gordon die een trein kopt als wensquote:
nee, hij heeft een apple stickertjequote:Op zondag 31 juli 2011 20:34 schreef rene90 het volgende:
Waarom regel je een fucking headsetje in je scootah helm. Is het nou een apple ding
?
haarlemquote:
zoiets jaquote:Op zondag 31 juli 2011 20:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat doet een begrenzer? Die zorgt dat je niet harder kan dan 70? En als je dat ding eruit haalt (wat is het eigenlijk?) dan kan je bv 90 ?
Jep, bijvoorbeeld 3 keer in de rem knijpen en dan knalt de begrenzer erop.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat doet een begrenzer? Die zorgt dat je niet harder kan dan 70? En als je dat ding eruit haalt (wat is het eigenlijk?) dan kan je bv 90 ?
Ja hoorquote:Op zondag 31 juli 2011 20:36 schreef Droopie het volgende:
Die mocro heeft wel gelijk.
Als ze niets vinden hoort hij schadevergoeding te krijgen.
we nemen jouw huis in beslag, gaan er twee weken in wonen en uiteindelijk vinden ze niets. Dat zou jij pikken?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor
Eigenwijze jochies die denken te weten wat hun rechten zijn
stuur maar naar denemarkenquote:
sexyyyyyquote:
Ja echt he en is geen eens de eigenaarquote:
Stel je voor je rijdt naar je werk, je wordt aangehouden en agent zegt je auto is niet goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor
Eigenwijze jochies die denken te weten wat hun rechten zijn
Dat heb je maar te pikken. Gewoon zorgen dat je de schijn niet tegen hebt, is er niks aan de hand.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
we nemen jouw huis in beslag, gaan er twee weken in wonen en uiteindelijk vinden ze niets. Dat zou jij pikken?
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:39 schreef Kissofarose het volgende:
Hey lieve mensen, ik ga ook weer gezellig mee doen![]()
mooi, dan bel ik nu wel de politie dat er 15 kilo coke bij je mammie onder de bank liggenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat heb je maar te pikken. Gewoon zorgen dat je de schijn niet tegen hebt, is er niks aan de hand.
Een agent neemt niet zomaar een auto in beslag omdat ie dat leuk vindt.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel je voor je rijdt naar je werk, je wordt aangehouden en agent zegt je auto is niet goed.
En neemt je auto mee en jij kan niet werken. Ga jij dan de volgende dag lachend je auto ophalen en zeggen geen probleem hoor meneer de agent, lekker 2 dagen zonder salaris thuis geweest.
Dat weten ze alquote:Op zondag 31 juli 2011 20:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mooi, dan bel ik nu wel de politie dat er 15 kilo coke bij je mammie onder de bank liggen
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:40 schreef tralalala het volgende:
Wat een vieze mensen wonen er in Dordrecht .
met zo'n jankgezicht en gesloten houding. uhuquote:Op zondag 31 juli 2011 20:41 schreef missU het volgende:
[..]
Denk dat zij waarschijnlijk wel de klappen uitdeelt!
Dan zitten ze blijkbaar wel telkens in dezelfde wijk.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Dordt is een bazenstad, mits je in de goede wijken bent!
Wie weet hoe kinky ze thuis isquote:Op zondag 31 juli 2011 20:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
met zo'n jankgezicht en gesloten houding. uhu
naiseeeequote:
"U krijgt wel eh het verzoek om de hond wel eh zo snel mogelijk van het eh park te verwijderen.."quote:Op zondag 31 juli 2011 20:41 schreef WcPot het volgende:
Komt wel heel erg moeilijk uit zijn woorden die man
ik denk stufiquote:
Ja centrum, leuk om te winkelen maar verderquote:Op zondag 31 juli 2011 20:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan zitten ze blijkbaar wel telkens in dezelfde wijk.
jahquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:44 schreef donald_dick het volgende:
De tering, zoveel moeite voor een boete
Om te kijken of er wel de goede motor in zit denk ikquote:
Ik vind em wel goedquote:Op zondag 31 juli 2011 20:44 schreef rene90 het volgende:
Ahh wat een klootzak die agent, eerst alles checken en vertellen dat dat allemaal goed is en dan die boodschap
uiteraardquote:Op zondag 31 juli 2011 20:46 schreef WcPot het volgende:
Kenteken plaat niet leesbaar voor andere weg gebruikers.Voor de flitsers van de pliesie bedoelen ze zeker
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:47 schreef tralalala het volgende:
Rob Geus: En het geheim van de kinderkelder
destroy it with firequote:
Zou ook wel eens leuk zijn na al die herhalingen.quote:
je kan geen stad vermoorden lieverdquote:
Wel uitmoordenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je kan geen stad vermoorden lieverd
maar dan komen er nieuwe bewoners in suikertje van me. Dordrecht moet kapot, tot de laatste steenquote:
Lachen gieren brullenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
14 augustus begint Red mijn vakantie weer
Je vind jezelf grappig hè?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar dan komen er nieuwe bewoners in suikertje van me. Dordrecht moet kapot, tot de laatste steen
Nicequote:Op zondag 31 juli 2011 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eindelijkquote:Op zondag 31 juli 2011 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
ik zal het ff twitternquote:Op zondag 31 juli 2011 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet continu, ik kan niet lachen en slapen tegelijkquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Over mijn Ferrari banden heen zeker.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:54 schreef donald_dick het volgende:
Kan iemand dan alberto opnemen? ik ben dan 3 weken op vakantie
Jij ook al!?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:54 schreef donald_dick het volgende:
Kan iemand dan alberto opnemen? ik ben dan 3 weken op vakantie
Krush Kill 'n Destroy!quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:54 schreef Juicyhil het volgende:
http://twitter.com/#!/albertostegeman/status/97741957928988672
ik stuur wel een videoband/dvdquote:Op zondag 31 juli 2011 20:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Over mijn Ferrari banden heen zeker.
toezichthouders, heel wat andersquote:Op zondag 31 juli 2011 20:56 schreef Kissofarose het volgende:
Hahaha ligt het aan mij of is de politie klein?
ow ja donald ow jahquote:
Nee dan mag het welquote:Op zondag 31 juli 2011 20:58 schreef tralalala het volgende:
Ze fietsen zelf ook aan de verkeerde kant
een roedel jongeren!quote:
Daarom ben jij ook geen BOA.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:58 schreef Kissofarose het volgende:
Lijkt me scary tussen die jongeren s'nachts
maar meneer, ik stond al....quote:Op zondag 31 juli 2011 20:59 schreef Droopie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet jij waarom wij jou staande houden
Ben je weer bezig met een update?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:59 schreef Juicyhil het volgende:
http://twitter.com/#!/search/albertostegeman
Wat lame die volgers
Ik dacht, het is zondag waarom niet.quote:
Zorg dat je opvalt in het verkeer, kom je misschien ook op TV én in contact met haarquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:00 schreef Elusive het volgende:
ik hoop dat er ooit een crossover komt tussen wegmisbruikers en overtreders
met Diane en Antoinette die de straten afgaan![]()
Ik gooi al zoveel mogelijk m'n afval naast de prullenbakquote:Op zondag 31 juli 2011 21:00 schreef Kissofarose het volgende:
[..]
Zorg dat je opvalt in het verkeer, kom je misschien ook op TV én in contact met haar
Juist makkelijker lijkt me...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:02 schreef donald_dick het volgende:
en het feit dat de chipkaart is ingevoerd maakt zwartrijden ook een stuk lastiger
Is blijkbaar nodig.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:02 schreef tralalala het volgende:
In Utrecht komen ze altijd met drie bodybuilders de bus in voor controle.
nee, want hoe wil je door de poortjes heebn zonder kaartquote:
In de metro moet je altijd door poortjes heen, dus knap dat je het kan 'vergeten'.quote:
Oh ja, bij de metro wel inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, want hoe wil je door de poortjes heebn zonder kaart
Is straks ook nog wel aan de beurtquote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef Elusive het volgende:
kijk die dikke troll daarachter lachen dan
en ind e bus is het nog steeds hetzelfde jaquote:
misschien wil ze wel een beurtquote:
dan houden ze hem aanquote:
Dat krijg je als je elke dag met de metro gaatquote:
lang haar is in onder de controleursquote:
snel gegetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |