Hij staat op twee bij mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik durf met zekerheid te zeggen dat deze meet in de top 4 staat van beste meets waar ik bij ben geweest.
Deze meet staat zeker wel op 1quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Ik durf met zekerheid te zeggen dat deze meet in de top 4 staat van beste meets waar ik bij ben geweest.
Je bent naar 4 meets geweest of wat?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Whehe, vergelijkend tot myrameet hoe was het dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent naar 4 meets geweest of wat?
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent naar 4 meets geweest of wat?
Zoveel? Ik heb niet eens vier meets bezocht!quote:Op zondag 31 juli 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:
Das nog van vannachtquote:Op zondag 31 juli 2011 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Over 8 minuten in groningen.. Waaajoooo net geslapen.. Aan m'n nek te merken in een vreemde positie
Hij digt je, hard.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, die neger van laatst komt weer bij me zitten.. Terwijl er heeul veul plaats is id trein
die vind jou leuk?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, die neger van laatst komt weer bij me zitten.. Terwijl er heeul veul plaats is id trein
De lijst word langer en langer.quote:
Ja echt he alles neukt elkaar hier.quote:
Ja die heb ik gemaakt zal ik straks van mijn telefoon afhalen.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
heloef jou heb ik nodig
Had jij nog foto's gemaakt?![]()
En trouwens hoe gaan we het sowieso doen met de foto's?
Dropbox allemaal en de link onder de meeters versturen?
tofquote:Op zondag 31 juli 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die heb ik gemaakt zal ik straks van mijn telefoon afhalen.
Zo heb je er 1, zo heb je er 2quote:Op zondag 31 juli 2011 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ehmmm.. Nee
Ik heb al iemand hoor!
Die had ik daarstraks op...nu smeerkaas met sambalquote:Op zondag 31 juli 2011 18:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik krijg een lekker soepje als ik thuis kom.. Nommmm
Wat een held is het hè?quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou spontaan homo worden voor Patrique
Ik heb ook nog foto's....zelfs 1tje waarin Heloef voor de eerste keer afscheid neemt als stralend middelpuntquote:Op zondag 31 juli 2011 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
heloef jou heb ik nodig
Had jij nog foto's gemaakt?![]()
En trouwens hoe gaan we het sowieso doen met de foto's?
Dropbox allemaal en de link onder de meeters versturen?
Ja, Goeiemorregge!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
Zeg heb ik eigenlijk nog wat gemist nadat ik wegging en weer terug kwam toen wegging toen weer terug en toen weer wegging?
nommmmmquote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die had ik daarstraks op...nu smeerkaas met sambal
Lays, mazzelaarquote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die had ik daarstraks op...nu smeerkaas met sambal
De bedscènesquote:Op zondag 31 juli 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
Zeg heb ik eigenlijk nog wat gemist nadat ik wegging en weer terug kwam toen wegging toen weer terug en toen weer wegging?
ja dat getong gister was wel geil!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou spontaan homo worden voor Patrique
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb ook nog foto's....zelfs 1tje waarin Heloef voor de eerste keer afscheid neemt als stralend middelpunt
goeiuhmorggeehhhquote:Op zondag 31 juli 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
Waarvan is je UI, ze komt me bekend voorquote:Op zondag 31 juli 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja dat getong gister was wel geil!
Ik ga altijd weg als er geneukt gaat worden he.quote:
Ik heb gewoon voor het eerst met een jongen gezoend. Het moest jij wel zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja dat getong gister was wel geil!
Er is alleen maar bot geschaardquote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga altijd weg als er geneukt gaat worden he.
quote:
Duidelijk.quote:
Sex..... You're doing it wrong.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga altijd weg als er geneukt gaat worden he.
sue sylvester uit gleequote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Waarvan is je UI, ze komt me bekend voor
Ik heb niks tegen homo's maar ik denk echt dat ik zou moeten kotsen als ik met een kerel zou moeten zoenen.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon voor het eerst met een jongen gezoend. Het moest jij wel zijn.
Doe eens een linkjequote:Op zondag 31 juli 2011 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
ok map aangemaakt in dropbox
Daar kunnen jullie de foto's en filmpjes ook in zetten
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's maar ik denk echt dat ik zou moeten kotsen als ik met een kerel zou moeten zoenen.
Best stom, maar ik denk het echt
Ik vond het wel opwindend en heb me daarna stilletjes afgetrokken.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's maar ik denk echt dat ik zou moeten kotsen als ik met een kerel zou moeten zoenen.
Ik vind het zelf ook stom, maar ik vind kerels gewoon lelijk enzo...quote:
heeee! Dat heb ik ook!! Maar dan bij meisjes!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als je er geld voor krijgt is het ineens heel anders, kijk maar bij Leatherboy.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:53 schreef Zokunen het volgende:
2 vrouwen die tongen vind ik wel tof, dus hypocriet als de tering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |