Als je zonder de wetenschap in acht te nemen over dat soort zaken gaat praten, leidt dat onvermijdelijk tot onzin.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:42 schreef Bill_E het volgende:
absolut niet, alleen dat er in TRU verder gekeken wordt dan de puur wetenschappelijke feiten.
En er soms zaken verteld worden die niet met wetenschap te benaderen zijn.
Dat is prima, maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat er bewijs voor is, want dat is niet zo.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:42 schreef Bill_E het volgende:
absolut niet, alleen dat er in TRU verder gekeken wordt dan de puur wetenschappelijke feiten.
(...)
Als het niet wetenschappelijk te benaderen is het niet te benaderen.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:42 schreef Bill_E het volgende:
Maar hier is geen discussie lijkt me zo. Aangezien hier alles wetenschappelijk benaderd wordtquote:Op zondag 31 juli 2011 18:00 schreef knight18 het volgende:
Ik vind dit veel beter. In het andere topic wordt AVerstraten steeds weggewuifd als die met bewijzen komt. Hier kan je tenminste je mening onderbouwen met echte feiten.
Tja dat heb je idd met zaken zoals geesten en paranormale krachten.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als het niet wetenschappelijk te benaderen is het niet te benaderen.
Nou..onderbouw dan eens iets met échte feiten vanuit jouw mening ..@ Knight18..quote:Op zondag 31 juli 2011 18:00 schreef knight18 het volgende:
Ik vind dit veel beter. In het andere topic wordt AVerstraten steeds weggewuifd als die met bewijzen komt. Hier kan je tenminste je mening onderbouwen met echte feiten.
Mooie pica's @Bill_E ..nog nooit eerder gezien..thankx..quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef Bill_E het volgende:
Dit is hem trouwens: Elinin ergens in mei genomen in new mexico :
[ afbeelding ]
(center van de foto, blauwe veeg)
http://www.global-rent-a-scope.com/gras-gallery/cometary-gallery/
Waarom onderbouw jij eigenlijk niet eens iets met "échte" feiten? We zitten hier per slot van rekening in het W&T-forum.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef Maron het volgende:
[..]
Nou..onderbouw dan eens iets met échte feiten vanuit jouw mening ..@ Knight18..
Toe maar hoor, je hoeft niet bang te zijn dat iemand ze ridiculiseert...
We zitten hier per slot van rekening niet in dat "achterlijke" 'Truth';)
Hier kan je vrijelijk voor je mening uitkomen..
Ik acht mezelf wetenschappelijk gezien niet onderlegd genoeg om hier te posten..ik kwam slechts uit interesse naar jouw nieuwe topic hier een kijkje nemen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:58 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Waarom onderbouw jij eigenlijk niet eens iets met "échte" feiten? We zitten hier per slot van rekening in het W&T-forum.
Ik heb begrepen dat het in TRUTH om paranormale zaken gaat. Aangezien er niks paranormaals is aan de komeet Elenin heb ik daar gereageerd. Dat had ik beter niet kunnen doen want dat vinden de mensen daar buitengewoon onprettig. Maar daar komt misschien wel de misvatting vandaan dat komeet Elenin een paranormaal dus onbewezen, fictief iets is. En dat is dus niet zo: hij bestaat, het is een komeet en als je de juiste apparatuur hebt kun je er foto's van maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef Bill_E het volgende:
Ik dacht door TRU dat er helemaal geen foto's van Elinin waren.. Kwam toevallig op de site om te kijken wat het kost om zo'n telescoop te huren.
TRU is niet alleen maar voor paranormale zaken, maar ook voor alles wat buitenaards is en onverklaarbare/onverklaarbaar geachte zaken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:06 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het in TRUTH om paranormale zaken gaat. Aangezien er niks paranormaals is aan de komeet Elenin heb ik daar gereageerd. Dat had ik beter niet kunnen doen want dat vinden de mensen daar buitengewoon onprettig. Maar daar komt misschien wel de misvatting vandaan dat komeet Elenin een paranormaal dus onbewezen, fictief iets is. En dat is dus niet zo: hij bestaat, het is een komeet en als je de juiste apparatuur hebt kun je er foto's van maken.
Okee, dank je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
Daar bemoei ik me verder niet mee, ik wilde alleen even aangeven dat TRU niet alleen maar over het paranormale gaat.
Graag wil ik een soortgelijke website toevoegen voor de geinteresseerden, ook een overzicht met passerende sattelieten en een overvloed aan andere info:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:04 schreef AVerstraten het volgende:
Kennen julie dit programma?
http://spaceweather.com/f(...)46jqv9fro209jumsnl21
Selecteer land, provincie en woonplaats en je krijgt een overzicht van welke satellieten je in de komende periode langs de hemel kunt zien gaan.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:41 schreef luukieboy2 het volgende:
Ik heb hem al een paar keer bekeken met mijn telescoop en met mijn verrekijker, vrij gemakkelijk. Hij gaat nu richting de zevende magnitude, dus bijna blote oog. Ook blijft die nog lekker lang bij ons. Tot medio april.
edit: ik bedoelde komeet garradd
Dan moet je ook gewoon Stellarium downloaden en Elenin toevoegenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:43 schreef AVerstraten het volgende:
Oh dat is mooi zeg, ben er helemaal ontroerd van!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | [c2010x1(elenin)] parent = Sun orbit_Inclination = 1.839490362514945 coord_func = comet_orbit orbit_Eccentricity = 1.000062117864398 orbit_ArgOfPericenter = 343.7978979635911 absolute_magnitude = 10 name = Elenin (C/2010 X1) slope_parameter = 4 lighting = false tex_map = nomap.png color = 1.0, 1.0, 1.0 orbit_AscendingNode = 323.2344402023323 albedo = 1 radius = 5 orbit_PericenterDistance = 0.4824395709639534 type = comet orbit_TimeAtPericenter = 2455815.218482402003 |
Dat is balen. Hoop dat het je buurjongen wel lukt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef AVerstraten het volgende:
Dat heb ik al een paar keer geprobeerd maar de boel loopt steeds vast. Ik vraag morgen hulp aan de buurjongen.
Hem lukt het altijd dus hij is altijd de klos.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:41 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Dat is balen. Hoop dat het je buurjongen wel lukt.
*zucht*quote:If Elenin will block the sunlight for 3 days everybody will freeze to death in few minutes, have you ever think about that? like a new ice age
Haha ja inderdaad. Maar gewoon niet op reageren denk ik dan, anders wordt het weer een welles-nietes verhaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:37 schreef AVerstraten het volgende:
Dat is heel mooi!![]()
En dan meteen dit weer:
[..]
*zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |