Gewoon doen inderdaadquote:Op maandag 1 augustus 2011 02:46 schreef HouseFann het volgende:
Gewoon doen meiden haten het om te moeten wachten!
Is goed hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 03:00 schreef HouseFann het volgende:
[..]
Vent hoor initiatief te tonen! Waar zijn de stoere mannen gebleven
Gast, maak er iig geen missie van. Als de kans zich op een natuurlijke manier voordoet, prima, maar ga nou niet ontzettend aan haar plakken en doen als ze dat helemaal niet van je gewend is, grote kans dat dat juist averechts werkt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:42 schreef Jezza92 het volgende:
Zie haar vanavond weer, dus wil het nu wel echt doen. En als de mogelijkheid er is ook vragen of we nu al "officieel" een relatie hebben, aangezien mn ouders binnenkort terugkomen en ik ze dit niet echt kan onthouden
De kwalificatie 'normaal' wordt grosso modo ontleend aan de publieke opinie. De meeste mensen vinden poep eten niet normaal, dus wordt het als abnormaal gezien. TS probeert dus met dit topic voor zichzelf een norm vast te stellen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:08 schreef kippiedippie het volgende:
Waarom vraag je ons of het erg is dat je nog niet gezoend heb.. schaam je je er voor ofzo? Moet je toch lekker zelf weten wanneer je daarmee begint!
Ik hoop dat je dit niet gedaan hebt maar dat je gewoon lekker met haar gezoend hebt!quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:42 schreef Jezza92 het volgende:
Zie haar vanavond weer, dus wil het nu wel echt doen. En als de mogelijkheid er is ook vragen of we nu al "officieel" een relatie hebben, aangezien mn ouders binnenkort terugkomen en ik ze dit niet echt kan onthouden
Zo'n lekkere spontane speekseluitwisseling.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:01 schreef ondeugend het volgende:
Als je verliefd bent, heb je toch ook lust?
En het eerste is dan een zoen met spuug, minimaal.
Lijkt me
Dat is opzich wel vreemd. Is er uberhaupt wel een sexuele aantrekkingskracht van haar kant naar jou? tijdens het praten wel op de mond zoenen maar het niet door durven zetten? het wel normaal vinden dat je na zoveel dates (want face it dit kan je geen relatie noemen) nog niet gezoend is?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:39 schreef Jezza92 het volgende:
Nee idd niet echt gezoend nee.....maar nu ook steeds kus op de mond tijdens het praten.
En of ik echt een chill vriend ben? Ze wou mijn vrienden en mijn ouders leren kennen, was benieuwd hoe die het zouden vinden, ze wou vaker langskomen bij mij. En toen ik thuis was kreeg ik sms van haar; "Jij bent leukXx"
Ook beetje met haar er over gehad, maar ze zei zelf ook dat ze wat langzaam was ermee en dat het haar niet boeide dat andere vrienden het vreemd vonden dat we niet gezoend hadden. Zijn het er allebei over eens dat dat, zeker in het begin, niet het belangrijkste is.
Dus zie haar morgen weer en dan zien we wel verder....
In hoeverre bedoel je die sexuele aantrekkingskracht? Ik weet niet of het niet door durven zetten is of dat ze zekerheid wilt. Aangezien ze vroeger een "vriend" had die alleen date in de hoop met haar naar bed te kunnen, waar ze niet blij mee wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is opzich wel vreemd. Is er uberhaupt wel een sexuele aantrekkingskracht van haar kant naar jou? tijdens het praten wel op de mond zoenen maar het niet door durven zetten? het wel normaal vinden dat je na zoveel dates (want face it dit kan je geen relatie noemen) nog niet gezoend is?
Dunno something smells fishy here. Ik zou duidelijkheid vragen.... (of gewoon een keer doorzetten als je haar op de mond zoent weet je ook genoeg)
Het is niet dat ze het niet boeiend vind dat ze nog niet met me heeft gezoend, gaat erom dat ze het niet boeiend vind wat andere er over denken. Morgen ben ik nog langer bij haar wil het wel echt bespreken wat ze wilt doen of zoenenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:23 schreef Copycat het volgende:
Als je zoent, hoef je toch niet meteen te neuken?
Maar als ze zoenen met jou niet eens boeiend vindt, dan gok ik dat die seksuele aantrekkingskracht below zero is. En dat een echte relatie er niet in zit.
Niet bespreken... doen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:29 schreef Jezza92 het volgende:
[..]
Het is niet dat ze het niet boeiend vind dat ze nog niet met me heeft gezoend, gaat erom dat ze het niet boeiend vind wat andere er over denken. Morgen ben ik nog langer bij haar wil het wel echt bespreken wat ze wilt doen of zoenenWant wat ik niet snap is dat ze wel constant zegt dat ze bij me wilt zijn en bij mij blijft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |