Is goed. Leg ik jouw strooplikkertjes er wel op.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
oooh jee.... nou dan mag jij bbq-en ok
ooooooojaquote:Op zondag 31 juli 2011 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Is goed. Leg ik jouw strooplikkertjes er wel op.
Lijkt me heel normaal, hier op de sportschool heb je superveel vrouwen die in de machines hangen. Gek genoeg wel vaker de been/bilmachines dan de rest van het lichaamquote:Op zondag 31 juli 2011 18:55 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriend staat nu net in de keukenwe eten taco's
Oja ik ga komende week contact opnemen met de sportschool hier, ben benieuwd hoe ze gaan reageren als ik zeg dat ik vooral krachttraining wil gaan doen (wil niet teveel geld uitgeven aan cardiotraining terwijl ik dat thuis al kan doen)
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 31 juli 2011 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me heel normaal, hier op de sportschool heb je superveel vrouwen die in de machines hangen. Gek genoeg wel vaker de been/bilmachines dan de rest van het lichaam
En enkele die met losse gewichten werken.
Lastiger, maar wel beter omdat je ook stabiliserende spieren moet gebruiken om de gewichten omhoog te houden. Zelf vind ik het wel tof om vrouwen die zien die krachttraining doen. Zoals Sunnyquote:Op zondag 31 juli 2011 18:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Losse gewichten lijkt me wel lastiger
We hebben al gegeten. Vega gevulde courgette.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
wat eten jullie vnv of hebben jullie net gegeten?
NSFW:quote:Op zondag 31 juli 2011 19:04 schreef z80 het volgende:
in de sportschool waar ik kom hebben ze een nieuw speeltje. de TRX® Suspension Trainer.
kun je leuke oefeningen mee doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NSFW:ja flauw dan kan ik niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben nieuwsgierig aangelegd
Ik ben een keer in een sportschool geweest waar ze elastieken aan de muur hadden hangen. Je kan er van alles mee, maar ik vond het saai.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:04 schreef z80 het volgende:
in de sportschool waar ik kom hebben ze een nieuw speeltje. de TRX® Suspension Trainer.
kun je leuke oefeningen mee doen.
Geloof me, je mist niks.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja flauw dan kan ik niet klikkenen ik ben nieuwsgierig aangelegd
Dit wil je niet zienquote:Op zondag 31 juli 2011 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja flauw dan kan ik niet klikkenen ik ben nieuwsgierig aangelegd
Ga je zo mee nog een cocktailtje drinken voordat je ouders er komen?quote:
Proostquote:Op zondag 31 juli 2011 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens verder waar Vork en ik gisteravond mee gestopt zijn: Bier drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |