Wil ik best doen hoor. Kan het evt ook opsturen- maar dan kost het denk ik wel een stuk meer ivm verzendkosten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Anders kun je misschien een keer een flesje voor me meenemen als we elkaar weer zien op een meet. Ik kan ook nog even bij kleine, zelfstandige winkels informeren.
Oeh, dat ga ik morgen makenquote:
Boh! Daar had ik het vandaag nog over, dat ik dat zó graag weer 's zou eten!quote:
Helaas! Ik eet couscous altijd vega en eigenlijk altijd dezelfdequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:40 schreef Ewelina het volgende:
Weet iemand (Mo? ) een lekker recept met couscous, gehakt en provencaalse groenten?
Dan nog is een recept welkomquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helaas! Ik eet couscous altijd vega en eigenlijk altijd dezelfdedie van Ainsley
Dilemma hier: kip is verre van ontdooid, dus we hebben eigenlijk geen vlees voor vanavond en eigenlijk was ons hele avondeten-plan daarop gebaseerd.... Kipfilet halen is geen optie, want dat is al zo duur en we hebben nog genoeg in de vriezer liggendus dan misschien Indian Take Away... maar hmmmmmm
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boh! Daar had ik het vandaag nog over, dat ik dat zó graag weer 's zou eten!
Was 't lekker?
Ja, Indiaas te over natuurlijk, wij hebben in NL natuurlijk meer die geschiedenis met Surinamequote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet dus nog een fijne internationale supermarkt vinden, en heb surinaams nog niet gezien![]()
Ewelina: http://www.food.com/recip(...)anca-couscous-436201
Ze hebben vaak heel leuke/lekkere dingen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben dus echt nog nooit in een toko o.i.d. geweest.
En ook heel goedkoop.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ze hebben vaak heel leuke/lekkere dingen!![]()
Ik heb geen eigen biebquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:18 schreef Syrena het volgende:
We hebben het op het werk Maria! Misschien kun je via je eigen bieb een aanvraag doen of je het kunt lenen bij ons?
Benodigdheden:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, als ik naar de trouwfoto's van bijvoorbeeld Razz kijk krijg ik echt een gevoel van spijt als ik dan onze foto's ziezou 't graag nog 's over doen alleen maar voor de foto's
![]()
Ach, wat ken ut skele. Volgens mij staat alles haar wel goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef loveli het volgende:
Eens met Lau wat betreft haar van Co, maar ik ben een schijterd wat betreft haar verven.
Of tevreden zijn met een goedkopere auto.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:48 schreef Chicolate het volgende:
In Dublin rijden trouwens best veel dure auto's! En iedere keer dat ik 'hey mooie auto' zei was het een Audi. Ik mag wel een goede baan gaan zoeken later. Of een loterij winnen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Of tevreden zijn met een goedkopere auto.
I'll settle for 150quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een auto moet minstens 250 pk onder de motorkap hebben.
Ik moet 't momenteel stellen met 105 pk. Maar ooit rijd ik in een Aston Martin óf een Maserati.quote:
Het verkeer is zo langzaam als de sloomste bestuurder.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een auto moet minstens 250 pk onder de motorkap hebben.
Maar je wilt zelf natuur;lijk niet die sloomste bestuurder zijn...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:59 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Het verkeer is zo langzaam als de sloomste bestuurder.
Of juist wel, dan heb je er het minste last van.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar je wilt zelf natuur;lijk niet die sloomste bestuurder zijn...
Whehehe, scherp, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:07 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Of juist wel, dan heb je er het minste last van.
Volkswagen Passat lijkt er genoeg op. Maar volgens mij is die ook duur (goh, ik hou van dure patserbakken) dus ik zal wel eindigen met een honda jazz ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:52 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Of tevreden zijn met een goedkopere auto.
Dan neem je toch van elke kleur er eentjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:24 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het toch best irritant als ik in Meerssen de autoweg oprij en dan een vrachtwagen inhaal en dan pas ter hoogte van het vliegveld op snelheid benmaar dat stukje is driebaans, dus ik voel me niet al te schuldig
Inmiddels weet ik ook dat ik langer in de vier moet blijven rijden.
OMG, ik heb vandaag DE eetkamerstoeltjes gevonden die ik al tijden zoekAlleen dilemma over de kleur (wit, rood, bruin, zwart, beige of grijs. KEUZES!) en ik moet nog een tafel. Ze stonden bij een hele leuke tafel, morgen terug met een stuk laminaat om te kijken of het wel staat. Want zowel laminaat als tafel zijn vergrijsd eiken maar natuurlijk niet hetzelfde vergrijsd.
Ik hoop echt dat het leuk staat, dan ga ik mijn eerste volwassen meubels kopen(lees: niet van Ikea
).
Het worden waarschijnlijk de witte, want die waren het mooiste bij de tafelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan neem je toch van elke kleur er eentje.
Het is leerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef Chicolate het volgende:
Syrena ik zou geen wit doen. Dat is vragen om problemen als je pasta eet. (als het stoffen bekleding is). Tenminste, bij mij wel. Daarom is mijn vloer ook donker en mijn tafel zwart
.
Oh ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is leerEn ik eet eigenlijk altijd op de bank
In: neem vooral geen witte leren stoelen? Daar gaan pastasausvlekken helemaal nooit meer uit?quote:
Ze heeft eigenlijk al besloten wit te nemen, en raad ik juist wit af? Maar jouw idee is ook wel leukquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
In: neem vooral geen witte leren stoelen? Daar gaan pastasausvlekken helemaal nooit meer uit?
Ik heb een spijkerbroek die blauw afgeeft op mij. Na een dag dragen zijn mn benen en handen blauwquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef Amsel het volgende:
Ik zou banger zijn voor spijkerbroeken die blauw afgeven dan voor pastasaus enzo.
Yup, dat inderdaad. Mijn ex schoonma had twee witte leren zitstoelen en daar lagen ineens van die lelijke losse zitkussentjes in omdat ze panisch was voor afgeven. Dus daar zit ik nu ook mee in mijn hoofdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef Amsel het volgende:
Ik zou banger zijn voor spijkerbroeken die blauw afgeven dan voor pastasaus enzo.
Ik heb nog twee weken, daarna begint de nieuwe baanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:36 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Hoe staat het met de verbouwing Sigme?
Ik heb een grote rol filmolux hier staan van het werkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Je kunt ook a la die Amerikanen fulltime zo'n plastic hoes erover doen om het mooi te houden![]()
![]()
![]()
Als het eenmaal gegrond is kun je het uiteindelijke verven heel erg lang uitstellenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nog twee weken, daarna begint de nieuwe baan.
Er is nog niet gestraat want de buren besloten een gat te gaan graven, dus dat is uitgesteld. Ik heb twee kozijnen in de grondverf gezet, deurkozijn & deur zijn geschuurd en kunnen dus ook gegrond worden - dat zou komende week moeten.
We moeten buiten nog een houten schutting vervangen door een gemetselde muur, dat staat gepland voor de komende twee weken. En als er genoeg tijd is en het weer werkt wat mee, dan nog wat in de definitieve verf zetten.
En jij, tevreden op je studentenkamer? Chaos alom of valt het mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Gaat goed Sigme!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:18 schreef sigme het volgende:
Zo is het nu:
[ afbeelding ]
En nu is het bedtijd!!
Boekoe Kita is echt een aanrader. Mijn halve familie (echte pinda's) zweert erbij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ze hebben vaak heel leuke/lekkere dingen!![]()
Overigens zag ik vandaag bij 'mijn' toko het kookboek Boekoe Kita, voor IndischIk vond het er shiny uitzien (*boekenekster *
) maar helaas was er geen inkijkexemplaar oids. Iemand ervaring ermee?
Hulp met schappen nodig? Ik ben echt goed in weinig meenemen, zojuist mijn 3 weken Zuid-Amerika gedaan met 9 kg, geen koud gehad bij -20 en ik vond nog dat ik te veel meehad...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:59 schreef Chicolate het volgende:
Heb ik eindelijk al mn spullen verzameld, bedenk ik net dat ik misschien gigantisch over het max gewicht heenga, want mijn tas was vandaag ook al 15 kg en nu moet er meer mee. Crap. Moet ik alsnog spullen thuis gaan laten (vooral kleding, en dan maar wasmiddel mee).
Pinda'squote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef m@x het volgende:
[..]
Boekoe Kita is echt een aanrader. Mijn halve familie (echte pinda's) zweert erbij.
Ik zit op 2kg teveel. Misschien als ik mn zware werkschoenen (met stalen neuzen) aandoe, en een spijkerbroek (wilde eigenlijk een lichte broek die in Italie niet te warm is) en een zware trui en wat shirts/shampoo dingen thuislaat, dat ik er wel aan kan. Maar ik moet ook een slaapzak en kussen en werkspullen meenemen, die wegen gewoon vrij veelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:09 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Hulp met schappen nodig? Ik ben echt goed in weinig meenemen, zojuist mijn 3 weken Zuid-Amerika gedaan met 9 kg, geen koud gehad bij -20 en ik vond nog dat ik te veel meehad...
We zijn met alleen maar vrouwen, kan me moeilijk voorstellenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:37 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Niks meer aan doen, je checkt toch als groep in gok ik en er zijn vast wel mensen met 2kg te weinig. Klaar.
Ach, komt wel goed lekker zo laten en anders zie je het straks toch wel? Je kunt altijd nog van schoenen switchen/extra trui aandoen als je incheckt. Je bent ongetwijfeld toch ruim op tijd, vanaf waar ga je vliegen? Veel plezier iigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
We zijn met alleen maar vrouwen, kan me moeilijk voorstellen. En ik zit nu op 14kg en heb precies genoeg bij me van alles
. Prima zo. Morgen half 6 opstaan, misschien moet ik eens gaan slapen zo ...
Is het nog "meer" dan een gewoon kookboek of niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:51 schreef m@x het volgende:
[..]
Boekoe Kita is echt een aanrader. Mijn halve familie (echte pinda's) zweert erbij.
Ik ga nog even dansé dansé in de stadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:28 schreef Amsel het volgende:
Ik wilde net vragen om een foto Syrena
Heb zin om vanavond uit te gaan, maar zou niet weten met wie :S
Naar welk stuk van Italië ging je ook weer? Rome? Anyway, veel plezier!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
We zijn met alleen maar vrouwen, kan me moeilijk voorstellen. En ik zit nu op 14kg en heb precies genoeg bij me van alles
. Prima zo. Morgen half 6 opstaan, misschien moet ik eens gaan slapen zo ...
Ja, het zijn allemaal familierecepten met tussendoor ook herinneringen/verhalen van die familie's.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Is het nog "meer" dan een gewoon kookboek of niet?
Oke, misschien wel leuk als cadeau ofzo thx voor de tip jij en maria.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, het zijn allemaal familierecepten met tussendoor ook herinneringen/verhalen van die familie's.
Ik zou het zeker een mooi kado vinden. Het zijn overigens geen traditionele Indonesische recepten. Het zijn recepten van families die naar Nederland zijn gekomen toen er nog niet op elke straathoek een toko zat waar je alle ingredienten kon kopen. Sommige gerechten zijn dus wat 'verbouwd' met wat gangbaardere ingredienten. Ik vind dat juist wel leuk, maar er zijn ook mensen die dat niet vinden kunnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:56 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Oke, misschien wel leuk als cadeau ofzo thx voor de tip jij en maria.
Whehe, m'n oma ging vroeger altijd naar de slager om afvalvlees te halen "voor de hond" maar dat ging mooi tussen de nasi goreng. Sowieso wel leuk ook om alle recepten te verzamelen, 1e generatie sterft toch langzaam uit nu.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zou het zeker een mooi kado vinden. Het zijn overigens geen traditionele Indonesische recepten. Het zijn recepten van families die naar Nederland zijn gekomen toen er nog niet op elke straathoek een toko zat waar je alle ingredienten kon kopen. Sommige gerechten zijn dus wat 'verbouwd' met wat gangbaardere ingredienten. Ik vind dat juist wel leuk, maar er zijn ook mensen die dat niet vinden kunnen.
Ik vind dat vaak juist wel prettig, dan hoef ik niet stad en land af te zoeken naar de juiste ingrediëntenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zou het zeker een mooi kado vinden. Het zijn overigens geen traditionele Indonesische recepten. Het zijn recepten van families die naar Nederland zijn gekomen toen er nog niet op elke straathoek een toko zat waar je alle ingredienten kon kopen. Sommige gerechten zijn dus wat 'verbouwd' met wat gangbaardere ingredienten. Ik vind dat juist wel leuk, maar er zijn ook mensen die dat niet vinden kunnen.
Ayequote:
Daarom is het ook een goede workout. Je gebruikt echt heel veel spieren.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
9
Toen dus idd paaldansen. Maar omg, wat is dat zwaarEn overal beukt die paal tegen je aan, dus het is nog pijnlijk ook
Nee, gracieus was ik zeker weten niet
Maar leuk was het wel
![]()
Ja, die vrouw zei ook al dat je het zeker een half jaar moet doen voor je het een beetje gaat kunnen. Geloof dat een deel van mijn vriendinnen overweegt om zich ervoor op te geven. Wie weet ga ik dan wel mee. Moet ik me nog eens goed bedenken.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daarom is het ook een goede workout. Je gebruikt echt heel veel spieren.
Alleen zit je de eerste weken wel onder de blauwe plekken.
Sexyquote:Op zondag 31 juli 2011 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, dat kan ik dan ook overslaan. Aangezien ik al blauwe plekken krijg als ik hard op m'n been druk. Misschien kan ik dan wel een act als paaldansende smurf beginnen
.
We hadden het kunnen weten. Rule 34.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shit. Ik dacht even een unieke act bedacht te hebben.
quote:Op zondag 31 juli 2011 10:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
We hadden het kunnen weten. Rule 34.
Stomme vraag. Beide.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge!
Het is hier heeeeeeeeeeeeerlijk weer!![]()
![]()
![]()
strak blauwe lucht
![]()
Twijfel: eindje met de motor weg of een leuk terrasje opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |