Hij staat op twee bij mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik durf met zekerheid te zeggen dat deze meet in de top 4 staat van beste meets waar ik bij ben geweest.
Deze meet staat zeker wel op 1quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik durf met zekerheid te zeggen dat deze meet in de top 4 staat van beste meets waar ik bij ben geweest.
Je bent naar 4 meets geweest of wat?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Whehe, vergelijkend tot myrameet hoe was het dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent naar 4 meets geweest of wat?
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent naar 4 meets geweest of wat?
Zoveel? Ik heb niet eens vier meets bezocht!quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Das nog van vannachtquote:Op zondag 31 juli 2011 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Over 8 minuten in groningen.. Waaajoooo net geslapen.. Aan m'n nek te merken in een vreemde positie
Hij digt je, hard.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, die neger van laatst komt weer bij me zitten.. Terwijl er heeul veul plaats is id trein
die vind jou leuk?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, die neger van laatst komt weer bij me zitten.. Terwijl er heeul veul plaats is id trein
De lijst word langer en langer.quote:
Ja echt he alles neukt elkaar hier.quote:
Ja die heb ik gemaakt zal ik straks van mijn telefoon afhalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
heloef jou heb ik nodig
Had jij nog foto's gemaakt?![]()
En trouwens hoe gaan we het sowieso doen met de foto's?
Dropbox allemaal en de link onder de meeters versturen?
tofquote:Op zondag 31 juli 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die heb ik gemaakt zal ik straks van mijn telefoon afhalen.
Zo heb je er 1, zo heb je er 2quote:Op zondag 31 juli 2011 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ehmmm.. Nee
Ik heb al iemand hoor!
Die had ik daarstraks op...nu smeerkaas met sambalquote:Op zondag 31 juli 2011 18:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik krijg een lekker soepje als ik thuis kom.. Nommmm
Wat een held is het hè?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou spontaan homo worden voor Patrique
Ik heb ook nog foto's....zelfs 1tje waarin Heloef voor de eerste keer afscheid neemt als stralend middelpuntquote:Op zondag 31 juli 2011 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
heloef jou heb ik nodig
Had jij nog foto's gemaakt?![]()
En trouwens hoe gaan we het sowieso doen met de foto's?
Dropbox allemaal en de link onder de meeters versturen?
Ja, Goeiemorregge!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
Zeg heb ik eigenlijk nog wat gemist nadat ik wegging en weer terug kwam toen wegging toen weer terug en toen weer wegging?
nommmmmquote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die had ik daarstraks op...nu smeerkaas met sambal
Lays, mazzelaarquote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die had ik daarstraks op...nu smeerkaas met sambal
De bedscènesquote:Op zondag 31 juli 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
Zeg heb ik eigenlijk nog wat gemist nadat ik wegging en weer terug kwam toen wegging toen weer terug en toen weer wegging?
ja dat getong gister was wel geil!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog foto's....zelfs 1tje waarin Heloef voor de eerste keer afscheid neemt als stralend middelpunt
goeiuhmorggeehhhquote:Op zondag 31 juli 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
Waarvan is je UI, ze komt me bekend voorquote:Op zondag 31 juli 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja dat getong gister was wel geil!
Ik ga altijd weg als er geneukt gaat worden he.quote:
Ik heb gewoon voor het eerst met een jongen gezoend. Het moest jij wel zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja dat getong gister was wel geil!
Er is alleen maar bot geschaardquote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga altijd weg als er geneukt gaat worden he.
quote:
Duidelijk.quote:
Sex..... You're doing it wrong.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga altijd weg als er geneukt gaat worden he.
sue sylvester uit gleequote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Waarvan is je UI, ze komt me bekend voor
Ik heb niks tegen homo's maar ik denk echt dat ik zou moeten kotsen als ik met een kerel zou moeten zoenen.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon voor het eerst met een jongen gezoend. Het moest jij wel zijn.
Doe eens een linkjequote:Op zondag 31 juli 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
ok map aangemaakt in dropbox
Daar kunnen jullie de foto's en filmpjes ook in zetten
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's maar ik denk echt dat ik zou moeten kotsen als ik met een kerel zou moeten zoenen.
Best stom, maar ik denk het echt
Ik vond het wel opwindend en heb me daarna stilletjes afgetrokken.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's maar ik denk echt dat ik zou moeten kotsen als ik met een kerel zou moeten zoenen.
Ik vind het zelf ook stom, maar ik vind kerels gewoon lelijk enzo...quote:
heeee! Dat heb ik ook!! Maar dan bij meisjes!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als je er geld voor krijgt is het ineens heel anders, kijk maar bij Leatherboy.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:53 schreef Zokunen het volgende:
2 vrouwen die tongen vind ik wel tof, dus hypocriet als de tering.
dat zou ik zelfs niet doen!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je er geld voor krijgt is het ineens heel anders, kijk maar bij Leatherboy.
Geen idee wat dat is, maar al bied je me 1000 euro, no way.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je er geld voor krijgt is het ineens heel anders, kijk maar bij Leatherboy.
Wrijf het er maar in ja, ik heb het al zo zwaar.quote:
je had gister sex met mij kunnen hebben, en veotbal kijken.. Maar dat sloeg je af, dus niet zeurenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in ja, ik heb het al zo zwaar.
Wat?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:01 schreef Zokunen het volgende:
Maar nogmaals HGT van dit weekend was echt baas.
Beste .nl show van een talentenjacht die ik heb gezien so far.
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je had gister sex met mij kunnen hebben, en veotbal kijken.. Maar dat sloeg je af, dus niet zeuren
Holland's got Talent was echt geniaal dit keer.quote:
dat heb je pas 3x gezegd ofzo!quote:Op zondag 31 juli 2011 19:01 schreef Zokunen het volgende:
Het moet dan wel heel leuk zijn he.quote:
Dan kijk je niet vaakquote:Op zondag 31 juli 2011 19:01 schreef Zokunen het volgende:
Kijk bijna allesquote:
Voor het eerst sinds eeuwen dat er iemand over een talentenjacht begint.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Holland's got Talent was echt geniaal dit keer.
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeeeeejjjjj over 2 minuten op station, dan even naar huis lopen, moeder bijpraten.. Kom jullie tegen een uur of 2000 weer vergezellen!
wat vond je van die jongen die danste als een vrouw?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kijk bijna alles
Maar vooral BGT, AuGT, USAGT, Voice (usa) etc, NL shows vind ik meestal ruk.
(Al vond ik Jennifer Ewbank wel leuk)
Vond in deze show echt veel goede dingen zitten.
Maar ik heb een aparte smaak
Dapper, meer weet ik niet te zeggen, het was best goed, maar wel WTF.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:07 schreef gomi het volgende:
[..]
wat vond je van die jongen die danste als een vrouw?
ik kiek effkusquote:Op zondag 31 juli 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
Laysa ik heb je een email gestuurd met de map van Amsterdam
Nu moet het werken
Wil iedereen even zijn emailadres naar mij pm'en/dm'en
(die gisteren bij de meet waren he)
hehe ik vond t wel lachen, maar niet echt iets voor hgt.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dapper, meer weet ik niet te zeggen, het was best goed, maar wel WTF.
bij mij ook, maar ja, dit is dan ook de 1e Fok meet waar ik bij wasquote:
en dan kan jij als het goed is ook je foto's toevoegenquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
bij mij ook, maar ja, dit is dan ook de 1e Fok meet waar ik bij was
Was het maar zo simpel.quote:
Goed plan...ik ga ook vroeg naar bedquote:Op zondag 31 juli 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga zo denk ik op bed filmpje kijken
Streetdance ofzo
heks en karina?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed plan...ik ga ook vroeg naar bed
Foto's staan dr...alleen de foto's van de mensen die echt niet wilden die doe ik alleen naar hun tenzij ze het alsnog goed vinden
En Fquote:Op zondag 31 juli 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heks en karina?
Ik vind ze wel grappigNu Siep nog
Veel pretquote:Op zondag 31 juli 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
Nou ik ga lekker bingoën bij oma met mama, tschüss!
quote:
bingo!quote:Op zondag 31 juli 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
Niet zo gekquote:Op zondag 31 juli 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
zo en weer wakker lekker even me bed ingekropen was best moe
en jullie kleppen wat af alweer een nieuw topic
Meid, je word ook een dagje ouder!quote:Op zondag 31 juli 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
zo en weer wakker lekker even me bed ingekropen was best moe
en jullie kleppen wat af alweer een nieuw topic
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Heeeeey Hans!
...volgende keer ben je er ook bij toch?
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alleen jammer ik hou het langer vol dan jullie
Ah, tofquote:Op zondag 31 juli 2011 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Donderdag hoor ik dat 1 oktober goed gekeurd is.
Ik ken dat.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
hooii!
ik kom iedere keer weer terug hier
Ik heb jullie wel door.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overal waar ik kom, kom jij ook....
hmmm.... suspicious
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overal waar ik kom, kom jij ook....
hmmm.... suspicious
Knetterquote:Op zondag 31 juli 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Niet weten dat JJH en Knetter al aan het vozen zijn
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
Niet weten dat JJH en Knetter al aan het vozen zijn
Dagdag reputatie.quote:
Hier was ik eerder.quote:
dus 2 tegen 1?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Dagdag reputatie.
[..]
Hier was ik eerder.
Radio en ksc jij.
Dat zou inderdaad inhouden dat jij mij stalkt, maarrrr zonder ksc hadden we geeneens van elkaar bestaan afgeweten dus ik houd het op 1-1.quote:
oeh gelijk spel dusquote:Op zondag 31 juli 2011 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad inhouden dat jij mij stalkt, maarrrr zonder ksc hadden we geeneens van elkaar bestaan afgeweten dus ik houd het op 1-1.
oh waarom niet?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:20 schreef JJH het volgende:
[..]
*Hoopt dat ie LL nooit meer ergens anders op fok tegen het lijf loopt.
Nog 3 uur en 39 minuten.quote:
oh dus als ik nu een foto in kpd plaat en jij ziet dat...quote:Op zondag 31 juli 2011 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou ik jou stalken en dat wil ik niet.
Ze zei tot maandag niet tot dinsdag.quote:
Tot maandag tot maandag dus dan is zondag de laatste dag lijkt me?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dus als ik nu een foto in kpd plaat en jij ziet dat...
hmm oke nvm
kijk...quote:
Geniet ervan.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk...
nou ik ga niks posten hoor... ik ga lekker bankhangen![]()
Tschuss!quote:Op zondag 31 juli 2011 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk...
nou ik ga niks posten hoor... ik ga lekker bankhangen![]()
Ik zei het toch iedereen neukt hier met elkaar.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
whuutttttt JJH en Knetter doen het met elkaar?
En jij dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei het toch iedereen neukt hier met elkaar.
die hadden we vannacht niet in ons lijstje staanquote:Op zondag 31 juli 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Fijn dat ik het zelf ook nog ff hoor.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik niet.quote:
Ah gut ze heeft je ook nog gedrogeerd.quote:
Leugenschquote:Op zondag 31 juli 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee wij dan niet.quote:
Dan kan ze zich toch gewoon ziekmelden?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Collega smst.. of ik morgen wil werken, en dat zij dan dinsdag werkt.. want ze heeft een darminfectie..
Ja doei..
en dan is ze dinsdag ziek, ben k alsnog de sjaak, kan k woensdag ook gaan werken, en dan ben ik weer 6 dagen aan t werk
ikke nie hoor! Nog nooit een fokker gedaanquote:Op zondag 31 juli 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet. Join the club!quote:Op zondag 31 juli 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
ikke nie hoor! Nog nooit een fokker gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hoi, ik zit op fok.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
ikke nie hoor! Nog nooit een fokker gedaan
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:44 schreef JJH het volgende:
Veel cheaper dan dit worden ze niet geloof ik.![]()
Als ze er niets in ziet kan ik altijd uithuilen in de taxi bij jouquote:Op zondag 31 juli 2011 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel cheaper dan dit worden ze niet geloof ik.![]()
Altijd zorgen voor mentaal vangnet.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als ze er niets in ziet kan ik altijd uithuilen in de taxi bij jou
Ach, ik zeg net dat ik niet kan.. sms't ze terug: dan hoop ik dat er iemand is die kassa kan draaien, als ik naar het toilet moet (en die is er zeker welquote:
Serieus zijnde lijkt me dat zo'n beetje het kutste van taxi rijden.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, ik zeg net dat ik niet kan.. sms't ze terug: dan hoop ik dat er iemand is die kassa kan draaien, als ik naar het toilet moet (en die is er zeker wel)
______________!!!
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, ik zeg net dat ik niet kan.. sms't ze terug: dan hoop ik dat er iemand is die kassa kan draaien, als ik naar het toilet moet (en die is er zeker wel)
______________!!!
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Serieus zijnde lijkt me dat zo'n beetje het kutste van taxi rijden.
Van die dronken jostis (zoals ik) die dan verhalen gaan vertellen
De bardame?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga zuipen en mensen vergeten. Soms... Ach laat maar
laat maarquote:
ik wist dat ze al een vriend had maar ok. Vriendschap kan altijd. Net zei ze gewoon kai hard: heb al een vriend. Houdoequote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wist dat ze al een vriend had maar ok. Vriendschap kan altijd. Net zei ze gewoon kai hard: heb al een vriend. Houdoe
daaromquote:
Hmmhmm Hmmhmm.. kai vervelendquote:Op zondag 31 juli 2011 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wist dat ze al een vriend had maar ok. Vriendschap kan altijd. Net zei ze gewoon kai hard: heb al een vriend. Houdoe
nem nog een lekker pilske jongen!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga nog even proberen om gezellig te zijn.
kusssssquote:Op zondag 31 juli 2011 22:08 schreef Renesite het volgende:
Gearriveerd. Wel wifi, alleen op laptop - vooralsnog.
Kusje aan Pat
Het is niet helemaal een top vakantie, wel?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
Damn heet. 2 campings afgelopen (5000 plekken 1 ffs!) en de 3e is het geworden. Vrij crappy. Laat ik het zo zeggen: de douches in Slovenie waren beter. Wel een camping aan zee!!!!!
Mooi!!quote:
Het maakt de beest in mij los. En ik ga zooo enorm mijn douche thuis lief vindenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is niet helemaal een top vakantie, wel?
Beetje benauwd. Wel lekker. Veel mooie krekels die het gezellig maken.quote:
Malibu cola is zo lekker hequote:Op zondag 31 juli 2011 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beetje benauwd. Wel lekker. Veel mooie krekels die het gezellig maken.
Verder hebben de buren een muziekje aan.
Gezellig.
Glaasje cola malibuuu
Zie je hem vrijdag nou?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ahja. Bijna woensdag, dan ben ik weer happy
Jij wilde toch op tijd slapen?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stop step up 2 in de blu-ray speler
ik wil ook zo kunnen dansen
Nog geen werk zekerquote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef Lutte het volgende:
Zo.. Morgen zeven uur op, tussen half negen en negen weg en pas heel laat terug.. Heb vijf boeken bij me en mijn knipdoos, gaat wel goedkomen denk ikHeb er zin in ieder geval!
Ja volgens mij wel, denk ik.quote:
Nou eeuhm, ga anders de uitdaging met jezelf aan zou ik zeggen en wacht tot morgen.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, denk ik.
Want of het nou straks of morgen is weet ik nog steeds niet.
Faye sopt niet tot maandag (of dinsdag) en ik fap niet tot maandag (of dinsdag)quote:
Waarom?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye sopt niet tot maandag (of dinsdag) en ik fap niet tot maandag (of dinsdag)
Ehm het begon zo.quote:
Ik riep ook nog dat ik meedeed. Ik heb gefaald.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm het begon zo.
Ik klaagde dat ik fappen na 5 jaar saai begon te vinden.
Toen zei zij dan doe je het toch niet.
Toen zei zij daarna probeer het 15 dagen niet te doen.
Toen zei ik mens wil je me dood hebben?
Toen zei zij okee doe het dan tot maandag niet dan sop ik tot die tijd niet.
Voila.
Oh ja en Voornaam Achternaam doet ook mee.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik riep ook nog dat ik meedeed. Ik heb gefaald.
Liever zo dan met een zweepquote:Op zondag 31 juli 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap dat nooit zo. Waarom zou je jezelf kastijden op die manier.
Ik had toch geen zin om te fappen meer en ik dacht dit maakt het misschien beter.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap dat nooit zo. Waarom zou je jezelf kastijden op die manier.
Voor Jofu zal het lastig zijn, die mag dan niet eens zijn eigen dij aanrakenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja en Voornaam Achternaam doet ook mee.
En Jofu ook nog.
En Knetter deed niet mee van uit gezondheidsoverwegingen.
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor Jofu zal het lastig zijn, die mag dan niet eens zijn eigen dij aanraken
Huh?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe moet ie dan naar de wc toe.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stoma!quote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jamaar ben over mijn brakke punt heen geloof ik
Nou slaap lekker dan.quote:
Hoiquote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
Niks te maaren naar bed jongedame.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Volgende meet ben je dr wel gewoon bij hequote:
Whehehehe. Pwndquote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende meet ben je dr wel gewoon bij he
nee wacht... dan ben ik er niet bij
Die andere andere dan
Mja, dit was toch ook wel een beetje te verwachtenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JA!quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mja, dit was toch ook wel een beetje te verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |