Hij staat op twee bij mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik durf met zekerheid te zeggen dat deze meet in de top 4 staat van beste meets waar ik bij ben geweest.
Deze meet staat zeker wel op 1quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik durf met zekerheid te zeggen dat deze meet in de top 4 staat van beste meets waar ik bij ben geweest.
Je bent naar 4 meets geweest of wat?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Whehe, vergelijkend tot myrameet hoe was het dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent naar 4 meets geweest of wat?
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent naar 4 meets geweest of wat?
Zoveel? Ik heb niet eens vier meets bezocht!quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Das nog van vannachtquote:Op zondag 31 juli 2011 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Over 8 minuten in groningen.. Waaajoooo net geslapen.. Aan m'n nek te merken in een vreemde positie
Hij digt je, hard.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, die neger van laatst komt weer bij me zitten.. Terwijl er heeul veul plaats is id trein
die vind jou leuk?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, die neger van laatst komt weer bij me zitten.. Terwijl er heeul veul plaats is id trein
De lijst word langer en langer.quote:
Ja echt he alles neukt elkaar hier.quote:
Ja die heb ik gemaakt zal ik straks van mijn telefoon afhalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
heloef jou heb ik nodig
Had jij nog foto's gemaakt?![]()
En trouwens hoe gaan we het sowieso doen met de foto's?
Dropbox allemaal en de link onder de meeters versturen?
tofquote:Op zondag 31 juli 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die heb ik gemaakt zal ik straks van mijn telefoon afhalen.
Zo heb je er 1, zo heb je er 2quote:Op zondag 31 juli 2011 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ehmmm.. Nee
Ik heb al iemand hoor!
Die had ik daarstraks op...nu smeerkaas met sambalquote:Op zondag 31 juli 2011 18:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik krijg een lekker soepje als ik thuis kom.. Nommmm
Wat een held is het hè?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou spontaan homo worden voor Patrique
Ik heb ook nog foto's....zelfs 1tje waarin Heloef voor de eerste keer afscheid neemt als stralend middelpuntquote:Op zondag 31 juli 2011 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
heloef jou heb ik nodig
Had jij nog foto's gemaakt?![]()
En trouwens hoe gaan we het sowieso doen met de foto's?
Dropbox allemaal en de link onder de meeters versturen?
Ja, Goeiemorregge!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
Zeg heb ik eigenlijk nog wat gemist nadat ik wegging en weer terug kwam toen wegging toen weer terug en toen weer wegging?
nommmmmquote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die had ik daarstraks op...nu smeerkaas met sambal
Lays, mazzelaarquote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die had ik daarstraks op...nu smeerkaas met sambal
De bedscènesquote:Op zondag 31 juli 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
Zeg heb ik eigenlijk nog wat gemist nadat ik wegging en weer terug kwam toen wegging toen weer terug en toen weer wegging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |