Fijn, we zijn het eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja agnosten (zoals ik) snappen gewoon het woord "geloof"
Geloof is geloof en geen waarheid.
Er is geloof omdat je nooit zal weten wat waarheid is terwijl je leeft.
Een geloof benaderen als een waarheid is dan ook onzin.
Er is een verschil tussen met argumenten komen en mensen uitscheldenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef Daskaar het volgende:
oh wat zijn we gevoelig opeens.. tjonge dat had ik niet verwacht van een groep mensen die al de hele tijd mij aanvallen, of vat ik jullie houding helemaal verkeerd op nu? tere zieltjes..
run forrest runquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Satan's pik toch? Die zuig ik als vuige atheïst (aka lucifer-aanbidder) maar al te graag. Ik ben wel klaar met jou denk ik.
Een aantal van ons probeert ieg oprecht een inhoudelijke discussie hier te voeren. Dat is geen enkele reden, voor wie dan ook, om te gaan schelden. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar dat is nog geen reden om dit soort taal hier te gaan bezigen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef Daskaar het volgende:
oh wat zijn we gevoelig opeens.. tjonge dat had ik niet verwacht van een groep mensen die al de hele tijd mij aanvallen, of vat ik jullie houding helemaal verkeerd op nu? tere zieltjes..
Het is gewoon hypocriet van je dat je dit topic opent met het doel een serieuze discussie met nuance te beginnen en zodra je klem wordt gepraat mensen gaat aanvallen. Niks tere zieltjes maar mensen die je hypocrisie doorzien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef Daskaar het volgende:
hou toch op, laten we ook even kijken naar de toon ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:32 schreef Alfje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen met argumenten komen en mensen uitschelden
gast ik opende het topic!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een aantal van ons probeert ieg oprecht een inhoudelijke discussie hier te voeren. Dat is geen enkele reden, voor wie dan ook, om te gaan schelden. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar dat is nog geen reden om dit soort taal hier te gaan bezigen.
En nu weer on topic graag.
Daarmee impliceer je a. dat er altijd een waarom achter feiten zit en b. dat een hoop mensen (ook die in dit topic) daar niet over nadenken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:28 schreef Daskaar het volgende:
nee das niet waar, want wat jij logisch noemt kan ik simplistsich noemen of kortzichtig, jij kijkt naar feiten bijvoorbeeld en ik naar het waarom van die feiten.
Afgelopen nu, anders gaat dit topic zonder pardon dicht. Ben ik zo duidelijk?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:36 schreef Daskaar het volgende:
[..]
gast ik opende het topic!
of willen jullie verder zonder mij?
dan zijn jullie het lekker eens met elkaar toch..veel gezelliger.
en tering, zei je nou echt "om dit soort taal te gaan bezigen"?
kom je uit de jaren '30?
Jezus Christus, je spreekt je zelf continu tegen. Lees je OP eens door.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:36 schreef Daskaar het volgende:
[..]
gast ik opende het topic!
of willen jullie verder zonder mij?
dan zijn jullie het lekker eens met elkaar toch..veel gezelliger.
en tering, zei je nou echt "om dit soort taal te gaan bezigen"?
kom je uit de jaren '30?
weet je hoe t voelt om door 6 man aangevalle te worden?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef courgette het volgende:
[..]
Het is gewoon hypocriet van je dat je dit topic opent met het doel een serieuze discussie met nuance te beginnen en zodra je klem wordt gepraat mensen gaat aanvallen. Niks tere zieltjes maar mensen die je hypocrisie doorzien.
Je hebt het over hypothesen binnen de wetenschappelijke methode. Zijn aannames buiten de wetenschappelijke methoden altijd ongegrond?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja. Eentje gedaan vanuit intersubjectieve observaties.
Laten we het dan maar op een wonderlijk gevoel voor humor gooien. Maar als je echt wilt discussieren kan je mischien reageren op de mensen die dat wel fatsoenlijk proberen in plaats van op als dan niet zo bedoelde trolls.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef Daskaar het volgende:
[..]
hou toch op, laten we ook even kijken naar de toon ja.
maar jullie kunnen echt geen geintje hebben lijkt t.
en dat was geen uitschelden.
je veranderde zojuist in mn moeder.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Afgelopen nu, anders gaat dit topic zonder pardon dicht. Ben ik zo duidelijk?
Er zijn hier genoeg mensen die de hele tijd beleefd zijn gebleven en een welbeargumenteerde mening gaven. Dat die meningen niet overeenkomen met die van jou is je eigen probleem en dat krijg je als je een discussie opent.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:38 schreef Daskaar het volgende:
[..]
weet je hoe t voelt om door 6 man aangevalle te worden?
ik opende het topic niet om aangevallen te worden hoor.
meh..je hoeft mij niet te vertellen dat we ver verwijderd zijn van het OP, dat was na de eerste pagina wel duidelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:37 schreef courgette het volgende:
[..]
Jezus Christus, je spreekt je zelf continu tegen. Lees je OP eens door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |