Oh en trouwens: mooie foto!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef Rachel_Penose het volgende:
Gisteren avond laat gemaakt tijdens het uitlaten van de honden.
Raw opname omgezet naar JPG
Canon 1100D met een Canon 50mm F1.8
Diafragma vol open en sluitertijd 1/125 en een iso van 3200.
Was wat aan uit proberen en spelen met deze combi, en vond deze foto achteraf toch wel goed.
Wel omgezet naar zwart/wit en verscherpt.
[ afbeelding ]
@ juust - 1/125 is voor mij meestal echt de max vanuit de hand, aangezien ik niet zo'n vaste hand heb. Gebruik daarom ook meestal statief, deze foto is echter gewoon uit de hand geschoten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef Juust het volgende:
Waarom heb je op 1/125 geschoten? Moet met 1/60 ook prima lukken, zodat je ISO omlaag kan!
Mooi!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef Gimmick het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw-Zeeland. De enige foto die ik hiervan gemaakt heb, omdat ik gelijk wist dat dit hem was.
als je 'm iets oplicht in photoshop, wordt 'ie vast een stuk interessanter.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:05 schreef spiertz het volgende:
[ afbeelding ]
vind ik zelf ook wel een leuke foto...
Volgens mij heeft zij het Orton-effect op haar foto toegepast. Google maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:33 schreef DitIsFloor het volgende:
Aaaah murp ik wordt helemaal kriegel van jouw avatar!
Leuke foto wel, die van jou, maar wat gewoontjes. De bewerking is trouwens minder gewoontjes, wat heb je ermee gedaan...?
[ link | afbeelding ]
Sepia Butterfly. by Floor van den Berg, on Flickr
Wauw, dat is tof!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:42 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij het Orton-effect op haar foto toegepast. Google maar
Met mijn 70-300, ik denk op ongeveer 270mm.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Des te vetter toch! Op hoeveel mm geschoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |