SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
[ Bericht 0% gewijzigd door EggsTC op 30-07-2011 19:10:01 ]Lambo of Rekt
Oei.... alweer een bewonderaar erbij.....quote:
Ik vind d'r wel lief een aardig, maar houden van gaat een beetje ver.quote:
Gelukkig maar, ik doe ook niet meer aan houden van, uiteindelijk loopt het toch uit op bagger.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik doe ook niet meer aan houden van, uiteindelijk loopt het toch uit op bagger.
Porsche1?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik doe ook niet meer aan houden van, uiteindelijk loopt het toch uit op bagger.
die is ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
AH heeft alleen van Hulst, wat is deze?
Ohh, dus Hulst ipv Stegeman is ook ok?quote:
Ben wel beetje brak, maar ik ga meeluisterenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent mooi op tijd om naar mijn show te luisteren zo.![]()
Whehehehe jij moet echt naar de marathon komen met dit soort muziek.quote:
Moet je even met Outpost regelen. Ik heb hem net erover aangesproken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:09 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik het halfuurtje na melting ook opvullen?
Ook prima.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:09 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik het halfuurtje na melting ook opvullen?
1988quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:11 schreef Zokunen het volgende:
Dan ga ik me beperken tot 1 jaar tussen 1965 en 2010.
Meeste stemmen gelden enzo, bij gebrek aan een winnend jaar kies ik random
Brak kan je ook goed mee spitten met Eminem en de rest.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ben wel beetje brak, maar ik ga meeluisteren
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:13 schreef EggsTC het volgende:
Als je Eminem gaat draaien blijf ik ook nog wel even, ken bijna elke lyric uit mn hoofd.
Ontken nou maar niet dat je zit te soppen op je stoel, en kijk de edit van de OP, daar zijn mods toch goed in, hihi.quote:
Ja daar snap ik dus echt geen hol van he...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe okee dan!Ja aangezien zij zo verslingerd is aan Richard Cheese....
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:17 schreef Zokunen het volgende:
Het lijkt 1988 te worden van 19:30 - 20:00.
Welgeteld 1 hele stem
Ik zit heul niet te soppen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ontken nou maar niet dat je zit te soppen op je stoel, en kijk de edit van de OP, daar zijn mods toch goed in, hihi.
Ik zou wel willen stemmen, maar kan niet luisteren, dus vond niet dat ik moest gaan stemmen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:17 schreef Zokunen het volgende:
Het lijkt 1988 te worden van 19:30 - 20:00.
Welgeteld 1 hele stem
Ik denk dat het in de spoiler van djs zitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit heul niet te soppen.
In de edit zie ik een stuk of 5 keer de hele OP van het topic, ik zie niet wat er anders aan is.
Hihihi, dat is een easteregg die ik heb vestopt in de spoilerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit heul niet te soppen.
In de edit zie ik een stuk of 5 keer de hele OP van het topic, ik zie niet wat er anders aan is.
Net toen ik mn pc aan t rebooten was voor een goede show zo meteen...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:22 schreef Melting het volgende:
Dit nummer is speciaal voor Outpost..... als Otto Orgel fan!
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef onlogisch het volgende:
* onlogisch van zijn schoonzusje houdt
Wie houdt er nou niet van Myra?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef onlogisch het volgende:
* onlogisch van zijn schoonzusje houdt
Het kon ook niet anders hè?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net toen ik mn pc aan t rebooten was voor een goede show zo meteen...
Ja.... wie gaat er ook onder mijn draaitijd, rebooten!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had ook even moeten melden dat ik ging rebooten dan had je me nog kunnen tegen houden...
Ja eehm ik dacht laat ik t nu doen dan heb ik t alvast gehad en mis ik niets van het 1988 half uurtje...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... wie gaat er ook onder mijn draaitijd, rebooten!
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja eehm ik dacht laat ik t nu doen dan heb ik t alvast gehad en mis ik niets van het 1988 half uurtje...![]()
Latersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben er vandoor
Voetbal kijken
Oh, hhihihi.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn vdj werkt eindelijk weer. Ik was op zoek naar wat oude jingles en ik kwam je tegen
Ach ik mis de voetbalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:32 schreef _Fanta het volgende:
Shit nu mis ik wel kinderen geen bezwaar. Kijk dat altijd graag
Dat kan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je ook nog iets van t EK draaien?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat kan.
FF kijken welke ik zal doen.
8 uur moet jij toch? Komt mooi uit, dan is t net afgelopenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik mis de voetbal![]()
Ik als Ajax fan ga muziekjens draaien tijdens de 1e wedstrijd van t seizoen![]()
Klopt!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
8 uur moet jij toch? Komt mooi uit, dan is t net afgelopen
Was niks mis met Alf hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
Hoe ik dit vroeger als kind leuk gevonden kan hebben!
donequote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom terug moppie.![]()
Wil jij Zokunnen zn half uurtje nog even invullen op t rooster?
quote:Zook [houdt van gaatjes]
Thxquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
done
zelfde als zijn eerdere half uurtje
[..]
Ik ben juist terug gekomen:7quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx![]()
T lijkt wel alsof iedereen is weg gevlucht voor mijn show
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben juist terug gekomen:7
oeh dit liedje
zook 1 liefde voor jou
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben juist terug gekomen:7
oeh dit liedje
zook 1 liefde voor jou
Whehehehe ik heb voetbal aan staan op de achtergrond.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:53 schreef _Fanta het volgende:
Zo, uit met die TV voordat ik weer iets leuks tegenkom wat ik wil kijken
genre?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Knetter, had ook een PMetje naar samzz gestuurd, maar kan morgen van 1500-1600?
Roep je even Go hier als ik kan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef Zokunen het volgende:
Ik sluit hierna af met een blij liedje en loop ongeveer een minuut uit
Buikgriep en dansen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum Doet vies dansje
Als echte fan moet je wel nietwaarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe ik heb voetbal aan staan op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hou van dit liedje
hihi mams lacht mij uit omdat ik dans in de woonkamer
ze hoort de muziek natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hou van dit liedje
hihi mams lacht mij uit omdat ik dans in de woonkamer
ze hoort de muziek natuurlijk niet
quote:
dansen kan ik altijd schatquote:
Joa genre?quote:
Ik ook niet, mjah ik geef dan ook geen fuk om voetbalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echte tv fan ja.Ik ben nog nooit in t stadion geweest
![]()
80's 90\'squote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
done
[..]
dansen kan ik altijd schat
[..]
Joa genre?
Hmzz lijkt me niet lekker dansen zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
done
[..]
dansen kan ik altijd schat
[..]
Joa genre?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ook niet, mjah ik geef dan ook geen fuk om voetbal
Dat doe ik juist om me beter te voelen danquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz lijkt me niet lekker dansen zo.
Die hard danseres dus!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat doe ik juist om me beter te voelen dan
extra maf/mal
als ik echt ziek ziek ziek ben van kotsen en koorts en alles.. dan doe ik t mindermaar dans ik nog als ik de kans heb
Joa alleen kan ik voor geen meter dansenquote:
Hmzzz dan moet ik je dus dronken voeren volgende week.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa alleen kan ik voor geen meter dansen
dus dat doe ik alleen thuis of als ik straalbezopen ben
zodat je me kan uitlachen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz dan moet ik je dus dronken voeren volgende week.
Nee dat doe ik toch wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zodat je me kan uitlachen?
Owkequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das Loesje. Knetter dr vriendin en side kick.
Nee! Gewoon zo gaan want dan ben je op tijd terug.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh fuck ik moet nog sigaretten halen
en zit in joggingbroek en trui
hmzz omkleden of niet
Ik heb net mn 1e biertje op uit een nieuw krat.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:06 schreef _Fanta het volgende:
Ik wou vandaag nog ff wa bier bijhalen, maar fuk it. Drink wel water
Ik heb gister zowa alles al opgezopenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb net mn 1e biertje op uit een nieuw krat.
Je moet eigenlijk gewqoon alles horen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het 2e uur is toch het belangrijkste dat ik luister outpost?
ik ga om half negen wel ff halen.. snackbar is vlakbij
Ik niet. Gister was ik om 12u al lam en ben ik gaan slapen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik heb gister zowa alles al opgezopen
Dan zat je goed aan je taxquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet. Gister was ik om 12u al lam en ben ik gaan slapen.Normaal red ik 8 halve liters wel maar nu heb ik de 8e niet eens op gekregen.
Ja dat of voetbal kijken...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereen zit op die TAL meet ofzo
Dat is wel lekker, ik werd vandaag iets minder nuchter wakkerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja blijkbaarEn gewoon om 9u mn nest weer uit zonder kater.
Ik luister naar je schatquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat of voetbal kijken...![]()
Ik heb weer een goed moment gekozen om te draaien
Ja kan ik me iets bij voorstellen ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, ik werd vandaag iets minder nuchter wakker
Ja maar ik ben snel en allesquote:
Whehehehe ik zal er niet meer over miepen schat!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja maar ik ben snel en alles
en ik mis wel meer omdat roken
maar dan nog.. ik luister![]()
dus niet miepen
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de 1e 3 van t volgende uur ook wel kan volhouden maar eehm daarna..
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:15 schreef MsMessy het volgende:
Ben er ook nog, zit alleen op internet te surfen op zoek naar een nieuwe bureaustoel. Luister ondertussen dus gewoon mee
hmm en je wou luisteraars houden?quote:
Ja eehm liefst wel ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm en je wou luisteraars houden?![]()
ik denk dat ik al weet welk nr je gaat draaien
Oh wacht ik denk dat je all1 de 1e van t volgende uur kan hebbenquote:
KPD/SEX?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zit in verschillende topics nu.. zit alles dubbel te checken dat ik niet verkeerd post![]()
Jupsquote:
Ja ik heb t er ook maar druk mee!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:20 schreef Zokunen het volgende:
Ik kijk voetbal en luister en was net roken, best druk zo
Behoorlijk ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jups
zou beetje faal zijn als ik dat hier post
Wat ben jij toch een ondeugend meisjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jups
Daarom check check dubbelcheckquote:
Welke van de twee?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jups
Whehehehe verstandig ja!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Daarom check check dubbelcheck
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:23 schreef _Fanta het volgende:
Knetter geef ff link van topic waar je in aan t posten bent. Kan ik meefappen meelezen
Of je kijkt ff in haar AT!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:23 schreef _Fanta het volgende:
Knetter geef ff link van topic waar je in aan t posten bent. Kan ik meefappen meelezen
Of ze heeft een kloonquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:24 schreef Zokunen het volgende:
KPD gok ik want ik zie het niet als ik kijk naar dr posts
Wordt lastig switchen. Je kan niet tegelijk online zijn met 2 nicks hier. Tenzij je 2 computers gebruikt.quote:
KPD iddquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:24 schreef Zokunen het volgende:
KPD gok ik want ik zie het niet als ik kijk naar dr posts
2 browsersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wordt lastig switchen. Je kan niet tegelijk online zijn met 2 nicks hier. Tenzij je 2 computers gebruikt.
Chrome, ene in normaal andere in incognitovensterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wordt lastig switchen. Je kan niet tegelijk online zijn met 2 nicks hier. Tenzij je 2 computers gebruikt.
dat wil je niet zienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:28 schreef Zokunen het volgende:
Andere account loggen om in kpd te spieken of maar een keer xs op deze hosselen
Incognito venster?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Chrome, ene in normaal andere in incognitovenster
Ja de radio is goed vertegenwoordigdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wil je niet zientrust me
staan te veel bekenden
Echt hequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja de radio is goed vertegenwoordigd
Tja ik kan wel in mn eentje blijven posten maar dat schiet niet op.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een stilte ineens in t topic
Heb al 2 of 3 accounts met xs, abandon accounts altijd na een tijdje, maar op deze nog geen toegang geregeldquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wil je niet zientrust me
staan te veel bekenden
Het is leuk om mensen eens anders te zien ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Echt he
ik vind het alleen maar
maar goed
Ghehe.. hmm anders.. tja zo kun je het ook zeggenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is leuk om mensen eens anders te zien ja.![]()
Hij is goed.quote:
Netjes gezegd toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ghehe.. hmm anders.. tja zo kun je het ook zeggen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Jaja knetter ik heb de piemel gevonden!
http://lockerz.com/s/125086354
Wuttquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef MsMessy het volgende:
Knetter zit je de boel weer op te naaien
Ik heb mn playlist al af.quote:
Artist - Eminemquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb mn playlist al af.Ik wil m er evt wel tussen zetten maar dan moet je zelf ff zoeken op welke cd die staat. Ik heb al zn cd's en eehm geen zin om alles door te zoeken.
Tot zo moppiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga schoenen zoeken.. aandoen.. jas aan doen en ff naar de snackbar.. tozo
Hoe heet t nummer ook al weer?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Artist - Eminem
Album - Slim Shady LP
Zie mijn reply hierboven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe heet t nummer ook al weer?![]()
Mushrooms staat er iig niet tussen dus heet ie anders.
My fault dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe heet t nummer ook al weer?![]()
Mushrooms staat er iig niet tussen dus heet ie anders.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:35 schreef EggsTC het volgende:
Een echte kenner dit... If i get locked up.
Ik weet niet wie dit draait, maar deze man is koning.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef Zokunen het volgende:
8mile heb ik zo'n LMFAO herinnering aan
Hadden al flink gezopen en met meer drank de bios in en die film kijken.
Heb je de scene dat zn ma iets zegt in de geest van niemand wil me meer beffen.
Staat een maar van me op in de bios en roept keihard "ik wel hoor".
Te fout, maar wel leuk toen
Whehehehe dat is dat zn ma tegen hem zegt dat dr vriend (van de zelfde leeftijd als hij zelf op dat moment) haar niet wil beffen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef Zokunen het volgende:
Staat een maat van me op in de bios en roept keihard "ik wel hoor".
Zo zijn de meeste nummers van hem geniaal imo. Ik kan er dan ook echt uren achter elkaar naar luisteren zonder dat t gaat vervelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:46 schreef Zokunen het volgende:
Zo simpel dit nummer maar tevens geniaal.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef Zokunen het volgende:
Staat een maat van me op in de bios en roept keihard "ik wel hoor".
Hoef je je nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:46 schreef Trollscience het volgende:
Eigenlijk ligt mijn hart bij harde gitaren, maar stiekem vind ik Eminem soms wel tof
Whahahahaha leuke mental imagequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja hoi pffff snel fietsen.. nog ff bij broer geweest tattoo laten zien
ik zie er uit als een tokkie volgens hemniet door de tattoo maar grijze joggingbroek aan die te groot is, grijze trui, te grote winterjas ( snel gegrepen) haar niet gedaan, geen make up en dan wel..
Knal roze pumps
Noooooooooitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zie er uit als een tokkie volgens hemniet door de tattoo maar grijze joggingbroek aan die te groot is, grijze trui, te grote winterjas ( snel gegrepen) haar niet gedaan, geen make up en dan wel..
Knal roze pumps
Joaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whahahahaha leuke mental image
Oh en WB Babe
Dat ben jij toch altijd?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joaik ben echt onweerstaanbaar nu
PICS WILLEN WE!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joaik ben echt onweerstaanbaar nu
Pics.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Knal roze pumps
natuulkquote:
kan ik niet maken met mijn cam dak er volledig opstaquote:
Dan maar een puzzel!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuulk
[..]
kan ik niet maken met mijn cam dak er volledig opsta
anders deed ik het
Dan knip je je zelf even in 2e. Wij plakken t wel aan elkaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuulk
[..]
kan ik niet maken met mijn cam dak er volledig opsta
anders deed ik het
Shoarma toko's bezorgen vaak ook bier hè.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:52 schreef _Fanta het volgende:
Zo, laatste fles wijn ook leeg, nu moet ik serieus water gaan drinken
mezelf in stukken op de foto zetten?quote:
Ik heb laatst bier gegooid over mijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Zokunen het volgende:
GVD moet echt een nieuw toetsenbord, de P is stuk.
Maar ben zo gewend aan dit kreng.
Met en zonder jas.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mezelf in stukken op de foto zetten?
met of zonder winterjas?
ik zal een poging wagen
Metquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mezelf in stukken op de foto zetten?
met of zonder winterjas?
ik zal een poging wagen
kzal zo ff proberen.. eerst ff rokenquote:
Heb zon logitech ultrax ofzo, laptop achtig toetsenplankie, maar vind em zo fijnquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb laatst bier gegooid over mijntoetsie en nu loop ik nog te kutten met typen op mn reserve toetsie....
Doet ze wel vaker als jij zit te fokken dus daar ben je wel aan gewentquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kzal zo ff proberen.. eerst ff roken
mams zal wel raar kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |