(die eum redelijk saaie uitvoering zeg maar>? ) ik vond ze best goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:
MorningGisteren was onze buikdansgroep (heel kort) te zien op HGT
Ze zijn niet door, maar dat wisten we al
Toen we het keken moesten we al aan je denken. Wisten dus niet dat het jouw bellydansgroep was.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:
MorningGisteren was onze buikdansgroep (heel kort) te zien op HGT
Ze zijn niet door, maar dat wisten we al
Goed van haar.quote:
Iedereen zet geld in op Heemskerk, Kromo & Veldhuis maar nee het is Inge '2' Dekker die de eerste single wereldtitel pakt sinds Inge de Bruin in 2003. Dat is wel grappigquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
(die eum redelijk saaie uitvoering zeg maar>? ) ik vond ze best goed
Die met de zilver/zwarte outfitsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen we het keken moesten we al aan je denken. Wisten dus niet dat het jouw bellydansgroep was.
Ze zoeken nou eenmaal spektakel, uitstraling en ze willen 'weggeblazen' worden. Ze hebben natuurlijk al heel veel gezien zo langzamerhand.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:36 schreef Sarabi het volgende:
Die met de zilver/zwarte outfits
De kleinste danseres, die aan het einde 'helaas' zei is een van mijn leraressen
Wat ik zag was het inderdaad niet bijzonder, maar ik weet wel dat ze gewoon goed zijn in wat ze doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zoeken nou eenmaal spektakel, uitstraling en ze willen 'weggeblazen' worden. Ze hebben natuurlijk al heel veel gezien zo langzamerhand.
Ik vond het ook niet heel bijzonder
Voor op tv ging het wel heel snel, mijn ouders hebben het zelfs gemistquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Aan de andere kant is het misschien ook al leuk genoeg om daar gestaan te hebben en even flink in de picture. Er kijken toch heel veel mensen naar denk ik
Wij meeten op wekelijkse basis dus wat dat betreft is dat niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:26 schreef AnneX het volgende:
Inderdaad Hobje : om lekkere trek van te krijgen.
Net ook dus eens even gekeken naar bbc food etc.
Ook al lekkere dingen dûh.
Een studie apart met nieuwe ab en digitaal kijken en ondertitelen.
Wij hebben weer het standaard pakket. Hi fft.
Knap hé van ziggo, dat zij ons weten eraf te gooien en zo.
Wat leuk ?! Vork en Anthraxx gaan meeten...
Hier ook. Dus maar even een boodschappenlijst voor het weekend gemaakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:19 schreef MissHobje het volgende:
Ik lees alleen maar lekkere dingen hier!
en heb trek
Ik ben niet zo van de spinazie. Maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:42 schreef AnneX het volgende:
Oh, ben je al weg golfer ?
Net op The good cook - bbc - mosselen met spinazie saus.
Even zoeken voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |