quote:Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
te november 2010
Ja leuk, hij wil gewoon met een compleet fitte selectie aan de competitie beginnen en liet die 3 daarom niet een hele wedstrijd spelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:18 schreef HeatWave het volgende:
We hebben een selectie om het heel goed te doen dit jaar, nu nog een coach die het inziet.
Maak je niet zo veel zorgen joh, de Boer deed het gewoon met oog op de competitiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:18 schreef HeatWave het volgende:
We hebben een selectie om het heel goed te doen dit jaar, nu nog een coach die het inziet.
Ik vond het jammer dat we geen geld hadden om Co in December binnen te halen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:18 schreef HeatWave het volgende:
Nu hebben we geld zat en doen er niets meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat we geen geld hadden om Co in December binnen te halen.
Dan nog had ie bijv Serrero wel kunnen brengen ofzo, of Ozbilliz. Die verdedigende wissels waren nergens voor nodig, zo druk hadden ze het niet...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja leuk, hij wil gewoon met een compleet fitte selectie aan de competitie beginnen en liet die 3 daarom niet een hele wedstrijd spelen.
Özbiliz had een rugblessure.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog had ie bijv Serrero wel kunnen brengen ofzo, of Ozbilliz. Die verdedigende wissels waren nergens voor nodig, zo druk hadden ze het niet...
Sterker is 1 ding. Wie wil je gebruiken om goals te scoren? Er is werkelijk niemand bij het Ajax elftal die er meer dan 20 ooit heeft ingelegd in 1 seizoen! Ajax mist nu eenmaal echte killers en kan niet leunen op zondag schoten van Alderwereld of Vertonghen zoals ze dat nog wel eens deden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax speelde gewoon goed. Klaar.
Dat we niet winnen. Tja jammer maar tegen zulke verdedigende teams doe je vrij weinig. We waren iig veel sterker dus we hoeven ons niet zoveel zorgen te maken over het komend seizoen. Als PSV zoals vorig seizoen speelt maken we gigantisch veel kans op het kampioenschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |