Ik hoop zo dat jullie meisje nog even in je buik blijft zitten! Pfff, wat spannend dit... Hoe voelen jullie je hieronder?
  Ik hoop zo dat jullie meisje nog even in je buik blijft zitten! Pfff, wat spannend dit... Hoe voelen jullie je hieronder?

Heel veel sterkte
 Heel veel sterkte   
  Succes!
 Succes!   

.
.

Maar dat helpt je natuurlijk nu niet echt, ik was ook een uitzondering volgens de vk. Het gaat meestal veel sneller.
 Maar dat helpt je natuurlijk nu niet echt, ik was ook een uitzondering volgens de vk. Het gaat meestal veel sneller.

Wat een stress-situatie... ik hoop zo dat de weeen niet doorzetten.
 Wat een stress-situatie... ik hoop zo dat de weeen niet doorzetten. Ik duim voor een plakkertje de volgende ronde!
 Ik duim voor een plakkertje de volgende ronde!

wat ontzettend jammer ( en ik weet dit is een understatement).
  wat ontzettend jammer ( en ik weet dit is een understatement). 

Dat is klote Orea... Hopelijk volgende keer wel!
 Dat is klote Orea... Hopelijk volgende keer wel! 

veel sterkte weer bij de volgende poging.. Wachten is slopend, dit is meer dan een teleurstelling..
 veel sterkte weer bij de volgende poging.. Wachten is slopend, dit is meer dan een teleurstelling.. hoop dat t niertje nog bijtrekt, is toch een zorg minder.
 hoop dat t niertje nog bijtrekt, is toch een zorg minder. 

Denk dat ik me ook maar kom aanmeldenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Als je een beetje ingelezen bent is het best te volgen. En de ene keer gaat het sneller dan anders.
 Vanavond een rustig avondje dus dan kan ik eens even wat bijlezen!
 Vanavond een rustig avondje dus dan kan ik eens even wat bijlezen! 

Mooie datumquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:27 schreef klumsy het volgende:
[..]
Denk dat ik me ook maar kom aanmeldenVanavond een rustig avondje dus dan kan ik eens even wat bijlezen!
De datum voor in het lijstje mag op 4 februari

ik duim voor jullie !!
 ik duim voor jullie !!

Haha ja hoop niet dat ze de 1e komen, al zou dat wel makkelijk zijn, want dan vieren we gewoon 3 verjaardagen in 1quote:

. Het lijkt wel tegenovergestelde van diabetes, want insuline was bijna 2.5x te hoog juist.. Benieuwd wat er dan nu gaat gebeuren...
 . Het lijkt wel tegenovergestelde van diabetes, want insuline was bijna 2.5x te hoog juist.. Benieuwd wat er dan nu gaat gebeuren...

nesteldrang is best handig eigenlijk...
 nesteldrang is best handig eigenlijk... doekje gegeven; en ze liep lekker achtrer me aan....
 doekje gegeven; en ze liep lekker achtrer me aan....  

liever een dubbelcheck nu, dan later voor verrassingen staan toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:04 schreef Poezebeest het volgende:
Jipster; wat balen dat het niet goed was! Wanneer hoor je het verdere beleid?
Wij moeten woensdag alweer terug naar de gyn voor echo van de nieren, maak me er verder niet druk of ongerust om, maar ben wel blij dat het goed in de gaten wordt gehouden.
 goed dat er goed gekeken wordt...
 goed dat er goed gekeken wordt... 

VT van harte gefeliciteerd met je manneke!! Wat fijn dat t zo vlot en hopelijk helemaal goed verlopen is!  Ik ben heel benieuwd naar wat z'n gewicht nu was! Lekker bijkomen nu en je heerlijk laten vertroetelen door je 3 mannen.. 3! Mannen!
 VT van harte gefeliciteerd met je manneke!! Wat fijn dat t zo vlot en hopelijk helemaal goed verlopen is!  Ik ben heel benieuwd naar wat z'n gewicht nu was! Lekker bijkomen nu en je heerlijk laten vertroetelen door je 3 mannen.. 3! Mannen!  Voor 3 mannen de vrouw van hun leven..je kunt t slechter treffen
 Voor 3 mannen de vrouw van hun leven..je kunt t slechter treffen  Heel veel geluk, liefde en vooral plezier samen!
 Heel veel geluk, liefde en vooral plezier samen! Hopelijk mag je je heel gauw toch alsnog weer hier bij Z&G voegen!
 Hopelijk mag je je heel gauw toch alsnog weer hier bij Z&G voegen!

hoop dat je je snel weer kan melden hier.
 hoop dat je je snel weer kan melden hier. 

Nee ik hou geen dagboek bij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:49 schreef simmu het volgende:
MJ, dat je meisje zelf prima groeit is al een hele grote goede! hou je een dagboek bij?
hoop is er altijd

ikkequote:Op maandag 1 augustus 2011 15:35 schreef miss-jones25 het volgende:
Iemand vroeg ook nog hoe het ging met de groei van ons meisje, weet niet meer wie ??
Maar dat gaat goed. met haar zelf gaat alles goed. Dus hopelijk vermaakt ze zich nog ff binnen.

ik kan het je van harte aanraden om wel een dagboek bij te houden. je onthoud door alle stress nu namelijk niet wat er nu eigenlijk allemaal gebeurt. wellicht dat je op een dag dat wel wil weten. het geeft je ook wat te doen tijdens al het rustenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nee ik hou geen dagboek bij.
En gister was mn hoop ver te zoeken dacht echt dat ik zou gaan bevallen en was over alles negatief.
zat gewoon in een dip en was ook boos op iedereen, en op mn vriend om niets.
Maar nu ik gezien heb dat dat kindje van 25 weken het goed doet ben ik iets meer gerust gesteld.

Wauw, wat een spekkie
  Wauw, wat een spekkie  

Ik had echt zulke goede hoop! Vroeg testen heeft dus echt z'n nadelen zie ik. Hopelijk kan je snel door naar de volgende poging
  Ik had echt zulke goede hoop! Vroeg testen heeft dus echt z'n nadelen zie ik. Hopelijk kan je snel door naar de volgende poging   

ik duim nog steeds hoor; en blijf dat de komende dagen/ weken/ maanden voor jullie doen.
 ik duim nog steeds hoor; en blijf dat de komende dagen/ weken/ maanden voor jullie doen. 
  merk wel dat het steeds zwaarder wordt; de combi drukke, ondernemende dreumes en dikke zware hoogzwangere buik
 merk wel dat het steeds zwaarder wordt; de combi drukke, ondernemende dreumes en dikke zware hoogzwangere buik 

Wat is dat rap gegaan zeg en een flinke jongen ook!
  Wat is dat rap gegaan zeg en een flinke jongen ook!  
  Zit nu in een bak met koud water, hopen dat het iets afzakt en misschien morgen maar een dagje thuiswerken, op de bank met de pootjes omhoog. Vanmorgen waren ze namelijk nog helemaal ok, na een dag thuis met de benen op de bank...
  Zit nu in een bak met koud water, hopen dat het iets afzakt en misschien morgen maar een dagje thuiswerken, op de bank met de pootjes omhoog. Vanmorgen waren ze namelijk nog helemaal ok, na een dag thuis met de benen op de bank... 

)
)

Van harte! Wanneer wordt de kleine verwacht?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar goed, mijn vrouw is dus zwanger

Vit K? en Vit D? moet je dat na de geboorte slikken dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
misschien heel ff de stad in, laatste dingetjes kopen.
(Vit K, Vit D)

enne so far so good, en we blijven hier doorduimen
  enne so far so good, en we blijven hier doorduimen   

Bedankt. Nog geen idee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van harte! Wanneer wordt de kleine verwacht?

Vitamine K en D moet je je baby geven als je borstvoeding geeftquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Vit K? en Vit D? moet je dat na de geboorte slikken dan?
* TimeJumper raakt in paniek omdat ze een heleboel dingen nog niet weet
Moet iedereen dat slikken erna dan? Of is het voor de baby

MissJonesenne so far so good, en we blijven hier doorduimen

Zenuwen zijn normaal, het is ook allemaal haske spannend...quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bedankt. Nog geen idee.
Ze is net 5 of 8 weken zwanger, we twijfelen nog. Volgende week vrijdag afspraak bij de verloskundige. Hopelijk komen we dan meer te weten.
Ben verdorie zenuwachtig

juistquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vitamine K en D moet je je baby geven als je borstvoeding geeft
en vitamine D ook jijzelf
 en dat laatste hoorde ik dus pas toen Evie al een maand of 6 was ..
 en dat laatste hoorde ik dus pas toen Evie al een maand of 6 was .. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |