We zijn al druk bezig met het uitstippelen van dit idee. Professionele hulp is van alle kanten erg welkom, en daar is dit topic dus ook een schreeuw naar.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:03 schreef shiznuts het volgende:
Werk eerst je idee uit, pak dat gestructureerd aan, vraag om professionele hulp (nee, niet psychisch, ik bedoel technisch: iemand met camera en camera-ervaring, bewerk het na e.d. Je kunt niet overnachts zelf opeens camerman, geluidsman, persoon van het licht, presentator, regisseur, producent en editor worden) en laat daar een voorbeeld van zien.
Dit was geen pilot maar een aankondiging van een idee dat je hebt.Eigenlijk dus een forumreactie van achter je computer, maar in plaats van tekst, beeld. Je kunt het 'Smalltalk met Mono' noemen en daar kun je misschien als Dandy Bleu een YouTube-kanaal mee vullen. Dat is wel leuk en alles, maar een tv-zender moet wel ff meer kwaliteit en diepgang (of dat het in ieder geval gestructureerd en in elkaar gezet is) hebben. Ik ben gewoon heel kritisch en eerlijk, als ik als kijker naar iemand met een webcam achter z'n computer aan het kijken ben, ben ik geen echt 'televisieprogramma' aan het kijken. Je moet een bepaalde standaard opstellen als je 'zender' zodat je content individueel wel een samenhang heeft.
Het enthousiasme is er in ieder geval. Dat is misschien wel het belangrijkste.
Mag hier wel verder: [FOK! TV] - Het plan, brainstormtopic #2
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:17 schreef savale het volgende:
Oja deze past hier nog wel. Afgelopen week opgenomen met iemand van Fok!:
Dit wordt de winnares van volgend jaar?
Even een voorbeeld van een erg creatieve user die niet alleen verstand van muziek heeft, maar ook nog eens prima camera- en editwerk levert.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:13 schreef savale het volgende:
Dit was trouwens ons nummer dat we met de auditie deden: <3
Ok, is goed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 02:12 schreef Saisai het volgende:
Wellicht kan shiz je ff in de lijst van vrijwilligers zetten, is vast handig (in een later stadium)!
quote:
Twijfel je daar aan dan ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 05:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Vind het ook wel fijn dat er veel aandacht is van de FOK! crew, geeft voor de andere users ook meteen het beeld dat het serieus genomen wordt, en dat het ook serieus is.
Ja, vooral omdat dit allemaal in ONZ is begonnen, en mijn 1e topic op zich als grap bedoeld was. Toen ik van vele kanten te horen kreeg dat het écht kon gaan werken, ben ik er wat serieuzer op in gegaan, en nu wil ik er dus ook echt voor gaan. En dan is een stukje aandacht van FOK! crew altijd mooi meegenomen, of we het dan over mods, admins of redactie / pr leden hebben, het geeft toch een stukje vertrouwen aan de users, lijkt me.quote:
We zijn nog niet echt begonnen aan het PvA, daar gaat waarschijnlijk vandaag nog verandering in komen, zoals Saisai al zei, het staat online, maar het is een standaard template. Aan de hand van deze topics willen we duidelijkheid krijgen over de zaken die we nou willen, en hoe we die kunnen realiseren. Dat verwerken we dan weer in het PvA.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Mooi dat het PvA online staat.
Ik neem aan dat jullie die nog even "reviewen" deze paar dagen, of staat er al een concreet 1e agendapunt ?
Top. Er loopt vast wel een Fokker rond die een stuk begeleiding kan geven of feedback over hoe je het beste met dat programma/template kan werkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We zijn nog niet echt begonnen aan het PvA, daar gaat waarschijnlijk vandaag nog verandering in komen, zoals Saisai al zei, het staat online, maar het is een standaard template. Aan de hand van deze topics willen we duidelijkheid krijgen over de zaken die we nou willen, en hoe we die kunnen realiseren. Dat verwerken we dan weer in het PvA.
Saisai heeft zelf voorgesteld deze PvA template te gebruiken, omdat Saisai hier ervaring mee had. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar we kunnen voor zover ik zie wel een aantal zaken schrappen, simpelweg omdat we dat bij dit project niet nodig hebben. Verder had Iteejer ook al ervaring met deze manier van werken geloof ik, dus dat zal wel goed komen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top. Er loopt vast wel een Fokker rond die een stuk begeleiding kan geven of feedback over hoe je het beste met dat programma/template kan werken
Qua PR etc zijn er een hoop dingen mogelijk. Ik wil er nog niet al te veel op vooruit lopen, maar ik heb een beetje rondgekeken enzo, en ik kan misschien bij de provinciale omroep hier misschien wel wat fixenNadeel is dat ik deze provincie verlaat over 2 weken (godzijdank)
_!
Ik doe ook een ict-opleiding, maar heb nog nooit van deze werkwijze gehoord.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:22 schreef Saisai het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens
En ik heb inderdaad ervaring met deze werkwijze en zal ervan opkijken als iteejer dat niet heeft met die nick. het is een standaard methode om een ict-gerelateerd project op te zetten. Mits nodig heb ik nog een stuk of 14 boeken staan die ik kan raadplegen
Kijk! Hier hebben we wat aan! Geweldig,quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef stefkee3 het volgende:
Ik wil mij aanbieden als cameraman, Heb hier nog een oudje liggen, waar ik nog wel het een en ander mee ken, en potentieel mits er genoeg commotie is, wil ik nog wel een wat nieuwer professionele camera kopen.
Omgeving limburg noord, ongeveer alles van roermond tot venlo met eigen vervoer te bereiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |