Ik zie mijzelf trouwens niet als Sjiet of Sunni of wat dan ook. Gewoon moslimquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:32 schreef Triggershot het volgende:
Hij is geen moslim, hij is een Sjiet.
Salaat doe je toch wel op een van de twee manieren?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf trouwens niet als Sjiet of Sunni of wat dan ook. Gewoon moslim
Verschilt toch alleen met de handen? Of?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Salaat doe je toch wel op een van de twee manieren?
Weet ik niet, je kwam me nogal atheïstisch/agnostisch overquote:
Met te veel bedoel ik natuurlijk gewoon meer dan noodzakelijk om je honger te stillen. Dus als je aan één bord genoeg hebt, niet nog even snel twee borden verwerken en weet ik veel hoeveel broodjes zodat je na het slapen minder honger hebt omdat je dan een 'opslag' hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ontneem mij maar, mijn enige plezier
1. 'Teveel' eten bestaat niet, is subjectief. Je mag niet ongezond / gulzig eten.
2. Vasten heeft niets met solidariteit voor minderbedeelden te maken.
3x vs 5x, niet / wel buigen per rakaat etc..quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Verschilt toch alleen met de handen? Of?
Ja maar dat is wederom het punt. Wat vindt jij wel / niet genoeg? Zal ongetwijfeld per lichaam verschillen. Sommigen hebben genoeg aan één, halve of meerdere borden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet ik niet, je kwam me nogal atheïstisch/agnostisch overSorry
[..]
Met te veel bedoel ik natuurlijk gewoon meer dan noodzakelijk om je honger te stillen. Dus als je aan één bord genoeg hebt, niet nog even snel twee borden verwerken en weet ik veel hoeveel broodjes zodat je na het slapen minder honger hebt omdat je dan een 'opslag' hebt.
Wat dan wel? Je lichaam reinigen?
quote:Allah zegt: Iedere daad van de zoon van Adam is voor hem, behalve het vasten. Het vasten is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen.
Dit is een hadith qudsi die overgeleverd is door Abu Hurayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem). Het staat vermeld in Sahih Bukharie en Sahih Muslim.
Dus je eet de hele dag niet en het enige wat je met iftar drinkt is water?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef G.R.S. het volgende:
Gewoon 3 glazen water drinken. Weg honger en aankomen zul je niet
Wat eten uitwisselen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik begin nu toch wel hongerig te worden. Vrouwtje is bezig met legendarische loempia's.²
Jullie hebben een kwart minder bloedquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik niet eens honger heb.
Mwoah, vorig jaar crepeerde ik wel van de honger de 1e dag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jullie hebben een kwart minder bloed
watquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef G.R.S. het volgende:
Gewoon 3 glazen water drinken. Weg honger en aankomen zul je niet
Dan was je toen gewoon een watje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mwoah, vorig jaar crepeerde ik wel van de honger de 1e dag.
Ik bid af en toe 5x en soms bij elkaar, dus 3x.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
3x vs 5x, niet / wel buigen per rakaat etc..
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan was je toen gewoon een watje.
Ja? Terwijl het daar eerder Maghreb is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JaKomt denk ik doordat ik toen in Marokko was, daar is het moeilijker te doen vind ik.
Ik ben bang dat ik ga aankomenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je eet de hele dag niet en het enige wat je met iftar drinkt is water?Succes.
Daar is het eerder Maghreb. Gewoon tot twee uur ofzo slapen daar, in de airco je ding doen en lekker om acht uur eten. Lijkt mij een leuk compromisquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JaKomt denk ik doordat ik toen in Marokko was, daar is het moeilijker te doen vind ik.
Je mag gewoon nog steeds je dagelijkse caloriebehoefte hoor, rond de 2000 ongeveer. Dus gewoon normaal eten, komt goed.quote:
Ja, da's waar. Toch had ik daar meer honger.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar is het eerder Maghreb. Gewoon tot twee uur ofzo slapen daar, in de airco je ding doen en lekker om acht uur eten. Lijkt mij een leuk compromis.
Ja, dan ben je goed bezig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar is het eerder Maghreb. Gewoon tot twee uur ofzo slapen daar, in de airco je ding doen en lekker om acht uur eten. Lijkt mij een leuk compromis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |