abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100130751

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_100130804
Oh, en ik heb net bij de apotheek een uur gewacht. }:|
(Hoewel het wel fijn is dat ze 7 dagen p/w 24 uur p/d open zijn) .
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:55:39 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100130948
Anders kun je misschien een keer een flesje voor me meenemen als we elkaar weer zien op een meet :). Ik kan ook nog even bij kleine, zelfstandige winkels informeren.
Niet meer actief op Fok!
pi_100130957
Hoi :)
pi_100130978
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Anders kun je misschien een keer een flesje voor me meenemen als we elkaar weer zien op een meet :). Ik kan ook nog even bij kleine, zelfstandige winkels informeren.
Wil ik best doen hoor. Kan het evt ook opsturen- maar dan kost het denk ik wel een stuk meer ivm verzendkosten.
pi_100131339
Kip korma maken :)
pi_100131488
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kip korma maken :)
Oeh, dat ga ik morgen maken O+ *O* zin in! is lang geleden. Maak meteen een grote basis-voorraad, hoef ik dan alleen maar te ontdooien en de yoghurt er bij te doen :9

-O- we hebben hier geen fijne internationale supermarkt gevonden nog, waar ze fatsoenlijke hoeveelheden sambal, sushirijst, nori, azijn, etc. voor normale prijzen verkopen.. ook niet voor niet normale prijzen, overigens. Veel chinese winkels, en veel Poolse, maar geen winkel waar ze écht vanalles verkopen, inclusief Japanse zaken..
Google doet wonderen! In de buurt van de uni zit er een *O* maandag maar 's kijken :9

Maar het was wel héérlijk weer... O+

Lekker gefietst enzo. Centrum is echt maximaal 15 minuten fietsen, dus lekker dichtbij, en geen vervelende bulten op ofzo! *)

[ Bericht 7% gewijzigd door motorbloempje op 30-07-2011 18:24:57 ]
Ja doei.
pi_100131983
change of plans, vandaag D: kip uit de oven, roerbakgroente (iets met venkel en spitskool) en risotto met paddestoeltjes, morgen de hutspot.
Dochterlief gaat morgen naar haar paps en wilde zo graag kip eten, dus vandaag en morgen geswitched :)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 18:38:08 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100132008
Roti gegeten :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_100132078
Weet iemand (Mo? ) een lekker recept met couscous, gehakt en provencaalse groenten?
pi_100132132
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Roti gegeten :9
Boh! Daar had ik het vandaag nog over, dat ik dat zó graag weer 's zou eten!
Was 't lekker? O+
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:40 schreef Ewelina het volgende:
Weet iemand (Mo? ) een lekker recept met couscous, gehakt en provencaalse groenten?
Helaas! Ik eet couscous altijd vega en eigenlijk altijd dezelfde :@ die van Ainsley :o

Dilemma hier: kip is verre van ontdooid, dus we hebben eigenlijk geen vlees voor vanavond en eigenlijk was ons hele avondeten-plan daarop gebaseerd.... Kipfilet halen is geen optie, want dat is al zo duur en we hebben nog genoeg in de vriezer liggen :') dus dan misschien Indian Take Away... maar hmmmmmm
Ja doei.
pi_100132170
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Helaas! Ik eet couscous altijd vega en eigenlijk altijd dezelfde :@ die van Ainsley :o

Dilemma hier: kip is verre van ontdooid, dus we hebben eigenlijk geen vlees voor vanavond en eigenlijk was ons hele avondeten-plan daarop gebaseerd.... Kipfilet halen is geen optie, want dat is al zo duur en we hebben nog genoeg in de vriezer liggen :') dus dan misschien Indian Take Away... maar hmmmmmm
Dan nog is een recept welkom ;) Al zal ik het dan niet vanavond eten, maar misschien voor lunch oid.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 18:44:29 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100132185
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Boh! Daar had ik het vandaag nog over, dat ik dat zó graag weer 's zou eten!
Was 't lekker? O+

:Y Altijd :9 Had wel weer teveel, dus heb wat moeten laten staan :+ Baal kouseband waar je u tegen zegt is altijd fijn! O+ Ik heb destijds geen kouseband kunnen vinden in Leeds trouwens! Heb jij het al gesignaleerd in Hull?
pi_100132203
Ik moet dus nog een fijne internationale supermarkt vinden, en heb surinaams nog niet gezien -O- :N

Ewelina: http://www.food.com/recip(...)anca-couscous-436201
Ja doei.
pi_100132236
Bedankt! Voor vanavond ga ik zelf maar wat knutselen denk ik :) Heb gehakt, provencaalse groenten, couscous, een berg kruiden en rozijnen, dat moet goed komen denk ik.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 18:46:58 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100132259
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet dus nog een fijne internationale supermarkt vinden, en heb surinaams nog niet gezien -O- :N

Ewelina: http://www.food.com/recip(...)anca-couscous-436201
Ja, Indiaas te over natuurlijk, wij hebben in NL natuurlijk meer die geschiedenis met Suriname :Y Marktjes willen nog wel eens internationale kraampjes hebben met hele stapels groenvoer en kruiden enzo!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 19:11:51 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100132892
Ik ben dus echt nog nooit in een toko o.i.d. geweest :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 19:16:04 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100133017
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben dus echt nog nooit in een toko o.i.d. geweest :').
Ze hebben vaak heel leuke/lekkere dingen! :Y

Overigens zag ik vandaag bij 'mijn' toko het kookboek Boekoe Kita, voor Indisch :9 Ik vond het er shiny uitzien (*boekenekster * :') ) maar helaas was er geen inkijkexemplaar oids. Iemand ervaring ermee? O-)
pi_100133050
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En ook heel goedkoop. :Y
pi_100133081
We hebben het op het werk Maria! Misschien kun je via je eigen bieb een aanvraag doen of je het kunt lenen bij ons?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 30 juli 2011 @ 19:20:36 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100133139
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:18 schreef Syrena het volgende:
We hebben het op het werk Maria! Misschien kun je via je eigen bieb een aanvraag doen of je het kunt lenen bij ons?
Ik heb geen eigen bieb :@ Vraag me af of ik lid blijf van de UU-bieb nu ik uitgeschreven ben, denk het niet :D
Maar het klinkt allemaal veelbelovend, ook de recensies op interwebs :Y

En ik ben een sucker voor mooie plaatjes :') :+
  Vis een optie? zaterdag 30 juli 2011 @ 19:32:43 #22
70532 loveli
N
pi_100133441
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, als ik naar de trouwfoto's van bijvoorbeeld Razz kijk krijg ik echt een gevoel van spijt als ik dan onze foto's zie -O- zou 't graag nog 's over doen alleen maar voor de foto's :') :@
Benodigdheden:
Jurk *check*
MrMo *check*

Wat let je om nog een setje foto's te maken voor het fotoalbum "een jaar later"?
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 30 juli 2011 @ 19:33:24 #23
70532 loveli
N
pi_100133454
Eens met Lau wat betreft haar van Co, maar ik ben een schijterd wat betreft haar verven.
crap in = crap out
pi_100133605
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef loveli het volgende:
Eens met Lau wat betreft haar van Co, maar ik ben een schijterd wat betreft haar verven.
Ach, wat ken ut skele. Volgens mij staat alles haar wel goed :')

O: vers wit brood van de bakker 100 sneetjes ofzo :{ en een beker melk
T: 2 koffie, wat aardbeien
D: spinazie/gekookte aardappels/eitje/stukje kipfilet

Het kan weer he O+ voetbal kijken op de bank O+
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_100133841
In Dublin rijden trouwens best veel dure auto's! En iedere keer dat ik 'hey mooie auto' zei was het een Audi. Ik mag wel een goede baan gaan zoeken later :'). Of een loterij winnen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_100133950
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:48 schreef Chicolate het volgende:
In Dublin rijden trouwens best veel dure auto's! En iedere keer dat ik 'hey mooie auto' zei was het een Audi. Ik mag wel een goede baan gaan zoeken later :'). Of een loterij winnen.
Of tevreden zijn met een goedkopere auto.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 19:56:09 #27
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_100134078
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

:N Een auto moet minstens 250 pk onder de motorkap hebben. :{w
  Vis een optie? zaterdag 30 juli 2011 @ 19:57:14 #28
70532 loveli
N
pi_100134113
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

I'll settle for 150 ;)
crap in = crap out
  zaterdag 30 juli 2011 @ 19:59:18 #29
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_100134190
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:57 schreef loveli het volgende:

I'll settle for 150 ;)
Ik moet 't momenteel stellen met 105 pk. Maar ooit rijd ik in een Aston Martin óf een Maserati. :z
pi_100134204
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Het verkeer is zo langzaam als de sloomste bestuurder.
pi_100134406
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:59 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Het verkeer is zo langzaam als de sloomste bestuurder.
Maar je wilt zelf natuur;lijk niet die sloomste bestuurder zijn...
pi_100134440
Dit vind ik overigens wel een mooie sketch over dit onderwerp. Start vanaf 5:20.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 30-07-2011 20:12:27 ]
pi_100134441
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar je wilt zelf natuur;lijk niet die sloomste bestuurder zijn...
Of juist wel, dan heb je er het minste last van.
pi_100134461
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:07 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Of juist wel, dan heb je er het minste last van.
Whehehe, scherp, daar had ik nog niet aan gedacht. _O-
pi_100134600
Lijstje:
O/L: uitsmijter ham/kaas
T: 2 stukjes chocola
D: noedels met wilde spinazie, paprika, ui, biefstuk en pittige saus
T: yoghurtijs
T: appelflap
T: wijn en hele vette pistachenootjes
pi_100134864
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Volkswagen Passat lijkt er genoeg op. Maar volgens mij is die ook duur (goh, ik hou van dure patserbakken) dus ik zal wel eindigen met een honda jazz ofzo :P. Iets degelijks, kleins. Hoor mij, nog geen rijles gehad en nu al praatjes.
pi_100135075
Ik vind het toch best irritant als ik in Meerssen de autoweg oprij en dan een vrachtwagen inhaal en dan pas ter hoogte van het vliegveld op snelheid ben :+ maar dat stukje is driebaans, dus ik voel me niet al te schuldig oO< Inmiddels weet ik ook dat ik langer in de vier moet blijven rijden.

OMG, ik heb vandaag DE eetkamerstoeltjes gevonden die ik al tijden zoek O+ Alleen dilemma over de kleur (wit, rood, bruin, zwart, beige of grijs. KEUZES!) en ik moet nog een tafel. Ze stonden bij een hele leuke tafel, morgen terug met een stuk laminaat om te kijken of het wel staat. Want zowel laminaat als tafel zijn vergrijsd eiken maar natuurlijk niet hetzelfde vergrijsd.

Ik hoop echt dat het leuk staat, dan ga ik mijn eerste volwassen meubels kopen :7 (lees: niet van Ikea :') ).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100135099
Ik kan overigens online geen foto vinden van de tafel en de stoelen }:|
pi_100135180
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:24 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het toch best irritant als ik in Meerssen de autoweg oprij en dan een vrachtwagen inhaal en dan pas ter hoogte van het vliegveld op snelheid ben :+ maar dat stukje is driebaans, dus ik voel me niet al te schuldig oO< Inmiddels weet ik ook dat ik langer in de vier moet blijven rijden.

OMG, ik heb vandaag DE eetkamerstoeltjes gevonden die ik al tijden zoek O+ Alleen dilemma over de kleur (wit, rood, bruin, zwart, beige of grijs. KEUZES!) en ik moet nog een tafel. Ze stonden bij een hele leuke tafel, morgen terug met een stuk laminaat om te kijken of het wel staat. Want zowel laminaat als tafel zijn vergrijsd eiken maar natuurlijk niet hetzelfde vergrijsd.

Ik hoop echt dat het leuk staat, dan ga ik mijn eerste volwassen meubels kopen :7 (lees: niet van Ikea :') ).
Dan neem je toch van elke kleur er eentje :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100135200
Ik wilde net vragen om een foto Syrena :P

Heb zin om vanavond uit te gaan, maar zou niet weten met wie :S
pi_100135269
Je kunt ook verschillende kleuren nemen natuurlijk. ^O^

Ik heb echt niets met auto's vandaar ook mijn mening :') bij m'n ouders in de straat staan wel auto's die duidelijk mooier zijn dan die van hen maar ach, A-B dikke prima.
pi_100135345
Syrena ik zou geen wit doen. Dat is vragen om problemen als je pasta eet. (als het stoffen bekleding is). Tenminste, bij mij wel :+. Daarom is mijn vloer ook donker en mijn tafel zwart :').
pi_100135354
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan neem je toch van elke kleur er eentje :).
Het worden waarschijnlijk de witte, want die waren het mooiste bij de tafel O+ maar mijn muur hier is ook wit, dus wel veel wit. En besmettelijk. De grijze kleur vond ik ook mooi, maar stond niet bij de tafel en het was een beetje groenig grijs.

Dus nu moet ik even een drempel over dat er witte stoelen komen :') Rood zou ook prima kunnen (ik heb rode kastjes) maar ik ben een beetje uitgekeken op rood.

Erg jammer dat ze geen appelgroen hadden. Maar goed, het worden zes stoelen, en ik ga echt geen dinnerparties houden elke week, dus de kans dat mijn witte stoelen snel vies worden is echt heel erg klein.
pi_100135385
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef Chicolate het volgende:
Syrena ik zou geen wit doen. Dat is vragen om problemen als je pasta eet. (als het stoffen bekleding is). Tenminste, bij mij wel :+. Daarom is mijn vloer ook donker en mijn tafel zwart :').
Het is leer :9 En ik eet eigenlijk altijd op de bank :@
pi_100135387
Oh moet ik mn post editten Syrena? :+
pi_100135403
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het is leer :9 En ik eet eigenlijk altijd op de bank :@
Oh ik ook :). Of eigenlijk, ik eet voor mn pc want ik heb geen bank.
pi_100135407
Ik zou banger zijn voor spijkerbroeken die blauw afgeven dan voor pastasaus enzo.
pi_100135422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef Chicolate het volgende:
Oh moet ik mn post editten Syrena? :+
In: neem vooral geen witte leren stoelen? Daar gaan pastasausvlekken helemaal nooit meer uit?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100135497
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]

In: neem vooral geen witte leren stoelen? Daar gaan pastasausvlekken helemaal nooit meer uit?
Ze heeft eigenlijk al besloten wit te nemen, en raad ik juist wit af? Maar jouw idee is ook wel leuk :P.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef Amsel het volgende:
Ik zou banger zijn voor spijkerbroeken die blauw afgeven dan voor pastasaus enzo.
Ik heb een spijkerbroek die blauw afgeeft op mij. Na een dag dragen zijn mn benen en handen blauw :').

Okeee misschien moet ik gaan inpakken (ik vertoon inpak ontwijkend gedrag).
pi_100135509
Hoe staat het met de verbouwing Sigme? :P
pi_100135568
zo, ook weer thuis..

Gisteren naar mijn tantes geweest die in het huis van mijn ouders zitten (mijn ouders zijn op vakantie)
Was gezellig en ook heerlijk gegeten en zitten kaarten e.d. O+

Vanmiddag nog een verjaardag gehad...

En nu lekker niks meer doen O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100135573
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef Amsel het volgende:
Yup, dat inderdaad. Mijn ex schoonma had twee witte leren zitstoelen en daar lagen ineens van die lelijke losse zitkussentjes in omdat ze panisch was voor afgeven. Dus daar zit ik nu ook mee in mijn hoofd :')

Maar ik heb geen vent meer met zulke broeken, draag ze zelf ook zelden en bezoek krijg ik amper en vriendinnen dragen weinig spijkerbroeken. Dus.

En ik heb drie stoelkussentjes met vlindertjes van de Jysk die ik er op kan leggen oO<
pi_100135633
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:36 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Hoe staat het met de verbouwing Sigme? :P
Ik heb nog twee weken, daarna begint de nieuwe baan :+.

Er is nog niet gestraat want de buren besloten een gat te gaan graven, dus dat is uitgesteld. Ik heb twee kozijnen in de grondverf gezet, deurkozijn & deur zijn geschuurd en kunnen dus ook gegrond worden - dat zou komende week moeten.
We moeten buiten nog een houten schutting vervangen door een gemetselde muur, dat staat gepland voor de komende twee weken. En als er genoeg tijd is en het weer werkt wat mee, dan nog wat in de definitieve verf zetten.

En jij, tevreden op je studentenkamer? Chaos alom of valt het mee?
pi_100135634
Je kunt ook a la die Amerikanen fulltime zo'n plastic hoes erover doen om het mooi te houden :') :') :') :')
  zaterdag 30 juli 2011 @ 20:40:59 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100135660
Of je bezoek inwikkelen in plastic :Y).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 20:42:24 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100135711
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of je bezoek inwikkelen in plastic :Y).
:+.

Ik heb even naar livedvd's van Rammstein gekeken net :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_100135767
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Je kunt ook a la die Amerikanen fulltime zo'n plastic hoes erover doen om het mooi te houden :') :') :') :')
Ik heb een grote rol filmolux hier staan van het werk O~)
pi_100135873
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb nog twee weken, daarna begint de nieuwe baan :+.

Er is nog niet gestraat want de buren besloten een gat te gaan graven, dus dat is uitgesteld. Ik heb twee kozijnen in de grondverf gezet, deurkozijn & deur zijn geschuurd en kunnen dus ook gegrond worden - dat zou komende week moeten.
We moeten buiten nog een houten schutting vervangen door een gemetselde muur, dat staat gepland voor de komende twee weken. En als er genoeg tijd is en het weer werkt wat mee, dan nog wat in de definitieve verf zetten.

En jij, tevreden op je studentenkamer? Chaos alom of valt het mee?
Als het eenmaal gegrond is kun je het uiteindelijke verven heel erg lang uitstellen :') maar goed, goed bezig dan ja.
Kamer is bijna verhuisklaar, een kleur dekte niet in een keer beetje jammer want die verf is op dus nou moet ik alsnog geld uitgeven aan verf _O- nou ja dat komt vanzelf wel. Laatste tijd ben ik toch in het noorden ivm werk en verhuizingen van anderen want iedereen gaat nu klussen/verhuizen.
pi_100136696
Ik ben ook heel erg van de binnenhuisstijl 'alleen grondverf'. Of de trap, die kan je jarenlang nog in het voorstadium van grondverf houden, met 10 verschillende afgeschuurde verf- en lijmlagen. Artistiek hoor :')
pi_100136989
Zo is het nu:

En nu is het bedtijd! :W!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:27:05 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100137371
Co ik ben ook gewoon blond en heb toen een spoeling gedaan:
Henna plus colour cream hazelnut.
Heb nog een pakje, denk dat ik hem in de herfst er nog eens ingooi...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:32:19 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100137596
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 21:18 schreef sigme het volgende:
Zo is het nu:
[ afbeelding ]

En nu is het bedtijd! :W!
Gaat goed Sigme!

Ik ga met je mee naar bed, 4.45 weer de wekker.
Lekker koese O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 30 juli 2011 @ 21:45:56 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100138138
Als je iets minder lang haar had gehad conleche, had ik het et gewoon op gewaagd met een mooie kleur. Bij mij pakte het over het algemeen prima uit, al was het de eerste week meestal te rood en te donker. Terugkleuren heb ik alleen nog maar bij de kapper laten doen.
Tegenwoordig kies ik meestal voor een haarkleuring bij de kapper in twee of drie verwante kleuren voor een natuurlijk resultaat. Soms wat donkerser dan mijn naturlijke kleur, soms wat lichter, maar nooiy te donker, want dat maakt hard.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:33:46 #64
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_100140152
Brr haarkleuren, ik durf het echt niet.
Vandaag kelder en benedenverdiep van appartement gekuist samen met vriendje en een keukenrobot van Kenwood gekregen van mijn 'schooonmoeder'. Nu nog meubels en dan komt alles in orde. Wegens gebrek aan tijd wordt het meeste wel Ikea (lees tafel, stoelen en zetel maar dan niet de basiszaken).

Lijstje:
O: 2 * peche, een glas vers geperst fruitsap
L: lasagna (grote portie, de mama van mijn vriend schept royaal en bedanken helpt niet)
T: appel, appelsien, peche, rode bessen uit tuin, musli, yogurt
D: restje bapipangang, bord gele pap met warme besjes uit de tuin
T: worteltjes met dip
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:51:42 #65
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_100140819
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Overigens zag ik vandaag bij 'mijn' toko het kookboek Boekoe Kita, voor Indisch :9 Ik vond het er shiny uitzien (*boekenekster * :') ) maar helaas was er geen inkijkexemplaar oids. Iemand ervaring ermee? O-)
Boekoe Kita is echt een aanrader. Mijn halve familie (echte pinda's) zweert erbij.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_100141190
Heb ik eindelijk al mn spullen verzameld, bedenk ik net dat ik misschien gigantisch over het max gewicht heenga, want mijn tas was vandaag ook al 15 kg en nu moet er meer mee. Crap :'). Moet ik alsnog spullen thuis gaan laten (vooral kleding, en dan maar wasmiddel mee).
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:09:51 #67
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_100141579
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:59 schreef Chicolate het volgende:
Heb ik eindelijk al mn spullen verzameld, bedenk ik net dat ik misschien gigantisch over het max gewicht heenga, want mijn tas was vandaag ook al 15 kg en nu moet er meer mee. Crap :'). Moet ik alsnog spullen thuis gaan laten (vooral kleding, en dan maar wasmiddel mee).
Hulp met schappen nodig? Ik ben echt goed in weinig meenemen, zojuist mijn 3 weken Zuid-Amerika gedaan met 9 kg, geen koud gehad bij -20 en ik vond nog dat ik te veel meehad...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:19:43 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100141979
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef m@x het volgende:

[..]

Boekoe Kita is echt een aanrader. Mijn halve familie (echte pinda's) zweert erbij.
Pinda's :D Als het goed genoeg is voor echte pinda's, is het zeker goed voor mij! :D Dankjewel O+ Nou heb ik een extra excuus om hem gewoon te gaan kopen :9 :+
pi_100141991
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Hulp met schappen nodig? Ik ben echt goed in weinig meenemen, zojuist mijn 3 weken Zuid-Amerika gedaan met 9 kg, geen koud gehad bij -20 en ik vond nog dat ik te veel meehad...
Ik zit op 2kg teveel. Misschien als ik mn zware werkschoenen (met stalen neuzen) aandoe, en een spijkerbroek (wilde eigenlijk een lichte broek die in Italie niet te warm is) en een zware trui en wat shirts/shampoo dingen thuislaat, dat ik er wel aan kan. Maar ik moet ook een slaapzak en kussen en werkspullen meenemen, die wegen gewoon vrij veel :P.
pi_100142680
Niks meer aan doen, je checkt toch als groep in gok ik en er zijn vast wel mensen met 2kg te weinig. Klaar.
pi_100142717
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:37 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Niks meer aan doen, je checkt toch als groep in gok ik en er zijn vast wel mensen met 2kg te weinig. Klaar.
We zijn met alleen maar vrouwen, kan me moeilijk voorstellen :+. En ik zit nu op 14kg en heb precies genoeg bij me van alles :). Prima zo. Morgen half 6 opstaan, misschien moet ik eens gaan slapen zo ...
pi_100142837
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

We zijn met alleen maar vrouwen, kan me moeilijk voorstellen :+. En ik zit nu op 14kg en heb precies genoeg bij me van alles :). Prima zo. Morgen half 6 opstaan, misschien moet ik eens gaan slapen zo ...
Ach, komt wel goed lekker zo laten en anders zie je het straks toch wel? Je kunt altijd nog van schoenen switchen/extra trui aandoen als je incheckt. Je bent ongetwijfeld toch ruim op tijd, vanaf waar ga je vliegen? Veel plezier iig :D

Ik ga dit jaar niet, beetje jammer wel maarja komt wel weer O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef m@x het volgende:

[..]

Is het nog "meer" dan een gewoon kookboek of niet?

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 20:28 schreef Amsel het volgende:
Ik wilde net vragen om een foto Syrena :P

Heb zin om vanavond uit te gaan, maar zou niet weten met wie :S
Ik ga nog even dansé dansé in de stad :') ^O^ tot zo

[ Bericht 11% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 30-07-2011 23:55:26 ]
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:44:42 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100142968
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Naar welk stuk van Italië ging je ook weer? Rome? Anyway, veel plezier! O+ En slaap lekker :Y
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:52:33 #74
3142 m@x
pi_100143265
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

Is het nog "meer" dan een gewoon kookboek of niet?

Ja, het zijn allemaal familierecepten met tussendoor ook herinneringen/verhalen van die familie's.
pi_100143429
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:52 schreef m@x het volgende:

[..]

Ja, het zijn allemaal familierecepten met tussendoor ook herinneringen/verhalen van die familie's.
Oke, misschien wel leuk als cadeau ofzo thx voor de tip jij en maria.
  zondag 31 juli 2011 @ 00:00:53 #76
3142 m@x
pi_100143567
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:56 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Oke, misschien wel leuk als cadeau ofzo thx voor de tip jij en maria.
Ik zou het zeker een mooi kado vinden. Het zijn overigens geen traditionele Indonesische recepten. Het zijn recepten van families die naar Nederland zijn gekomen toen er nog niet op elke straathoek een toko zat waar je alle ingredienten kon kopen. Sommige gerechten zijn dus wat 'verbouwd' met wat gangbaardere ingredienten. Ik vind dat juist wel leuk, maar er zijn ook mensen die dat niet vinden kunnen.
pi_100143731
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:00 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik zou het zeker een mooi kado vinden. Het zijn overigens geen traditionele Indonesische recepten. Het zijn recepten van families die naar Nederland zijn gekomen toen er nog niet op elke straathoek een toko zat waar je alle ingredienten kon kopen. Sommige gerechten zijn dus wat 'verbouwd' met wat gangbaardere ingredienten. Ik vind dat juist wel leuk, maar er zijn ook mensen die dat niet vinden kunnen.
Whehe, m'n oma ging vroeger altijd naar de slager om afvalvlees te halen "voor de hond" maar dat ging mooi tussen de nasi goreng. Sowieso wel leuk ook om alle recepten te verzamelen, 1e generatie sterft toch langzaam uit nu.
  zondag 31 juli 2011 @ 00:55:48 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100145289
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:00 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik vind dat vaak juist wel prettig, dan hoef ik niet stad en land af te zoeken naar de juiste ingrediënten :@ :D

Bedtijd! :z Trusten!
pi_100148430
Zo!

Ik ben terug van het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzusje. Was leuk :) *O* O+ :s)
pi_100148454
Leuk Coco! Gingen jullie nou paaldansen? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 31 juli 2011 @ 05:15:05 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100148829
Veel plezier Chico *O*
  zondag 31 juli 2011 @ 08:09:28 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100149676
Goeiemorgen! Prachtig: op Twitter een ingeburgerde moslima die taalfouten van oa Hero Brinkman verbetert :D. Tudum tss denk ik dan :').

Ik heb uitgeslapen voor mijn doen. Jee. Alleen droomde ik dat ik deze zomer nog twee vakken moest afronden op de uni terwijl ik dacht dat ik al afgestudeerd was :') Die variant kende ik nog niet :').

Zo even eten en dan 8 km proberen. Hopelijk houden mn knieën zich goed want ik ga een aardig eindje van huis en loop liever niet kilometers terug :P
Niet meer actief op Fok!
pi_100149927
Goedemorgen!
Chico, heb zelf 2x met een halve kg teveel gevlogen en voor me in de rij had een vrouw 2 kg teveel, zonder bijbetalen. Zo streng zijn ze dus niet perse.

Sigme, leuk om de vorderingen te zien! Zal wel heel anders zijn om weer te gaan werken.

Zo ontbijten en dan een Evy 10 proberen weer :)
pi_100150880
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 04:15 schreef Isabeau het volgende:
Leuk Coco! Gingen jullie nou paaldansen? :D
Aye :)

Eerst zijn we bij een vriendin thuis gaan lunchen (zouden eerst picknicken, maar het weer werkte niet echt mee), daarna richting M'tricht gereden en daar in de buurt nog even iets gaan drinken & cupcakes eten (meest schattige zaakje ooit O+ ). Omnomnom :9

Toen dus idd paaldansen. Maar omg, wat is dat zwaar :D En overal beukt die paal tegen je aan, dus het is nog pijnlijk ook _O- Nee, gracieus was ik zeker weten niet :') Maar leuk was het wel :Y

Daarna douchen & klaarmaken, uit eten gaan & daarna de stad in. Was echt heel erg leuk *O*
  zondag 31 juli 2011 @ 10:48:09 #85
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_100150898
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
9

Toen dus idd paaldansen. Maar omg, wat is dat zwaar :D En overal beukt die paal tegen je aan, dus het is nog pijnlijk ook _O- Nee, gracieus was ik zeker weten niet :') Maar leuk was het wel :Y
Daarom is het ook een goede workout. Je gebruikt echt heel veel spieren.
Alleen zit je de eerste weken wel onder de blauwe plekken.
pi_100150916
Chico, have fun! Geniet ervan *O*

Maria: mooi jurkje :Y O+

Co: ik zou je haar ook niet verven-verven. Je heb echt zo'n prachtig haar. Als ik foto's van je zie denk ik altijd iets als "Omg, wat een mooierd is het toch O+ Écht een lekker wijf :9 En dat háár, zomg, dat haar! :9~ Prachtig! ....Trut }:| "
  zondag 31 juli 2011 @ 10:49:15 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100150917
Wow, dat kan ik dan ook overslaan. Aangezien ik al blauwe plekken krijg als ik hard op m'n been druk :'). Misschien kan ik dan wel een act als paaldansende smurf beginnen :+.
pi_100150952
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Daarom is het ook een goede workout. Je gebruikt echt heel veel spieren.
Alleen zit je de eerste weken wel onder de blauwe plekken.
Ja, die vrouw zei ook al dat je het zeker een half jaar moet doen voor je het een beetje gaat kunnen. Geloof dat een deel van mijn vriendinnen overweegt om zich ervoor op te geven. Wie weet ga ik dan wel mee. Moet ik me nog eens goed bedenken.

quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, dat kan ik dan ook overslaan. Aangezien ik al blauwe plekken krijg als ik hard op m'n been druk :'). Misschien kan ik dan wel een act als paaldansende smurf beginnen :+.
Sexy :D

Alhoewel ik denk dat een paaldansende smurfin vast een behoefte bevredigt bij een bepaald percentage van de mannen :P
  zondag 31 juli 2011 @ 10:54:01 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100150979

Shit. Ik dacht even een unieke act bedacht te hebben.
pi_100151036
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

Shit. Ik dacht even een unieke act bedacht te hebben.
We hadden het kunnen weten. Rule 34.
pi_100151050
Mogge!

Het is hier heeeeeeeeeeeeerlijk weer! O+ O+ O+ _O_ strak blauwe lucht _O_ 8-)

Twijfel: eindje met de motor weg of een leuk terrasje opzoeken :+
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 11:00:15 #92
70532 loveli
N
pi_100151080
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

_O- _O-
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 11:00:34 #93
70532 loveli
N
pi_100151086
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge!

Het is hier heeeeeeeeeeeeerlijk weer! O+ O+ O+ _O_ strak blauwe lucht _O_ 8-)

Twijfel: eindje met de motor weg of een leuk terrasje opzoeken :+
Stomme vraag. Beide.
crap in = crap out
pi_100151099
Nee, geen stomme vraag, want: bier.
Ja doei.
pi_100151143
goedemorgen!

en lol coco en xm!

gister geen ijs gehad bij de kersen, vond de kersen zo veel te lekker :)

lijstje voor vandaag:

O: net op, drie sneetjes zelfgebakken brood, 2 met kaas en 1 met jam
T: 2xcappuccino
L: iets lichts denk ik (zit nog wel even vol van dat brood); misschien een salade, karnemelk
T: appel, cappuccino
T: komkommer, wijntje
D: hutspot+vleesje
T: wijntje
pi_100151170
Lijstje vandaag:

Brunch: 2 pistoletjes met beleg

D: 2 volkorenpita's met kip, groente, en magere yoghurt met knoflook en een ui-sambal-ketchup-prutje
S: pushups en situps week 1 dag 1

Dat is bekend, rest vul ik wel later in :)
Ja doei.
pi_100151214
Ik moest rule 34 opzoeken :D lol.
pi_100151247
17,5 km | 10,3 km/u
  zondag 31 juli 2011 @ 11:11:41 #99
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_100151254
Jij gaat lekker sigme!

Bah, ik ben echt vies moe. :X
pi_100151301
En een goedemorgen! Gisteren een hele fijne trouwdag gehad, babydiertjes gekeken in Artis, op het strand uitgewaaid en toen lekker gegeten in Schoorl. Lijstje niet te best, maar vandaag maar balansen dan.

Gisteren
O: boterham kaas/komkommer, boterham jam, glas karnemelk
L: smoothie aardbeien/banaan/yoghurt, saucijzenbroodje
T: cappuccino met een enorme vanillemuffin
D: prosecco, stokbrood met smeerseltjes, olijven, vitello tonnato, witte wijn, kabeljauw in wittewijnsaus met aardappeltjes, vers fruit met roomijs en slagroom, espresso met chocolaatjes :9

Vandaag:
O: yoghurt met een kiwi, een appel, muesli, thee
L: dubbele boterham ham/tomaat, eitje
T: handje amandelen
D: pasta met courgette, paprika, tomaat, ui, tomatensaus
T: perenijsje
S: push-up/squat/sit-up-programma week 2, les 2
pi_100151369
Babies:

Dieren:

Babydier:
pi_100151412
Nee, die heb ik niet gezien, helaas :+ wel een leeuwenwelpje, olifantenkalfje Mumba, een jonge giraffe en hele jonge hagedisjes O+.
  zondag 31 juli 2011 @ 11:24:30 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100151451
8,5 km in 55 min, maar ik vind 8 km, want Nike+ doet er 500 meter gratis bij. Maar weer even kalibreren vd week. Knie hield zich vrij goed, maar had wel aardig buikpijn onderweg. Hoefde gelukkig maar 1 keer te stoppen bij een stoplicht.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 juli 2011 @ 11:28:51 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100151502
Whoah sigme, 17,5 :o. Nou ja, binnen een week of 10 kan ik dat hopelijk ook als ik nu netjes elk weekend een km erbij plak.
Niet meer actief op Fok!
pi_100151547
Hardloopfaal hier :( Ging Evy 10 doen (1, 2, 3, 3, 3 minuten) maar kreeg al bij de eerste twee weer last van m'n knie... Misschien moet ik zo'n sportband gebruiken.
pi_100151553
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Whoah sigme, 17,5 :o. Nou ja, binnen een week of 10 kan ik dat hopelijk ook als ik nu netjes elk weekend een km erbij plak.
Gewoon doen wat je prettig vindt :). Gaat prima zo, jouw lopen en routine!
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 11:37:23 #108
70532 loveli
N
pi_100151637
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hardloopfaal hier :( Ging Evy 10 doen (1, 2, 3, 3, 3 minuten) maar kreeg al bij de eerste twee weer last van m'n knie... Misschien moet ik zo'n sportband gebruiken.
Nog nooit een sportband gezien die goed werkte. Misschien kun je je looptechniek verbeteren zodat het minder belastend voor je knieen is?

Bij de weg, bij verreweg de meeste hardlopers* die ik voorbij zie komen, krijg ik de indruk dat hardlopen* niet goed is voor de lijn :')
* ook krijg ik de indruk dat 'hard'lopen niet het juiste woord is
crap in = crap out
  zondag 31 juli 2011 @ 11:39:17 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100151673
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Gewoon doen wat je prettig vindt :). Gaat prima zo, jouw lopen en routine!
Ik wil graag meer kilometers maken ;). En ik kon wel merken dat ik afgelopen week maar 1 keer heb gelopen. Wil ook gewoon 2 keer per week 's ochtends blijven lopen en dan in het weekend een duurloop, zo is het plan (en als ik 4 dagen werk, loop ik miss wel 4 keer, maar even kijken hoe het gaat).
Niet meer actief op Fok!
pi_100151683
:W mogge!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 31 juli 2011 @ 11:41:05 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100151709
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Nog nooit een sportband gezien die goed werkte. Misschien kun je je looptechniek verbeteren zodat het minder belastend voor je knieen is?

Bij de weg, bij verreweg de meeste hardlopers* die ik voorbij zie komen, krijg ik de indruk dat hardlopen* niet goed is voor de lijn :')
Is het ook niet. Volgens mij moet je 1) langer dan een uur lopen, wil het enig effect sorteren en 2) vooral niet al te hard lopen voor de vetverbranding en veel mensen zijn toch gericht op snelheid. Ik val er ook niet van af hoor, maar dat hoeft ook niet van mij ;). Weet niet wat Co's ervaringen zijn? Zij heeft wel eens gepost dat ze kan eten als een bootwerker als ze hardloopt.
Niet meer actief op Fok!
pi_100151715
quote:

[..]

M'n oude kniebrace hielp wel gigantisch met het stabiliseren van m'n knie. Maar kon inderdaad niet echt zeggen dat het tegen zeurende pijn hielp, alleen kon ik toen tenminste weer looppas doen zonder dat ik door m'n knie heen ging.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100151792
quote:

[..]

Vind het prettig, haalt je hoofd leeg enzo. Daarnaast zie ik wel degelijk effect van 3x per week lopen, in ieder geval zijn de resultaten uit het verleden er.
pi_100151795
Ohw, en paaldansen =/= rule 34 :6

SPOILER: dit dus wel (gecensureerd)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100151862
Ik weet niet wat de wetenschappelijke onderbouwing is, maar van korter dan 1 uur lopen/sporten val ik gewoon af hoor! Volgens mij heb ik überhaupt nooit langer dan 1 uur gesport oO< , maar dat dat halve uurtje per dag doet wonderen.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 11:50:21 #116
70532 loveli
N
pi_100151874
quote:
Herstel, ik bedoelde "krijg ik niet de indruk dat hardlopen* goed is voor de lijn".
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 11:50:54 #117
70532 loveli
N
pi_100151883
Niet dat ik het afraad ofzo, vind het zelf gewoon vreselijk saai.
crap in = crap out
pi_100151915
Ja, waarom denk je dat ik nooit langer sport dan drie kwartier per dag!
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 11:53:50 #119
70532 loveli
N
pi_100151943
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:52 schreef Laureline het volgende:
Ja, waarom denk je dat ik nooit langer sport dan drie kwartier per dag!
Zo lang duurt een aflevering van een genante reallife soap?
crap in = crap out
pi_100151945
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:45 schreef V1z0R het volgende:
Ohw, en paaldansen =/= rule 34 :6

SPOILER: dit dus wel (gecensureerd)
Welles!

Rule 34 is niet alleen pr0n hoor :P

quote:
Generally accepted internet rule that states that pornography or sexually related material exists for any conceivable subject.
Al moet ik toegeven dat het wel meestal over pr0n gaat :P

Edit: sexually related kan dus óók sexy paaldansen zijn ^^
  zondag 31 juli 2011 @ 11:55:11 #121
344469 Amsel
zonder t
pi_100151973
Ik had een knieband met zo'n soliconen donut en die hielp prima om m'n knieschijf op z'n plek te houden als dat ding weer eens besloot om lekker over m'n kniegewricht heen en weer te wiebelen :)

Vanochtend lekker in bad gelegen met een boekje O+
pi_100151984
Rule 34 = If it exists theres porn of it! }:| :P
pi_100152020
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:55 schreef V1z0R het volgende:
Rule 34 = If it exists theres porn of it! }:| :P
tadaa
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 11:57:54 #124
70532 loveli
N
pi_100152040

[ Bericht 24% gewijzigd door loveli op 31-07-2011 11:59:26 (deze is beter) ]
crap in = crap out
pi_100152057
mogguh

Vandaag (eindelijk) eens de trouwfoto's uitzoeken / album maken *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100152115
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo lang duurt een aflevering van een genante reallife soap?
Zolang kan ik me wijden aan iets saais, zoals sport :P Maar ik heb nu alle afleveringen van Nederlandse Hollywoodvrouwen gehad, dus ik zoek nog wat nieuws vreselijks :+
  zondag 31 juli 2011 @ 12:23:41 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100152660
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:01 schreef Laureline het volgende:

[..]

Zolang kan ik me wijden aan iets saais, zoals sport :P Maar ik heb nu alle afleveringen van Nederlandse Hollywoodvrouwen gehad, dus ik zoek nog wat nieuws vreselijks :+

aflevering duurt 42 minuten en 't is 42 minuten kromme tenen.

Met dank aan Coco :D
  zondag 31 juli 2011 @ 12:35:50 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100152973
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:49 schreef Laureline het volgende:
Ik weet niet wat de wetenschappelijke onderbouwing is, maar van korter dan 1 uur lopen/sporten val ik gewoon af hoor! Volgens mij heb ik überhaupt nooit langer dan 1 uur gesport oO< , maar dat dat halve uurtje per dag doet wonderen.
Nou ja, in het hardlooptopic zegt iedereen dat 'ie wel strakker wordt, maar geen resultaat ziet in kilo's. Ik zie het zelf vooral aan een herverdeling van het vet, maar ik pas ook niet ineens in een kleinere maat ofzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_100154282
nou dus...

Ik vond smurfen toch al stom, dit topic helpt niet :')

En waytogo Sig!!

En vakantiestress.. probeer een rit te boeken met Valys naar het vliegveld, maar die ritten mógen dus gecombineerd en ze mogen dus bij langere afstanden 2 uren langer duren en dan ook nog met zo een lullig busje want op verzoek een betere wagen waarbij ik mn rug niet half breek doet Valys niet aan. Oh en de rit mag ook best 100 euro kosten en aan aankomsttijdgaranties doen we niet mevrouw!
Dat gaan we dus niet doen, kutValys!
pi_100154348
-O- m'n leren motorbroek krijg ik met geen mogelijkheid over mijn bovenbenen heen -O- jas past nog wel. Echt, mijn benen zijn exponentieel gegroeid de afgelopen anderhalf jaar, en nu moet ik bijna janken :') gelukkig dat een eindje motorrijden het wel weer wat verlicht..

bah! -O- gelukkig morgen weer hardlopen en dinsdag spinnen 8-)
Ja doei.
  zondag 31 juli 2011 @ 13:26:41 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100154391
Zo, weer een weekmenu verzonnen, nu maar even weekboodschappen doen :) (incl wasmiddel, dat wordt prijzig :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_100154477
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Chico, have fun! Geniet ervan *O*

Maria: mooi jurkje :Y O+

Co: ik zou je haar ook niet verven-verven. Je heb echt zo'n prachtig haar. Als ik foto's van je zie denk ik altijd iets als "Omg, wat een mooierd is het toch O+ Écht een lekker wijf :9 En dat háár, zomg, dat haar! :9~ Prachtig! ....Trut }:| "
:D Dat is nog eens prima wakker worden met zo'n compliment. Ik denk er nog even over dan maar, dat verven. :P

Toen ik om de dag hardliep waarvan 1x in de week 8 km of meer kon ik inderdaad alles eten wat ik wilde. Verder is hardlopen enorm goed voor de stroomlijning van je lijf.
( _O_ voor de 17,5 km van Sigme!)

Gisteren:
O: gekookt eitje, 1 beschuitje met boter en kaas en 1 2 met boter en muisjes
L: 2x 1x geroosterd brood met gebakken champignons en platte peterselie
T: druiven
T: wodka, Japanse mix chips
D: pasta carbonara met bimi
T's: drankjes in de stad. En wat bitterballen en brood met humus

Vandaag:
BR: gekookt eitje. 1x geroosterd brood met gerookte kipfilet en zure mayo. Glas aardbeien/braamsap.
T: chocosoesjes zoveel ik wil. :+
T: druiven
T: glas aardbeien/braamsap en chips
D: Japanse wokgroenten met kip, oestersaus en mie
pi_100154586
Ik begrijp niet heel goed hoe je kan denken dat minder dan 1 uur hardlopen niet terug te zien zou kunnen zijn in gewicht. Hardlopen kost energie. Of je dat nu kort of lang doet.
pi_100154636
Misschien dat spieropbouw het gewichtsverlies compenseert? Maar dat zal ook maar tot op zekere hoogte zijn.
pi_100154645
quote:
5s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:33 schreef sigme het volgende:
Ik begrijp niet heel goed hoe je kan denken dat minder dan 1 uur hardlopen niet terug te zien zou kunnen zijn in gewicht. Hardlopen kost energie. Of je dat nu kort of lang doet.
Maar wie denkt dat dan?
pi_100154705
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar wie denkt dat dan?
Viking, als ik haar goed begrijp.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 13:38:54 #137
70532 loveli
N
pi_100154723
quote:
5s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:33 schreef sigme het volgende:
Klok - klepel verhaal. Na een tijdje zit je op een optimum van vetverbranding, maar dat betekent niet dat je voor die tijd nul vet verbrandt. En idd, het kost altijd energie en dat moeten ergens vandaan komen.
crap in = crap out
pi_100154817
Ja, volgens mij is het een absoluut/relatief verhaal. Als je het op een bepaalde manier doet (hartslag, duur) zal het resultaat optimaal zijn, maar dat wil niet zeggen dat als je het anders doet, dat je dan geen resultaat ziet.
pi_100154842
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
-O- m'n leren motorbroek krijg ik met geen mogelijkheid over mijn bovenbenen heen -O- jas past nog wel. Echt, mijn benen zijn exponentieel gegroeid de afgelopen anderhalf jaar, en nu moet ik bijna janken :') gelukkig dat een eindje motorrijden het wel weer wat verlicht..

bah! -O- gelukkig morgen weer hardlopen en dinsdag spinnen 8-)
Ik vind het heel naar voor je, maar dit is toch al een tijd aan de gang? Je valt niet af. Integendeel.
Ergens gaat er iets niet goed. Hoe vervelend het ook is; als je niet wilt blijven aankomen zal er iets moeten veranderen, toch?
pi_100154883
Oh zeg loveli misschien weet jij hier ook iets over:
Buuf van me (sport fanatiek, is ook heel erg afgevallen met professionele begeleiding) zegt dat ook als je weer eventjes meer gaat eten je soms blijft afvallen omdat je lijf het "onthoudt". Oftewel, je lichaam gaat nog een tijdje vrolijk door met eigen vet verbranden, zoiets..
Weet jij of dat klopt en hoe dat werkt?
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 13:54:26 #141
70532 loveli
N
pi_100155171
Nee.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 13:57:02 #142
70532 loveli
N
pi_100155230
Ik heb wel het idee dat afvallen en aankomen niet 'overnight' gaat, dat je het effect van sport/voeding pas na een tijdje merkt. Door aanpassing van je bewegings- en voedingspatroon kun je wel je metabolisme veranderen en ik geloof zeker dat het effect nog wel even duurt (al is het alleen omdat je wanneer je meer spierweefsel hebt gekweekt, je daarme in rust ook meer vet verbrandt). Maar ik kan het zo 1-2-3 niet wetenschappelijk onderbouwen.
crap in = crap out
pi_100155261
quote:

Misschien omdat er veel mensen met overgewicht zijn die gaan hardlopen om af te vallen waardoor je een groter aandeel iets te dikke mensen ziet? Slanke mensen zien misschien minder noodzaak en gaan op dat tijdstip op de bank GTST met blokjes kaas kijken :+

Wel een keer een boek gelezen van een meisje dat wanhopig probeerde af te vallen, ze woog meestal rond de 88-93 kg, maar ze was weinig succesvol. Aan het eind van het boek worstelde ze nog steeds met dat jojo'en, maar had ze wel 2 marathons gelopen :o En nog steeds te dik dus. Arm kind.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100155873
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:22 schreef MarMar het volgende:
nou dus...

Ik vond smurfen toch al stom, dit topic helpt niet :')

En waytogo Sig!!

En vakantiestress.. probeer een rit te boeken met Valys naar het vliegveld, maar die ritten mógen dus gecombineerd en ze mogen dus bij langere afstanden 2 uren langer duren en dan ook nog met zo een lullig busje want op verzoek een betere wagen waarbij ik mn rug niet half breek doet Valys niet aan. Oh en de rit mag ook best 100 euro kosten en aan aankomsttijdgaranties doen we niet mevrouw!
Dat gaan we dus niet doen, kutValys!
Kun je beter een taxi huren :o
pi_100155899
Ik wilde 7 km gaan hardlopen. Maar nu zie ik dat ik gewoon 8 km heb gedaan!
En geen centje pijn aan de enkel. B-)
Nog maar 13 km erbij trainen in 10 weken tijd. Moet lukken toch? :D
Ow, en nog maar 8 erbij in 8 weken tijd. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_100156250
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kun je beter een taxi huren :o
Ben aan het zoeken, ongeveer 300 euro vanaf hier :') voor een enkel ritje...
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 14:30:12 #147
70532 loveli
N
pi_100156294
Iemand in de buurt zoeken, advertentie op Marktplaats?
crap in = crap out
pi_100156300
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:28 schreef MarMar het volgende:

[..]

FHF?
pi_100156360
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:28 schreef MarMar het volgende:

[..]

Waar moet je heen, wanneer, en aan welke eisen moet het vervoer voldoen?
pi_100156484
25 augustus, Eindhoven airport, de opvouwbare rolstoel en bagage moet mee, de kinderen en mijn man ook en het moet geen busje met heen en weer slingerende opklapstoeltjes zijn.

En wat is fhf?
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 14:38:42 #151
70532 loveli
N
pi_100156509
Fokkers helpen fokkers.
crap in = crap out
pi_100156648
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:37 schreef MarMar het volgende:
25 augustus, Eindhoven airport, de opvouwbare rolstoel en bagage moet mee, de kinderen en mijn man ook en het moet geen busje met heen en weer slingerende opklapstoeltjes zijn.

En wat is fhf?
FOK!kers helpen FOK!kers

Speciaal subforum om malkander te helpen.
25 augustus kan ik vast niet veel voor je betekenen, dat is een werkdag voor mij en een vroeg-naar-bed-dag. Hoe laat moet je er zijn?

Topic in FHF zou best iets op kunnen leveren!
pi_100156661
thx!
Ik ga nu eerst even een kinderfilm kijken.. straks verder hiermee, komt vast goed :)
pi_100156724
@Sig: we willen er ergens tussen 10 en 11 zijn, lief van je dat je eraan denkt sowieso al!! O+
Heb nog een paar weken, straks even een die FHF goed doorspitten, maar eerst die film en de popcorn, kind wordt al bijna boos omdat ik nog zit te typen ;)
  zondag 31 juli 2011 @ 14:51:04 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100156906
quote:
11s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wilde 7 km gaan hardlopen. Maar nu zie ik dat ik gewoon 8 km heb gedaan!
En geen centje pijn aan de enkel. B-)
Nog maar 13 km erbij trainen in 10 weken tijd. Moet lukken toch? :D
Ow, en nog maar 8 erbij in 8 weken tijd. B-)
Nou... dat is wel meer dan 1 km erbij per week. Pas je wel op?

Zo, weer weekboodschappen gedaan en nu gaan we kroketten eten :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_100156908
Sigme, is dat jouw bovenarm? Veel krachttraining gehad dan hoor :P
  zondag 31 juli 2011 @ 14:52:31 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100156945
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Viking, als ik haar goed begrijp.
Nee, ik praat ook maar anderen na :+. Ik vind het iig frappant dat ik niet afval als een tierelier (maar ook niet aankom) met al dat gehardloop van mij, terwijl ik ook niet idioot veel eet. Misschien is dat juist wel het probleem :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 14:54:15 #158
70532 loveli
N
pi_100156992
Kriekbier?
niet dat ik denk dat je idioot veel drinkt ofzo
crap in = crap out
  zondag 31 juli 2011 @ 14:55:41 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100157029
quote:
5s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:54 schreef loveli het volgende:
Kriekbier?
niet dat ik denk dat je idioot veel drinkt ofzo
Nee, dat heb ik al een tijdje niet meer gehad (op 1 flesje na dat ik in België heb gekocht). Bovendien heeft de Jumbo hier het niet meer, dus het is voorbij met de pret :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_100157386
Intensiteit, theoretisch zou het beste zijn om vet te verbranden met een training van 1u., beginnen met een HIIT sessie van 30min. gevolgd door cardio @ 75%...
pi_100157448
Had jij laatst het er niet over dat je geen reden zag om krachttraining te doen Vik?! :P
pi_100157476
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou... dat is wel meer dan 1 km erbij per week. Pas je wel op?

Zo, weer weekboodschappen gedaan en nu gaan we kroketten eten :9~.
Komt helemaal goed. B-)
Mijn lichaam is op zich wel gewend aan de langere stukken lopen en ik heb heel bewust heel rustig gelopen en dat ging dus verbazingwekkend goed.
Kan ook geen kwaad, want over 8 weken staat er een 10 EM in de planning en over 10 weken de Royal Parks Half. :)
Doe wat je niet durft.
  zondag 31 juli 2011 @ 15:13:35 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100157541
/binnenvalt

Ik ben het zo zat om misselijk te zijn :{

Vorig weekend was het het hele weekend raak zo'n beetje, doordeweeks met vlagen en nu sinds gistermiddag zowat onafgebroken. Vanochtend vroeg met een emmertje op de bank gekropen omdat plat liggen het niet beter maakte. Niet dat ik daadwerkelijk moet overgeven, maar het voelt de hele tijd alsof het any minute zover kan zijn.

En ik ben het zat.

/egopost

En nee, ik ben écht niet zwanger }:|
  zondag 31 juli 2011 @ 15:13:50 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100157553
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:10 schreef V1z0R het volgende:
Had jij laatst het er niet over dat je geen reden zag om krachttraining te doen Vik?! :P
Weet niet? Miss toch gaan doen, maar dan niet in de sportschool, want daar ga ik echt geen tijd meer voor hebben. Miss ook maar aan de honderd push-ups dan? Zou dat schelen?
Niet meer actief op Fok!
pi_100157743
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Weet niet? Miss toch gaan doen, maar dan niet in de sportschool, want daar ga ik echt geen tijd meer voor hebben. Miss ook maar aan de honderd push-ups dan? Zou dat schelen?
Je lichaam begint op een gegeven moment te wennen aan het hardlopen en gaat zich erop aanpassen. Door ook krachttraining te doen laat je je lichaam in feite tegenovergestelde doen, katabool(hardlopen) <-> anabool(krachttraining).

De hippie-dokter in mij zegt wiet! Hielp m'n tante toen die misselijk was tijdens haar chemo's enorm tegen misselijkheid :@
  zondag 31 juli 2011 @ 15:20:51 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100157786
Ik heb 2x wiet geprobeerd in m'n leven en ik werd er 2x, je raadt het al, enorm misselijk van :'). Dus ik sla ff over :D.
  zondag 31 juli 2011 @ 15:21:49 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100157814
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 2x wiet geprobeerd in m'n leven en ik werd er 2x, je raadt het al, enorm misselijk van :'). Dus ik sla ff over :D.
Cola schijnt ook te helpen :Y) . Wel naar voor je zeg :*. Misselijkheid sucks :{w.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 juli 2011 @ 15:22:48 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100157853
Ik heb een blikje cola (light) op gister en 2 glazen gewone cola. Normaal helpt me dat wel idd, maar nu niet. En nu is het op.
pi_100157945
Vettig drinken als volle melk helpt alleen bij een kater :{
pi_100158043
Ik ga F1 nog even afkijken :W
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 15:30:08 #171
70532 loveli
N
pi_100158130
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:24 schreef V1z0R het volgende:
Vettig drinken als volle melk helpt alleen bij een kater :{
Ga je van melk juist niet over je nek? Nobody wins in the dairy challenge.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 15:33:36 #172
70532 loveli
N
pi_100158227
Gember wordt aan zwangere vrouwen aangeraden als ze misselijk zijn. Misschien helpt het ook als je niet zwanger en misselijk bent.
crap in = crap out
pi_100158281
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zo grappig, daar heb ik het gister met een paar vrienden ook over gehad (rule 34 dus, niet over paaldansende smurfen) :D ! Ik kende het nog niet en binnen 24 uur kom ik het nu 2x tegen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 31 juli 2011 @ 15:35:39 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100158288
Ik zou alleen niet weten waar ik nu gember vandaan zou moeten halen -O-.

Ben bang dat er for now weinig op zit dan rustig op de bank hangen en hopen dat het wegzakt. Ooit.
pi_100158373
Wat vervelend XM! -O-
Geen idee wat tegen misselijkheid helpt. Ja, overgeven. :{

Zouden pilletjes tegen reisziekte niet helpen?
Of gemberpoeder?
Doe wat je niet durft.
pi_100158386
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Ga je van melk juist niet over je nek? Nobody wins in the dairy challenge.
Na overmatige alcoholconsumptie wordt er een stof in je maag aangemaakt waardoor je het misselijke gevoel krijgt. Vet absorbeert dit en dus verdwijnt het misselijke gevoel.
Daarom werkt een grote shoarma met knoflooksaus en een paar glazen melk ook geweldig. :@ (ervaring)

Dairy challenge is bij een gallon achter elkaar... :P
pi_100158638
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:41 schreef conleche het volgende:
Ja, volgens mij is het een absoluut/relatief verhaal. Als je het op een bepaalde manier doet (hartslag, duur) zal het resultaat optimaal zijn, maar dat wil niet zeggen dat als je het anders doet, dat je dan geen resultaat ziet.
Ja, calimero heeft het eens duidelijk uitgelegd. Met lage hartslag (en langere looptijd?) verbrand je in verhouding het meeste vet, maar met hoge hartslag is de verhouding weliswaar slechter, maar verbrand je uiteindelijk meer.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 31 juli 2011 @ 15:48:28 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100158713
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, calimero heeft het eens duidelijk uitgelegd. Met lage hartslag (en langere looptijd?) verbrand je in verhouding het meeste vet, maar met hoge hartslag is de verhouding weliswaar slechter, maar verbrand je uiteindelijk meer.
Dat snap ik niet helemaal. Je verbrandt uiteindelijk meer van wat?
Het komt wel goed uit dat ik nu wekelijks met een langere looptijd op een lagere intensiteit loop, wellicht doet dat nog wat goeds :).
Niet meer actief op Fok!
pi_100158981
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het komt wel goed uit dat ik nu wekelijks met een langere looptijd op een lagere intensiteit loop, wellicht doet dat nog wat goeds :).
Voorbeeldje:

1) hardlopen met een lage hartslag, 200 kcal verbrand, waarvan 60% uit vet (= 120 kcal).
2) hardlopen met hoge hartslag, 300 kcal verbrand, waarvan 45% uit vet (= 135 kcal).

Uiteindelijk heb je in workout 2 meer vet verbrand. Ik dacht dat het zo werkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 15:58:02 #180
70532 loveli
N
pi_100158984
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het simpel: verbruik > gebruik = afvallen, verbruik < gebruik = aankomen.
crap in = crap out
pi_100159017
En door alleen hardlopen verlaag je je verbruik ook nog eens.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 15:59:44 #182
70532 loveli
N
pi_100159077
Ik ben eens heel misselijk geweest omdat ik te weinig mineralen binnen had gekregen. Het was over na het drinken van ORS. Als je dit niet in huis hebt, kan je het maken door (warm) water te mixen met zout en suiker in een bepaalde verhouding.

Sterkte XM, misselijk zijn is zo naar :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100159139
quote:
Wat daar ook nog niet bijstaat is dat de naverbranding van een training op hoge intensiteit hoger ligt dan bij lagere intensiteit.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 16:05:03 #185
70532 loveli
N
pi_100159179
Of domperidom? Weet niet of het tegen misselijkheid helpt, maar wel erg goed tegen overgeven (erg fijn als je niet van gal houdt). Het versnelt de spijsvertering. Werd vroeger als tablet of zetpil verkocht in de apotheek zonder recept, geloof nu alleen als tablet. Wordt ook aan zwangere vrouwen gegeven om de borstvoeding op gang te helpen.
crap in = crap out
pi_100159295
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:05 schreef loveli het volgende:
Of domperidom? Weet niet of het tegen misselijkheid helpt, maar wel erg goed tegen overgeven (erg fijn als je niet van gal houdt). Het versnelt de spijsvertering. Werd vroeger als tablet of zetpil verkocht in de apotheek zonder recept, geloof nu alleen als tablet. Wordt ook aan zwangere vrouwen gegeven om de borstvoeding op gang te helpen.
Ja, dat helpt wel om de scherpe kantjes eraf te halen vind ik. En ik heb niet zo lang geleden nog zetpillen gekocht :Y .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 16:11:54 #187
70532 loveli
N
pi_100159388
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:08 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, dat helpt wel om de scherpe kantjes eraf te halen vind ik. En ik heb niet zo lang geleden nog zetpillen gekocht :Y .
Ben geen voorstander van medicijnen als het niet hoeft, maar ik zou iedereen aanraden domperidom in z'n medicijnkast te stoppen.
crap in = crap out
pi_100159639
Doe wat je niet durft.
pi_100159778
quote:
13s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
/binnenvalt

Ik ben het zo zat om misselijk te zijn :{

Vorig weekend was het het hele weekend raak zo'n beetje, doordeweeks met vlagen en nu sinds gistermiddag zowat onafgebroken. Vanochtend vroeg met een emmertje op de bank gekropen omdat plat liggen het niet beter maakte. Niet dat ik daadwerkelijk moet overgeven, maar het voelt de hele tijd alsof het any minute zover kan zijn.

En ik ben het zat.

/egopost

En nee, ik ben écht niet zwanger }:|
Hè gets XM - het houdt ook niet op hè -O- . :* voor jou en hopelijk trekt het snel weg. Hier helpt een stukje gember altijd tegen misselijkheid, wel verse en goed kapotkauwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2011 16:24:23 ]
pi_100159779
quote:
5s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vind het heel naar voor je, maar dit is toch al een tijd aan de gang? Je valt niet af. Integendeel.
Ergens gaat er iets niet goed. Hoe vervelend het ook is; als je niet wilt blijven aankomen zal er iets moeten veranderen, toch?
Ja, vertel mij eens even wat ik beter kan doen ^O^ ik hoor het graag, want ik weet het niet meer.
Ja doei.
pi_100159952
gevraagd: vervoer van Drachten naar vliegveld Eindhoven done! nu duimen!!

En lieve moblo, als ik je lijstjes zo een beetje voor de geest haal, denk ik dat daar nog wel een beetje winst te behalen valt. Matigen met alcohol wil ook helpen, ik viel niet tot amper af tot ik de wijn liet staan!
pi_100160176
Er gaat hier hoogstens 1 fles wijn per week doorheen, met z'n tweeën, en 4 biertjes ofzo.. met z'n tweeën... Als ik elke avond een halve liter weg zou tanken zou ik je gelijk kunnen geven.

Verder eet ik al weken hetzelfde en daar is ook nooit echt commentaar op gekomen.

Roggebrood met pindakaas als ontbijt of lunch
Yoghurt met nog geen 20 gram flakes en wat honing als ontbijt of lunch
Omelet van twee eitjes als ontbijt of lunch
Tussendoor: lichte crackers met wat kaas
Avondeten: hoogstens 75gram van een karbsoort (pasta/rijst/brood), wat vlees en vooral veel groente en als we al 'saus' hebben dan is dat ook vaak tomatensaus en zelden iets romigs
Soms een wijntje of een biertje 's avonds, maar als we 2 avonden in de week dat ook daadwerkelijk doen dan is 't veel. Zet het vaak op m'n lijstje als planning, omdat ik het de dag ervoor dan weer 's niet gedaan heb: corrigeer m'n lijstjes dan ook nooit, wellicht maar 's doen.

Sport: heb nu 2 weken stil moeten zitten, maar beweeg best veel, zeker alweer sinds april sinds ik minder werk. Hardlopen, spinnen, fietsen en zwemmen. Zit nu op 3 keer hardlopen, 2 keer spinnen in de huidige planning voor de komende weken. En ik fiets veel voor boodschappen ed.
Ja doei.
pi_100160284
Mo is lowcarben geen idee?
Ben echt totaal niet thuis in echt afvallen overigens :@ maar merk wel dat ik van geen/weinig brood/pasta enz ook al stukken beter op gewicht blijf.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 16:39:23 #194
70532 loveli
N
pi_100160319
Pasta skippen een optie? *plakt anti-carb-maffia-sticker op voorhoofd* Jullie eten vrij veel wraps/pasta dingen.
crap in = crap out
pi_100160375
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Er gaat hier hoogstens 1 fles wijn per week doorheen, met z'n tweeën, en 4 biertjes ofzo.. met z'n tweeën... Als ik elke avond een halve liter weg zou tanken zou ik je gelijk kunnen geven.

Verder eet ik al weken hetzelfde en daar is ook nooit echt commentaar op gekomen.

Roggebrood met pindakaas als ontbijt of lunch
Yoghurt met nog geen 20 gram flakes en wat honing als ontbijt of lunch
Omelet van twee eitjes als ontbijt of lunch
Tussendoor: lichte crackers met wat kaas
Avondeten: hoogstens 75gram van een karbsoort (pasta/rijst/brood), wat vlees en vooral veel groente en als we al 'saus' hebben dan is dat ook vaak tomatensaus en zelden iets romigs
Soms een wijntje of een biertje 's avonds, maar als we 2 avonden in de week dat ook daadwerkelijk doen dan is 't veel. Zet het vaak op m'n lijstje als planning, omdat ik het de dag ervoor dan weer 's niet gedaan heb: corrigeer m'n lijstjes dan ook nooit, wellicht maar 's doen.

Sport: heb nu 2 weken stil moeten zitten, maar beweeg best veel, zeker alweer sinds april sinds ik minder werk. Hardlopen, spinnen, fietsen en zwemmen. Zit nu op 3 keer hardlopen, 2 keer spinnen in de huidige planning voor de komende weken. En ik fiets veel voor boodschappen ed.
Het is heus niet teveel alcohol an sich, valt idd prima mee, maar dat hield bij mij het afvallen wel tegen. Nu doe ik het heus ook een of twee avonden in de week wel, soms zelfs meer ;)
Toen ik wilde afvallen heb ik dat gereduceerd naar 1 avond in de maand.
pi_100160410
Vrij veel pasta? Als ik kijk naar deze week hebben we maar één keer pasta op deze week... 75 gram (ongekookt gewogen), dat vind ik niet veel.
Ja doei.
pi_100160411
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:40 schreef MarMar het volgende:

[..]

Het is heus niet teveel alcohol an sich, valt idd prima mee, maar dat hield bij mij het afvallen wel tegen. Nu doe ik het heus ook een of twee avonden in de week wel, soms zelfs meer ;)
Toen ik wilde afvallen heb ik dat gereduceerd naar 1 avond in de maand.
Alcohol zet behoorlijk aan ja :Y
pi_100160434
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Vrij veel pasta? Als ik kijk naar deze week hebben we maar één keer pasta op deze week... 75 gram (ongekookt gewogen), dat vindi k niet veel.
Dat is toch weer 1 x ;)
Wellicht moet je lichaam even een off periode wat dat betreft?
pi_100160467
Als ik overdag ook nog 5 boterhammen zou eten dan zou ik dat dus minderen, maar ik eet overdag al zo weinig mogelijk carbs, zeker omdat ik het bij mijn avondeten graag heb.

Oh, en nu klinkt het vast alsof ik niets 'wil aannemen' of 'niet graag genoeg wil vorderen', maar boh, voor m'n gevoel doe ik al zo m'n best..
De motorbroek in kwestie had ik overigens al meer dan anderhalf jaar niet aangehad, dus dat scheelt dan wel weer :') het is niet alsof ik 'm vorige maand nog aan kon en dat ik sinds anderhalf jaar geleden wat aan ben gekomen dat weet ik. Maar waar het er eerst zó goed af ging (door veel te weinig te eten), gebeurt er nu niets terwijl ik zo m'n best doe (en genoeg eten en bewegen), en da's kut. Zeker als er weer 's een blessure bijkomt op 't moment dat het sporten weer lekker gaat. STory of my life..

En nu ga ik pushups en situps doen.

[ Bericht 36% gewijzigd door motorbloempje op 31-07-2011 16:52:35 ]
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 16:49:49 #200
70532 loveli
N
pi_100160663
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
Vrij veel pasta? Als ik kijk naar deze week hebben we maar één keer pasta op deze week... 75 gram (ongekookt gewogen), dat vind ik niet veel.
Normaal gesproken bestudeer ik nauwelijks lijstjes, sinds Jag erover begon bekijk ik ze wat beter. Wat er bij mij is blijven hangen van jouw oude lijstjes als mogelijke boosdoeners zijn wraps en pasta. Geen idee of je het de afgelopen week hebt gegeten, maar het waren vaak terugkerende dingen toen je nog in NL woonde.

Speaking of.. volgens mij heb je nog geen fish&chips gegeten!
crap in = crap out
pi_100160681
Ik denk juist dat je in de avond minder carbs zou moeten eten. Dat zet meer zoden aan de dijk. En het is even wennen, maar bv pastasaus over een berg sperzieboontjes is ook lekker. Of over (ijsberg)sla. Ik vond het nooit zo moeilijk om te lowcarben bij de avondmaaltijd. ook al ben ik ook dol op alle carbs hoor. Het is ook niet voor altijd hè. Tot je op je gewenste gewicht bent. Als je dat echt te moeilijk lijkt kan je het misschien ook gedeeltelijk doen. Dus een aantal avonden in de week.

Je kan ook even kijken hoe het sporten nu valt. Het laatste jaar begon je iedere keer, maar er kwam telkens na korte tijd iets tussen.
pi_100160867
Soms is Fries/Frysk stom en kan ik het net niet goed genoeg :')

"Drachtster slacht famke"

Ik had even schrikbeelden, maar "slacht" is gewoon "slaat"
  zondag 31 juli 2011 @ 17:00:22 #203
82136 Xennia
gekroond
pi_100160948
Lijstje:
O: boterham met rosbief
L: boterham met rosbief
T: gekookt eitje
S: 5 km hardlopen, 10 keer opdrukken, wat klooien met gewichtjes
D: quiche met 3 soorten kaas en pancetta, groene salade
T: milkshake framboos
pi_100161000
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik overdag ook nog 5 boterhammen zou eten dan zou ik dat dus minderen, maar ik eet overdag al zo weinig mogelijk carbs, zeker omdat ik het bij mijn avondeten graag heb.

Oh, en nu klinkt het vast alsof ik niets 'wil aannemen' of 'niet graag genoeg wil vorderen', maar boh, voor m'n gevoel doe ik al zo m'n best..
De motorbroek in kwestie had ik overigens al meer dan anderhalf jaar niet aangehad, dus dat scheelt dan wel weer :') het is niet alsof ik 'm vorige maand nog aan kon en dat ik sinds anderhalf jaar geleden wat aan ben gekomen dat weet ik. Maar waar het er eerst zó goed af ging (door veel te weinig te eten), gebeurt er nu niets terwijl ik zo m'n best doe (en genoeg eten en bewegen), en da's kut. Zeker als er weer 's een blessure bijkomt op 't moment dat het sporten weer lekker gaat. STory of my life..

En nu ga ik pushups en situps doen.
Ik weet dat je vindt dat je zo je best doet, en dat doe je in mijn ogen ook. Maar het werkt niet. Ik weet niet wat er wel zou werken, ik weet wel dat reuze tevreden zijn met hoe je het nu doet, zich niet vertaalt in afvallen, en zelfs niet in stabiliseren. Laat ik dan maar degene zijn die dat eens inwrijft, ook al is dat geen dankbare taak.
  zondag 31 juli 2011 @ 17:04:24 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100161056
Zelf eet ik meestal carbs overdag en 's avonds weinig, werkt voor mij het beste maar moet dan vaak ook van 5 uur tot 18 uur doortrekken dus dat is niet helemaal eerlijk.

Lijst:
O:kwark, vla en rabarber
T's: appel, nectarine, kwart meloen, beker melk, wortels
L: 4 boterhammen met kipfilet, cup a soup kerrie
T's: 2 pruimen, 50 gr. zoute sticks, blokje choco
D: 200 gr doperwten, 300 gr spinazie, kabeljauw filet, romige pasta (opscheplepeltje)
T:-
Steeds teveel fruit maar weet anders niet hoe ik die uren allemaal moet overbruggen.
pi_100161059
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou alleen niet weten waar ik nu gember vandaan zou moeten halen -O-.

Ben bang dat er for now weinig op zit dan rustig op de bank hangen en hopen dat het wegzakt. Ooit.
:*

Blijf wel ook die huisarts lastig vallen! Kortetermijnoplossingen zijn ook oplossingen enzo.
pi_100161102
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigme, is dat jouw bovenarm? Veel krachttraining gehad dan hoor :P
Dat is mijn bovenarm. De linker, en ik ben rechtshandig :+.
En de krachttraining heeft bestaan uit graven en sjouwen..
pi_100161114
kusje voor XM!
Misschien bij dokterswacht telefonisch vragen om domperidon? Je kunt het in lagere doses ook gewoon bij de drogist krijgen geloof ik, maar de apotheek van de dokterswacht is iig open nu!
  zondag 31 juli 2011 @ 18:19:12 #209
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100163465
Het nieuwe plan omvat dat ik mee ga posten. Mo vertelt de rest wel. :P
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_100163679
Ok, we gaan gedeeltelijk low carb proberen, met twee keer in de week als avondeten iets met carbs zoals pasta, volkorenwraps (bestaan overigens, voor 4 wraps, uit 240 gram volkorenmeel, wat water en een eetlepel zonnebloemolie), pita, of wat dan ook.

Als alternatieven: de sperziebonen van co, de slabladen van de Koreaan (grote ijsbergslabladen gebruiken als 'wraps'), broccoli, bloemkool, en de rest moeten we nog maar even bedenken.

Voortgang wordt gemeten met centimiters, niet in kg's. Als ik nu kg's zie, dan weet ik zeker dat ik te weinig ga eten in de hoop de volgende dag weer wat grammen kwijt te zijn.

Mr.Mo vindt dat er bij hem ook wel wat af mag en besloot dus dat we dan samen gingen lowcarbsen, want samen is leuker dan alleen, ofzo.

Sporten blijf ik gewoon doen zoals gepland. Ga morgen bij een training kijken van de triathlonvereniging of het wat is, en wellicht wacht ik nog even met daadwerkelijk die-hard meetrainen en blijf ik dat voorlopig nog even voor mezelf doen, maar ze hadden ook behoefte aan marchalls, dus dat is in ieder geval een leuke manier om mensen te leren kennen en alvast de sfeer van de vereniging te proeven zonder mee te doen aan wedstrijden.
Hardlopen 3 keer, spinnen 2 keer, en wellicht aangevuld met 1 wielrentraining of verwisseld voor 1 spinles en 2 wielrensessies, afhankelijk van hoe het gaat bij de triathlonclub.
Beweging verder krijg ik ook wel genoeg omdat veel dingen gewoon per fiets gaan. Auto hebben we niet meer, en de motor wordt nu vooral voor fun gebruikt.

Tips voor overdagvoer, maar ook lowcarbs avondvoer zijn welkom.
Ik ga niet meer zoveel proberen te slowchatten hier, maar vooral bezig te zijn met de TT [Gezond SLANK]. Dus. Zo. En nu hopen dat ik binnenkort niet weer van m'n fiets af pleur of iets in die richting.
Ja doei.
pi_100163710
Wauw Mo, wat een plan ^O^ Jij pakt alles altijd behoorlijk grondig aan, heb ik het idee. Knap hoor!
  zondag 31 juli 2011 @ 18:28:45 #212
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100163745
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo vindt dat er bij hem ook wel wat af mag en besloot dus dat we dan samen gingen lowcarbsen, want samen is leuker dan alleen, ofzo.
Ofzo... :')
pi_100163757
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:28 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ofzo... :')
*;
Ja doei.
pi_100163808
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Wauw Mo, wat een plan ^O^ Jij pakt alles altijd behoorlijk grondig aan, heb ik het idee. Knap hoor!
Nu nog zorgen dat het 1) gewoonte wordt, 2) werkt en 3) leuk is :+

Plannen bedenken ben ik héél goed in... het uitvoeren is een grotere uitdaging... :@
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 18:34:13 #215
70532 loveli
N
pi_100163922
Leuk!
crap in = crap out
pi_100163924
Mo, klinkt goed :) Hopelijk ga je je dan binnenkort wat lekkerder in je vel voelen zitten :)

Onze kat is half papegaai :')

SPOILER
  zondag 31 juli 2011 @ 18:35:19 #217
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100163955
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mo, klinkt goed :) Hopelijk ga je je dan binnenkort wat lekkerder in je vel voelen zitten :)

Onze kat is half papegaai :')

SPOILER
Maar wel stug door blijven gamen! ^O^
pi_100163988
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nu nog zorgen dat het 1) gewoonte wordt, 2) werkt en 3) leuk is :+

Plannen bedenken ben ik héél goed in... het uitvoeren is een grotere uitdaging... :@
Ik hoop dat het effect sorteert. Dan zal het volhouden best lukken.
pi_100163995
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:35 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Maar wel stuk door blijven gamen! ^O^
Uiteraard :D

Check die concentratie op zijn gezicht ook:

SPOILER
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 18:38:30 #220
70532 loveli
N
pi_100164030
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

SPOILER
Hij is er zeker allang aan gewend dat je met een foon/camera om 'em heen drentelt?
crap in = crap out
pi_100164071
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Hij is er zeker allang aan gewend dat je met een foon/camera om 'em heen drentelt?
:D :')

Dat hij het met me uithoudt is eigenlijk heel bijzonder ^^
pi_100164174
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

SPOILER
:D Die blik van je kat ook. "Wut :{ " .
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 18:44:25 #223
70532 loveli
N
pi_100164210
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:43 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:D Die blik van je kat ook. "Wut :{ " .
Die kat kijkt wel naar coco...
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 18:44:59 #224
70532 loveli
N
pi_100164233
Tijd om nakende voor z'n neus te gaan dansen met bier op een presenteerblaadje. Kijkt 'ie dan wel op?
crap in = crap out
pi_100164259
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:44 schreef loveli het volgende:
Tijd om nakende voor z'n neus te gaan dansen met bier op een presenteerblaadje. Kijkt 'ie dan wel op?
Ja... Naar het bier...

;(
pi_100164274
_O-
pi_100164323
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja... Naar het bier...

;(
Alfa, met natuurzuiverwater gebrouwen uit de limburgse bron. Ofzo.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 18:49:27 #228
70532 loveli
N
pi_100164372
Uks weet waar mannen van houden!
crap in = crap out
  zondag 31 juli 2011 @ 18:51:10 #229
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_100164426
terug van vakantie *O* hooooi! heb vanalles gemist en ben niet bijgelezen... ga komende week werken aan mn proefschrift en portfolio, dus ben benieuwd of ik weinig (=goed) of veel (=slecht) op fok te vinden ben...

in elk geval even knuffels voor iedereen :*

ohja, ondanks veel wijntjes en veel dubbele warme maaltijden en uit eten was ik vandaag 1 kilo zwaarder dan voor vakantie, en ik ben ongesteld en heb dikke enkels van t vocht, dus heb t idee dat de schade meevalt *O* en dat was ook de bedoeling.
Kwak
pi_100164441
Gameface w00t! }:|
Raar genoeg heb ik een boel foto's hoe ik lig te pitten achter de PC :')

Mo 'n wolve ^O^
Ehm sperziebonen zijn wel erg KH-rijk :{ Maar wel goed dus zou ik na een training eten maar wel met iets met eiwitten erbij. En twee uur voor training geen KH's meer.

loveli, nogal wiedes niet? :P
  zondag 31 juli 2011 @ 18:52:44 #231
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_100164471
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2011 12:01 schreef Laureline het volgende:

[..]

"you're cut off" momenteel op net5 of rtl5 O+ rijke snertprinsesjes die t ineens zonder geld moeten stellen...
Kwak
  zondag 31 juli 2011 @ 18:53:26 #232
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100164496
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:51 schreef V1z0R het volgende:
Gameface w00t! }:|
Raar genoeg heb ik een boel foto's hoe ik lig te pitten achter de PC :')

Mo 'n wolve ^O^
Ehm sperziebonen zijn wel erg KH-rijk :{ Maar wel goed dus zou ik na een training eten maar wel met iets met eiwitten erbij. En twee uur voor training geen KH's meer.

loveli, nogal wiedes niet? :P
Toevallig een alternatief in de bonus? O-)
pi_100164513
Hé Kwak, welkom terug!

Was de vakantie geslaagd? Lekker gekampeerd?
Succes met het proefschrift ^O^.
  zondag 31 juli 2011 @ 18:54:48 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100164535
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

"you're cut off" momenteel op net5 of rtl5 O+ rijke snertprinsesjes die t ineens zonder geld moeten stellen...
Dat was er gisteravond ook voor :D. Moesten ze werken voor een schoenenproducent en eentje was manager en zei de hele tijd: "Ik ben de manager, want ik studeer rechten". En het dan gek vinden dat die anderen agressief op haar reageerden :').
Niet meer actief op Fok!
pi_100164595
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:53 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Spinazie! Ohw en ik zou veldsla doen i.p.v. ijsbergsla omdat in veldsla meer zit. Spruitjes zijn goed... ehm... rucola natuurlijk. Donkergroene groente eigenlijk vooral.
pi_100164608
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:53 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ik eet vaak witlof met daarover vlees/saus. Witlof zit vrij laag in de koolhydraten.

Zorg dat je veel eiwit binnenkrijgt, uiteindelijk is dát wat laagkoolhydraatdieet succesvol maakt. Om de koolhydraten te vervangen grijp je vrijwel automatisch naar eiwitten, en van eiwit raak je sneller verzadigd, en per saldo krijg je dan bij voldoende verzadiging minder calorieën binnen.
Bij mij werkt het dus niet.

Bij stoelgangproblemen; vraag naar de lovelivezels.
  zondag 31 juli 2011 @ 18:58:17 #237
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100164657
Vis een optie?
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 18:58:30 #238
70532 loveli
N
pi_100164661
Darmreiniger naturel van de Kruidvat.

Bij gebrek aan een Kruidvat op fietsafstand: zoek naar psylliumvezels.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 18:58:44 #239
70532 loveli
N
pi_100164671
quote:
6s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:58 schreef Wolve000 het volgende:
Vis een optie?
O+
crap in = crap out
pi_100164678
quote:
6s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:58 schreef Wolve000 het volgende:
Vis een optie?
Dat is een héle goede post!
  zondag 31 juli 2011 @ 18:59:33 #241
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100164696
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:58 schreef loveli het volgende:
Darmreiniger naturel van de Kruidvat.

Bij gebrek aan een Kruidvat op fietsafstand: zoek naar psylliumvezels.
De Kruidvat is wel erg ver fietsen... -O-
pi_100164723
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:59 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Doe je dat 1x in de week, hoef je ook niet te lowcarben ;)
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 19:00:57 #243
70532 loveli
N
pi_100164737
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Doe je dat 1x in de week, hoef je ook niet te lowcarben ;)
Met de waterfiets :')
crap in = crap out
pi_100164750
quote:
17s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:49 schreef loveli het volgende:
Uks weet waar mannen van houden!
Dat weet ik dan weer wel :') :')

quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hoe is het eigenlijk (op de vakantie na dan) met het afvallen? Je was wat gaan sporten dacht ik?
pi_100164759
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:59 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ga jij niet nog een keer naar ons koude kikkerland binnenkort?
pi_100164762
Ja doei.
pi_100164769
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Morgen ;(
Ja doei.
  zondag 31 juli 2011 @ 19:01:46 #248
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100164770
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Morgen weer. :o
pi_100164796
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:01 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Morgen weer. :o
Wel, dat is dan precies op tijd om poepvezels in te slaan.
  zondag 31 juli 2011 @ 19:02:44 #250
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100164812
Als het vloeistof is: ik reis alleen met handbagage.

Maar vooralsnog zit er nog niemand verstopt hier!
pi_100164830
O+ poepen O+
Ja doei.
pi_100164841
Sperziebonen hebben 6 gram koolhydraten per 100. Ter vergelijking: pasta heeft er 67 per 100. Ik at dus gewoon alle groenten, behalve peulvruchten. Maar je kan inderdaad ook andere groenten gebruiken, dat spreekt vanzelf. Bloemkoolpuree is bv erg smakelijk.
pi_100164857
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 16:29 schreef MarMar het volgende:
gevraagd: vervoer van Drachten naar vliegveld Eindhoven done! nu duimen!!

En lieve moblo, als ik je lijstjes zo een beetje voor de geest haal, denk ik dat daar nog wel een beetje winst te behalen valt. Matigen met alcohol wil ook helpen, ik viel niet tot amper af tot ik de wijn liet staan!
De behulpzaamheid :N
pi_100164878
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:02 schreef Wolve000 het volgende:
Als het vloeistof is: ik reis alleen met handbagage.

Maar vooralsnog zit er nog niemand verstopt hier!
Nee, het is verdacht poeder.

Bij echt laagkoolhydraateten ligt verstopping op de loer..
pi_100164920
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:03 schreef conleche het volgende:
Sperziebonen hebben 6 gram koolhydraten per 100. Ter vergelijking: pasta heeft er 67 per 100. Ik at dus gewoon alle groenten, behalve peulvruchten. Maar je kan inderdaad ook andere groenten gebruiken, dat spreekt vanzelf. Bloemkoolpuree is bv erg smakelijk.
Receptje? :9
Ja doei.
pi_100164932
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:03 schreef conleche het volgende:
Zo weinig maar :o Had sperziebonen minder water gegokt.
Wist alleen de ekv verhouding 30 / 70 / 0
pi_100164964
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Receptje? :9
"kook bloemkool tot snot"

De knolselderijpuree van Laureline is ook erg lekker, ik weet alleen niet of Britten in knolselderij doen. (Kook knolselderij. Pureer in een keukenmachine.)
pi_100164997
Spruitjes, bloemkool, sperziebonen, broccoli it is!

O+ roergebakken spruitjes O+ daar zit ook een goeie bite aan, en oa. de bite is wel wat ik echt bij avondeten nodig hebt.
Ja doei.
pi_100165015
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]

"kook bloemkool tot snot"

De knolselderijpuree van Laureline is ook erg lekker, ik weet alleen niet of Britten in knolselderij doen. (Kook knolselderij. Pureer in een keukenmachine.)
Ja, die heb ik zien liggen onlangs! :) Goeie, thanks! ^O^
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 19:12:04 #260
70532 loveli
N
pi_100165142
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zo weinig maar :o Had sperziebonen minder water gegokt.
Wist alleen de ekv verhouding 30 / 70 / 0
Voor de meeste groente geldt dat je je er het schompes aan kunt eten onder de 1000 kcals ;)
crap in = crap out
pi_100165145
Bloemkool koken met zout. Staafmixer erop. Flinke klont boter erdoor en/of room en als je er van houd, nootmuskaat.
pi_100165189
De vriezer ligt gelukkig nog niet vol met vlees en groente, máár daar kan vast nog wel wat bij! Morgen inslaan :Y
Ja doei.
pi_100165200
Je kan ook frietjes maken van knolselderij. Gewone frietjes zijn lekkerder, maar het is niet vies.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 19:14:20 #264
70532 loveli
N
pi_100165227
Oi. Bij Asos vind ik geen enkel jurkje meer dat ik nog zou willen hebben.
crap in = crap out
  zondag 31 juli 2011 @ 19:15:03 #265
82136 Xennia
gekroond
pi_100165246
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Tips voor overdagvoer, maar ook lowcarbs avondvoer zijn welkom.
Ik neem overdag een hoop bakjes met eten mee, bijvoorbeeld:
gekookte eieren
plakjes worst of kaas, gerookte kip, soms gehaktballetjes
komkommer, wortels, paprika eventueel met yoghurtkruidendip
yoghurt met honing, of kwark
ongezouten nootjes
sla die ik de avond daarvoor al maak, want ik eet s avonds ook bijna altijd sla ergens bij. Sla afwisselen met bv spekjes, geitenkaas, gerookte kip, feta, pijnboompitten, paprika, sjalotjes, tomaat, komkommer. Dressing bv olijfolie en oregano, of honing/mosterd/olijfolie (mijn collega's die iedere dag tosti eten kijken altijd jaloers naar mijn bakjes).

's Avonds vaak salades, of roerbakschotels met vis of vlees.
pi_100165252
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:14 schreef loveli het volgende:
Oi. Bij Asos vind ik geen enkel jurkje meer dat ik nog zou willen hebben.
Mooi toch, een tevreden mensch zijn O+

Daglijstje
O: 2 croissantjes met vijgenconfiture
L: halve focaccia met makreelsalade / ansjovisjes / rode pesto
T: 2 boterhammen met makreelsalade
D: hamburgertjes met in de oven gebakken aardappeltjes / gegrillde courgette
T: almhof sinaasappeltoetje

Geen fruit en niet veel groente... Wel lekker!
pi_100165281
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik neem overdag een hoop bakjes met eten mee, bijvoorbeeld:
gekookte eieren
plakjes worst of kaas, gerookte kip, soms gehaktballetjes
komkommer, wortels, paprika eventueel met yoghurtkruidendip
yoghurt met honing, of kwark
ongezouten nootjes
sla die ik de avond daarvoor al maak, want ik eet s avonds ook bijna altijd sla ergens bij. Sla afwisselen met bv spekjes, geitenkaas, gerookte kip, feta, pijnboompitten, paprika, sjalotjes, tomaat, komkommer. Dressing bv olijfolie en oregano, of honing/mosterd/olijfolie (mijn collega's die iedere dag tosti eten kijken altijd jaloers naar mijn bakjes).

's Avonds vaak salades, of roerbakschotels met vis of vlees.
Check, dat soort dingen deed ik al, dus dat is iig goed vol te houden, thanks.
Wat ik ook vaak doe is bijvoorbeeld als we fajitas hadden, de vulling (gegrilde kip, paprika's, ui) bewaren en door sla (veldsla of rucola) doen met wat kwark of cottage cheese :) als lunch :9
Ja doei.
  zondag 31 juli 2011 @ 19:17:59 #268
82136 Xennia
gekroond
pi_100165334
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Check, dat soort dingen deed ik al, dus dat is iig goed vol te houden, thanks.
Wat ik ook vaak doe is bijvoorbeeld als we fajitas hadden, de vulling (gegrilde kip, paprika's, ui) bewaren en door sla (veldsla of rucola) doen met wat kwark of cottage cheese :)
En altijd een flesje water op je bureau hebben, dat drinkt voor mij makkelijk weg. En een kleine wandeling in de pauze
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 19:18:18 #269
70532 loveli
N
pi_100165342
Had jij vandaag een balansdag?
crap in = crap out
pi_100165346
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

En altijd een flesje water op je bureau hebben, dat drinkt voor mij makkelijk weg
Heb/doe ik ook al :) drink sowieso nooit iets anders dan thee of water overdag, of koffie, 's ochtends soms!
Ja doei.
  zondag 31 juli 2011 @ 19:20:39 #271
82136 Xennia
gekroond
pi_100165409
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:18 schreef loveli het volgende:
Had jij vandaag een balansdag?
Ik?
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 19:22:33 #272
70532 loveli
N
pi_100165453
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik?
Ja jij ;)
crap in = crap out
pi_100165492
Lijst
• yoghurt & muesli
• 17,5 km | 10,3 km/u
• 4 ons witlof met 1 ons gerookte makreelfilet, mosterd en wat magere mayonaisesaus
• 6 krekkers met beleg
• 1 uur koeien borstelen
• 1,5 uur wandelen met hondjes
• 1 glas rode wijn
avondeten:
• stuk koude pizza van gister (125gr bloem, tomatengehaktsaus, rauwe ham, wat kaas, kruiden)
• lamsvlees met ui, wortel, paprika, knoflook, komijn
• toe: 60 gr agaragarpudding : "light multivitaminenectar en stukjes verse nectarine
  zondag 31 juli 2011 @ 19:24:34 #274
82136 Xennia
gekroond
pi_100165514
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja jij ;)
Scherp oog heb je. Nee, ik heb bikini-stress want bijna op vakantie.

Maar de quiche heeft heel veel kaas en slagroom
pi_100165520
Ik heb net gegeten maar krijg ineens zin in ijsbergslawraps :9 ga ik na de vakantie zeker een keer maken. Nu mooch ik lekker veel bij mijn ouders :7

Ik heb mijn tafel & stoelen besteld w/ Verwachte levertijd: 14 weken :') Morgen de ouwe op marktplaats zetten. Zal ze toch wel niet verkocht krijgen, maar wie weet.

Bij Ikea ook even naar een ander bed gekeken, ze hebben nu een nieuwe fineerkleur, eiken grijs O+ Als het goed is kan ik van mijn oude bed de middenbalk, lattenbodems en matras hergebruiken. Maar ik wacht even tot het nieuwe boekje uitkomt.

En geen Daims meegenomen 8-) ze hebben ze wel, maar nu heten het Ikea chocolaatjes oid :') en ze zijn volgens mij ook duurder dan eerst.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 19:24:58 #276
70532 loveli
N
pi_100165527
Is dit wat?
crap in = crap out
pi_100165558
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb/doe ik ook al :) drink sowieso nooit iets anders dan thee of water overdag, of koffie, 's ochtends soms!
Oh, ik had een keer het lowcarbdiepvriesspinaziequicherecept voor je opgezocht dacht ik, heb je dat nog ergens? Dat is een goed recept! Veel maken, in stukken snijden, invriezen.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 19:26:14 #278
70532 loveli
N
pi_100165560
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Scherp oog heb je. Nee, ik heb bikini-stress want bijna op vakantie.

Maar de quiche heeft heel veel kaas en slagroom
Beter low carben dan low-fatten, carbs kunnen je buik opblazen.
/anti-carb-maffia, correct me if I'm wrong
crap in = crap out
pi_100165567
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:24 schreef loveli het volgende:
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Ja het is wel wat, wat is haar nummer
  zondag 31 juli 2011 @ 19:26:44 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100165571
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

De behulpzaamheid :N
Hoe bedoel je? In het topicvan Mar of de opmerking van Mar?
pi_100165572
quote:
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Volgens mij is die veeeeel te kort :? Bovenlijfje is wel erg leuk.
pi_100165588
quote:
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Mooi :) :Y Denk wel heel kort, maar dat vind ik zelf niet zo erg xD En volgens mij kun jij dat zeker prima hebben :)
pi_100165592
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Volgens mij is die veeeeel te kort :? Bovenlijfje is wel erg leuk.
Eens. Leuk jurkje maar te kort.
pi_100165613
Ik ben duidelijk de sloerie van dit topic :D :P
pi_100165625
lol
  zondag 31 juli 2011 @ 19:28:55 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100165630
Ah, heerlijk het gaat over goed voedsel O+

Groente eet ik onbeperkt al kijk ik wel een beetje uit met doperwten, tuinbonen, rode kool, die zitten vrij hoog.
Maar ik eet rustig 700 gram sperziebonen of een hele bloemkool

Wat ik ook makkelijk vind en het meest slankt wat je maar kan hebben:
Basis: Ui grof snijden, paar teentjes knoflook , 1 liter kipbouillon van tablet (of groente of vlees, tis maar net wat je lekker vind.
Dat met: 800 gr bloemkool en kerrie/nootmuskaat, snot koken en staafmixeren
Dat met 800 gr broccoli, 2 aardappelen, kruiden, snot koken en staafmixeren
Ook zo met prei..
En je kan room toevoegen of niet...
  zondag 31 juli 2011 @ 19:29:39 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100165641
quote:
Is dit wat?
[ afbeelding ]
te kort naar mijn smaak. Lijfje is wel mooi.
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 19:30:30 #288
70532 loveli
N
pi_100165659
Jullie hebben gelijk dat 'ie te kort is. Was even vergeten waarom ik m'n laaste bestelling bijna helemaal had teruggestuurd.
crap in = crap out
pi_100165710
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:30 schreef loveli het volgende:
Jullie hebben gelijk dat 'ie te kort is. Was even vergeten waarom ik m'n laaste bestelling bijna helemaal had teruggestuurd.
Bang voor blaasontsteking?
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 19:32:50 #290
70532 loveli
N
pi_100165733
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Bang voor blaasontsteking?
Figuurnaden op de verkeerde plaatsen.
crap in = crap out
  zondag 31 juli 2011 @ 19:34:52 #291
82136 Xennia
gekroond
pi_100165798
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Beter low carben dan low-fatten, carbs kunnen je buik opblazen.
/anti-carb-maffia, correct me if I'm wrong
Kaas en slagroom zijn toch niet low-fat? Verder heb je wel gelijk. Dinsdag begint mijn werkweek weer en eet ik veel beter dan in het weekend.

Ik vind het jurkje heel leuk. Ik ben ook niet zo lang, dus die jurkjes vallen bij mij niet zo kort.
  zondag 31 juli 2011 @ 19:35:45 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100165820
Sigme, eet je niet wat te weinig? Witlof (400 gr da's niks dus dat telt niet)
pi_100165858
Ik loop nog te struikelen over agaragar... :')
  zondag 31 juli 2011 @ 19:37:10 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100165866
Lijstje
s. kwartiertje hardlopen
o. Omelet van 3 eieren en een courgette
s. Push ups, squats, sit ups
s. Stress omdat nu allebei de auto's stuk zijn, alweer
l. Macaroni met gemengde groentesaus, glas chardonnay, 2 plakjes brood met boter, 2 bolletjes roomijs
t. Schuimpje
d. Boterham kaas en boterham jam
  zondag 31 juli 2011 @ 19:40:36 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100165963
Tink, het gaat toch echt niet lekekr met je he?

Oja, Kwak welkom terug O+

Ga zo maar douchen en naar bed, het ging op het eind van de werkdag nog mis dus overwerken, gelukkig had ik potgroente al gedachte :')
Morgen weer 4.45 en de laatste 2 nachten maar 3 uur geslapen dus moe
  Vis een optie? zondag 31 juli 2011 @ 19:41:04 #296
70532 loveli
N
pi_100165980
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:36 schreef V1z0R het volgende:
Ik loop nog te struikelen over agaragar... :')
Jij las ook "garagepudding"?
crap in = crap out
  zondag 31 juli 2011 @ 19:43:35 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100166054
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, het gaat toch echt niet lekekr met je he?

Nee, kutzooi. Het lijkt wel of de 7 vette jaren voorbij zijn. Hoe goed alles de afgelopen 8 jasr ging, zo slecht gaat het nu. Nouja, nog 6,9 jaar doorbijten voor de 7 mager jaren voorbij zijn.
pi_100166362
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:23 schreef sigme het volgende:
Lijst
• yoghurt & muesli
• 17,5 km | 10,3 km/u
• 4 ons witlof met 1 ons gerookte makreelfilet, mosterd en wat magere mayonaisesaus
• 6 krekkers met beleg
• 1 uur koeien borstelen
• 1,5 uur wandelen met hondjes
• 1 glas rode wijn
avondeten:
• stuk koude pizza van gister (125gr bloem, tomatengehaktsaus, rauwe ham, wat kaas, kruiden)
• lamsvlees met ui, wortel, paprika, knoflook, komijn
• toe: 60 gr agaragarpudding : "light multivitaminenectar en stukjes verse nectarine
Ik kom bij dieetinzicht op 2780 kcal, en dan heb ik het toetje niet opgegeven en was ik 1 snee mueslibrood vergeten in de lijst te zetten.
Dat lijkt me niet te weinig :)
pi_100166394
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? In het topicvan Mar of de opmerking van Mar?
Nee meer de mensen in het topic
pi_100166428
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij las ook "garagepudding"?
agrarische :')
pi_100166453
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')