegooid.
Denken dat mannen kunnen multitasken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daarom multitasken. Fok!ken en eten tegelijk.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |