Waar danquote:
Over notes gesproken...quote:Op zondag 31 juli 2011 12:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kijk maar uit, bart houdt van de note knop
Misschien dat ik daar ook wel eens een gastslotje zetquote:
Ja Victor?quote:
Ik vrees voor MEN, Bartjequote:
Hoezo danquote:
Geen idee.quote:
Knopjesmisbruik, ellenlange verbale conflicten, compleet spammige nutteloze postreeksen... oh, ohquote:
Ik ben er om dat allemaal te voorkomenquote:Op zondag 31 juli 2011 12:22 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Knopjesmisbruik, ellenlange verbale conflicten, compleet spammige nutteloze postreeksen... oh, oh
Go Bartquote:
Woohooquote:
Ski-Bi dibby dib yo da dub dubquote:
Lang verhaal. Maar om het kort te houden:quote:Op zondag 31 juli 2011 12:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Zeg Bart,
Hoe zijn ze eigenlijk bij jou terecht gekomen?
Tnxquote:
Ja ik wilde graag bij jou passen qua kleur.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 12:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik wilde graag bij jou passen qua kleur.
Oh ik heb hier een kast vol staan! Speel helaas niet zoveel want ik win altijd en dat vindt mijn vrouw niet leukquote:
Potje Scrabble?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
ik moet maar wat meer spelletjes gaan doen dan, om je bezig te houden.
Kan dat hierquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 12:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Lang verhaal. Maar om het kort te houden:
Ik was gewoon de beste.
Bij mij thuis kan datquote:Op zondag 31 juli 2011 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan dat hierIk doe eigenlijk alleen het woordenassociatiespel (al heeel lang eigenlijk). Maar zit nu even zwemmen te kijken.
Ik kan er soms niet tegen, hangt af van het spel. Als het een spel is waarbij deels kans de winst bepaalt, maar ook een deel kunde, en ik speel veel beter dan mijn tegenstander maar ik verlies toch, daar kan ik echt niet tegenquote:Oh en ik kan niet tegen mij verlies, heel sneu![]()
Ouwe versierderquote:Op zondag 31 juli 2011 12:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij mij thuis kan dat.
[..]
Ik kan er soms niet tegen, hangt af van het spel. Als het een spel is waarbij deels kans de winst bepaalt, maar ook een deel kunde, en ik speel veel beter dan mijn tegenstander maar ik verlies toch, daar kan ik echt niet tegen.
Ik ben niet oudquote:
Ik weet precies wat je voeltquote:Als het een spel is waarvan ik weet dat ik er slecht in ben, dan kan ik er wel redelijk tegen, maar als het iets is waar ik best goed in ben, dan heb ik echt de pest in als ik verlies.
Oh ja sorry, jonge versierder.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben niet oud.
[..]
Ik weet precies wat je voelt.
quote:
He meissiequote:
Ik mag vast wel een gastslotje hier en daar plaatsen van mijn medemodsquote:
Dat wordt inderdaad een van de zwaarste van mijn nieuwe verantwoordelijkheden!quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Gefelicitaart. Succes met ál het MEN-gezeik oplossen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |