Pensioen denk ik...is inmiddels al 70+quote:Op zondag 31 juli 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Ruud ter Weijden, waar is die tegenwoordig?
De originele Genee hèquote:Op zondag 31 juli 2011 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pensioen denk ik...is inmiddels al 70+
Wat een belachelijke vergelijking. Begrijp je de ironie niet van de grootste sportman ooit ?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
De Louis Van Gaal van 40 jaar geleden...
Omroep Max.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
overleden dacht ikquote:Op zondag 31 juli 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Welnee.quote:
okequote:Op zondag 31 juli 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hij presenteert echt bij Omroep MaxNooit gezien.
[..]
Ik ben helemaal blij nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Gesproken als een rasechte sporterquote:Op zondag 31 juli 2011 21:26 schreef tong80 het volgende:
Wat een lul die vent.
Sporten ongezond vinden.
Door de suggestie in plaats van het echt te laten zien.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:28 schreef Apostrof het volgende:
Waarom is die ouderwetse zwartwit horror wel altijd eng?
Ik dacht meteen, hier zal Polanski ook wel al dan niet vrijwillig hebben op of aangezetenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:29 schreef pullup het volgende:
Geniaal vervreemdende film met een van de mooiste vrouwen ooit.
Dat zoeken we even op natuurlijk maar het is wel waarschijnlijkquote:Op zondag 31 juli 2011 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht meteen, hier zal Polanski ook wel al dan niet vrijwillig hebben op of aangezeten![]()
Zeer waarschijnlijk wel op gezeten dusquote:Met regisseur Polanski deelde Deneuve een hechte vriendschap op de filmset. 'We were very separated, you know, from the crew, we were very close and he’s really a director that loves to direct actors, I really listened to him very closely, I was very close to him, very close to him and very close to the film,' vertelt Deneuve in dit interview aan de New York Times.
quote:Hallucinaties
Swaab meent dat religieuze wanen ook kunnen ontstaan door langdurige eenzaamheid
'Een hersenziekte (zoals bijvoorbeeld temporaalkwabepilepsie, maar ook manie of schizofrenie) kan ecstatische religieuze gevoelens naar voren brengen. 'Dat geldt evenzeer voor omgevingsfactoren,' stelt Swaab. 'Zoals leven in de bergen, eenzaamheid maar ook gebeurtenissen als eenzame opsluiting of verblijf in een isoleercel. Ook deze elementen kunnen de ingeprente religieuze gevoelens en ideeen soms op heftige wijze naar boven brengen,' vertelt Swaab in een interview met De Telegraaf uit oktober 2008.- Repulsion -
Ok ik was nog niet zover,quote:Op zondag 31 juli 2011 21:33 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel op gezeten dus
Heeft hij dat onderzocht dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een enge film. Wat hij nu over wiet zegt klopt trouwens.
De categorisering is toch altijd arbitrair natuurlijkquote:
lekker rustigquote:Op zondag 31 juli 2011 21:37 schreef Apostrof het volgende:
Na de PVV'ers zappen nu ook alle fundi's weg
Mwah, eigenlijk zijn alle drugs harddrugs. Maar het punt met wiet/hasj softdrugs te noemen is de niet-bestaande onschuldigheid ervan.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
De categorisering is toch altijd arbitrair natuurlijk
Haast alle fragmenten waren interessant: van gaatjes boren in het hoofd tot tweede wereldoorlog en de hersenen.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
Shit, schakel te laat in.
Hoogtepunten al anyone?
PVV'ers zijn ge-chimped...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
Shit, schakel te laat in.
Hoogtepunten al anyone?
K1? Leuk, halfnaakte mannen die vechten.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:41 schreef tong80 het volgende:
Wat een saaie man. Nu gelukkig een extreme vechtsport fragment.
was toch juist geen familie maar iemand met dezelfde naam?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:39 schreef Harmankardon het volgende:
Komisch eigenlijk dat een direct familielid als promotor kan dienen.
Oh dan zit ik te slapen, ik dacht dat het zijn neef was.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
was toch juist geen familie maar iemand met dezelfde naam?
Vind je echt? Ik vind hem wel interessant eigenlijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:41 schreef tong80 het volgende:
Wat een saaie man. Nu gelukkig een extreme vechtsport fragment.
Met harddrugs of met softdrugs?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik spreek uit eigen ervaring.
Ik hoor hem praten. Maar er dringt weinig door. Het is geen Maarten van Rossemquote:Op zondag 31 juli 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind je echt? Ik vind hem wel interessant eigenlijk.
Hij heeft ook een wat andere specialiteit als Van Rossem als vakgebied.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:48 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor hem praten. Maar er dringt weinig door. Het is geen Maarten van Rossem
Is het eigenlijk 'suicideren' of 'zich suicideren'?quote:
Iemand heeft zich gesuicideerd. Of bedoel je dat niet?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is het eigenlijk 'suicideren' of 'zich suicideren'?
Maar waar ze nog niet goed in zijn, zijn innovatieve ideeën buiten de standaard boeken bedenken. Zie je veel terug op een TU. Beheersen de wiskunde etc tot in de puntjes, maar veranderingen van de boeken is toch nog een erg moeilijk iets. Ook waarschijnlijk omdat dit totaal wordt afgeleerd.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:53 schreef Apostrof het volgende:
Er worden niet voor niets zoveel Aziaten geimporteerd voor alle wetenschappelijke baantjes. En wij hier inderdaad bezuinigen, doodzonde.
Wat zijn deeallenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een verschrikkellijke presentator, herhaaldelijk in deeallen, domme vragen stellen en constant rare invullingen proberen te geven aan uitspraken van Swaab...
zich suicideren denk ik...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is het eigenlijk 'suicideren' of 'zich suicideren'?
Ik denk dat er in de rede vallen moet staan, maar ik vul altijd best snel in wat ik wil lezenquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat er in de rede vallen moet staan, maar ik vul altijd best snel in wat ik wil lezen
Ik had gehoopt dat ie van vorig seizoen zou hebben geleerd om dat niet te doen..quote:Op zondag 31 juli 2011 21:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een verschrikkellijke presentator, herhaaldelijk in de rede vallen, domme vragen stellen en constant rare invullingen proberen te geven aan uitspraken van Swaab...
Lolquote:
Daar stond eerst een andere smiley hequote:
shanghai, amai amaiquote:
hoofdletter 'o' inderdaad, dat is schijnbaar een gaap smileyquote:Op zondag 31 juli 2011 22:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Daar stond eerst een andere smiley he
Eddy Wally als Zomergastquote:Op zondag 31 juli 2011 22:02 schreef Elusive het volgende:
[..]
shanghai, amai amai
nooit zag ik in heel m`n leven, zoveel chinezen
shanghai, amai amai
als je heerlijk wilt chinezen, moet je daar wezen
![]()
![]()
![]()
![]()
lolquote:Op zondag 31 juli 2011 21:55 schreef One_of_the_few het volgende:
Tuurlijk dick, niemand zag vroeger het gele gevaar. Echt niemand. Is helemaal niet terug te lezen in de boeken. tot jij het zei.
doch interesantquote:
Tuurlijk niet. Grote ophef, destijds ook al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Grote ophef, destijds ook al.
Voor mensen die niet de docu willen zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
dankjequote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef golfer het volgende:
Docu is te zien via http://video.google.com/videoplay?docid=3767337480016853964
Dankje...Zal het 's een keer kijkenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef golfer het volgende:
Docu is te zien via http://video.google.com/videoplay?docid=3767337480016853964
quote:Dr. Money
In 2006 overlijdt John Money op 84-jarige leeftijd aan Parkinson
Volgens zijn oud-collega professor Richard Green was Money gekrenkt door de zaak en wilde hij er niet over praten. 'Given what the field knew at the time, Money made the right call about what to do with the child,' zegt Green na Money's dood in 2006 tegen The New York Times. 'It’s easy in hindsight to say it was wrong, but I would have done the same thing.' - Dr. Money and the boy with no penis -
Ja, dat wel, maar hij brengt het niet bijster boeiend.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Vind je echt? Ik vind hem wel interessant eigenlijk.
Nee. Op zijn 84 overleden aan Parkinson en nooit kunnen accepteren dat zijn denkbeelden niet klopte.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Is die Dr. Money ook vervolgd? Dit lijkt me een typisch gevalletje doodslag...
Ja precies. Het gezapige druipt ervan af.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar hij brengt het niet bijster boeiend.
En daarnaast zou wat meer bij de brainverhalen mogen blijven, wat mij betreft.
niet alles is naturequote:Op zondag 31 juli 2011 22:16 schreef One_of_the_few het volgende:
altijd nature, anders heeft de nature wel geprogrammeerd dat er nurture mogelijk is.
Je bedoelt dat hij vond dat zij wat spraakzamer is dan hij terwijl hij al de hele avond lang lult?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Wat bedoelde Jelle met die spraakzaamheid?
quote:Als Piet Grijs schreef Hugo Brandt Corstius een serie aanvallen op de Leidse criminoloog Wouter Buikhuisen die door middel van hersenonderzoek een verband zocht tussen criminaliteit en sociobiologische factoren. Hij vergeleek Buikhuisen, die zojuist benoemd was tot hoogleraar aan de Universiteit Leiden, met Joop Glimmerveen, de leider van de extreemrechtse Nederlandse Volks-Unie. Brandt Corstius bediende zich hierbij van het argumentum ad hominem door het gebruik van termen als: "hij is een kale, impotente carrièrewetenschapper", een "verblinde vakidioot", een "bedrieger", een "aartsopportunist", een "domme charlatan".
ja.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij vond dat zij wat spraakzamer is dan hij terwijl hij al de hele avond lang lult?
Ze zijn er nog over bezig hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef tong80 het volgende:
Waarom haat Jelle niet door over Buikhuizen
Zijn vader heeft daar een levenswerk van gemaakt.
Hij is zelf persoonlijk ook niet zo'n fan van zijn vader. Vaak ruzie, weinig betekend voor hem in zijn kindertijd.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef tong80 het volgende:
Waarom haat Jelle niet door over Buikhuizen
Zijn vader heeft daar een levenswerk van gemaakt.
En wat raad je ons wel aan ?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:24 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Dat boek van hem is trouwens wel erg populair wetenschappelijk geschreven. Als je iets meer diepgaande kennis wil hebben van hoe hersenen werken moet je ver van dat boek blijven.
Dat zijn al die neuro-Bruna-boeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:24 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Dat boek van hem is trouwens wel erg populair wetenschappelijk geschreven. Als je iets meer diepgaande kennis wil hebben van hoe hersenen werken moet je ver van dat boek blijven.
Het is natuurlijk wel mooi om altijd wat algemenere kennis over wetenschap voor het grote publiek te brengenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:24 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik vind Baantjer-boeken al moeilijk...quote:Op zondag 31 juli 2011 22:24 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Zat ik ook al op te hopen!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef Apostrof het volgende:
Ik ben zeer benieuwd of Dick Swaab nog een mening heeft over de huidige Martijnklopjacht.
Geloof me dat boek is echt heel lezers vriendelijk. Het is minstens even makkelijk te volgen als een Baantjer boek.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind Baantjer-boeken al moeilijk...
Zie bovenstaandequote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef alors het volgende:
Dit vind ik echt interessant, jammer dat zulke discussies altijd worden overschreeuwd door Henk Bresjes....
Behandelen? Of beoordelen?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:31 schreef Apostrof het volgende:
Zowel homofilie als pedofilie is aangeboren, en toch behandelen we ze allebei anders.
Natuurlijk. Bij gezonde homoseksuele relaties is er sprake van gelijkwaardigheid etc.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:31 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Zie bovenstaande.
Blijft inderdaad een moeilijk vraagstuk. Zowel homofilie als pedofilie is aangeboren, en toch behandelen we ze allebei anders.
Pedofilie met homofilie vergelijken?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:31 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Zie bovenstaande.
Blijft inderdaad een moeilijk vraagstuk. Zowel homofilie als pedofilie is aangeboren, en toch behandelen we ze allebei anders.
Ja, maar alsnog. Pedofilie wordt altijd nog meer echt als een ziekte gezien, terwijl de persoon zelf er zelden ook gelukkig blij mee is en ernstig mee worstelt.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bij gezonde homoseksuele relaties is er sprake van gelijkwaardigheid etc.
Jij snapt het niet he.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pedofilie met homofilie vergelijken?
Omdat er slachtoffers vallen als pedofilie in de praktijk wordt gebracht... in tegenstelling als bij homofilie.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:31 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Zie bovenstaande.
Daarom. Maar er zijn zoveel pedofielen die niks met hun gevoel doen, en die kunnen niks met hun verhaal want dat staan ze bekend als die smerige pedo. Het moet echt verschrikkelijk zijn om tot de conclusie te komen dat je op kinderen valtquote:Op zondag 31 juli 2011 22:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bij gezonde homoseksuele relaties is er sprake van gelijkwaardigheid etc.
Omdat het ethisch-maatschappelijk niet toelaatbaar is.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:34 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog. Pedofilie wordt altijd nog meer echt als een ziekte gezien, terwijl de persoon zelf er zelden ook gelukkig blij mee is en ernstig mee worstelt.
Dat is een probleem in de beeldvorming. Je moet een beetje oppassen met pedofilie en homoseksualiteit vergelijkingen daartussen..quote:Op zondag 31 juli 2011 22:34 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog. Pedofilie wordt altijd nog meer echt als een ziekte gezien, terwijl de persoon zelf er zelden ook gelukkig blij mee is en ernstig mee worstelt.
Ze hadden wel aardige punten.. vrij internetverkeer enzo..quote:Op zondag 31 juli 2011 22:35 schreef Apostrof het volgende:
For the record: ik ben zeer tegen het legaal maken van seks met minderjarigen en alles waar de partij voor naastenliefde voor staat, voordat iemand die opvatting al krijgt.
swaab kindje swaab zingen ouders voor hun kids in Swaabland.quote:
Ook alleen maar vanwege de kiddiepr0n hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze hadden wel aardige punten.. vrij internetverkeer enzo..
wat een slechte animatiesquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef UncleDolan het volgende:
A-well-a everybody's heard about the bird B-b-b-bird, bird, bird, b-bird's the word. A-well-a bird, bird, bird, the bird is the word
het lijkt wel 3D zonder bril opquote:
Dat was later op het eilandquote:Op zondag 31 juli 2011 22:41 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal meeuwen, in mijn herinnering waren het kraaien
Vertel?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:40 schreef pullup het volgende:
Hoe zat dat ook al weer met blonde hoofdrol speelsters en de regisseur![]()
Ik meen dat Hitchcock daar ook meestal een speciale band mee had.
Iets anders dan Polanski overigens
Volgens mij ook kraaien....quote:Op zondag 31 juli 2011 22:41 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef UncleDolan het volgende:
A-well-a everybody's heard about the bird B-b-b-bird, bird, bird, b-bird's the word. A-well-a bird, bird, bird, the bird is the word
Ik geloof dat ze altijd het mikpunt waren van allerlei sadistische grappen en Hitchcock had best een ruime fantasie daarin.quote:
Nou dat had ik dus ook!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:41 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik vind u op z'n plaats hier. Ik ben erg van tutoyeren, maar gevoelsmatig hoort bij Swaab u.quote:
Ik weet wel dat Melanie Griffith de dochter is van de hoofdrolspeelster Tippie Hedren.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:40 schreef pullup het volgende:
Hoe zat dat ook al weer met blonde hoofdrol speelsters en de regisseur![]()
Ik meen dat Hitchcock daar ook meestal een speciale band mee had.
Iets anders dan Polanski overigens
Ik lees wel op het tweede scherm dat volgens de actrice de crew zich meer bekommerden om de vogels dan om haarquote:Op zondag 31 juli 2011 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze altijd het mikpunt waren van allerlei sadistische grappen en Hitchcock had best een ruime fantasie daarin.
ik ook, maar in het begin zei hij jij.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind u op z'n plaats hier. Ik ben erg van tutoyeren, maar gevoelsmatig hoort bij Swaab u.
Inderdaad, blijkbaar deelt hij onze mening.quote:
quote:
haha ja idd ik wil hem lekprikken, met zijn plofkopquote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Gvd kan die dikke niet naar het slachthuis?
Met de boormachine in z'n voorhoofdquote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
haha ja idd ik wil hem lekprikken, met zijn plofkop
quote:Ze lijden allebei aan het Prader-Willisyndroom, een genetische afwijking die een achterblijvende hersenontwikkeling veroorzaakt, waardoor patiënten een achterstand in lichamelijke en geestelijke groei houden. Baby's met Prader-Willi hebben geen hongergevoel. Later wordt dat echter ontwikkeld tot een onverzadigbare eetlust, doordat de hersenen geen signaal afgeven dat er genoeg eten binnengekomen is.
Er komen in ieder geval goede films voorbijquote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
Is echt de moeite waard, die film.
Le scaphandre et le papillon
ga hem opnemenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
Is echt de moeite waard, die film.
Le scaphandre et le papillon
Mmm, ik heb wel een beetje lijstjesfetish dus ik ga ik hem nu zeker kijken als het kanquote:Op zondag 31 juli 2011 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Nooit gezien maar ga wel even kijken.. is ook een imdb top 250 film.
Nou.. hoe heet die jongen die nu dood is? Die was vorig jaar bij DWDD.. die gaf z'n leven een 9. Kon niet zien/horen/spreken/bewegen etc.quote:
Opnemen?quote:
Samquote:Op zondag 31 juli 2011 22:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou.. hoe heet die jongen die nu dood is? Die was vorig jaar bij DWDD.. die gaf z'n leven een 9. Kon niet zien/horen/spreken/bewegen etc.
Samquote:Op zondag 31 juli 2011 22:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou.. hoe heet die jongen die nu dood is? Die was vorig jaar bij DWDD.. die gaf z'n leven een 9. Kon niet zien/horen/spreken/bewegen etc.
Langer toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef Apostrof het volgende:
Film duurt 45 minuten als ik kijk in tvgids?
op tvgids staat ie ingeroosterd tot 1.05....quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef Apostrof het volgende:
Film duurt 45 minuten als ik kijk in tvgids?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |